Alla kategorier Naprapat Skåne Helsingborg Nordic Refit Helsingborg

Nordic Refit Helsingborg

Södra Tvärgången 3, 254 54 Helsingborg — Visa karta

Har du smärta eller funktionsrubbningar i kroppen? Vi på Nordic Refit Helsingborg vill vara det självklara valet när du har problem med muskler eller leder. Av oss får du snabbt och effektivt hjälp med besvär som ryggskott, nackspärr, ischias, idrottsskador eller spänningshuvudvärk.

Vi naprapater här på kliniken i Helsingborg är kunniga, hängivna och arbetar både långsiktigt och förebyggande. Vi jobbar både mot privatpersoner, företag och gör besök ute på idrottsevenemang. Självklart är vi med i Svenska Naprapatförbundet.

Varmt välkommen!
Mån: 07:00-17:00
Tis-Ons: 07:00-20:00
Tor-Fre: 07:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Nordic Refit Helsingborg

• Kristina S
    Kristina S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag fick en faktura som jag inte skulle ha, och detta löstes på bästa sätt. Läs mer
  • Andrew S
    Andrew S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra och kunnig bemötande, tack! Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kunskap och professionalism Läs mer
  • Anna-sofia S
    Anna-sofia S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket nöjd med alla besök hos Robert på Nordic Refit. Har alltid fått ett bra bemötande och noggranna undersökningar och/eller behandlingar. En naprapat som både är kunnig och engagerad. Han är även lyhörd och anstränger sig verkligen för att kunna lösa problemet på bästa sätt! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Anna-sofia S
    Stort tack för din fina feedback. Den tar vi med oss i vårt fortsatta arbete.
  • Anette M
    Anette M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Akut besök hos Naprapat.
    Blev bemött på bästa sätt. Lättillgängligt och naprapaten var kunnig och engagerad. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Anette M
  • Peter V
    Peter V skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag fick hjälp med spänningar i vänster axeln och vänstersida på övreryggen och nacken.
    Jag blev bemött väldigt bra.
    Har varit hos dom innan för länge sedan och då hjälpte det så jag hade samma förväntningar.ja det känns bättre.
    Känns bra Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Peter V
  • Lotta T
    Lotta T skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Problem med bröstryggen. Kristoffer Collin är professionell och kunnig! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Lotta T
    Stort tack för din feedback! Den är viktig för oss som ett led i utvecklingen.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Behandling av muskelbristning.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra behandling och vägledning för rehabilitering. Supernöjd! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Hanna B
    Stort tack för din feedback! Den är viktig för oss som ett led i utvecklingen.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Grundlig och professionell personal som löst mina ryggproblem. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Henrik H
    Stort tack för din feedback! Den är viktig för oss som ett led i vår utveckling.
  • Johan G
    Johan G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Kunniga på sitt område. Trevliga och sociala. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Johan G
    Stort tack för din feedback! Den är viktig för oss som ett led i vår utveckling
  • Lars A
    Lars A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Hög tillgänglighet
    Hög kompetens
    = Utmärkt Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Lars A
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Trevlig personal i foajén ,håller tiderna, lätt att ta sig dit, Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Ingela S
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Robert hjälpte mig med en löpannalys och den hjälpte verkligen, gjorde p-böter på Göteborgsvarvet och har lyckats hitta tillbaka till mitt löpsteg. Många tack Robert Med vänlig hälsning, Jonas Dahlström Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Jonas D
    Hej,
    Stort tack för din feedback och kul att det hjälper dig framåt. Antar dock att "Autostavningen" hjälpt dig skriva P-böter istället för Personbästa :)
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Professionella, duktiga. Känns alltid tryggt och säkert. Har alltid fått god hjälp. Lätt att boka över nätet Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Ulrika L
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Nordic Refit hjälpte mig med ryggproblem.
    Dom levde definitivt upp till sitt goda rykte! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Niclas W
    Kul att behandlingen hjälpte! Välkommen åter om det skulle återkomma i framtiden.
  • Malin G
    Malin G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Sökt hjälp för svåra ländryggssmärtor, med muskelkramper och rörelseinskränkning. Fått jättebra bemötande och professionell hjälp. Mkt god effekt av behandlingarna och egenvårdsråd. Lätt att boka och få tid. Bra tillgänglighet. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Malin G
  • Soraya K
    Soraya K skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag e supernöjd. Hade problem med rygg och axlar och fick behandling vid två tillfällen. Supertrevlig och proffsig naprapat. Efter andra behandlingen har problemen släppt. Kommer verkligen att rekommendera honom i mina kretsar. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Soraya K
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag har vid ett flertal tillfällen fått hjälp med låsningar i ryggen! Jag jobbar som snickare och är beroende av att få snabb och bra hjälp! Det har jag fått varje gång!
