Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat

Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat

Läs vad 14 kunder tycker om Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat 2

2022-10-03 Verifierad kund
    Marie är mycket duktig och lyhörd. Hon möter en med respekt och efter behandlingen känns det alltid bättre i kroppen.
    Tack snälla Sabine för dina fina ord! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-20 Verifierad kund
    Kan bara säga att Marie är super
    Tack snälla Stefan, skönt att du känner dig bättre! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Marie om naprapat! Hon är trevlig, kunnig och viktigast av allt, hennes behandlingar ger resultat!!!
    Stort tack Jonas för de fina orden! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
  • Emma M
    skrev om Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-20 Verifierad kund
    Marie är duktig, påläst, lyhörd och det är tydligt att hennes insatser hjälper kroppen!
    Stort tack Emma för de fina orden! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
  • Nelly A
    skrev om Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag är nöjd med mitt besök hos Marie! Jag har blivit bemött på ett positivt, tillmötesgående och lösningsfokuserat sätt. Min förväntning är att få bukt på mitt ljumskproblem, men det är svårt att utvärdera än, då jag varit hos Marie vid tre tillfällen och övningarna jag har fått inte är en quick fix, utan ett mer långtgående ”projekt”.
    Stort tack Nelly! Ja, helt rätt som du skriver, vissa problem kräver mer tålamod och att hinna göra övningarna för att få effekt! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-15 Verifierad kund
    Marie är väldigt kunnig och proffsig i sitt arbete. Alltid vänlig o trevlig hur ont man är har.
    Har hjälpt mig enormt mycket när min rygg bråkar. Både kortsiktigt och långsiktigt med rehab.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack snälla Patrik för dina fina ord! Är glad att kunna vara till hjälp! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jag har varit på massage hos min Naprapat och det är fantastisk. Hon träffar rätt punkter och behandlar de områden jag har problem i.
    Tack snälla Lana för de fina orden! Kul att kunna hjälpa till! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-14 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och kunnig inom sitt yrke
    Tack snälla Muamer för de fina orden! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-09 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och utförande!
    Stort tack Åsa för de fina orden! Hoppas du känner dig bättre! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-06 Verifierad kund
    Marie är en proffsig naprapat som lyssnar och hjälper, både med råd och behandling.
    Tack snälla Pia för de fina orden! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-05 Verifierad kund
    Marie har alltid ett proffigt bemötande och är väldigt kunnig. Känner att jag alltid får hjälp med de problem jag har när jag går till henne.
    Tack snälla Joakim för de fina orden! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra behandling av ryggsmärta som gjorde mig betydligt bättre.
    Stort tack Christer! Skönt att du känner dig bättre! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    2022-09-01 Verifierad kund
    Alltid trevligt och professionellet bemött. Marie lyssnar och kommer med övningar och tips för att lindra, förebygga o åtgärda problem. Alltid bra behandling/massage.
    Stort tack Carina! Bara kul att vara till hjälp! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat
    -Bra bemöttande

- Förväntar mig känna bättre efter behandling och det gör jag varje gång, därför återkommer jag flera gånger.

- Massage behandling
    Tack snälla Rose-Marie! Härligt att höra att du känner dig bättre! Kulan Live - Marie Karlsson Leg. Naprapat