Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Södermalm Uggla Massage & Wellness Stockholm

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, 118 27 Stockholm — Visa karta

Här hos Uggla Massage & Wellness i Stockholm jobbar vi med massage, friskvård och ergonomi. Vi är marknadsledande när det gäller rikstäckande företagsmassage för branscher som banker, IT-bolag och annan stillasittande personal. Självklart erbjuder vi även samma tjänster till privatpersoner.

Vi erbjuder allt från idrottsmassage till lymfmassage och gravidmassage och har hela 25 års erfarenhet. Att våra massörer är kunniga och utbildade är viktigt för oss.

Lägg lite tid på att behandla dina onda axlar, eller unna dig en avslappnande klassisk massage för att stressa ner. Varmt välkommen till oss och kliniken på Södermalm!

Telefontider:
Privatpersoner: 08:30-12:00, 13:00-16:30
Företag: 08:30-09:30, 13:00-16:30

Reception:
Vår reception har öppet måndag till fredag,
08:30-12.00 och 13.00-17.00

Helgöppet:
Öppet måndag till söndag, även kvällstider. Om du går in i bokningssystemet ser du vilka tider som är lediga.

Läs vad 72 kunder tycker om Uggla Massage & Wellness Stockholm

• Martina H
    Martina H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Otroligt proffsiga terapeuter!
  • Monica S
    Monica S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevlig personal både i receptionen och terapeuterna.
    Jag har endast fått helkroppsmassage av Ulrich och han är jätte duktig.
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jättebra ställe men det är svårt ibland att få eftermiddagstider.
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har fått hjälp med att lossa på låsningar i kroppen, och har bara bra erfarenheter.
  • Rose-Marie M
    Rose-Marie M skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Kan inte tänka mig ett bättre bemötande än hos Uggla Massage & Wellness. Vänligt och proffsigt mottagande. Första klass på behandlingarna/massagen. Bra bokningssystem tillgängligt online. Plus att man även kan ringa och boka. Superbt! Rekommenderar praktiken å det varmaste.
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Så trevliga! Maria, som skippar del av sin lunch för att hjälpa till så allt blir rätt, och IRA och Peter och Ulrich och Anna-Lenas magiska händer... Toppen!
  • Siri P
    Siri P skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevliga och professionella massörer
  • Anne F
    Anne F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Maria i receptionen på söder är fantastisk. sen går jag på lymfmassage utanför arbetet och vanlig massage på jobbet. bra massörer och tycker att det är så smidigt.
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra service o trevlig personal. Gillar att det är öppet på helgerna. Önskar dock mer naprapattider.
  • Maria A
    Maria A skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Man blir alltid trevligt bemött av reception samt av naprapaten jag går till regelbundet varje månad. Det har varit bra från dag 1 och jag har rekommenderat fler att gå dit. Vi använder oss även av praktiken på mitt arbete där jag går på massage.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevlig personal och mycket bra både naprapat och massör som väl uppfyller mina behov och förväntningar
  • Therese G
    Therese G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har tagit massage i omgångar av Ugglapraktiken och har alltid varit nöjd.
    Lymfmassage har jag också tagit och den var jag jättenöjd med! Lymfmassage terapeuten var otroligt kunnig och duktig.
  • Hadidja L
    Hadidja L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bemötande.
    Osteopati. Jättebra behandling
  • Olof B
    Olof B skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Superbra! Mycket nöjd med service och utförda tjänster. Rekommenderas starkt.
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har besökt Ugglapraktiken mer än tio ggr och alltid blivit trevligt bemött. Jag har fått klassisk massage och känt mig väl omhändertagen med tid för frågor och tex rörelsetips. Det är enkelt att boka på hemsidan. Rekommenderar Ugglapraktiken.
  • Carina H
    Carina H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Mycket bra bemötande. Jag kände mig välkommen. Inför andra besöet fick jag också komma en timme tidigare än vad som var utsatt på schemat.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Maarit A
    Maarit A skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Ordning och reda .
    Flödet fungerar bra. Kompetens och korta väntetider.
  • Britt-Marie W
    Britt-Marie W skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Mycket bra behandlingar. Proffsigt och trevligt bemötande. Man känner sig som en ny människa när man fått behandling. Högsta betyg! / B - M
  • minna s
    minna s skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Professionellt från början till slut. Har testat både massage och naprapati och alltid varit nöjd. Kan gott rekommendera ugglapraktiken.
  • Helen M
    Helen M skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Proffsig behandling fridfull miljö
  • Anders L
    Anders L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande, professionella terapeuter.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Ugglapraktiken är ett bra företag, och har hjälpt mig med mina problem
  • Peter H
    Peter H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Kan absolut rekommenderas. Enkelt bokningssystem, fantastiska terapeuter och lämpliga priser.
  • Anette M
    Anette M skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag blir alltid trevligt bemött och de ger ett seriöst helhetsintryck
    Bra personal och duktiga

Bokningssystemet är alldeles för krångligt (fixar de det så skulle de få en femma)
  • Maria L
    Maria L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Massage på jobbet - mycket bra!
    Osteopat - helt fantastiskt!
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har varit för massage vid flera tillfälle.
    Jag har alltid fått ett vänligt och professionellt bemötande.
    I de flesta fall varit nöjd med massagen och tyckt att den gett resultat.
  • John C
    John C skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Structural Integration.