    Alltid lätt att få tid och bra service med god uppföljning! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Thomas G
  • Pia S
    Pia S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Ofta lediga tider, bra naprapaten.
    Super nöjd Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Pia S
  • Walid T
    Walid T skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapat och jag blev bra bemött av företaget mina förväntningar är väl rätt bra och hoppas att det blir bättre efter ett par gånger Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Walid T
  • Solveig A
    Solveig A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Värk i ryggen och stelhet. Bemött med respekt vilket är viktigt förmig. Trovärdighet avseende behandling och bra enkla råd för egen insats. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Solveig A
  • Hans E
    Hans E skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemötande.
    Hög kompetens.
    Fick hjälp med mina problem.
    Bra uppföljning och återkoppling.
    Övningar att ta med hem. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Hans E
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Snabbt att få tid vänligt bemötande men inte särskild kreaktiv behandling.
    Behandling resultatlös för min åkomma !
    Bara dyrt! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Bengt G
    Hej,
    Tack för din feedback. Tråkigt att du inte upplevde behandlingen som hjälpfull i ditt fall men så är det tyvärr ibland. Jobba vidare med det du kan göra själv så ska det förhoppningsvis underlätta för dig.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag använde NR's naprapat för knä- och höftproblem. Behandlingen är ännu inte klar, men jag är nöjd med min kontakt med NR såhär långt.
    Har alltid fått ett bra bemötande och har en bra relation till min kontakt hos NR. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Victoria S
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Besökte Christoffer Collin då jag hade problem med en inflammation i bröstryggen som gjorde det svårt att utöva träning, sitta still och sova på rygg.
    Redan efter två behandlingar var inflammationen borta och har nu fått ett skräddarsytt träningsschema som bygger upp musklerna kring min rygg och förebygger samma skada från att inträffa igen.
    Efter totalt fem behandlingar så är jag fullt återställd och super nöjd med att jag valde Nordic Refit!
    Kan starkt rekommendera att ta kontakt då dem är oerhört kunniga naprapater! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Oskar P
  • Carl Gustav N
    Carl Gustav N skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Sjukgymnastik för dålig rygg mm.
    Mycket bra bemötande och uppställning på kort tid en helg++++
    Hade egentligen ingen förväntan. Totalt mycket bra. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Carl Gustav N
  • André V
    André V skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Riktigt bra mottagande, snabb hjälp och bra behandlingar! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar André V
  • Michael F
    Michael F skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Alltid lika snabb, bra och proffsigt bemötande och behandling Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Michael F
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Sökte hjälp för ischias! Och fick ett fantastiskt bemötande! Fick den hjälpen jag behövde och tips! Kändes genuint och personligt. En som verkligen lyssnade och levde sig in i problemet. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Sandra O
    2018-05-28 Robert J svarar Örjan B
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Löpanalys.
    Bra och enkla tips för en avsevärt bättre löpupplevelse. Inspirerande möte Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Kristina B
  • Peter B
    Peter B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    hade ryggproblem, har gått hos Robert i många år. väldigt duktig på sin sak. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Peter B
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket bra på alla sätt! Både med hjälpen av skadan och allt runt om.👍 Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Mikael F
  • Per-olof T
    Per-olof T skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Behandling av Naprapat för "ryggskott"
    Trevligt och bra bemötande.
    För få behandlingar. Fick 4 st. Hade behövt flera.
    Bra. Kan tänka mig att anlita Nordic Refit igen. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Per-olof T
    Hej,
    Tack för ditt fina omdöme! Du är såklart välkommen till oss igen om du känner att vi kan hjälpa dig ytterligare.
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemötande.
    Bra möjlighet att välja tid som passade.
    Sjukgymnastik anpassad till min skada Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Rickard W
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Alla gånger jag varit där så har man möts av ett leende :) Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Andreas S
  • Robert J
    Robert J skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Besökt Christoffer med ont i ryggen. Bra behandling och smärtan försvann snabbt! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Robert J
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Gick till en naprapat som helt spårade ur med snacket om mitt problem och slutade med att jag blev anklagad för att ha ett dåligt självförtroende och därmed stress. Han är en naprapat, ingen psykolog eller terapeut, ytterst oprofessionell och jag har fått hjälp med mina besvär på annat håll tack och lov. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Josefine G
    Hej,
    Tråkigt att du upplevt det på det sättet. Vi beklagar det och önskar dig lycka till med din fortsatta behandling.

