Hellgren Naprapati

Stockholmsvägen 109D, 746 32 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Hellgren Naprapati!

Har du problem med rygg, nacke, axel & skuldra, knä eller fot. Oavsett vad dina problem i vardagen är så hjälper vi dig. Vi på Hellgren Naprapati vill lyfta fram individen i varje problem.

Hos oss får du en grundlig undersökning av dina muskler, leder och nervsystem för att sedan gå till botten med problemet. Vi hjälper dig med korrigering av smärta, ge insikter i vad som orsakat kroppens reaktion, rådgivning samt förebyggande och rehabiliterande träning.

Vi befinner oss på Stockholmsvägen 109 i Bålsta. Välkommen in till oss och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 101 kunder tycker om Hellgren Naprapati

• 2019-03-27

Maria S skrev om Hellgren Naprapati
    Jag besväras av nackproblem som Hellgren har hjälpt mig med.
    Han är proffsig,kunnig ,sympatisk och empatisk, en naprapat som jag varmt rekommenderar//Maria Läs mer
  • Annika J

2019-03-23

Annika J skrev om Hellgren Naprapati
    Efter dragits med höft och hälsnärta ca 2 år. Gått till Ortoped, sjukgymnast etc blivit bättre men bara korta stunder och aldrig bra från smärtan
    Hamnade i så svår smärta att jag inte kunde gå! Fick nu snabb hjälp (samma dag) och kunde efter första behandlingen gå igen!!! Håller fortfarande i sig!! Läs mer
  • 2019-03-23

Britt-marie D skrev om Hellgren Naprapati
    Behandling av ömmande muskler

Välkomnad och synlig

Ja, jag fick hjälp bl.a med gymnastikprogram för att minimera det onda

Mycket nöjd och jag rekommenderar Hellgren Naprapati till andra personer som har kroppsproblem Läs mer
  • Christer E

2019-03-21

Christer E skrev om Hellgren Naprapati
    Ryggproblem till och från på olika ställen, löses varje gång på ett sätt som är i överensstämmelse med problemet. Läs mer

Simon P skrev om Hellgren Naprapati
    Professionellt bemötande, identifierade problemområden snabbt och kände mig genast bättre efter besöket.

Rekommenderar starkt. Läs mer

Ulla N skrev om Hellgren Naprapati
    Ryggbesvär.
    Vänlig och professional bemötande.
    Fick det hjälp jag behövde.
    Rekommenderar varmt! Läs mer

Charles G skrev om Hellgren Naprapati
    Jätte nöjd med bemötandet. Väldig duktig i sitt arbete. Hittade felet som gjorde att jag hade ont i knä och höften. Jag har helt enkel sned. Med ett ben lägre än det andra. Efter att ha kappa den i rätt längd blir jag bättre. ha ha ha. Var inte rädd, det är inte sant. Han lyckades att korrigera bäcken positionen och vill blir helt annat.
    Jag är väldig tacksam för det.
    Bra jobbat!
    Omöjligt att inte lämna topp betyg. Läs mer

Marie B skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapat behandling pga rygg/höftsmärta. Kristoffer är oerhört trevlig och man blir professionellt bemött han är väldigt duktig i sin profession och kan även ge tips och råd på förebyggande övningar vilket är bra. Är seriös och engagerad i sitt utövande. Läs mer
  • 2019-03-18

Jörgen P skrev om Hellgren Naprapati
    Bokade tid då jag var stel/öm i ländryggen. Fick en tid fort och behandlingen gjorde susen. Läs mer
  • 2019-03-15

Elise B skrev om Hellgren Naprapati
    Bra behandling, trevligt bemötande och kunnig kring området. Hjälpt mig otroligt mycket med mina nack och rygg problem. Läs mer
  • Risto H

Risto H skrev om Hellgren Naprapati
    Kompetent hjälp när jag hade akuta ryggbesvär. Rekommenderas varmt Läs mer

Jesper K skrev om Hellgren Naprapati
    Bra bemötande och löste mina problem. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria L

Maria L skrev om Hellgren Naprapati
    Jag sökte hjälp för nackstelhet med vidhängande smärta. Min upplevelse var att han gav mig mycket bra råd hur jag skulle förbättra rörlighet och minska smärtan själv. Han gav mig övningar och stretchprogram som jag skulle följa. Det kändes förtroendeingivande att han inte tyckte att jag behövde boka upp mig på x antal behandlingar, utan visade hur jag kunde behandla mig själv. Jag kommer, vid behov, garanterat använda mig av hans tjänster i framtiden. Läs mer

