BodyCheck Naprapat

BodyCheck Naprapat

BodyCheck Naprapat & Rehab finner du centralt i Göteborg på Linnégatan 36B. Vi behandlar akuta och långvariga besvär samt idrottsskador. Vårt mål är att du som patient ska bli medveten om orsaken till dina besvär och på så sätt kunna förebygga att få tillbaka dem. I samband med varje naprapatbehandling får du även hemövningar som du kan jobba med hemma mellan behandlingarna. Oavsett om du har ont i nacke, rygg, armbåge, knä eller fötter så hjälper vi dig.
Vårt mål är att du ska bli smärtfri och att du förblir det.

Läs vad 14 kunder tycker om BodyCheck Naprapat 2

2021-09-19
    Proffsigt bemötande
    Jag fick den hjälp jag behövde och blev bättre i det besvärande området
    2021-09-01
    Jag känner mycket trygg med August Weinbach. Han är lugn och saklig, förklarar på ett utmärkt sätt vad han anser att han behöver göra, och behandlingarna han gett har fungerat utmärkt. Min onda nacke och min rygg är mycket bättre, och träningsprogrammen han rekommenderat funkar!
    2021-09-01
    Lugnt, bra och trevligt bemötande!
  • 2021-08-29
    August är en fantastisk naprapat, otroligt engagerad och kunnig. Har fått hjälp med hela kroppen både långvariga och kortvariga skador/problem med kroppen och med uppföljning både behandlingar, övningar och rehab/prehab träning har allting blivit bättre och problemen försvunnit och jag har nu själv bättre koll.

Kan varmt rekommendera!
    2021-08-27
    August är riktigt duktig, engagerad och arbetar såväl långsiktigt som hållbart. Rekommenderas varmt!
    2021-08-26
    Trevligt och proffsigt bemötande - men jag vet ju inte om det hjälper ännu!
  • Oskar B
    skrev om BodyCheck Naprapat
    2021-08-24
    Hade smärtor i ländryggen p.g.a en överansträngning. Efter ett par besök hos August så är jag igång fullt med träningen igen utan känningar.

Med sin kunskap och genom att lyssna in mig som klient så fick en effektiv behandling.

August vet vad han gör och man märker att han verkligen brinner för sitt yrke och sina klienter.

Lämnar mina varma rekommendationer till August, tack för hjälpen!
  • Anna Helena J
    skrev om BodyCheck Naprapat
    2021-08-24
    Kan varmt rekommendera August som naprapat. Superproffsig och med ett fantastiskt bemötande! August är väldigt kunnig, varför jag känner mig trygg att gå till honom med min stelopererad rygg.
  • 2021-08-24
    August har ett mycket professionellt och genuint bemötande. Man känner sig trygg och lyssnad på. Hans kunskap och intresse för smärta och träning gör valet av honom som naprapat enkelt!
    2021-08-24
    August är professionell och har väldigt bra koll på idrottsrellaterade besvär, har hjälpt mig med både axel och fot som krånglat. Bra övningar och uppföljning!
    2021-08-20
    Fantastiskt gott bemötande med respekt omtanke och gediget kunnande. Pedagogiskt förhållningssätt och hanterbara övningar som bidrar till att stärka och förbättra.
    2021-08-13
    Helnöjd med behandling och rådgivning. Enda minuset är geografisk placering på grund av all byggnation i området. Normal körtid med bil tar för mig 60 min mot normalt 30 min.
    2021-08-11
    FIck bra hjälp med mina besvär och övningar som har gjort det enkelt att följa upp behandlingen hemma.
    2021-07-08
    Naprapat Niklas
    Trevligt bemött
    Bra behandling och kombination med träningsförslag för rehab.
    Bra lokaler
    Höll tiden