Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Centralvägen 12, 741 40 Knivsta — Visa karta

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

I WE Knivstas lokaler på Centralvägen 12 i Knivsta hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Upplever du eller lider av smärta i muskler och leder? Våra erfarna naprapater hjälper vi dig mot en smärtfri vardag genom evidensbaserad vård.

Problem vi kan hjälpa dig med: Ryggskott, muskelskador, nackspärr, huvudvärk, löparknä, ischias och mycket mer.

På Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik erbjuder vi även Dry Needling och rehabiliteringsträning.

Varmt välkommen in till oss på Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik! Varför ha ont när du kan vara smärtfri?

Läs vad 26 kunder tycker om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

• 2020-09-09

Carina F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Naprapatbehandlingar.
    Bra bemötande.
    Hjälp med behandling och rehabövningar, på bra sätt.
    Positiv upplevelse.
    Önskar dock att det fanns tider att välja på flera dagar i veckan ;-) Läs mer
  • 2020-09-08

Sanna F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag är mycket nöjd då jag får hjälp för smärta som avtar lite efter varje besök. bra bemötande och kunnighet Läs mer
  • Marie B

2020-09-07

Marie B skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Världens bästa naprapat!!
    Efter första besöket har jag fått tron tillbaka om att få hjälp med besvären!! Läs mer
  • Cristian L

2020-09-03

Cristian L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Hos Christian Bure. Fick hjälp med problem i hålfoten. Bra tips och övningar blandat med stötvåg löste problemet. Läs mer
  • 2020-09-03

Mats R skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Bra men dyrt därför bokade jag bara ett besök Läs mer
  • 2020-05-04

Magnus F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Mycket professionellt och väldigt bra lokaler! Läs mer
  • 2020-05-02

Susanne V skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag fick naprapatbehandling för att jag hade ont i ryggen/benen. Naprapaten var mycket trevlig och kompetent och jag fick övningar som jag kunde gör hemma.
    Jag kan rekommendera Muskelcentrum!!! Läs mer
  • 2020-05-02

Sofia S skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag fick hjälp av en naprapat angående kramper i rygg och värk i arm. Väldigt nöjd med kunnighet och mottagande av behandlaren. Läs mer
  • 2020-04-30

Pauline W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag bokade naprapat nybesök och upplevde naprapaten kunnig och han gav en bra övning för att stärka bålen för att minska min nacke som värker jämt efter en bilolycka 2017. Men just nu är jag i mer behov av behandling än föreläsning om övningar, för sådana får jag ändå via sjukgymnasten på Knivsta vårdcentral, så hade önskat t.ex massage eller manipulering eller t.ex ngn annan behandling, för hade precis lika ont i nacken efter besöket, så därav inte motiverad att komma tillbaks. Knäckte lite rycken, två olika grepp, om totalt 5min, resten var att prata, så jag kör på med klassisk massage och tränar för egen maskin istället. Så om tips kan vara att fråga vad klienten hoppas på, helst behöver med sitt besök. Förstår att ni spar på era kroppar om ni mest talar än behandlar, men det blev en besvikelse, annars hade det blivit högsta betyg:-) Läs mer
  • 2020-04-30

Agneta W skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag sökte för att jag hade fått ont i ett knä. Upplevde inte att den som utförde undersökningen gjorde en seriös undersökning, jag hade träningskläder på och man tyckte att de kunde vara på vilket jag upplever som konstigt borde seriöst undersökt benet och knäet för att utesluta ex ventrombos. Knådade lite på knäet och gav sedan några övningar som skulle skickas till mig på mail, vilket jag aldrig fick. Jag vände mig till annan naprapat som undersökte noggrant och sedan satte in både laserbehandling och akupunktur, gjorde tre behandlingar och sedan i princip symtomfri och fick tips på bra rehabträning Läs mer
  • 2020-01-21

Camilla M skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Naprapat gjorde feldiagnos. Besviken. Läs mer
  • 2020-01-19

Katrin L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Besvär med nacken som blev helt bra efter några behandlingar. Trevligt bemötande och proffsig personal Läs mer
  • 2020-01-18

