Top Performance Institute

Vegagatan 15, 113 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Top Performance Institute!
Vi erbjuder en rad tjänster inom kiropraktik, träning och nutrition. På plats finns utbildade massageterapeuter, kiropraktorer och personliga tränare som kan hjälpa dig med dina besvär från topp till tå. Genom en individanpassad behandlings- och rehabiliteringsplan hjälper vi dig att bli symtomfri så fort som möjligt.

Våra tjänster: Kiropraktik, Massageterapi & Rehab, Förebyggande helkroppsmassage, Kost och Näringsrådgivning, Diagnostisering, Sömn- och Stresshantering samt mycket mer.

Vi har kraftigt reducerade priser då vi anser att alla ska ha råd att bli av med sin smärta. Vår vision är att kunna hjälpa våra kunder mot ett långt och hälsosamt liv, fritt från smärtor och sjukdomar. Varmt välkommen in till oss på Vegagatan 15 vid Odenplan.

Läs vad 178 kunder tycker om Top Performance Institute

• 2020-10-15

Johan S skrev om Top Performance Institute
    Professionellt och engagerat bemötande, mycket bra analys och behandling, supertrevliga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-14

Daniel B skrev om Top Performance Institute
    Trevlig personal och riktigt bra massage som anpassas efter mig och min huvudsakliga idrottsutövning. Läs mer
  • 2020-10-14

Peter L skrev om Top Performance Institute
    Mycket nöjd! André var otroligt trevligt och väldigt kompetent. Gav bra råd kring egenrehab. Bokade en behandling direkt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-12

Marie skrev om Top Performance Institute
    Duktiga! Trevligt och glatt!..... Läs mer
  • 2020-09-30

Mariam E skrev om Top Performance Institute
    Över förväntan! Morgan är en så härlig person och lätt att prata med som dessutom är otroligt bra och väl utbildad inom det han gör. Ett 10 av 10 besök helt enkelt! Läs mer
  • 2020-09-09

Adriana skrev om Top Performance Institute
    André är trevlig och väldigt kunnig inom sitt yrke. Han förstår var problemet ligger även om man inte utrycker sig korrekt. Vilken stjärna!💫 Läs mer
  • 2020-09-09

Sara skrev om Top Performance Institute
    Proffsigt bemötande och superbra behandling! Läs mer
  • 2020-09-08

David B skrev om Top Performance Institute
    Otroligt seriös och kunnig. Jag fick känslan av att min behandlare verkligen ville hitta grundproblemet på min nack och bröstproblematik samt hur jag ska komma i bukt med problemen. // Dave Läs mer
  • 2020-09-06

Fredrik W skrev om Top Performance Institute
    Morgan var fantastisk. Väldigt trevlig och bra förklaringar på orsaker till problem. Mycket bra tips på övningar. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Lisa K

2020-08-14

Lisa K skrev om Top Performance Institute
    Andre' är den absolut bästa jag någonsin fått behandling av. Så fantastiskt duktig och kunnig.
    Kommer aldrig gå till någon annan. Han får 10 stjärnor av 5 möjliga💥💥 Läs mer
  • 2020-08-13

Ivars Z skrev om Top Performance Institute
    Sökte hjälp av kiropraktor för ryggskott. Fick väldigt bra hjälp, massor med bra svar
    på alla mina funderingar samt övningar att köra hemma. Morgan är
    väldigt trevlig och min känsla är att han är väldigt kompetent. Jag kommer absolut komma tillbaka. Läs mer
  • 2020-08-11

Omar B skrev om Top Performance Institute
    Idrottsmassage 60 minuter. Mycket bra och trevligt bemötande och professionellt utförd behandling. Hit kommer jag tillbaka! Läs mer
  • Oskar A

2020-08-07

Oskar A skrev om Top Performance Institute
    Supertrevlig personal och kiropraktorbehandlingen var grym! Läs mer
  • 2020-07-24

Beky G skrev om Top Performance Institute
    Professionellt bemötande och trevliga Läs mer
  • 2020-07-22

Mia skrev om Top Performance Institute
    Bra behandling! Proffsig och kunniga Läs mer
  • 2020-07-21

Linda L skrev om Top Performance Institute
    Kunnig. Fick rejäl massage och bra råd om stretching. Läs mer
  • 2020-07-20

David E skrev om Top Performance Institute
    Besökte dem med smärtor i ländryggen. Fick en ordentlig genomkörare, en pedagogisk lektion i varför jag har problem med ryggen och tips på hur jag kan undvika att få problem i framtiden.

