Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

www.naprapaterna.nu
  • BadgeTwoYears

På Träkvista Torg, Jungfrusundsvägen 5 hittar du Naprapaterna Ekerö. Vår mottagning, insprängd i Ekerös ljuvliga landskap, erbjuder individualiserade behandlingsplaner, skräddarsydda för att passa dina unika behov. Om du kämpar med akuta åkommor som nackspärr, ryggskott, huvudvärk eller ischias, kan vi erbjuda omedelbar lindring....

84 omdömen om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jenny G
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Fantastiskt bemötande och inlyssnande. Magisk behandling!

Anette B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jag har aldrig varit hos en naprapat tidigare. Maken har varit flera gånger vid ryggskott mm. Nu tänkte jag testa efter ett fall med påföljande muskelsmärta. Jag fick den hjälp jag behövde på ett trevligt och professionellt sätt.

Pernilla L
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Sån fantastisk kunskap du besitter Louise stort tack för hjälpen

Magnus B

Bra men jobbig behandling Duktiga

Annika S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Väldigt bra bemötande. Ville få hjälp med ihållande nacksmärta och domningar som minskade efter naprapatbehandling. Bra och snabb hjälp.

Rebecca R
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt och kunnigt bemötande. Mycket nöjd.

Tomas L
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Bra bemötande och fick hjälp med ryggen

Ylva T
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt bemötande och bra behandling

Maria H
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Proffsigt, jag får alltid bra hjälp!

Lars Åke M
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Det känns tryggt att komma hit. Är samtidigt imponerad över att direkt ställa rätt diagnos. Bra jobbat!

Jan S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt bemötande vid ankomst av Caroline Siden. Toppen bra tidningar att sitta och läsa inför behandlingen. Mycket bra genomgång av mina besvär. Återbesök naprapat behandling.

Eva S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Blev mycket väl mottagen och fick snabb tid och behandling precis för det jag behövde.

Elise K
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Mycket engagerad och trevlig naprapat. Rekommenderas varmt.

Karin S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Hej! Jag har aldrig varit hos Naprapaterna på Ekerö Träkvista, därför har jag inget svar att lämna. Jag går till Naprapaterna Kungsholmen.

Dykhoff K
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Lätt att boka tid och väldigt trevligt bemötande på plats! Jag fick en grundlig behandling och användbara övningar att göra hemma.

My B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Louise är ett geni på kroppens mysterier!

Hedvig A
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Alltid trevligt bemötande och utmärkt behandling

Annika Julia W
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Fin och trevlig mottagning. Jag har fått stor hjälp av både Louise och Caroline och jag kan varmt rekommendera båda. Otroligt kunniga, proffsiga och trevliga. Helt enkelt bäst!

Anna E
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jag har varit hos Louise och tycker att hon är den bästa naprapat jag varit hos. Hon gör magi med ryggsmärtan, så proffsig!

Kent S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Alltid trevligt / professionellt bemötande och behandling av högsta klass

Martin B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Bra och tillmötesgående personal. De fick bukt med min onda rygg och axel.

Emilia S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jag tycker att det var väldigt bra, trevlig och proffesionell personal😊

Jan F
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Professionellt bemötande, bra diagnos och åtgärder. Även bra råd om träning.

Eva O
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jag sökte naprapatbehandling, och fick professionell behandling och råd. Jag är betydligt bättre i ryggen. Behandlaren var trevlig och varm.

Gunilla Ö
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Mycket kunnig och professionell naprapat. Dessutom alltid samma vänliga och fina bemötande. Trevlig miljö på själva mottagningen.

Tommy N
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt bemötande, förväntan uppfylld då värken avtog efter behandlingen.

Patric S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

- Trevlig personal och lyhörd för mina behov! - Väldigt bra utrustning också. Har många olika metoder att ta till vilket är ett stort plus.

My A
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Bra bemötande och effektiv behandling!

Linda S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Erika gav mig en superbra upplevelse, kommer definitivt att komma tillbaka, stort tack, Med vänlig hälsning, Linda

Niclas K
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Genuint bemötande, proffsig behandling.

Jörgen Jack Fritiof B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt och proffsigt mottagande. Kan rekommenderas.

Roger H

Trevliga, men lite dyrt! 975 kr

Svar från Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Hej Roger! Stort tack för ditt omdöme. Uppskattas verkligen! Bra att vi kan få förklara detta med friskvård. Naprapater går under Hälso och sjukvårdslagen och har därmed ingen moms på sin behandling. Enligt regler från Skatteverket måste vi därför lägga på moms med 25% på priset, om det ska stå massage eller friskvård på kvittot. Det blir då färre tillfällen till besök, men många väljer ändå att komma till oss med sin friskvårdspeng för att bli av med sina besvär =)

Stefan B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Engagerad och välutbildad naprapat med trevligt bemötande.

Sven L
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Riktigt bra behandling. Gav resultat efter bara två behandlingar.

Nikola T
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Proffsigt och väldigt duktig.

Anna B
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Duktiga på att hjälpa mig med mitt problem.

Emilia R
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Alltid superbra bemötande! Hos Naprapaterna Ekerö är dom väldigt kunniga och kan hjälpa till snabbt. Kroppen känns alltid som ny efter ett besök. Rekommenderar verkligen Naprapaterna!

Jerry S
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

1 Fantastiskt bra 2 Att få hjälp med mina problem, och det löste dom mycket bra 3 Jag hade problem med bröstryggen, nacke, höft. Vilket jag fick hjälp med ,och är väldigt nöjd på vilket sätt dom löste detta

Nina J
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Fantastisk naprapat som gör allt som går att göra med proffsig information och övningar!

Helena A
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Kan varmt rekommendera Louise som är mycket omhändertagande och tar sig god tid i sin behandling.

Helene A
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Jag blev väldigt glad då jag trots semestertider fick en tid, och dessutom samma dag. Problem med min rygg som visade sig vara ett ryggskott. Bra bemötande och väldigt professionellt utförd behandling. Kände mig trygg i hennes händer. Hit kan jag absolut gå igen.

Ellinor H
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Wow! Vilket fint och bra bemötande. Kunnig personal. Trevliga lokaler. Madeleine och Caroline träffade jag under mitt besök och båda två var fenomenala. Jag tipsar gärna om ett besök hos någon av dessa två.

MALIN L
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Fick snabbt en tid och hjälp med mina problem. Professionell och kunnig. Alltid dyrt att gå till naprapat - men värt varenda krona! 🌻🩷

Lena F
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Fick ryggskott och blev så glad att det fanns en naprapat som inte har semester stängt. Hittade en tid snabbt på nätet. Jag kände mig trygg och lyssnad på och behandlades av ett proffs.

Towe L
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Mycket trevligt bemötande. Erfaren säker naprapat. Humor och skratt. Informativt. Rekommenderar dem det varmaste.

Anneli N
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Mycket bra, kommer använda mig av naprapaten vid flera tillfällen

Daniel Qviberg på Qviberg Bygg & Design AB
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Bra och kunnig personal , fick snabbt en tid och rådgivning

Barbro A
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Trevligt och proffsigt bemötande. Trevliga lokaler. Lätt att boka tid på nätet.

Suzanne R
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Kunnig, skicklig och väldigt trevlig!

Elin K
Skrev om Naprapaterna Ekerö Träkvista torg

Mange tilgjengelige timer, enkelt å booke online, hyggelig og grundig naprapat.