Alla kategorier Naprapat Uppsala Håbo Hellgren Naprapati

Hellgren Naprapati

Stockholmsvägen 109D, 746 32 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Hellgren Naprapati!

Har du problem med rygg, nacke, axel & skuldra, knä eller fot. Oavsett vad dina problem i vardagen är så hjälper vi dig. Vi på Hellgren Naprapati vill lyfta fram individen i varje problem.

Hos oss får du en grundlig undersökning av dina muskler, leder och nervsystem för att sedan gå till botten med problemet. Vi hjälper dig med korrigering av smärta, ge insikter i vad som orsakat kroppens reaktion, rådgivning samt förebyggande och rehabiliterande träning.

Vi befinner oss på Stockholmsvägen 109 i Bålsta. Välkommen in till oss och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 24 kunder tycker om Hellgren Naprapati

• Ola N
    Ola N skrev om Hellgren Naprapati
    Bra bemötande ! Lite tråkigt rum upp med lite tavlor mm för ett lugnt intryck själva betandlingen var bra ! Kommer tillbaka när jag får problem igen ! 👍 Läs mer
  • Lena L skrev om Hellgren Naprapati
    Ett proffsigt bemötande då jag jade problem i nacke och rygg. Var mitt första besök hos Kristoffer och det kommer att bli fler. Fick den hjälp kag behövde och blev genast bättre. Kan rekommendera Kristoffer till mina nära och kära Läs mer
  • Lovisa G skrev om Hellgren Naprapati
    Fick mycket bra hjälp med en krånglande arm tack för hjälpen! Läs mer
  • Johanna B skrev om Hellgren Naprapati
    Akut behandling av ryggskott, gi k över efter 2 besök. Trevligt bemötande Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Hellgren Naprapati
    Har fått hjälp med mina höfter under min rehab efter cam/pincer och labrumkonstruktion operation. Fick både behandling och flera övningar. Sen har jag fått hjälp med ryggproblem och nackproblem. Är väldigt nöjd Läs mer
  • Mario G skrev om Hellgren Naprapati
    Bra och duktig naprapat, utmärkt behandling och vänligt bemötande. Läs mer
  • Emma P skrev om Hellgren Naprapati
    Väldigt bra bemötande, fick tid snabbt. Läs mer
  • Johanna H skrev om Hellgren Naprapati
    Helt klart den bästa behandlingen jag gjort för min kropp! Att inte ha ont är magiskt! Läs mer
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Hellgren Naprapati
    Världsklass, de va mycket bra. Blev bemött jätte bra och det var mycket bra behandling. Kommer rekommendera hellgren till någon som behöver Läs mer
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Hellgren Naprapati
    Problem med nacke samt yrsel som efter några besök blev mycket bättre. Läs mer
  • Johan H skrev om Hellgren Naprapati
    Har haft problem länge med mitt högra knä och har varit runt till flera naprapater och kiropraktorer utan framgång. Hittade Hellgrens naprapati på Facebook, efter det så har det bara blivit bättre. Läs mer
  • Linn B skrev om Hellgren Naprapati
    Jättebra, fick tid snabbt och fick bra behandling för min rygg. Rekommenderar honom gärna till andra! Läs mer
  • Frida R skrev om Hellgren Naprapati
    Jag fick behandling för ont i ländryggen, det hjälpte efter ett par gånger. Tråkig lokal, smutsigt och mörkt, dyrt, men jag blev bättre i ryggen. Läs mer
  • Niina T skrev om Hellgren Naprapati
    Fick snabbt en tid. Väl omhändertagen och bra information. Vid återbesök fokuserade det även på nacke och axlar. Har efter mina två besök blivit riktigt bra i ryggen. Skulle absolut rekommendera er till vänner och bekanta Läs mer
  • Göran G skrev om Hellgren Naprapati
    Akut nackspärr. Väl bemött, men han lyckades inte bota mej direkt. Ville boka flera besök. Läs mer
  • Mikaela L skrev om Hellgren Naprapati
    Hjälpte mig med min smärta i nacken och i bröstkorgen. Super bra! Läs mer
  • Kristine J skrev om Hellgren Naprapati
    Bra bemötande, har varit där två gånger pga att jag hade ont i ryggen, min rygg är jätte bra nu. Läs mer
  • Maria A skrev om Hellgren Naprapati
    Problem med axlar och skuldror .. blev väl omhändertagen.. Läs mer
  • Kerstin W skrev om Hellgren Naprapati
    Jag söker för olika slag av ledproblem och blir nöjd varje gång men tycker behandlingstiden är något kort i förhållande till kostnaden. Med tillägg av massage skulle det bli full pott. Alltid trevligt bemötande 😊 Läs mer
  • Marie N skrev om Hellgren Naprapati
    Klara besked. Konstatdrade att det inte finnas något radikalt att göra mer än lindra och träna. Blev väldigt bra och
    kompetent bemött. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Hellgren Naprapati
    Jag fick mitt ryggskott åtgärdat omedelbart så jag kan inte vara annat än nöjd . Läs mer
  • Daniel T skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapati Kristofer hellgren.. Snabba tider. Alltid trevlig. Känner sig som en ny människa när man kommer därifrån.. Läs mer
  • Karl L skrev om Hellgren Naprapati
    Hellgren Naprapati hjälpte mig på ett professionellt sätt med mina problem med ljumskar pch ryggproblem. Läs mer
  • Per S skrev om Hellgren Naprapati
    Naprapati
    Behagligt, proffsigt och empatiskt
    Bli kvitt smärtan, utmärkt
    En seriös, kunnig naprapat med förståelse. Läs mer

Stockholmsvägen 109D, 746 32 Bålsta