Top Performance Institute

Top Performance Institute

Välkommen till Top Performance Institute!
Vi erbjuder en rad tjänster inom kiropraktik, träning och nutrition. På plats finns utbildade massageterapeuter, kiropraktorer och personliga tränare som kan hjälpa dig med dina besvär från topp till tå. Genom en individanpassad behandlings- och rehabiliteringsplan hjälper vi dig att bli symtomfri så fort som möjligt.

Våra tjänster: Kiropraktik, Massageterapi & Rehab, Förebyggande helkroppsmassage, Kost och Näringsrådgivning, Diagnostisering, Sömn- och Stresshantering samt mycket mer.

Vi har kraftigt reducerade priser då vi anser att alla ska ha råd att bli av med sin smärta. Vår vision är att kunna hjälpa våra kunder mot ett långt och hälsosamt liv, fritt från smärtor och sjukdomar. Varmt välkommen in till oss på Vegagatan 15 vid Odenplan.

Läs vad 228 kunder tycker om Top Performance Institute 2

2021-10-20
    Högklassig kunskap och extremt bra bemötande!
    2021-10-12
    Morgan var superduktig, proffesionell och gjorde behandling behaglig trots att jag var livrädd för att få knotorna knäckta. Han var försiktig och förklarade hela tiden så att man visste vad han skulle göra. Visade även övningar som man själv kan göra hemma. Kommer definitivt tillbaka och rekommenderar alla att prova en kiropraktor session hos honom.
    2021-10-12
    Bra service och trevlig personal
    2021-09-22
    Extremt bra bemötande, trevlig personal som kan sina grejer. Lyssnar på kundens behov och tankar, och fullföljer utifrån det. Rekommenderar starkt att gå hit om du har några som helst problem med muskler/känningar. Toppen ställe!
    2021-08-11
    Detta var toppen! Professionell och jävligt kunnig inom sitt område. Trots luddiga beskrivningar från undertecknad fick jag prick hjälp på det jag visade mig ha problem med. Kalas!
    2021-08-09
    Jag hade blivit rekommenderad företaget. Jag fick en kiropraktorbehandling och är mycket nöjd med behandlingen, bemötandet och fick också övningar att göra hemma för att förebygga och avhjälpa problemet.
    2021-08-05
    Rekommenderar alla ett besök hos Top Performance Institute!
    2021-08-03
    Morgan är grymt duktig! Rekommenderas!
    2021-07-29
    I have suffered range of motion issues in my athletic endeavors since a knee injury and surgery put me out of action 3 years ago. In addition to knee pain, I have recurring lower back pain. I have sought help from many experts the last three years with few positive results…until TPI. My treatments at TPI with Andre are helping me get back to the active lifestyle I love and need. Moreover, I am learning better body awareness to help me maintain independently. .TPI has a team that is passionate about their work, extremely knowledgeable and effective. I would give them 10 stars if I could.
    2021-07-29
    Bäst i test! Kan inte ha valt ett bättre ställe!
    2021-07-26
    Fick hjälp med krånglande rygg, fixades mycket bra
    2021-07-13
    Mycket trevligt, kunnigt och proffsigt, mkt nöjd med min behandling.
    2021-07-06
    Proffsig behandling utifrån ens behov samt värdefulla tips på förebyggande övningar. Rekommenderas!
    2021-06-24
    Mitt första besök hos Morgan och kan från hela mitt hjärta rekommendera Sveriges bästa kiropraktor! Otroligt fantastiskt människa som är respektfull, lyhörd och professionell vilket gör att man som patient känner sig omhändertagen på bästa sätt!
    2021-06-18
    Precis vad jag behövde! Han visste hur han lätt skulle få bort låsningarna och tipsade om eftervård.
    2021-06-17
    Känns verkligen som att mina besvär i bröstryggen redan har försvunnit efter endast en behandling. Kunniga och vet vad dem gör. Rekommenderar alla att gå hit om man funderar på att gå till en kiropraktor men inte vet var man ska vända sig.
    Behandlingen som utförs är längre och känns mer effektiva än en behandling på 10 min
    2021-06-16
    Trevligt, professionellt och effektivt. Första gången jag besöker kiropraktor och kommer definitivt komma tillbaka om kroppen behöver mer hjälp på traven.
    2021-06-07
    Gick på en 30 minuters kiropraktor/naprapat session med Morgan och var väldigt nöjd! Förståelse för hela kroppen och otroligt kunnig. Kommer gå tillbaka.
    2021-06-04
    Har gått till André två gånger nu för två olika besvär och han har varit ett PROFFS hela tiden. 5/5 - kommer aldrig gå till någon annan och rekommenderar alla att gå till honom!
    2021-06-02
    Mycket fint mottagande med stor kompetens. Man känner trygghet och säkerhet. Hälsningar från Lena
    2021-05-21
    Hade en superbra upplevelse, överträffade helt klart mina förväntningar!
  • Alexander D
    2021-05-21
    Kan inte vara mer nöjd! Rekommenderas starkt! Kompetent och pedagogisk!
    Har man inte bara ont någonstans utan även är på dåligt humör innan besöket så har Morgan löst allt det under en timme!
    2021-04-26
    Had two great sessions with Andrè. Super helpful and he was able to pin down the root cause of the problem right away.

