Alla kategorier Sjukgymnast Stockholms län Stockholm Östermalm Physiotherapy Stockholm

Physiotherapy Stockholm

Eriksbergsgatan 10B, 114 30 Stockholm — Visa karta

På Physiotherapy Stockholm erbjuder vi fysioterapi/sjukgymnastik, rehabilitering, personlig träning, gravid- och mammaträning, kostrådgivning, massage och företagskonsultation i våra exklusiva lokaler centralt belägna på Östermalm. Vi lägger stor vikt vid att leverera individanpassade, kvalitativa och långsiktiga resultat. Vi använder oss av specifika undersökningsmetoder och tester för att mäta och bedöma dina fysiska förmågor. Träning sker alltid under privat handledning av tränare/terapeut.Vi har inga kötider och kan ta emot akutbesök inom 24 timmar.

Läs vad 3 kunder tycker om Physiotherapy Stockholm

• Ida L
    Ida L skrev om Physiotherapy Stockholm
    Jag har gått hos Anna i 2 år och hon har verkligen förändrat mitt liv. När jag kom till Anna tränade jag flera timmar om dagen och åt knappt en brödsmula. Idag har Anna fått mig att träna när min kropp tillåter och gett mig en styrka jag aldrig förr haft. Hon har lärt mig hur viktigt det är med mat. Det som fått henne att lyckas är hennes otroliga kunskaper inom hennes områden och hennes sätt att puscha en framåt och alltid fånga en innan man faller. Anna är den första jag träffat som lyckas fått mig bra och då har jag inte träffat 1 eller 2 olika läkare och behandlare utan 21 eller till och med 22. Jag rekomenderar Anna till alla som är i behov av hjälp inom hennes områden. Läs mer
  • Jacqueline S
    Jacqueline S skrev om Physiotherapy Stockholm
    Som frilansande professionell yrkesdansare är Anna Magnusson den perfekta sjukgymnasten för mig. Kombinationen av att hon själv har en bakgrund som yrkesdansare samt att hon har möjligheten att träffa mig akut är ytterst ovanligt och för mig mycket uppskattat i och med mitt flexibla schema. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Frida W
    Frida W skrev om Physiotherapy Stockholm
    Min egen erfarenhet av rehab av Anna Magnusson har varit riktigt bra. Träningen har både varit roligt men också bra anpassad till min knäskada jag då hade. Och som gammal dansare kunde hon hjälpa mig med mina egna danstekniker för att där också minska skaderisken.
    Började hos Anna redan 2010 och fortfarande får jag hjälp av henne, jättebra!! :D Läs mer

Bästa sjukgymnasterna i Stockholm:

Karen H Karen H tycker:
“Trevligt bemötande och skön ma...” Läs mer

Evenemangsgatan 29, 16956, Solna