Nordic Refit Helsingborg

Nordic Refit Helsingborg

Har du smärta eller funktionsrubbningar i kroppen? Vi på Nordic Refit Helsingborg vill vara det självklara valet när du har problem med muskler eller leder. Av oss får du snabbt och effektivt hjälp med besvär som ryggskott, nackspärr, ischias, idrottsskador eller spänningshuvudvärk.

Vi naprapater här på kliniken i Helsingborg är kunniga, hängivna och arbetar både långsiktigt och förebyggande. Vi jobbar både mot privatpersoner, företag och gör besök ute på idrottsevenemang. Självklart är vi med i Svenska Naprapatförbundet.

Varmt välkommen!

Läs vad 257 kunder tycker om Nordic Refit Helsingborg

• 2020-12-02

Louise E skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag var hos naprapaten och massage. Fick en tid väldigt fort med bra kontakt direkt från hemsidan. Läs mer

Mats P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fick fantastisk hjälp med framgångsrik rehabilitering! Läs mer

Peter D skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemøtande, mycket professionellt. Fick bra behandling av min skada och ett program før hur jag skall underhålla musklerna så att skadan inte uppstår igen.
    Mycket flexibel med tider, behandling mm. Läs mer

Eva M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Grym! Tog på fyra veckor bort min värk o problembild! Rekommenderas starkt! Läs mer

Natasha L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Är supernöjd med bemötandet av Markus.
    Proffsigt, tryggt och resultatet var över all förväntan.

Hade en elak spänningshuvudvärk som nästan blev borttrollad bara på ett besök.

Kommer fortsatt vilja besöka företaget och Markus! Läs mer
  • 2020-11-29

Annika B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapatbehandling
    Mkt bra bemötande och professionellt omhändertagande. Läs mer
  • 2020-11-29

Simon L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fantastiskt besök hos Markus, tillmötesgående och mycket hjälpsam! 5 av 5 i betyg! Läs mer
  • Henrik O

2020-11-28

Henrik O skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Hade ryggproblem i ländryggen på helgen, kollade nätet och hittade en tid efter arbetet på månd kväll så bokade den. Perfekt att komma till snabbt eftersom jag hade såå ont.

De ställde en korrekt diagnos och kunde avhjälpa en del av det onda direkt. Fick övningar som jag gjorde själv vilka hjälpte enormt redan på ett par dgr och på månd veckan efter var ryggen nästan helt ok igen när jag gjorde återbesök, helt underbart. Blev två besök totalt, inte gratis direkt men hjälper det så är det ju värt pengarna.

Proffsiga och kunniga så kan bara rekommendera dem. Läs mer

Anna P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Massagen gjorde gott för både kropp och själ. Hade höga förväntningar, och de uppfylldes med råge! Läs mer

Lena J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Gott bemötande, begränsade sessioner(positivt) samt gott resultat! Läs mer

Nicklas L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Marcus Nilsson på Nordic refit är magisk, hade problem med rygg och nacke och redan efter första behandlingen kände jag mig smidig som en katt. Dessutom gjorde han detta snabbt utan överanalysering och krusiduller.

Innan jag besökte Nordic refit hade jag varit på andra kliniker flr att få bukt med mina problem men bara fått tråkiga kommentarer som att mina rygg problem aldrig gick att rätta till och behandlingar som skulle ta flera månader.

Mina favorit intresse är att köra hoj, landsvägscykling och MTB då är det viktigt att rygg och nacke fungerar som det ska för mig då det kan bli många mil i sadeln.

Jag är grymt tacksam och glad över hur jag blev behandlad som kund och med mina problem.
    Nordic refit är mitt första val om jag skulle få problem i framtiden.

Tusen tack för hjälpen! Ni är grymt bra på det ni gör. Läs mer

Emmeli F skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Var hos en naprapat.
    Blev bra bemött och trevlig personal.
    Fått bra hjälp med min nacke och tips för att kunna göra övningar själv hemma.
    Är nöjd med hjälpen jag fått. Läs mer
  • 2020-11-27

Katarina P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Gick dit för att jag hade ont i axeln. Efter bara två besök och övningar hemma var jag mycket bättre. Behöver jag en naprapat igen så är det mycket stor sannolikhet att jag kommer tillbaka till Nordic Refit. Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer

Krister L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Svårt att delge generellt då jag besökte Nordic Refit Helsingborg för första gången och då akut för problem med en axel, Förväntningarna var att få på bästa sätt hjälp med problemet . Bra bemötande för övrigt, Läs mer

Sara W skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Vänligt och proffsigt bemötande. Jag fick också bra hjälp med det problem som jag sökte hjälp för. Läs mer

Fatima M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fantastisk kunnig och lyhörd personal! Supertrevliga och högt servicetänk! Läs mer

John Wiston M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    En kollega på mitt jobb rekommenderat en naprapat.Jag träffade honom och blivit bra efter första behandlingen. Läs mer

Helena E skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapati hos Robin Ekwurzel, mycket bra bemötande, behandling och övningar, inte svårt att hitta tider som passade.
    Sammanfattningvis mycket nöjd! Läs mer

Kristina P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fick bra hjälp av Naprapat Marcus Nilsson Läs mer

Benni O skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Skånes absolut bästa Naprapater. Läs mer