Highly recommended
    2021-04-25
    Amazing -probably the best physio experience I’ve ever had. Really knowledgeable friendly and helpful. 100% would recommend and go again.
    2021-04-13
    André är grym på det han gör, trevlig och smart som f*n, han fick kontakt med trigger points och spänningar i min kropp som jag och 10 av hans kollegor runt om i stan missat förut. Rekommenderas starkt!
  • Martine W
    2021-03-11
    Jätte bra service av Andre! Lika bra varje gång.
    2021-03-09
    Kunnig massör som var noga med att hitta grundproblemet. Mycket nöjd!
    2021-03-04
    Otroligt bra, har gått till många kiropraktorer men den här var i en klass för sig!
    2021-02-26
    André is very professional and easy going, highly recommended
    2021-02-22
    Trevlig, proffsigt och fantastisk behandling
    2021-02-19
    Bokade massage men fick en grundläggande analys och massagebehandling samt rehab tips på min gamla idrottsskada! Utöver professionell behandling gav grabbarna ett otroligt trevligt och välkomnande bemötande! Rekommenderas varmt
    2021-02-17
    Har testat olika Kiropraktorklinik utan bra resultat och vissa Kiropraktorklinik mjölkar dig minst 5-6 besök men här så löste dom mina problem på första besöket, skall gå dit på återbesök för att se om allt är ok, jag är super nöjd och kan rekommendera dom till 200%!!!
    2021-02-17
    Bra kombination mellan att göra justeringar och muskelstimulering. Proffsigt och trevligt bemötande. Gav bra allmänna råd om andra kroppsliga symtom och gav med övning. Spontant betyg är att det var så bra det kan bli efter första besöket.
    2021-01-24
    Sökte med ett knä som gör ont.
    Mycket proffsigt och bra.
    Fick mycket bra övningar att göra och ska boka upp ett uppföljningsmöte.
    2021-01-22
    Bra service och en fin klinik. Verkar som att de som jobbar där är mycket kunniga och vet vad de håller på med
    2021-01-09
    Toppen! Bra hjälp och mycket gott intryck. Tack för hjälpen!
    2021-01-06
    Råd om hur ska jag utveckla min tränings rutin
  • Lisa E
    2020-12-14
    Morgan och André är skickliga behandlare jag varmt rekommenderar.
  • Anders K
    2020-12-14
    Proffsiga o kunniga och trevligt bemötande
    2020-12-07
    En timmes stenhård behandling av rygg och säte.
    Känns mycket bättre nu och fick bra tips på övningar.
    Perfekt och coronasäkrat bemötande.
    2020-12-07
    Jag gick på naprapati samt medicinsk massageterapi - behandling och blev väldigt bra bemött av André, extremt proffsigt!
    2020-12-05
    Varit hos många kiropraktorer genom åren men denna var i särklass den absolut bästa. Helhetssynen på min kropp och den noggrannhet som Morgan hade var unik. Jag har redan bokat en uppföljning då detta var världsklass
    2020-11-30
    It was amazing! I had some problems and after some sessions I totally feel better
    2020-11-30
    Proffesionellt bemötande och fick väldigt bra hjälp med mitt nackproblem.
  • Constantine D
    2020-11-25
    Morgan var trevlig, kunnig och väldigt respektfull.
    Jag är en garanterat återkommande kund.
    2020-11-18
    Trevligt bemötande direkt vid ankomst. Fantastiskt duktig behandlare. 5/5 till André!
    2020-11-14
    Känns väldigt tryggt att komma till någon som har en sån passion för sitt yrke och hjärtligt delar med sig av det ,otroligt proffsig och härlig energi jag är mer en nöjd och kan varmt rekommendera Morgan Top👌🏻💯
    2020-11-10
    Fantastiskt bra hjälp och mycket trevligt bemötande!
    2020-10-28
    Morgan är verkligen grym!
    Hade jätteont i ryggen och efter besöket känner jag inga besvär alls!
    2020-10-27
    Gick dit för spänningar i muskler, blev proffesionellt bemött och han tog hänsyn till mina önskningar. Väldigt duktig på att jobba igenom mina problemområden, känns Bättre och avslappnat efter behandlingen. Fick väldigt bra tips på hur jag kunde jobba hemma för att motverka mina problem. Trevlig lokal och väldigt centralt.