Bra bemötande - för tidigat att säga om det levde upp till förväntningarna.
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Gillade det här konceptet. Fint bemötande. Bra personal. Helt klart värt att pröva.
  • a
    a skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Har under snart två år regelbundet besökt praktiken och varit nöjd. Sedan några månader har det dock kraftigt försämrats när det gäller behandling, bokningssystem och bemötande. Stressig terapeut och sen start och tidigt avslut, nya bokningssystem en fullständig katastrof med obegripliga texter och meddelanden, buggar, går ej att förstå hur man bokar. Jag tror man satsar helt på sina företagskunder och struntar i kunderna på praktiken i STO
    2013-05-27 Lisa U svarar a
    Tack för din feedback! Beklagar verkligen dina upplevelser, ska svara och klargöra så gott jag kan. För ett par månader sedan lanserade Ugglapraktiken ett nytt bokningssystem. Systemet är helt egenutvecklat men många finesser och stor komplexitet. Tyvärr har vi drabbats av en del inkörningsproblem och buggar. Våra utvecklare har jobbat intensivt med att ställa detta tillrätta, vilket nu är avklarat. Vi går nu in i nästa fas där vi, efter utvärdering, kommer att förfina användarvänligheten och systemets "intuitiva förmåga". Hoppas du uppskattar förändringarna, hör gärna av dig med mer feedback! Beträffande dina övriga synpunkter är jag angelägen om att få mer information om dina upplevelser för att kunna ställa till rätta. Tveka inte att kontakta mig så vi, om du så önskar, kan kompensera dig. Hoppas du vill ge oss ytterligare en chans att få ge en proffsig och välgörande behandling! Med vänlig hälsning Lisa Uggla (grundare, kundansvarig)
  • Carolina W
    Carolina W skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevlig och mysig miljö och man känner sig oehört väl mottagen och välkommen! Jag går på massage en gång i månaden för mitt välbefinnanade:-)något jag rekommenderar varmt!
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Har tagit massage endast av Ulrich Arnold & är mycket nöjd. Själva Ugglepraktiken kan jaginte säga så mycket om Tidsbokningen fungerar bra.
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    En fin liten mottagning där alla är vänliga och proffsiga.
  • Stump Annie T
    Stump Annie T skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
  • a
    a skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Går hit för det ligger nära jobbet. Bra att kunna boka och omboka via nätet.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Går hos en proffsig massör. Det är det bästa. De är vänliga dessutom. Bara läget är negativt men det får man stå ut med.
  • Marika D
    Marika D skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med de två personer som jag har gått till!
  • Paula R
    Paula R skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Finns ingenting att klaga på, underbar massör som gör underverk med kroppen, jag rekommenderar alltid Corey och Ugglapraktiken till alla jag känner. Lugnt och trevligt ställe att komma till, bra bemötande, bra bokningssystem.
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
  • Christina H
    Christina H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bokningssystem, trevliga lokaler och trevliga kompetenta massörer.
  • Carina S
    Carina S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Har bara positivt att säga om Ugglapraktiken. Allt är toppen.
  • Eva H
    Eva H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Dom är jättebra! Trevliga, lyhörda och professionella.
  • Malin H
    Malin H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande och bra behandling!
  • Hans F
    Hans F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Övertygande professionell uppläggning,med en organisation som utstrålar omtanke om mig som patient/kund
  • Eva S
    Eva S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Mycket bra kundbemötande och kompetenta instruktörer.
  • Sara M
    Sara M skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Duktiga teurapeuter, vänligt bemötande och professionell tidsbokning. Jag mår fantastiskt bra i kropp & själ efter behandling här.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt ställe. Och särskilt bra tycker jag om min massör Monica.
  • Malin S
    Malin S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Mycket bra, lugnt och trevligt med bra service!
  • Maria S
    Maria S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag är väldigt positivt inställd till Ugglapraktiken då jag alltid går därifrån och mår betydligt bättre. Kompentent personal som är proffsig och gör underverk med min onda rygg.
  • Rachel W
    Rachel W skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Det var under förväntan. Tror det främst beror på de bilder/presentation som LiveIT har av tjänsten massage, de bilder och deras sätt att presentera upplevelsen får en att tänka på & förvänta sig ett modernt, högklassigt, komplett spa-inrättning. När man sedan väl kommer dit så känner man sig lurad direkt. Dessutom luktade det mögel i ena behandlingsrummet.
    2010-09-28 Teresia . svarar Rachel W
    Hej Rachel!
    Tack för feedback. Det var tråkigt att höra att din behandling inte motsvarade dina förväntiningar. Live it erbjuder även spabehandlingar. Ugglapraktiken har dock inte traditionella spabehandlingar utan vi har specialiserat oss på massage och andra komplementärmedicinska terapiformer. Jag såg att du varit hos oss i januari -10, sedan dess har vi renoverat både väntrum och behandlingsrum. Skulle vara tacksam om du hörde av dig till mig (lisa@ugglapraktiken.se) så vi får lite mer bakgrund och möjlighet att kompensera dig.
    Med vänlig hälsning
    Lisa Uggla