Om du vill ge oss en ny chans är du självklart välkommen att kontakta oss igen.
  • Johan M
    Johan M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Professionella.
    Lyhörda.
    Hög kompetens.0 Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Johan M
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag kom med häftigt ont i ryggen till Nordic Refit och de gjorde ett underverk med behandlingen. Redan efter första behandling blev det mycket bättre med min rygg.
    Det var ett trevligt bemötande och jag kände mig varmt välkommen. Bara att rekommenderas... Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Andreas H
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Naprapatbehandling av inflammation i höften. Snabbt och trevligt bemötande av personalen. Förväntningarna är att jag ska bli bra och det verkar som det går på rätt håll. Behandlingen fortlöper så resultatet vet jag inte ännu. Men förhoppningarna är goda med tanke på behandlingen. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Elisabeth B
  • Eva C
    Eva C skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Trevligt men ändå ett proportionellt bemötande. Snabb tid för ett besök. Ingen lång väntetid för besöket. Mycket bra behandling och åter uppkoppling.
    Rekommenderat till mina vuxna barn. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Eva C
  • Helene A
    Helene A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Blir behandlad för en hälsporre
    Väl bemöt
    Bra service Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Helene A
  • Frida A
    Frida A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Fick hjälp med nackspärr! Mycket trevligt bemötande och väldigt bra hjälp! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Frida A
  • Eva M
    Eva M skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Jag har haft ont i en axel med artros.
    Har fått mycket bra hjälp och trevligt bemötande.
    Har ytterligare ett behandlingstillfälle kvar.
    Återkommer gärna och rekommenderar gärna Nordic Refit till andra. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Eva M
  • Stina A
    Stina A skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande vänligt från början till slut.
    Jag har haft ont i ryggen i flera års tid och fick lite tips på hur jag kan blir bättre så jag är överrörlig och skall INTE stretcha vilken jag gjort i alla år :) Nästa besök ska jag få nålar för att kanske bli kvitt min smärta .
    Ärligt och nära är min upplevelse och att dom verkligen kan hjälpa. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Stina A
    Stort tack för ditt fina omdöme. Kul att vi kan hjälpa till!
  • Otto D
    Otto D skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Gick dit med höftproblem, naprapaten klurade direkt ut var det var för fel, knäckte ryggen, nacken och höfterna lite, han gav mig sedan övningar för att stärka bålen vilka hjälpte.
    Mycket trevlig naprapat, och väldigt kunnig. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Otto D
  • Albert P
    Albert P skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Mycket bra! Härligt med studentpriser! Fick min axel fixad på en omgång. Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Albert P
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra bemötande
    Gick dit för att träffa en naprapat för ryggproblem Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Jörgen B
  • Helena E
    Helena E skrev om Nordic Refit Helsingborg
    Bra och snabb hjälp via bokning på hemsidan! Läs mer
    2018-05-28 Robert J svarar Helena E

Södra Tvärgången 3, 254 54 Helsingborg