Kommer definitivt att besöka dem igen. Läs mer
  • 2020-07-16

Mats A skrev om Top Performance Institute
    Fick kontakta TPI pga akuta ryggproblem. Efter vad som kändes som en grundlig diagnos fick jag två behandlingar där Morgan fick jobba stenhårt. Mellan behandlingarna även övningar för att om möjligt få bort all betong jag/ ryggen samlat på mig. Kändes verkligen att M gjorde allt för att hjälpa mig bli av med besvären. Anbefalles! / Mats 🙂 Läs mer
  • David A

2020-06-27

David A skrev om Top Performance Institute
    Jag körde på 60 minuter kiropraktor/naprapat/massage/rehab
    De va min första gång och det va helt fantastiskt! Gamla skador som har påverkat mig de senaste åren kändes helt plötsligt inte av. Supertrevlig och pedagogisk personal. Har rekommenderat detta till de flesta jag har stött på. Detta va en riktig upplevelse! Läs mer
  • 2020-06-23

Björn A skrev om Top Performance Institute
    Fick hjälp med nackspärr och ländrygg genom kiropraktik samt massage. Blev bemött otroligt bra! Levde verkligen upp mina förväntningar och fick den hjälp jag behövde och de tips för att inte behöva komma tillbaka. Läs mer
  • 2020-06-08

Ayra A skrev om Top Performance Institute
    Trevliga, trygga, proffsiga, kunniga Läs mer
  • 2020-06-08

Paulo S skrev om Top Performance Institute
    TACK för hjälpen! Det är så bra jag har hittat rätt! Vi ses snart. Läs mer
  • 2020-05-30

Katherine L skrev om Top Performance Institute
    Fulla av kunskap och otroligt trevliga. Bäst i Stockholm! Läs mer
  • Sara W

2020-05-13

Sara W skrev om Top Performance Institute
    Tog en förebyggande massagebehandling hos Morgan på TPi. Fick ett supertrevligt bemötande, många bra tips och en bahandling anpassad efter mina behov. Känner mig avslappnad och pånyttfödd nu efteråt. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-05-08

Lotta E skrev om Top Performance Institute
    Professionellt bemötande och en perfekt behandling! Läs mer
  • 2020-05-08

Modassar S skrev om Top Performance Institute
    Jätte bra, jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-04-21

Mikael D skrev om Top Performance Institute
    Otroligt kunnig personal som hjälper dig med dina besvär. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-20

Lovisa E skrev om Top Performance Institute
    Det var god bemötelse och fick bra hjälp med att släppa på spänningar. Det levde upp till högre än mina förväntningar även om de var höga från början då jag har fått rekommendationer för er. Läs mer
  • 2020-04-20

Håkan N skrev om Top Performance Institute
    Besök hos kiropraktorn. Ett bra och proffsigt bemötande. Besöket i sig var väl lite smärtsamt, men det gjorde verkligen skillnad! Läs mer
  • 2020-04-17

Jonathan B skrev om Top Performance Institute
    I was there for a sports massage with the intention to address a few problem areas that arose from training.

I was greeted by friendly staff. My physiotherapist, André, listened to my problems and targeted them with physiotherapy. All the while, we talked about my training, nutrition and hobbies, which made for a friendly atmosphere.

This is my second visit and I highly recommend them! Läs mer
  • BENJAMIN K

2020-04-07

BENJAMIN K skrev om Top Performance Institute
    VÄRLDSKLASS!
    Jag fick hjälp av Morgan Axelsson och att kontakta honom på Top Performance är mitt livs bästa beslut. Att bara kunna ge honom 5/5 känns inte rättvist!
    För många år sedan skadade jag min rygg allvarligt och har haft problem sedan dess. Jag har besökt många olika kiropraktorer men aldrig fått hjälp på denna nivån! Behöver jag någonsin gå tillbaka till en kiropraktor, så vet jag precis vart jag ska gå! Jag har hittat min kiropraktor! Besök Morgan så garanterar jag att du hittar din också!