Angelica P skrev om Hellgren Naprapati
    Hej.
    Var där för en låsning i ryggen. Bemötandet var tryggt, kändes bra. Behandlades 3 gånger och ryggen blev bättre. Fick lite tränings tips.
    Har dessvärre fått kommit tillbaka efter några månader för samma problem, samma behandling. Men jag ger Hellgren 4 stjärnor av 5. Läs mer
  • Thomas K

Thomas K skrev om Hellgren Naprapati
    Bemötandet ger jag toppbetyg in lyssnande och professionellt.

Hellgren naprapati har hjälpt mig på ett utmärkt sätt genom behandling samt träningshjälp vilket har inneburit att jag är kvitt mina besvär i mina höfter och ländrygg.

Mina varmaste rekommendationer ger jag ! Läs mer

Håkan L skrev om Hellgren Naprapati
    Snabb service och väl genomförd Läs mer

Ludvig B skrev om Hellgren Naprapati
    Bemött på ett skönt sätt. Mina förväntningar var att få loss en låsning i bröstryggen vilket uppfylldes. I övrigt så bra service, proffsigt Läs mer

eva m skrev om Hellgren Naprapati
    Seriöst intresserad av sin kund, kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-03-09

Jill B skrev om Hellgren Naprapati
    Bra bemötande, inga väntetider. Det var smidigt att kunna boka online, och även kunna få en tid samma dag eller dagen efter. Det jag uppskattade mest med behandlingen var att han försökte hitta orsaken till problemet för att verkligen få bukt med det. Jag fick även med mig några övningar hem för att stärka upp svaga partier. Han fick värken i min axel att släppa och kroppen att räta upp sig. Läs mer
  • Marcia A

2019-03-09

Marcia A skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapat, väldigt bra bemötande. Den levde upp till förväntningar för jag fick hjälp. Även förebyggande råd.
    Trevligt bemötande, bra hjälp och råd. Läs mer

Andreas B skrev om Hellgren Naprapati
    Bra effektivitet. Klar efter ett besök. Läs mer

Carola L skrev om Hellgren Naprapati
    Bästa naprapaten🌟🌟🌟🌟🌟 Hittar alltid dom onda punkterna och man är som en ny människa när man går därifrån. Rekommenderas absolut💫 Läs mer

Ulrika S skrev om Hellgren Naprapati
    Jag hade problem med ont i axlar, och gick till Hellgren Naprapati som hjälpte mig både med behandling och tips på åtgärder så problemet inte skulle uppstå igen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Josefine P

2019-03-07

Josefine P skrev om Hellgren Naprapati
    Hellgren Naprapati är den bästa jag har gått hos! Det är lätt att få tid och få den hjälp man behöver. Man blir bra bemött och jag har alltid varit nöjd när jag gått därifrån! Läs mer
  • Maria V

2019-03-07

Maria V skrev om Hellgren Naprapati
    Enkel snabb bokning av besök. Har akuttid, vilket jag är glad för. Serviceinriktad och professionell.
    Behandlingen har hjälpt och jag har fått bra råd om hur jag ska förebygga skador. Läs mer

Hanna P skrev om Hellgren Naprapati
    Blev bemött väldigt bra och han hjälpte mig med min smärta på ett bra sätt så jag slipper att ha ont idag Läs mer
  • Thomas H

2019-03-03

Thomas H skrev om Hellgren Naprapati
    Jag ger Kristoffer Hellgren det högsta betyget inte bara för att han i två behandlingar lyckades helt och lösa mina axelproblem utan även för hans trevliga och professionella sätt kopplad med en villighet att öppet och förståligt förklara exakt vad behandlingen gick ut på.
    Dessutom rekommenderade han mig att söka vård för en flr mig obekanta hudproblem som visade sig kräva medicinsk behandling.
    På alla sätt bra. Läs mer
  • 2019-03-02

Karin Ö skrev om Hellgren Naprapati
    Fick hjälp med en idrottsskada. Fick upp rörligheten. Läs mer
  • 2019-03-02

Daniel Ö skrev om Hellgren Naprapati
    Hade problem med ryggen och efter en behandling så var ryggen mycket bättre. Bra bemötande, bra service.

