Din Kiropraktor

Snittbetyg
4.9
Ring 044-250 19 64 Dela

Om företaget

Din Kiropraktor i Kristianstad är en engagerad klinik, ledd av den erfarna och legitimerade kiropraktorn Per-Erik Ohlgren. Efter att ha fullbordat sin femåriga utbildning vid Syddansk Universitet i Odense, Danmark och avslutat sin AT-tjänst, har Per-Erik ägnat sju år åt att ge sina patienter effektiv och professionell vård....

138 omdömen om Din Kiropraktor

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 138 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Georg G
Skrev om Din Kiropraktor

Helt ok sen vet jag inte om det blir bra långsiktigt !

Annhelen O
Skrev om Din Kiropraktor

Har alltid blivit bra bemött jag har fått den hjälp jag behövde och de verktyg som jag kan jobba med hemma själv. Företaget levde upp till mina förväntningar.

Camilla F
Skrev om Din Kiropraktor

En fantastisk person med mycket kunnighet och känsla för sina patienter, ovärdelig för mig.

Magnus H
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid bra resultat av behandling

Gabriella L
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket kompetent, lyhörd och prisvärd.

Ulrika K
Skrev om Din Kiropraktor

Kiropraktik hos kiropraktikern för rygg problem.

Roland H

Proffsigt, seriöst samt lyssnande

Jeanette A
Skrev om Din Kiropraktor

Jag har blivit hjälp av Per-Erik vid ett flertal tillfällen. och han lyckas alltid fixa mina problem. Kan varmt rekommendera honom!

Kim Å
Skrev om Din Kiropraktor

Har inte varit hos en kiropraktor tidigare. Bokade tid då jag haft bekymmer med ländryggen en längre tid efter ett par ryggskott. Mest problem när jag skulle ur sängen på morgonen. Redan efter första behandlingen så var det som natt och dag. Jag kom ur sängen utan problem nästa morgon. Man får ett väldigt professionellt bemötande av Per-Erik och jag rekommenderar helt klart "Din Kiropraktor".

Linda T
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket trevligt bemötande. Lyssnar på kunden.

Carina N
Skrev om Din Kiropraktor

Trevligt bemötande. Mycket hjälpsam vid akuta besvär. Erfaren och kompetent..

Marie-Josee M
Skrev om Din Kiropraktor

Very professional, nice and the treat mental were effective. I can strongly recommend

Carin N
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid professionell och trevlig.

Stefan O
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket nöjd bra bemötande trevlig

Carola K
Skrev om Din Kiropraktor

Min kiropraktor ger ett mycket proffetionellt intryck, han kan sin sak och är väldigt duktig, ödmjuk, omtänksam och trevlig. Har gått hos honom under lång tid för att justera min onda och skadade kropp och han ser alltid till att jag får en snar tid om jag behöver snabb hjälp. Kan varmt rekommenderas.

Carl-Henrik B
Skrev om Din Kiropraktor

Bra, proffsigt och trevligt bemötande.

Jani W
Skrev om Din Kiropraktor

Vänligt bemötande, god tillgänglighet och mycket professionell bedömning och hjälp. Mina starkaste rekommendationer!

Amanda T
Skrev om Din Kiropraktor

Det är alltid bästa servicen här! Man känner sig trygg i hans händer!!

Marie S
Skrev om Din Kiropraktor

Kunnig, professionell, trevlig, lättsam, bryr sig, bara positivt att säga! :)

Margarehta A
Skrev om Din Kiropraktor

Trevligt bemötande o en bra behandling som hjälper mig med min värk Snäll o förstående Kiroprakter Tack 🤗🙏

Patrick S
Skrev om Din Kiropraktor

Lugn, metodisk vet vad han gör. Ger alltid ett tryggt intryck. Och att han är hur trevlig som helst gör hela upplevelsen 5 stjärnig. Kliniken ligger hur bra som helst.

Eva-Lotta A
Skrev om Din Kiropraktor

Trevlig miljö, levde upp till mina förväntningar. Synd att det inte ingår i högkostnadsskyddet

Ann-Louise P
Skrev om Din Kiropraktor

Otroligt kunnig och bemötandet är fantastiskt. Fått mycket bra hjälp och känner fullständigt trygg i behandlingen!

Maria G
Skrev om Din Kiropraktor

Jag har gått till din kiropraktor i flera år på grund av problem med rygg. Jag är mycket nöjd av min upplevelse eftersom oftast hade jag svårt att andas genom att mina ryggproblem var kopplade till revbenen vilka försvårade andningen vid ansträngningen. Jag blev väldigt bra bemött av kiropraktorn och jag märkte att redan efter första behandlingen mådde jag bättre.

