Alla kategorier Naprapat Skåne Lund Nordic Refit Lund

Nordic Refit Lund

Scheelevägen 30, 3 tr, 223 63 Lund — Visa karta

Har du ont i muskler eller leder? Behöver du förebygga eller behandla smärta eller funktionsrubbningar? Då ska du kontakta oss på Nordic Refit Lund. Vi vill vara det självklara valet när du behöver en naprapat.

Här kan du få hjälp med allt från ryggskott, nackspärr och ischias till idrottsskador eller spänningshuvudvärk. Vi är hängivna och kunniga naprapater som alltid jobbar med långsiktighet i fokus. Du kan komma hit på besök, eller så kommer vi ut till ditt företag eller ditt idrottsevenemang. Självklart är vi medlemmar i Svenska Naprapatförbundet.
Mån: 07:00-17:00
Tis: 07:00-14:00
Ons: 15:00-19:00
Tor: 07:00-17:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Nordic Refit Lund

• Fredrik A
    Fredrik A skrev om Nordic Refit Lund
    Trevlig och förtroendegivande naprapat som gett långvarig hjälp. Klart rekommenderat. Läs mer
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Nordic Refit Lund
    Jag är alltid lika nöjd efter ett besök på Nordic Refit Lund.
    Alltid 100% service och patient bemötande i toppklass.
    Innan jag började gå gregelbundet och få behandling, hade jag nästan alltid ont någonstans. Nu när jag får hjälp att förebygga onödiga skador, kan jag leva med en enklare vardag utan krampor och besvär.
    Så tacksam över den servicen som Nordic Refit Lund erbjuder. Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Nordic Refit Lund
    Alltid ett trevligt bemötande och går snabbt att få tider. Har haft problem med både nacke och rygg och har fått bra hjälp både i akuta skedet och fått med mig övningar för att undvika fortsatta problem. Christoffer på Nordic Refit i Lund visar en stor kunskap och jag känner mig helt trygg med att gå till honom. Läs mer
  • Stina J
    Stina J skrev om Nordic Refit Lund
    God service & riktigt bra hjälp & resultat av behandlingen! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Nordic Refit Lund
    Bra bemötande och hjälp från början till slut. Kunnig och erfaren naprapat som släppte mina spänningar och gav mig bra övningar. Läs mer
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Nordic Refit Lund
    Proffessionelt mottagande. Lyssnar på besvär och gör sedan en kontroll. Löser inte bara besvären genom snabb behandling utan ger övningar för att långsiktigt förhindra dem att uppstå igen. Läs mer
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Nordic Refit Lund
    Proffsigt bemötande.
    Bra behandling och uppföljning. Läs mer
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är i en klass för sig, han har perfekt kundbemötande och är otroligt kunnig inom naprapatin !
    Hjälper alltid en fullt ut och fixar alltid problemen jag har !
    Tveklöst den bästa naprapaten jag varit hos ! Läs mer
  • Holger Y
    Holger Y skrev om Nordic Refit Lund
    Bra ställe, bra person (Christoffer), bra hjälp.
    Har inget att klaga på. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Nordic Refit Lund
    Fått hjälp av naprapat flertal gånger och har blivit väldigt nöjd! Märkt skillnad direkt och kommer fortsätta att besöka när det behövs. Utmärkt bemötande och mycket bra behandling! Ger bra information även om hur man kan hindra och träna upp det man behöver. Helt klart toppen betyg. Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Daniel N
    Stort tack för de fina orden Daniel!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Nordic Refit Lund
    Professionell och snabb lindring vid ryggbesvär. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Susanne G
    Stort tack för de fina orden Susanne!
  • Maria S
    Maria S skrev om Nordic Refit Lund
    Bra och professionell rådgivning/behandling/träning! Läs mer
  • Zoltan C
    Zoltan C skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är mycket kunnig och proffsig, hittar väldigt enkelt felande områden som andra sjukgymnaster/naprapater inte gjorde. Dessutom behandlar han med olika tekniker efter vad som är mest effektivt. Utöver detta får man övningar för att reparera och förebygga besvär, dvs. en komplett plan för att slippa lida om och om igen.
    Kommer alltid att vända mig till honom, då förtroendet är väl förtjänat. Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Zoltan C
    Stort tack för de fina orden Zoltan

Scheelevägen 30, 3 tr, 223 63 Lund