BodyCheck Naprapat

BodyCheck Naprapat

www.bodycheck.se
  • BadgeFourYears

Bodycheck är en naprapatklinik centralt i Göteborg på Erik Dahlbergsgatan 14 i samma lokal som OrtopedmedicinskaInstitutet. Vi behandlar akuta och långvariga besvär samt idrottsskador. Vårt mål är att du som patient ska bli medveten om orsaken till dina besvär och på så sätt kunna förebygga att få tillbaka dem. I samband med...

179 omdömen om BodyCheck Naprapat

Sedan starten hos Reco 2015

Hanna S
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jag har varit kund hos BodyCheck till och från i flera år och har alltid fått bra hjälp på ett engagerat och proffesionellt sätt.

Magnus B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Niklas är fantastisk kunnig och bra, har gått hos honom i omgångar i flera år. Kan varmt rekommendera honom till andra som är i behov.

Helen W
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fick tid väldigt snabbt och känner mig påtagligt bättre i ryggen efter ett besök.

Mikael E
Skrev om BodyCheck Naprapat

Bra bemötande! Duktig på att informera, förklara diagnostisera problemet. Levde verkligen upp till förväntan. Rekommenderar om du har ont i kroppen nånstans.

Anders O
Skrev om BodyCheck Naprapat

Trevligt och proffessionellt bemötande. Behandlingen gjorde underverk

Albertina W
Skrev om BodyCheck Naprapat

Skicklig och väldigt trevlig naprapat!

Jonas K
Skrev om BodyCheck Naprapat

Proffsigt och trevligt bemötande. Blev av med den stelhet jag sökte för.

Pål B

Mycket bra.........................!

Sonja F
Skrev om BodyCheck Naprapat

Gick på behandling när jag fick ryggskott. Niklas var jättetrevlig och jag fick bra hjälp för mitt ryggskott.

Jonathan R
Skrev om BodyCheck Naprapat

Trevligt bemötande, smidigt med Epassi. Levde upp till mina förväntningar. Min rygg blev bättre efter besöket.

Linda E
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jag har varit på flera besök och fått hjälp med hälsporreproblematik. Har stort förtroende för Niklas och jag har fått bra hjälp. Han har ett helhetstänk utifrån hela kroppen och fokuserar inte bara på hälen. Även väldigt trevligt bemötande.

Annika O
Skrev om BodyCheck Naprapat

Kunnig, proffsigt aldrig någon försening, bra läge,

Calin G
Skrev om BodyCheck Naprapat

Effektiv behandling och goda råd har hjälpt mig att må bra igen snabbt.

Martin H
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fick hjälp med just det jag behövde och svar på frågor som jag inte har fått gode svar andre platser

Emelie E
Skrev om BodyCheck Naprapat

Nicklas är en professionell och skicklig naprapat. Trevlig bemötande och enkelt att få tider.

Ulf E
Skrev om BodyCheck Naprapat

Kan varmt rekommendera företaget. Hade problem med hälsenan men Niklas hjälpte mig med olika övningar och det är nu helt bra.

Björn T
Skrev om BodyCheck Naprapat

Proffsigt bemötande och uppskattat att få tider så snabbt.

Kerstin M
Skrev om BodyCheck Naprapat

Professionell hjälp när man behöver. Trevligt bemötande

Gunhild V
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jag har varit vid flera tillfällen hos Niklas, och alltid blivit bemött med respekt och engagemang. Och blivit bra från mina åkommor!

Kerstin G
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jättebra mottagande och han var jätteduktig. Var efter besöket hos honom till läkare på carlanderska och fick veta att jag har ett diskbråck i nacken. Läkaren bokade då upp tid till sjukgymnast hos dem. Annars hade jag fortsatt gå till BodyCheck.

Dalibor K
Skrev om BodyCheck Naprapat

Alltid trevligt bemötande. Niklas lyssnar alltid av vad problemet är. Tar sig tid o har tålamod med patienten. Kan starkt rekommendera o gå till BodyCheck

Fredrik B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Extremt bra bemötande och fick snabbt en tid när jag behövde.

Sture B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jag gav högsta betyg! Niclas är. En skicklig seriös yrkesman- jag har fått tre behandlingar för min ländrygg. Jag har fortvarande ryggproblem- i betydligt mindre , än vid första besöket. Återkommer inom kort för ny tidsbeställning. Bättre omdöme än så kan man svårligen ge! Sture Beausang

Anna F
Skrev om BodyCheck Naprapat

Helt fantastisk kunnig och många bra övningar. Dessutom mycket god lyssnare för att känna in vart smärtan kommer ifrån . Trevlig lokal med goda energier

Sofia W
Skrev om BodyCheck Naprapat

Mycket nöjd och jag fick hjälp

Jonathan S

Bra bemötande. Flexibel vid tidsändringar. Kunnig, och proffesionell

Peter F
Skrev om BodyCheck Naprapat

Lugn och saklig naprapat som ingav stort förtoende.

Jimmie I
Skrev om BodyCheck Naprapat

Nicklas är mitt självklara val när det uppstår vardagliga som idrottsliga besvär som kräver behandling. Proffesionell, kunnig och trevlig!

Marie-Louise L
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fick bra träningstips och råd som jag kan jobba med nu efteråt.

Peter H
Skrev om BodyCheck Naprapat

Proffsigt och inlyssnande. Bra bemötande och bra resultat.

Marlene G
Skrev om BodyCheck Naprapat

Mycket bra bemötande och bra behandling. Hemövningar att göra varje dag och det har jag gjort och gör fortfarande. Tyvärr är mitt problem inte löst. Har lika ont som före 1a behandlingen (av 4).verkade hoppfullt ett tag, men jag hade hoppats och önskat att jag blivit bättre. Fortsätter dock med övningarna. Och hoppas att det ska bli bra.

Erik K
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fint bemötande och en lyhördhet som var viktigt för mig. Lyhördhet och kommunikation gjord mig trygg och jag fick svar på mina frågor och oro.

Eva Å
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fick tid samma dag som jag vaknade med akut ryggskott. Stapplade in med svår smärta. Gick ut med lätta steg!

John H
Skrev om BodyCheck Naprapat

Först vill jag bara säga att jag aldrig varit hos en naprapat. Trodde de va mest trams med knäcka rygg osv. Men Nicklas är magiskt bra! Första gången så släppte smärtan efter jag kommit hem, sen kom det tillbaka. Så har varit där 3 gånger och smärtan är i princip borta. Han masserar väldigt bra, men ger också övningar man kan göra hemma som gör att smärtan försvinner/minskar med tiden. Får jag ont i ryggen igen, så kommer jag defenetivt tillbaka. Det här killen rekommenderar jag verkligen. Tack åter igen Nicklas!

Frida N
Skrev om BodyCheck Naprapat

Väldigt duktig och trevligt bemötande!

Evelina C
Skrev om BodyCheck Naprapat

Alltid bra hjälp när man kommer med diverse skador. Proffsigt bemötande och erbjuder alltid återbesök utan att ”tvinga” på en extra tider.

Kristoffer L
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fantastiskt bemötande och behandling som verkligen ger resultat! Mina varmaste rekommendationer!

Ibrahim Y
Skrev om BodyCheck Naprapat

Det var perfekt fick den hjälp som jag behöver

Joakim J
Skrev om BodyCheck Naprapat

Fick väldigt bra hjälp och ryggsmärtan försvann direkt!

August K
Skrev om BodyCheck Naprapat

Bra. "Felet" lokaliserades snabbt så åtgärdsplan kunde upprättas

Zara T
Skrev om BodyCheck Naprapat

Proffesionellt bemötande, proffesionell hjälp.

Andreas B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Jag har varit hos Nicklas några gånger med akuta rygg och axelproblem. Varje gång har jag fått effektiv behandling (bla nålar som jag tycker fungerar bra) för det akuta problemet samt tips på långsiktiga övningar om har varit effektiva och som jag fortfarande använder.

Andreas B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Nicklas är lugn, trevlig och tar sig tid att lyssna på vad du vill ha hjälp med. Svarar alltid på frågor om behandlingen om hur allt hänger ihop 👍 Rekommenderar starkt!

Ann C
Skrev om BodyCheck Naprapat

Bra bemötande och jag är nöjd med undersökningen. Fick övningar att öva upp min rörlighet i ryggen.som jag tränar kontinuerligt. Jag anser att detta räcker.

Johan F
Skrev om BodyCheck Naprapat

Nicklas är fantastisk. Han har behandlat mig flera gånger bland annat för ryggskott. Alltid med strålande resultat. Rekommenderas varmt.

Lowe J
Skrev om BodyCheck Naprapat

Mycket bra Gav ett kunnigt och proffsigt intryck

Stefan K
Skrev om BodyCheck Naprapat

Kompetent , trevlig och bra service

Pia B
Skrev om BodyCheck Naprapat

Skicklig och kunnig naprapat. Har fått bra och professionellt bemötande varje gång jag sökt hjälp.

Anki L
Skrev om BodyCheck Naprapat

Suverän behandling, enkelt att boka Kändes väldigt förtroendeingivande, proffsigt, vänligt och smidigt. Jag sökte för hälsporre.

Gabrijela M
Skrev om BodyCheck Naprapat

Proffesionellt och behandlingen mycket bra utfört Bra med akut tider och lätt att boka Niklas ger också bra råd om övningar hemma och livsstil Är kund sen 2022 och är mycket nöjd med alla behandlingar och råd