Alla kategorier Naprapat Skåne Helsingborg Nordic Refit Helsingborg

Nordic Refit Helsingborg

Södra Tvärgången 3, 254 54 Helsingborg — Visa karta

Har du smärta eller funktionsrubbningar i kroppen? Vi på Nordic Refit Helsingborg vill vara det självklara valet när du har problem med muskler eller leder. Av oss får du snabbt och effektivt hjälp med besvär som ryggskott, nackspärr, ischias, idrottsskador eller spänningshuvudvärk.

Vi naprapater här på kliniken i Helsingborg är kunniga, hängivna och arbetar både långsiktigt och förebyggande. Vi jobbar både mot privatpersoner, företag och gör besök ute på idrottsevenemang. Självklart är vi med i Svenska Naprapatförbundet.

Varmt välkommen!
Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Nordic Refit Helsingborg

• Maria S
    Maria S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag behandlades av Christoffer för ryggsmärtor. Fick en tid med väldigt kort varsel! Var sedan där på 3 besök och blev mycket bättre. Mkt bra att ha att göra med. Trevliga och proffsiga. Läs mer
  • Magnus Z
    Magnus Z skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket trevlig bemötande. Dessutom blev jag helt återställd direct. Läs mer
  • Lars-åke M
    Lars-åke M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemötande och hög kunskap. Kan lugnt rekommendera till andra klie Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag upplevde att jag fick ett väldigt bra bemötande och förtroende för Nordic Refit. Han jag var hos var väldigt duktig och kompetent. Jag var där för mina nackbesvär. Jag var där bara ett par gånger för det kom annat emellan tyvärr. Men de gånger jag var där blev det bättre i nacken.
    Ska komma tillbaka dit igen. Läs mer
  • Theresé O
    Theresé O skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kunnig personal som hjälpt mig med mina m
    ack Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Lätt att komma i kontakt med både per telefon och mail. Trevligt och kompetent kundbemötande. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Nordic Refit är engagerade och väldigt duktiga på att behandla en värkande kropp. Med fingertoppskänsla och gedigen kunskap hjälper de till så att smärtan försvinner. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Har kontaktat Nordic Refit för problem med rygg, axel o höftont! Håller på med behandling av min rygg o axel där vi använder bl.a. akupunktur o löser spänningar!
    Personalen hos Nordic Refit är väldigt professionella, lyhörda o ställer massor av frågor för att anpassa behandlingen!
    Kan bara säga goda saker om företaget o kan verkligen rekommendera de! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Proffsigt bemötande och hjälpte mig på ett bra sätt. Läs mer
    2017-12-28 Robert J svarar Johan L
    Stort tack för de fina orden Johan
  • Brittmarie J
    Brittmarie J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemötande och proffsig behandling från början till slut.

Har haft problem med en stel nacke och stel bröstrygg och det har verkligen blivit bättre med behandling av bla akupunktur.

Är så tacksam!

Med vänlig hälsning
    Brittmarie Jensen Läs mer
    2017-12-27 Robert J svarar Brittmarie J
    Härligt att höra Brittmarie! Hoppas det håller i sig.
  • Josefin Z
    Josefin Z skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fick behandling för strålande smärta från skinkan ner i högra benet som jag levt med till och från i flera år. Med naprapati, akupunktur och rejält med övningar för att stärka rygg, rumpa och ben är jag nu helt besvärsfri! Varför gick jag inte dit tidigare?! Läs mer
    2017-12-27 Robert J svarar Josefin Z
    Härligt att höra! Tack för det fina omdömet.
  • Joel R
    Joel R skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Hög service, fantastiskt bemötande och framförallt otroligt duktiga !! Läs mer
    2017-12-24 Robert J svarar Joel R
    Stort tack för de fina orden Joel!
  • Helena J
    Helena J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Sökte främst för (spännings-) huvudvärk. Har fått jättebra hjälp av Robert ända från början. Har hittat en metod som hjälper mig att hålla huvudvärken borta.
    Kan verkligen rekommendera Nordic Refit! Läs mer
    2017-12-24 Robert J svarar Helena J
    Härligt Helena! Tack för fina ord.
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket nöjd hos Christoffer, som vanligt. Läs mer
    2017-12-24 Robert J svarar Jenny O
    Underbart Jenny! Tack för fina ord.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Grymt bra ställe !
    Man känner sig väl omhändertagen när man kommer inhaltande och inte kan springa en enda meter, får förklarat på ett enkelt sätt Hur, var och varför man hamnat där man är och vilka möjligheter det finns att bli bra igen. Den personliga kontakten med möjlighet att uppdatera/följa rehabiliteringen via mail var för mig Guld värt.
    Att också få lära sig att springa rätt för att förhindra samma trokanterit och andra besvär igen, säger ju hur seriösa företaget är. Läs mer
    2017-12-23 Robert J svarar Kristina J
    Tack för de fina orden Kristina
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Jag kontaktade Robert för jag hade nackspärr. Han löste det på ett otroligt effektivt sätt.
    Jag trodde inte att det skulle bli en direkt förbättring men det blev det verkligen. Efter ytterligare återbesök för att mjuka upp ordentligt så är allting 100% återställt!
    Kan varmt rekommendera Nordic Refit! Läs mer
    2017-12-23 Robert J svarar Christoffer P
    Tack för de fina orden Christoffer.
  • Brian C
    Brian C skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Excellent service. Professional and thorough. Always willing to try new ideas/techniques in order to solve the problem. Particularly good with sports injuries. Läs mer
    2017-12-22 Robert J svarar Brian C
    Thank you Brian. Merry Christmas!
  • Emilia J
    Emilia J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Alltid blivit bra bemött och med stor kompetens. Kan varmt rekommendera Nordic Refit. Läs mer
    2017-12-22 Robert J svarar Emilia J
    Tack för det fina omdömet Emilia!

Södra Tvärgången 3, 254 54 Helsingborg