Stockholm City Rehab

4.9 i betyg av av 86 omdömen
Vi hjälper dig som besväras av smärta, stelhet och spänningar, eller andra problem från muskler och leder i kroppen - t.ex: nackspärr, ryggskott, ischias, huvudvärk, musarm, idrottsskador, akut och/eller kronisk smärta.
Utöver behandlingen kan vi ge dig ergonomiska tips och olika rehab och träningsövningar att ta med hem eller till gymmet.

Vi som arbetar här är:

Emelie Andersson leg.kiropraktor och VD.
Emelie tog examen från Skandinaviska kiropraktorhögskolan 2014. Hon är intresserad av ridsport, styrketräning och löpning. Kul kuriosa är att hon även varit kiropraktor åt Gladiatorerna och Atleterna.

Hanna Marini leg. naprapat och vice VD.
Hanna tog examen från Naprapathögskolan 2014. Hanna har utöver naprapatexamen utbildning inom dry needling steg 2 samt konståkning tränarutbildning steg 2B. Hon är intresserad av konståkning, dans, yoga, styrketräning och spinning.

Margrét Prebensdóttir leg. kiropraktor.
Margrét är utbildad kiropraktor vid Skandinaviska Kiropraktorhögskolan i Stockholm och legitimerad av Socialstyrelsen. Hon har gått vidare utbildning inom idrottsmedicin, rehab och kinesiology. Margrét har alltid varit intresserad av träning och hälsa och tränade själv konståkning och dans i över 10år. Senaste åren har hon jobbat med isländska hockeylandslaget och AIK j20 hockeylaget.

Anders Roos certifierad friskvårdsmassör.
Anders är utbildad på Stockholm Massage Academy med examen 2019. Han är diplomerad, certifierad och kvalitetssäkrad massageterapeut, godkänd av SFKM.
Med sina känsliga händer som redskap erbjuder Anders förstklassiga individuellt anpassade massagebehandlingar, där varje behandling anpassas efter dina önskemål och behov. Han är intresserad av allt som har med friskvård och kost att göra, samt att kunna hjälpa människor till ett bättre liv utan krämpor.

De tjänster vi erbjuder är: naprapatbehandlingar, kiropraktorbehandlingar och käkledsbehandlingar. Är du student eller pensionär har du alltid rabatt hos oss på dessa rehabiliterande behandlingar. Vi arbetar också med friskvård; klassisk massage, idrottsmassage och gravidmassage.

Vi har försäkring och är anslutna till Svenska Naprapatförbundet. Stockholm City Rehab drivs och ägs av leg. kiropraktor Emelie Andersson och leg. naprapat Hanna Marini. Vi öppnade 2019-08-01. Vi har tidigare arbetat på andra kliniker i Stockholm.

Information om helgöppet och avvikande öppettider finns på hemsidan och/eller våra sociala medier.

Välkommen till oss!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 86 kunder tycker om Stockholm City Rehab