Läs vad 8 kunder tycker om MULTI REHAB 2

• 2020-12-12
    Jag blev fantastiskt bemöt av Multi rehabs arbetsterapeut och fysioterapeut. Båda professionerna observerade snabbt mina besvär och behov på ett professionellt sätt. Det digitala mötet kändes också otroligt tryggt och effektivt i dessa tider. Det blir helt klart ett återbesök!

• 2020-12-12
    Jag behövde inte ta ledigt från jobbet och fick ett skräddarsydd träningsprogram för mina smärtor i handen. Ett proffesionellt bemötande helt enkelt.

• 2020-12-11
    Jag sökte hjälp för mitt knä som jag har haft problem med ett tag. Det var väldigt simpelt att komma till sin bokning samt att man fick en tid som passade mig. Jag blev bemött med väldigt mycket respekt och förståele vilket resulterade i att man ville verkligen få den hjälp de hade att erbjuda. Och hjälpen jag fick har varit otrolig nyttig för mig och mitt knä då jag redan känner förbättringar, vilket inte alltid är en självklarhet. Med detta sagt så tycker jag inte bara att de mötte upp till förväntningarna, utan överträffade de, vilket kommer få mig att söka mig till de för framtida hjälp, men också rekommendera till andra i min omgivning.

• 2020-12-10
    Snabb och enkel hjälp, fick ett bra rehabupplägg med ett enkelt program att följa med bra beskrivningar och videon. Tack för hjälpen!

• 2020-12-10
    Väldigt kunnig personal och superbra bemötande! Rekommenderar starkt :)

• 2020-12-10
    Har haft problem med min axel i flera månader. Sökt vård vid flera tillfällen tidigare. Äntligen har jag fått rätt hjälp och känner att axeln börjar bli bättre. Rekommenderas starkt! 🤩

• 2020-12-10
    Jag har haft mycket problem med axeln och ryggen då jag bär 2 små barn hemma och jobbar som tandläkare men det fixade Gabriella med akupunktur och sjukgymnastik. Under graviditeten fick jag hjälp med besvär med ischias, stort tack!

• 2020-12-10
    Mycket smidig och snabb vård 👍

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte