Alla kategorier Naprapat Skåne Lund Nordic Refit Lund

Nordic Refit Lund

Scheelevägen 30, 3 tr, 223 63 Lund — Visa karta

Har du ont i muskler eller leder? Behöver du förebygga eller behandla smärta eller funktionsrubbningar? Då ska du kontakta oss på Nordic Refit Lund. Vi vill vara det självklara valet när du behöver en naprapat.

Här kan du få hjälp med allt från ryggskott, nackspärr och ischias till idrottsskador eller spänningshuvudvärk. Vi är hängivna och kunniga naprapater som alltid jobbar med långsiktighet i fokus. Du kan komma hit på besök, eller så kommer vi ut till ditt företag eller ditt idrottsevenemang. Självklart är vi medlemmar i Svenska Naprapatförbundet.
Mån: 07:00-17:00

Läs vad 36 kunder tycker om Nordic Refit Lund

• Jean-luc M
    Jean-luc M skrev om Nordic Refit Lund
    Behandling axlar och nacken :

Underbart bemötande och kunskap - mer än förväntat.

Grymt jobb ! Läs mer
  • Marina O
    Marina O skrev om Nordic Refit Lund
    Blev behandlad av naprapat i Lund. Riktigt nöjd, rekommenderat till många bekanta! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Nordic Refit Lund
    Jag gick till naprapat för smärta och stelhet i skuldror. Nål- och stötvågsbehandlung i kombination med övningar har gjort det bättre än tidigare Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Martin H
    Tack för din feedback, uppskattas!
  • Charlotta F
    Charlotta F skrev om Nordic Refit Lund
    Jag har varit hos Nordic Refit flertalet gånger för att få behandling för problem med rygg och höfter. Jag är nöjd med deras naprapat som jag tycker har kartlagt problemen noggrant, och utfört behandling samt utformat övningar att jobba med själv. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Charlotta F
    Tack för din fina feedback, den tar vi med oss!
  • Tommy E
    Tommy E skrev om Nordic Refit Lund
    Bra bemötande och en bra utförd behandling. Fick info om problemet och bra rörelse för att läka det.
    Vore bra om Ni hade pensionärs pris som vissa av era kollegor har. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Tommy E
    Trevligt att höra att du är nöjd med behandling.
  • Eva O
    Eva O skrev om Nordic Refit Lund
    Napratbehandling. Tyvärr kunde inte vårdgivaren manipulera min nacke. Dvs ta bort låsningar. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Eva O
    Hej Eva,
    Stort tack för din feedback, den är viktig för oss.
    Tråkigt att vi inte lyckats leva upp till dina förväntningar den här gången med fullträff på första försöket.
    Självklart spelar den bakomliggande orsaken till besvären stor roll och eftersom kroppen är väldigt komplex kan det ta några gånger innan man känner förbättring.
    Vårt mål och ambition är dock att göra vårt yttersta för varje kund och vi hoppas få en ny chans att hjälpa dig vidare.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Nordic Refit Lund
    Hade nack -och ryggbesvär. Fick snabbt tid av kompetent naprapat. Kunnig och trevlig personal. Oerhört proffsigt! Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Elisabeth K
    Kul läsning, stort tack för din fina feedback!
  • Reza G
    Reza G skrev om Nordic Refit Lund
    Trevligt bemötande och professionella behandlingar. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Reza G
    Tack för det fina omdömet Reza!
  • Tobias P
    Tobias P skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är en professionell och kunnig naprapat. Behandlingarna är inte smärtfria men vill man må bra så är det värt det. Duktig på att behandla min onda rygg och armbåge. Snabb på att svara och få tider för behandling. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Tobias P
    Tack Tobias, kul att höra att du är nöjd med oss!
  • Felicia N
    Felicia N skrev om Nordic Refit Lund
    Jag har fått hjälp av naprapat med svaga punkter i kroppen som påverkat mig i min träning. Första bemötandet var väldigt bra. Mitt problem togs seriöst fastän jag inte kunde förklara hur smärtan börjat. Jag har fått mycket feedback på vad jag kan göra om vi har tillsammans testat flera lösningar.
    Man är alltid orolig att företaget vill att man kommer tillbaka endast för ekonomisk vinning men det är inte så jag känner. Jag vill ha fortsatt hjälp och känner mig bekväm att säga om jag inte vill boka in en ny tid . Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Felicia N
    Hej Felicia, Stort tack för din feedback. Kul att du är nöjd och att du känner dig trygg hos oss.
  • Emilie Sarah M
    Emilie Sarah M skrev om Nordic Refit Lund
    Väldigt tydlig och professionell. Fick hjälp med min rygg, både massage och manipulering, men även övningar för att förebygga, vilket jag aldrig tidigare fått hos någon naprapat. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Emilie Sarah M
    Tack för din fina feedback, det tar vi med oss!
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Nordic Refit Lund
    Kanon! Trevligt bemötande och stort yrkeskunnande. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Kristian M
    Hej Kristian, Stort tack för ditt fina omdöme!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Nordic Refit Lund
    Bra service och bemötande. Enkelt att boka och få kontakt med naprapaten i Lund.
    Inlyssnande och kunnig och trevlig.
    Har fått hjälp med min hälsena.
    Rekommenderar gärna andra att gå dit. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Åsa A
    Stort tack för dina fina ord Åsa!
    Åsa A gillar detta
  • Erik B
    Erik B skrev om Nordic Refit Lund
    Hade problem med ett knä. Träffade naprapat som hjälpte med styrka o löpanalys. Väldigt nöjd Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Erik B
    Hej Erik, härligt att höra att du är nöjd. Lycka till med det nya löpsteget! Du kommer springa fort som vinden.
  • Johan G
    Johan G skrev om Nordic Refit Lund
    Helt perfekt! Lyssnar, arbetar och tittar professionellt. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Johan G
    Hej Johan, stort tack för de fina orden.
  • Sara P
    Sara P skrev om Nordic Refit Lund
    Jag fick hjälp med spänningshuvudvärk hos en naprapat på Nordic Refit.