Med vänlig hälsning,
    Benjamin Karlsson Läs mer
  • 2020-04-07

Benjamin K skrev om Top Performance Institute
    VÄRLDSKLASS!

Med vänlig hälsning,
    Benjamin Karlsson Läs mer

Dilhan Ö skrev om Top Performance Institute
    Trevlig personal! Min första kiropraktor upplevelse och är jättenöjd! Läs mer

Furkan A skrev om Top Performance Institute
    Mycket bra bemötande och proffesionellt.
    Blir flera besök! Läs mer

Sara A skrev om Top Performance Institute
    Väldigt bra och kunnig om kroppen, idrotts påverkan samt kontorsarbetets belastning. La fokus på nacke och känner mig lättare än på länge. Läs mer
  • 2020-03-20

Jill S skrev om Top Performance Institute
    Kunniga, proffsiga och har ett helhetsperspektiv! Läs mer
  • 2020-03-10

Claes-henrik M skrev om Top Performance Institute
    Morgan var mycket duktig på att massera och korrigerade obalanser i min ryggrad/bäcken. Dessutom var han mycket sympatisk och trevlig! Rekommenderar verkligen denna klinik!! Läs mer
  • Tim P

2020-03-09

Tim P skrev om Top Performance Institute
    Trevligt bemötande och kunnig i ämnet!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-03-08

Hanna J skrev om Top Performance Institute
    Jag valde en 40 minuters massage behandling. Jag blev mycket bra bemött av Morgan som enligt min mening tekniskt sätt utförde en bättre massage än många andra massörer jag varit hos. Jag uppfattade också att Morgan har ett starkt engagemang och intresse för sitt jobb och hälsa vilket uppskattas. Jag upplevde också att spänningarna i fötterna och vaderna minskade. När det gäller massagen överträffades mina förväntningar. Jag önskar dock till nästa gång en handduk på massage britsen- det blir mer bekvämt då. Mvh Hanna Läs mer
  • 2020-03-06

Ann-sofie F skrev om Top Performance Institute
    Morgan på Top Performance Institute ger ett proffsigt bemötande och innehar stor yrkesskicklighet som kiropraktor o massageterapeut. Fantastisk behandling i bra kombo med tips och övningar.
    Min nacke bugar o tackar! 😊 /Ann-Sofie Läs mer
  • 2020-02-27

Greta L skrev om Top Performance Institute
    Toppen! Väl bemött och bra och grundlig behandling. Läs mer
  • 2020-02-21

Linn B skrev om Top Performance Institute
    Så nöjd med behandlingsmassagen (idrott), precis rätt muskler. Fick massa bra kost/näringstips samt lite Läs mer
  • 2020-02-19

Jenny M skrev om Top Performance Institute
    Fick mycket bra hjälp av Morgan som är mycket kunnig inom flera områden. Rekommenderar! Läs mer
  • 2020-02-05

Charlotte R skrev om Top Performance Institute
    Kiropraktorbehandling; Vänlig, professionell och mycket kunnig! Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-03

Stella L skrev om Top Performance Institute
    Jag var där för min stela nacke. Morgan var jättebra, supertrevlig och förstod direkt. Jag fick med mig några nya övningar som hittills fungerar bra. Jag gick dit på rekommendation och det är jag glad att jag gjorde. 5/5 Läs mer
  • 2020-01-28

Amanda T skrev om Top Performance Institute
    Så nöjd! Proffsigt, härligt bemötande och jättehjälpsamt! Läs mer
  • 2020-01-14

Camilla K skrev om Top Performance Institute
    Verkligen proffsigt & trevligt! Efter två behandlingar har mina långvariga besvär med axel & nacke blivit så mycket bättre! Känns som att de har stor kunskap som ligger i tiden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-13

Gustaf H skrev om Top Performance Institute
    Trevlig och väldigt kunnig - rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-10

Alexander K skrev om Top Performance Institute
    Grym kiropraktor! Bra behandling och bra pris! Läs mer
  • 2019-12-23

Magdalena B skrev om Top Performance Institute
    Professionella och omsorgsfulla. Gick därifrån jättenöjd. Känns bra i kroppen och massagen var verkligen djupgående. Läs mer

Vegagatan 15, 113 29 Stockholm