Så fort ryggen eller dylikt börjar krångla så bokar jag alltid tid på Hellgren Naprapati. Läs mer

Kristina Ö skrev om Hellgren Naprapati
    Bra bemötande och bra hjälp. Han hjälpte mig med smärtan i min axel och rygg. Läs mer

Maria J skrev om Hellgren Naprapati
    Professionellt bemötande
    Pålitlig
    duktig i sitt yrke Läs mer

Magnus P skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapati för en axel som värkte. Bra bemötande, och jag kände mig ok när jag var klar. Läs mer
  • 2019-02-27

Mika P skrev om Hellgren Naprapati
    Mycket bra behandling och tips!!! Läs mer
  • 2019-02-23

Alexander H skrev om Hellgren Naprapati
    Bästa bemötande, professionell behandling! Verkligen rekommenderar! Läs mer
  • 2019-02-22

Daniel M skrev om Hellgren Naprapati
    Helt klart riktigt duktig på sitt jobb. Hjälpte mig å räta ut rygg och kotor. Läs mer

Marie K skrev om Hellgren Naprapati
    Professionell i sitt yrke och mycket bra bemötande, kan verkligen rekommenderas. Läs mer

Somir S skrev om Hellgren Naprapati
    Christoffer är en fantastiskt bra naprapat. Jag har 100% förtroende för honom. Han är med andra ord det självklara valet. Läs mer

Cecilia L skrev om Hellgren Naprapati
    Proffsig. Varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anders I

2019-02-21

Anders I skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapat som även gör sånt jag fått gå till en kiropraktor för att få utfört.

Rekommenderas i högsta grad. Läs mer
  • 2019-02-19

Ola H skrev om Hellgren Naprapati
    Jag behövde hjälp med min rygg.
    Jag blev mycket bra bemött och dessutom blev jag av med smärtan i ryggen efter två behandlingar vilket jag inte förväntade mig med tanke på den smärta jag upplevde.
    Jag fick känningar i ryggen igen efter ca ett år och då fick jag åter komma på besök. Den här gången räckte det med en behandling så var jag i normalt slag igen. Läs mer
  • Lotta W

2019-02-16

Lotta W skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapat
    Mkt vänligt och professionellt bemött Läs mer
  • 2019-02-16

Tarek S skrev om Hellgren Naprapati
    Bra och proffsig kille hjälpt mig mycket med min ryggproblem Läs mer

Joakim L skrev om Hellgren Naprapati
    Blev väl bemött och väl omhändertagen. Fick bra tips om hur jag ska jobba vidare med mitt bekymmer. Läs mer

Helena B skrev om Hellgren Naprapati
    Positiv, lyhörd och trots sin unga ålder väldigt duktig. Har varit hos många naprapater tidigare men Christoffer håller i längden Läs mer

Annika E skrev om Hellgren Naprapati
    Sökte för stökig värkande nacke, käke och vänster sida av kroppen.
    Blev sedd, hörd och bekräftad i mina krämpor. Mycket trevligt och bra bemötande. Bra och snabb behandling med hemläxor som hjälp mig förstå mina krämpor. Mycket nöjd! Läs mer

Johanna S skrev om Hellgren Naprapati
    Fick superbra hjälp av Kristoffer, både efter graviditet ett när jag hade problem med höfterna samt när jag fick nackspärr! Proffsigt bemötande och förklarade ingående vad som var fel och vad som skulle hjälpa. Inget negativt alls att säga, går definitivt tillbaka om jag är behov av en naprapat igen. Läs mer
  • Linnéa H

2019-02-14

Linnéa H skrev om Hellgren Naprapati
    Väldigt bra behandlingar där jag upplevde att man hittade och kände till vad som skapade min låsning i ryggen som ingen annan naprapat eller kiropraktor gjort tidigare.

Det som skulle vara bra som en förbättring är att kanske inte vara så snabb med att vilja boka ny tid för behandling, utan ge lite mer tid så man hinner göra övningarna som ges. Det är en dyr behandling och det är viktigt att man får frågan vad man själv känner inför fortsatta behandlingar, så det inte känns lite påtvingat och svårt att säga nej till.. Läs mer

Andreas L skrev om Hellgren Naprapati
    Mycket professionell och hjälpsam. Har hjälp mig ett flertal gånger! Läs mer
  • 2019-02-12

Hanna L skrev om Hellgren Naprapati