Bemötandet var bra, tydlig och lungn. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Sara P
    Stort tack för ditt fina omdöme!
  • Peter B
    Peter B skrev om Nordic Refit Lund
    Bra bokning, trevlig service, relevant hjälp och bra tips för att förebygga återfall. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Peter B
    Stort tack för dina fina ord! Det tar vi med oss
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Nordic Refit Lund
    Mycket bra bemötande och kunnig personal Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Mikael A
    Stort tack för dina fina ord Mikael!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Nordic Refit Lund
    Sökte hjälp för ryggbesvär.
    Professionelt och vänligt bemötande.
    Framför allt har min rörlighet förbättrats, men även lite mindre smärta. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Mikael S
    Stort tack för feedbacken Mikael.
  • Adam S
    Adam S skrev om Nordic Refit Lund
    Naprapat-tjänst, mycket väl utförd och som jag varmt rekommenderar till alla andra! Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Adam S
    Tack Adam, kul att höra att du är nöjd med oss.
  • Per L
    Per L skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är duktig och hängiven att man blir bra Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Per L
    Tack för dina fina ord, vi gör alltid vårt bästa!
  • Booy F
    Booy F skrev om Nordic Refit Lund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och tjänsten som jag har köpt. Christoffer är väldigt trevlig och tänker verkligen med mig för att uppnå mina mål och hur behandlingen ska anpassas till detta. Jag köpte 5 behandlingar och fick lite rabatt på detta vilket uppskattas mycket. Vid framtida skador eller besvär söker jag mig till Nordic Refit i Lund igen. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Booy F
    Tack för dina fina ord Booy. Behandlingen måste precis som du säger anpassas för varje individ och det är för oss en självklarhet.
  • Petra M
    Petra M skrev om Nordic Refit Lund
    seriöst och proffsigt, trevlig och kunnig naprapat. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Petra M
    Tack för dina fina ord Petra. Det var vi med oss!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Nordic Refit Lund
    Trevlig och förtroendegivande naprapat som gett långvarig hjälp. Klart rekommenderat. Läs mer
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Nordic Refit Lund
    Jag är alltid lika nöjd efter ett besök på Nordic Refit Lund.
    Alltid 100% service och patient bemötande i toppklass.
    Innan jag började gå gregelbundet och få behandling, hade jag nästan alltid ont någonstans. Nu när jag får hjälp att förebygga onödiga skador, kan jag leva med en enklare vardag utan krampor och besvär.
    Så tacksam över den servicen som Nordic Refit Lund erbjuder. Läs mer
  • Malin O
    Malin O skrev om Nordic Refit Lund
    Alltid ett trevligt bemötande och går snabbt att få tider. Har haft problem med både nacke och rygg och har fått bra hjälp både i akuta skedet och fått med mig övningar för att undvika fortsatta problem. Christoffer på Nordic Refit i Lund visar en stor kunskap och jag känner mig helt trygg med att gå till honom. Läs mer
  • Stina J
    Stina J skrev om Nordic Refit Lund
    God service & riktigt bra hjälp & resultat av behandlingen! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Sara N
    Sara N skrev om Nordic Refit Lund
    Bra bemötande och hjälp från början till slut. Kunnig och erfaren naprapat som släppte mina spänningar och gav mig bra övningar. Läs mer
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Nordic Refit Lund
    Proffessionelt mottagande. Lyssnar på besvär och gör sedan en kontroll. Löser inte bara besvären genom snabb behandling utan ger övningar för att långsiktigt förhindra dem att uppstå igen. Läs mer
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Nordic Refit Lund
    Proffsigt bemötande.
    Bra behandling och uppföljning. Läs mer
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är i en klass för sig, han har perfekt kundbemötande och är otroligt kunnig inom naprapatin !
    Hjälper alltid en fullt ut och fixar alltid problemen jag har !
    Tveklöst den bästa naprapaten jag varit hos ! Läs mer
  • Holger Y
    Holger Y skrev om Nordic Refit Lund
    Bra ställe, bra person (Christoffer), bra hjälp.
    Har inget att klaga på. Läs mer
    2018-03-17 Christoffer C svarar Holger Y
    Stort tack för dina fina ord Holger!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Nordic Refit Lund
    Fått hjälp av naprapat flertal gånger och har blivit väldigt nöjd! Märkt skillnad direkt och kommer fortsätta att besöka när det behövs. Utmärkt bemötande och mycket bra behandling! Ger bra information även om hur man kan hindra och träna upp det man behöver. Helt klart toppen betyg. Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Daniel N
    Stort tack för de fina orden Daniel!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Nordic Refit Lund
    Professionell och snabb lindring vid ryggbesvär. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Susanne G
    Stort tack för de fina orden Susanne!
  • Maria S
    Maria S skrev om Nordic Refit Lund
    Bra och professionell rådgivning/behandling/träning! Läs mer
  • Zoltan C
    Zoltan C skrev om Nordic Refit Lund
    Christoffer är mycket kunnig och proffsig, hittar väldigt enkelt felande områden som andra sjukgymnaster/naprapater inte gjorde. Dessutom behandlar han med olika tekniker efter vad som är mest effektivt. Utöver detta får man övningar för att reparera och förebygga besvär, dvs. en komplett plan för att slippa lida om och om igen.
    Kommer alltid att vända mig till honom, då förtroendet är väl förtjänat. Läs mer
    2017-12-30 Christoffer C svarar Zoltan C
    Stort tack för de fina orden Zoltan

Scheelevägen 30, 3 tr, 223 63 Lund