Susanne O
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid bra bemötande. Känns alltid bättre i ryggen efter ett besök. Mycket nöjd, kommer att återkomma regelbundet

Göran Å
Skrev om Din Kiropraktor

Bra bemötande, kunnig. Han har själv dragit ner på återbesöken två gånger, så nu är det ett besök var 5:e månad. Det känns ju inte som han försöker tjäna så mycket pengar som möjligt på en.

Mona J
Skrev om Din Kiropraktor

Jag blev väl bemött. Mina förväntningar var nog något högre om att bli fortare bättre.

Hans E
Skrev om Din Kiropraktor

Hej jag har gått hos Per-Erik i många år och det är absolut den bästa som finns på alla sätt o vis

Elisabeth B
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid lika trevlig och proffsig. Har blivit hjälpt varje gång då jag anlitat honom.

Marie A
Skrev om Din Kiropraktor

Professionellt bemötande som lyssnar in mig som patient, bra på att förmedla målbilden med behandlingen. Känner stort förtroende och kan verkligen rekommendera Per-Erik.

Jazmine W
Skrev om Din Kiropraktor

Trevlig och mkt kompetent kiropraktor som är lyhörd och angelägen att hjälpa sina kunder.

Margaretha H
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket duktig och förtroendegivande. Väldigt omtyckt kiropraktor !

Malin F
Skrev om Din Kiropraktor

Väldigt trevligt bemötande, proffisionellt och snabbt agerat. Jag fick den hjälp och uppfyllning som jag hade behov av.

Mariann Agda Elisabeth S

Bra bemötande. Trovärdig, kunnig, lyssnande.

Anja G
Skrev om Din Kiropraktor

Mkt bra bemötande. Kunnig. Känns tryggt. Kan varmt rekommendera behandling hos denna kiropraktor 🙂

Johan S
Skrev om Din Kiropraktor

Alltid bra och trevligt bemötande. Flexibel gällande tider.

Marielle K
Skrev om Din Kiropraktor

Mycket professionell och lyhörd. Har blivit väldigt hjälpt av detta. Kan varmt rekommendera Din Kiropraktor

Mary B
Skrev om Din Kiropraktor

Vänligt bemötande och väldigt kunnig. Upplever att han bryr sig. Fixat min rygg under många år. Trygghet för mig att veta att jag kan komma dit snabbt om ryggen strular vilket har hänt ett antal gånger

Mia L
Skrev om Din Kiropraktor

Denna kiropraktorn har jag besökt under många år. Han besitter hög kunskapsnivå och stor empatisk förmåga. Ett mycket trevligt bemötande och skapar trygghet. Omtänksam och hjälpsam med en fin humor som är avslappnande. Kan varmt rekommendera Per-Erik!

Britt-Mari B
Skrev om Din Kiropraktor

Gott bemötande och yrkesskicklig Kiropraktor! Jag slipper ha ont i nacken och är så tacksam.

Eskil B
Skrev om Din Kiropraktor

Kompetens. Bra bemötande. Tillgänglighet.

Anita N
Skrev om Din Kiropraktor

Blev mycke bra bemött. Ont i nacke och axlar vilket har blivit mycke bättre.

Anna E
Skrev om Din Kiropraktor

Trevligt bemötande. Professionell och adekvat hjälp.

Hans B
Skrev om Din Kiropraktor

Han verkar mycket kunnig. Behandlingarna har varit till hjälp. Vi kan även skoja en del med varandra.

Martin C
Skrev om Din Kiropraktor

En kiropraktor som besitter mycket kunskap och är väldigt proffsig i sitt sätt att arbeta. Alltid fått den hjälp jag behövt. Alltid ett glatt bemötande. Kan starkt rekommendera denna kiropraktor.

Eva N
Skrev om Din Kiropraktor

Snabb tid. Fint bemötande. Bra hjälp.

Jonas W
Skrev om Din Kiropraktor

Utmärkt bemötande Hade extrema problem med nacke och axelparti som Per-Erik fick rätt på rätt så omgående. Nu är det rent underhåll som gäller.

Lars Å
Skrev om Din Kiropraktor

Allt tid glad å positivt ingen problem med tider å säger ifrån om han inte kan göra mer

Kerstin H
Skrev om Din Kiropraktor

Trevlig kiropraktor ärlig och ger bra tips. Bra behandling. Nöjd kund.

Per Arne M
Skrev om Din Kiropraktor

En mycket duktig och och hjälpsam kiropraktiker som varmt rekommenderas

Filtrera omdömen