Annica L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Alltid lika proffsigt bemötande och jag har blivit hjälpt så många gånger. Bästa stället!!! Läs mer

Johan W skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Akupunktur jag hade problem med en axel och det släppte efter ett par dagar. Blev fantastiskt bemött! Läs mer

Sandra B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapat Marcus gjorde ett strålande jobb med att få bukt med min onda rygg. Jag fick även bra övningar att ta ned mig som verktyg i vardagliga livet. Väldigt nöjd! Läs mer

Mattias A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket professionellt och givande Läs mer

Jörgen L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapattjänst.
    Mycket bra bemött.
    Att få hjälp med mina problem och det fick jag.
    Mycket nöjd med både bemötande och behandling. Läs mer

Annika G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Problem med ländrygg och nacke. Fick väldigt bra övningar och blev mycket bra bemött. Läs mer

Lotta L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Proffessionellt och seriöst bemötande. Duktiga och enormt noggranna! Supernöjd! Läs mer

Anna E skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Proffsigt och vänligt bemötande! Läs mer

Göran D skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Proffsigt bemötande och väldigt bra utfört arbete , rekommenderar verkligen Nordic redig i Helsingborg Läs mer

Teresa D skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Smärtrehab och träning för axelled. Ökad rörlighet och styrka var fokus. Förväntade mig lindring och bra program för träning i hemmet vilket jag fick. Bra bemötande. Läs mer

Christer G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    rehab för ryggskott. Fick utmärkt bemötelse, där jag fick bra förståelse för mitt problem och hur jag ska jobba själv med det för att bli av med problemet, samt förebygga det. Dessutom fick jag bra behandling under behandlingstillfällena jag var där och att problemen försvann. Läs mer

Ellinor H skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag besökte en naprapat pga nackspärr. Bemötandet var professionellt och trevligt och han lyssnade på mina frågor och svarade utförligt och bra.
    Det var också lätt att få tid och lätt att ta sig dit.

Behandlingen jag fick minskade mina besvär till viss del, och bara kortvarigt. Men jag skulle inte ha några problem med att besöka honom igen om behovet uppstod. Läs mer

Izabell Q skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Hög servicegrad i mottagande och tillgänglighet. Ryggsmärtor behandlades och det gavs och visades konkreta råd för egen träning.

Är mycket nöjd med bemötandet och behandlingen. Läs mer

Victoria K skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Hög service, ett personligt bemötande och en individuell plan som passat just en. Bra möjlighet att boka tider och enormt enkelt. Helt klart service och behandling av värld klass! Läs mer

Anette G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Ett väldigt fint bemötande av naprapaten Robin Ekwurtzel som hjälpte mig med min onda nacke/skulderblad på bästa sätt Läs mer

Stefan P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Känns bra. Bra tider att komma på. Kommer tillbaka en dag är ryggen är pajj igen, hoppas det dröjer. MVH Stefan Läs mer
  • Kim L

2020-11-24

Kim L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kanonservice och god kunskap hos den som behandlade mig. Läs mer

Katarina Kitt L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Rehab av min axel
    Proffsigt sköt och trevlig personal
    Har varit mycket nöjd under hela min behandling Läs mer

Anne T skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Trevligt bemötande och ett stort engagemang Läs mer

Åsa G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kiroprakter för ond rygg. Väl mottagen och bra behandling. Lätt att boka tid.

Ett bra ställe där man får proffsig hjälp och bemötande. Läs mer

Michael F skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapat för ont i ryggen.
    Väldigt bra. Snabb tillgång till naprapat vid ont i ryggen.
    Få hjälp med ryggsmärtor

Proffsigt bemötande och framförallt snabb hjälp. Läs mer

Suzana B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kontaktade dom efter en rekommendation och gick till en av naprapaterna för besvär med axel. Bemötandet var trevligt och man kände sig välkommen, jag fick hjälp med mitt besvär och det har gott nu ca ett halvår o jag har inte haft problem efter min hjälp på NordicRefit. Rekommenderat vidare till andra tacksam för hjälpen jag fick där Läs mer

Pia L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Helheten fantastiskt. Kunnig personal som ger förtroende och vet vad som behövs för att man skall få hjälp och känna sig trygg. Läs mer

Mikael L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket bra bemötande och behandling. Rekommenderas verkligen! Läs mer

Niklas F skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Efter ett besök hos Markus för lite välbehövlig ryggfix var jag återställd på några få dagar. Läs mer

Denice K skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Ringde om en naprapattid, fanns inga lediga på nätet. Fick toppenservice. De löste en tid till mig och jag fick komma efter bara några timmar! Trevligt bemött och tog sig tid och förklara varför det var som det har i ryggen. 👌🏻👌🏻 Läs mer

Annette J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra o proffsig behandling som hjälpte efter endast 2 besök Läs mer

Per Håkan P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mkt bra service vänlig personal och fräscht ställe.

Med vänlig hälsning,
    Håkan Läs mer

Katarina M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Nöjd med bemötandet och hur de kartlaggt mina problem på ett grundligt och proffsigt sätt. Läs mer

Sebastian M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fick hjälp med mina nackbesvär. Robin på Nordic Refit bemötte mig väldigt bra och jag är mycket nöjd med den behandling jag fått. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte