Top Performance Institute

Top Performance Institute

Välkommen till Top Performance Institute!
Vi erbjuder en rad tjänster inom kiropraktik, träning och nutrition. På plats finns utbildade massageterapeuter, kiropraktorer och personliga tränare som kan hjälpa dig med dina besvär från topp till tå. Genom en individanpassad behandlings- och rehabiliteringsplan hjälper vi dig att bli symtomfri så fort som möjligt.

Våra tjänster: Kiropraktik, Massageterapi & Rehab, Förebyggande helkroppsmassage, Kost och Näringsrådgivning, Diagnostisering, Sömn- och Stresshantering samt mycket mer.

Vi har kraftigt reducerade priser då vi anser att alla ska ha råd att bli av med sin smärta. Vår vision är att kunna hjälpa våra kunder mot ett långt och hälsosamt liv, fritt från smärtor och sjukdomar. Varmt välkommen in till oss på Vegagatan 15 vid Odenplan.

Läs vad 240 kunder tycker om Top Performance Institute 2

2022-09-20 Insamlad av företaget
    Morgan har varit ytterst professionell och kunnig i sitt bemötande och i behandlingen. Helt klart den bästa behandlingen hittills. Dessutom blev mitt ryggskott mycket bättre.
    2022-09-12 Insamlad av företaget
    Glatt och proffsigt bemötande. Bra plan för rehabilitering
    2022-05-22 Insamlad av företaget
    Fantastic experience! Morgan is a great guy with lots of knowledge to help you fix whatever your problem is.
  • Rasim R
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Hade problem i flera dagar med Ischiasnerven och smärta som strålade genom låren dygnet runt. Fick snabb hjälp av Magnus under timmen jag var där. Allt släppte ganska snabbt och jag kunde gå tillbaka till jobbet. Otroligt härligt! Ser fram emot mitt återbesök för fortsatt rehabilitering och en plan framåt. Tack!
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Jag kan verkligen rekommendera kiropraktor Morgan
    Han är mycket kunnig o noggrann o jag känner mig trygg i behandlingen
    Som han utför gällande min rygg o därtill kopplade problem /ulrica
    2022-02-15 Insamlad av företaget
    Träffade Morgan, härlig energi och väldigt kunnig! Överträffade mina förväntningar och jag bokade in en till session direkt
    2022-01-31 Insamlad av företaget
    Riktigt bra service! Och super trevliga. Tusen tack
    2022-01-07 Insamlad av företaget
    Letade och fann stans bästa bemötande, behandling och träningsövningar på väg mot en hållbar uppgradering av hela mig. Tack Morgan!
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt bemötande och bra massage! Rekommenderas starkt
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    Det märks tydligt att Morgan brinner för det han gör och pga det så upplever jag att hans nivå av expertis sticker ut i mängden.
    Jag fick dessutom med mig livsviktiga nycklar och en känsla av genuin omtanke.