Anders L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Har varit där för muskel problem i vänster skuldra jag har blivit bättre efter tre gånger och är redan bättre, har tränat efter tränings schema som jag fått där!
    Är jätte nöjd!! Läs mer
  • 2020-01-18

Victor P skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Min tid blev avbokad på grund av vård av sjukt barn, sedan skulle dom återkomma med ny tid men hörde aldrig av sig. Läs mer
    2020-01-22 Johan S svarar Victor P
    Hej Victor,
    Tyvärr blir ni patienter drabbade vid sjukdom/VAB av våra terapeuter. Självklart skall vi återkomma med förslag på ny tid vid sådana tillfällen. Jag har redan varit i kontakt med den berörda terapeuten och vi kan se att vi försökt kontakta dig vid ett par tillfällen men ej fått något svar.
    För mer info är du välkommen att höra av dig till mig på: johan@muskelcentrum.se

Med vänliga hälsningar
    Johan Söderström
    VD Muskelcentrum
  • 2020-01-17

Thorbjörn E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Bra bemötande och adekvata åtgärder Läs mer
  • 2020-01-16

Marja H skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Naprapatbehandling.
    Snabb tid i ett akut skede. Kunnig med mycket gott handlag och bemötande. Har verkligen hjälp mig med mina besvär. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Erla N

2019-12-03

Erla N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag beställde tid hos naprapaten för rehabilitering för min axel. Jag blev väldigt bra bemött både av naprapaten och personalen på WE-Knivsta. Jag har aldrig gått till en naprapat så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men efter bara några gånger kunde jag göra saker jag har inte kunnat tidigare och han hittade vad det var som skapade problem i axlarna. Läs mer
  • 2019-11-28

Lucas F skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    JAg har träffat en trevlig prick som hjälpt mig att strecha min stela kropp, samt fått bra övningar Läs mer
  • 2019-11-21

Paula D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Snabb och professionell hjälp nära hemmet. Läs mer
  • 2019-11-19

Leif E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    köpt natrapatbehandling
    Seriöst med vänligt bemötande kunnighet Läs mer
  • 2019-11-16

Isabelle J skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Naprapati i knivsta
    Christian var mycket bra och trevlig och jag har förtroende för honom. Jag hade super ont såklart och jag jag fick 2 möten med Christian där första gången kanske inte hände så mycket tyckte jag. Men min låsning hade tydligen försvunnit och det verkliga problemet blev mer synbart. Nu idag känner jag mig smärtfri och det tackar jag Christian och hans engagemang för Läs mer
  • 2019-11-16

Ildikó T skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Naprapat timme, Mycket gott bemötande, Lugnt, proffsigt. Tog sig tid. Hittade utvecklingsområden. Fick bra råd och övningar med mig hem. Fick mycket på min timme. Mer än förväntat.

Kände mig sedd, att råden var skräddarsydda för mig. Kände mig mycket väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-11-14

Ditte L skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Smärta/obehag i sätet och ländryggen.
    Trevligt och professionellt bemötande och behandling. Läs mer
  • 2019-11-14

Louise E skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Mycket bra bemötande av Christian som löste mitt problem i nacke och rygg. Trevlig och professionell. Jag kommer definitivt tillbaka. Tack! Läs mer
  • 2019-11-12

William N skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Professionell naprapati med mycket bra bemötande. Mötte alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-11-12

Malin D skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta
    Jag sökte hjälp hos Naprapat Christian Bure för smärta i h axel och skuldra och har fått behandling för det. Christian är lyhörd och inlyssnande och har också på återbesök behandlat v Axel och skuldra samt nacke och ländrygg, och gett bra övningar för rehab och uppbyggnad av knä för problem orsakade av artros.

Jag har rekommenderat Christian till flera bekanta och valt att boka stående återbesök 1gg/månad för att förebygga att nya problem ska uppstå eller hinna cementeras. Jag har besökt 4 andra naprapater tidigare och varit nöjd med dem också men jag kommer att välja Christian i fortsättningen . Läs mer
    Johan S gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte