Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

4.4

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta I WE Knivstas lokaler på Centralvägen 12 i Knivsta hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Upplever du eller lider av smärta i muskler och leder? Våra erfarna naprapater hjälper vi dig mot en smärtfri vardag genom evidensbaserad vård. Problem vi kan...

26 omdömen om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Carina F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Naprapatbehandlingar. Bra bemötande. Hjälp med behandling och rehabövningar, på bra sätt. Positiv upplevelse. Önskar dock att det fanns tider att välja på flera dagar i veckan ;-)

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Sanna F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag är mycket nöjd då jag får hjälp för smärta som avtar lite efter varje besök. bra bemötande och kunnighet

Marie B
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Världens bästa naprapat!! Efter första besöket har jag fått tron tillbaka om att få hjälp med besvären!!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Cristian L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Hos Christian Bure. Fick hjälp med problem i hålfoten. Bra tips och övningar blandat med stötvåg löste problemet.

Mats R
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Bra men dyrt därför bokade jag bara ett besök

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Magnus F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Mycket professionellt och väldigt bra lokaler!

Susanne V
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag fick naprapatbehandling för att jag hade ont i ryggen/benen. Naprapaten var mycket trevlig och kompetent och jag fick övningar som jag kunde gör hemma. Jag kan rekommendera Muskelcentrum!!!

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 277 omdömen 5.0 av 277 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Sofia S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag fick hjälp av en naprapat angående kramper i rygg och värk i arm. Väldigt nöjd med kunnighet och mottagande av behandlaren.

Pauline W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag bokade naprapat nybesök och upplevde naprapaten kunnig och han gav en bra övning för att stärka bålen för att minska min nacke som värker jämt efter en bilolycka 2017. Men just nu är jag i mer behov av behandling än föreläsning om övningar, för sådana får jag ändå via sjukgymnasten på Knivsta vårdcentral, så hade önskat t.ex massage eller manipulering eller t.ex ngn annan behandling, för hade precis lika ont i nacken efter besöket, så därav inte motiverad att komma tillbaks. Knäckte lite rycken, två olika grepp, om totalt...

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Agneta W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag sökte för att jag hade fått ont i ett knä. Upplevde inte att den som utförde undersökningen gjorde en seriös undersökning, jag hade träningskläder på och man tyckte att de kunde vara på vilket jag upplever som konstigt borde seriöst undersökt benet och knäet för att utesluta ex ventrombos. Knådade lite på knäet och gav sedan några övningar som skulle skickas till mig på mail, vilket jag aldrig fick. Jag vände mig till annan naprapat som undersökte noggrant och sedan satte in både laserbehandling och akupunktur, gjorde...

Camilla M
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Naprapat gjorde feldiagnos. Besviken.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Katrin L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Besvär med nacken som blev helt bra efter några behandlingar. Trevligt bemötande och proffsig personal

Anders L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Har varit där för muskel problem i vänster skuldra jag har blivit bättre efter tre gånger och är redan bättre, har tränat efter tränings schema som jag fått där! Är jätte nöjd!!

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Victor P
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Min tid blev avbokad på grund av vård av sjukt barn, sedan skulle dom återkomma med ny tid men hörde aldrig av sig.

Svar från Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Hej Victor, Tyvärr blir ni patienter drabbade vid sjukdom/VAB av våra terapeuter. Självklart skall vi återkomma med förslag på ny tid vid sådana tillfällen. Jag har redan varit i kontakt med den berörda terapeuten och vi kan se att vi försökt kontakta dig vid ett par tillfällen men ej fått något svar. För mer info är du välkommen att höra av dig till mig på: johan@muskelcentrum.se Med vänliga hälsningar Johan Söderström VD Muskelcentrum

Thorbjörn E
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Bra bemötande och adekvata åtgärder

Johan S gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Marja H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Naprapatbehandling. Snabb tid i ett akut skede. Kunnig med mycket gott handlag och bemötande. Har verkligen hjälp mig med mina besvär. Rekommenderar varmt.

Erla N
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag beställde tid hos naprapaten för rehabilitering för min axel. Jag blev väldigt bra bemött både av naprapaten och personalen på WE-Knivsta. Jag har aldrig gått till en naprapat så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men efter bara några gånger kunde jag göra saker jag har inte kunnat tidigare och han hittade vad det var som skapade problem i axlarna.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Lucas F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

JAg har träffat en trevlig prick som hjälpt mig att strecha min stela kropp, samt fått bra övningar

Paula D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Snabb och professionell hjälp nära hemmet.

Leif E
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

köpt natrapatbehandling Seriöst med vänligt bemötande kunnighet

Isabelle J
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Naprapati i knivsta Christian var mycket bra och trevlig och jag har förtroende för honom. Jag hade super ont såklart och jag jag fick 2 möten med Christian där första gången kanske inte hände så mycket tyckte jag. Men min låsning hade tydligen försvunnit och det verkliga problemet blev mer synbart. Nu idag känner jag mig smärtfri och det tackar jag Christian och hans engagemang för

Ildikó T
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Naprapat timme, Mycket gott bemötande, Lugnt, proffsigt. Tog sig tid. Hittade utvecklingsområden. Fick bra råd och övningar med mig hem. Fick mycket på min timme. Mer än förväntat. Kände mig sedd, att råden var skräddarsydda för mig. Kände mig mycket väl omhändertagen.

Ditte L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Smärta/obehag i sätet och ländryggen. Trevligt och professionellt bemötande och behandling.

Louise E
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Mycket bra bemötande av Christian som löste mitt problem i nacke och rygg. Trevlig och professionell. Jag kommer definitivt tillbaka. Tack!

William N
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Professionell naprapati med mycket bra bemötande. Mötte alla mina förväntningar!

Malin D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Knivsta

Jag sökte hjälp hos Naprapat Christian Bure för smärta i h axel och skuldra och har fått behandling för det. Christian är lyhörd och inlyssnande och har också på återbesök behandlat v Axel och skuldra samt nacke och ländrygg, och gett bra övningar för rehab och uppbyggnad av knä för problem orsakade av artros. Jag har rekommenderat Christian till flera bekanta och valt att boka stående återbesök 1gg/månad för att förebygga att nya problem ska uppstå eller hinna cementeras. Jag har besökt 4 andra naprapater tidigare och...