Rekommenderar honom varmt.
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Helt otroligt känner mig som en helt ny människa. Tack det va så värt !! och jag kommer att rekommendera er för alla jag känner som har ont i kroppen. Bäst e ni 🙏
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Riktigt bra! Bra hjälp som fick min rygg att må mycket bättre på direkten.
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Högklassig kunskap och extremt bra bemötande!
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Morgan var superduktig, proffesionell och gjorde behandling behaglig trots att jag var livrädd för att få knotorna knäckta. Han var försiktig och förklarade hela tiden så att man visste vad han skulle göra. Visade även övningar som man själv kan göra hemma. Kommer definitivt tillbaka och rekommenderar alla att prova en kiropraktor session hos honom.
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Bra service och trevlig personal
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Extremt bra bemötande, trevlig personal som kan sina grejer. Lyssnar på kundens behov och tankar, och fullföljer utifrån det. Rekommenderar starkt att gå hit om du har några som helst problem med muskler/känningar. Toppen ställe!
    2021-08-11 Insamlad av företaget
    Detta var toppen! Professionell och jävligt kunnig inom sitt område. Trots luddiga beskrivningar från undertecknad fick jag prick hjälp på det jag visade mig ha problem med. Kalas!
    2021-08-09 Insamlad av företaget
    Jag hade blivit rekommenderad företaget. Jag fick en kiropraktorbehandling och är mycket nöjd med behandlingen, bemötandet och fick också övningar att göra hemma för att förebygga och avhjälpa problemet.
    2021-08-05 Insamlad av företaget
    Rekommenderar alla ett besök hos Top Performance Institute!
    2021-08-03 Insamlad av företaget
    Morgan är grymt duktig! Rekommenderas!
    2021-07-29 Insamlad av företaget
    I have suffered range of motion issues in my athletic endeavors since a knee injury and surgery put me out of action 3 years ago. In addition to knee pain, I have recurring lower back pain. I have sought help from many experts the last three years with few positive results…until TPI. My treatments at TPI with Andre are helping me get back to the active lifestyle I love and need. Moreover, I am learning better body awareness to help me maintain independently. .TPI has a team that is passionate about their work, extremely knowledgeable and effective. I would give them 10 stars if I could.
    2021-07-29 Insamlad av företaget
    Bäst i test! Kan inte ha valt ett bättre ställe!
    2021-07-26 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med krånglande rygg, fixades mycket bra
    2021-07-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt, kunnigt och proffsigt, mkt nöjd med min behandling.
    2021-07-06 Insamlad av företaget
    Proffsig behandling utifrån ens behov samt värdefulla tips på förebyggande övningar. Rekommenderas!
    2021-06-24 Insamlad av företaget
    Mitt första besök hos Morgan och kan från hela mitt hjärta rekommendera Sveriges bästa kiropraktor! Otroligt fantastiskt människa som är respektfull, lyhörd och professionell vilket gör att man som patient känner sig omhändertagen på bästa sätt!
    2021-06-18 Insamlad av företaget
    Precis vad jag behövde! Han visste hur han lätt skulle få bort låsningarna och tipsade om eftervård.
    2021-06-17 Insamlad av företaget
    Känns verkligen som att mina besvär i bröstryggen redan har försvunnit efter endast en behandling. Kunniga och vet vad dem gör. Rekommenderar alla att gå hit om man funderar på att gå till en kiropraktor men inte vet var man ska vända sig.
    Behandlingen som utförs är längre och känns mer effektiva än en behandling på 10 min
    2021-06-16 Insamlad av företaget
    Trevligt, professionellt och effektivt. Första gången jag besöker kiropraktor och kommer definitivt komma tillbaka om kroppen behöver mer hjälp på traven.
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Gick på en 30 minuters kiropraktor/naprapat session med Morgan och var väldigt nöjd! Förståelse för hela kroppen och otroligt kunnig. Kommer gå tillbaka.
    2021-06-04 Insamlad av företaget
    Har gått till André två gånger nu för två olika besvär och han har varit ett PROFFS hela tiden. 5/5 - kommer aldrig gå till någon annan och rekommenderar alla att gå till honom!
    2021-06-02 Insamlad av företaget
    Mycket fint mottagande med stor kompetens. Man känner trygghet och säkerhet. Hälsningar från Lena
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Hade en superbra upplevelse, överträffade helt klart mina förväntningar!
  • Alexander D
    2021-05-21 Insamlad av företaget
    Kan inte vara mer nöjd! Rekommenderas starkt! Kompetent och pedagogisk!
    Har man inte bara ont någonstans utan även är på dåligt humör innan besöket så har Morgan löst allt det under en timme!
    2021-04-26 Insamlad av företaget
    Had two great sessions with Andrè. Super helpful and he was able to pin down the root cause of the problem right away.

Highly recommended
    2021-04-25 Insamlad av företaget
    Amazing -probably the best physio experience I’ve ever had. Really knowledgeable friendly and helpful. 100% would recommend and go again.
    2021-04-13 Insamlad av företaget
    André är grym på det han gör, trevlig och smart som f*n, han fick kontakt med trigger points och spänningar i min kropp som jag och 10 av hans kollegor runt om i stan missat förut. Rekommenderas starkt!
  • Martine W
    2021-03-11 Insamlad av företaget
    Jätte bra service av Andre! Lika bra varje gång.
    2021-03-09 Insamlad av företaget
    Kunnig massör som var noga med att hitta grundproblemet. Mycket nöjd!
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Otroligt bra, har gått till många kiropraktorer men den här var i en klass för sig!
    2021-02-26 Insamlad av företaget
    André is very professional and easy going, highly recommended
    2021-02-22 Insamlad av företaget
    Trevlig, proffsigt och fantastisk behandling
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Bokade massage men fick en grundläggande analys och massagebehandling samt rehab tips på min gamla idrottsskada! Utöver professionell behandling gav grabbarna ett otroligt trevligt och välkomnande bemötande! Rekommenderas varmt
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Har testat olika Kiropraktorklinik utan bra resultat och vissa Kiropraktorklinik mjölkar dig minst 5-6 besök men här så löste dom mina problem på första besöket, skall gå dit på återbesök för att se om allt är ok, jag är super nöjd och kan rekommendera dom till 200%!!!
    2021-02-17 Insamlad av företaget
    Bra kombination mellan att göra justeringar och muskelstimulering. Proffsigt och trevligt bemötande. Gav bra allmänna råd om andra kroppsliga symtom och gav med övning. Spontant betyg är att det var så bra det kan bli efter första besöket.
    2021-01-24 Insamlad av företaget
    Sökte med ett knä som gör ont.
    Mycket proffsigt och bra.
    Fick mycket bra övningar att göra och ska boka upp ett uppföljningsmöte.
    2021-01-22 Insamlad av företaget
    Bra service och en fin klinik. Verkar som att de som jobbar där är mycket kunniga och vet vad de håller på med
    2021-01-09 Insamlad av företaget
    Toppen! Bra hjälp och mycket gott intryck. Tack för hjälpen!
    2021-01-06 Insamlad av företaget
    Råd om hur ska jag utveckla min tränings rutin
  • Lisa E
    2020-12-14 Insamlad av företaget
    Morgan och André är skickliga behandlare jag varmt rekommenderar.