Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Södermalm Uggla Massage & Wellness Stockholm

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, 118 27 Stockholm — Visa karta

Här hos Uggla Massage & Wellness i Stockholm jobbar vi med massage, friskvård och ergonomi. Vi är marknadsledande när det gäller rikstäckande företagsmassage för branscher som banker, IT-bolag och annan stillasittande personal. Självklart erbjuder vi även samma tjänster till privatpersoner.

Vi erbjuder allt från idrottsmassage till lymfmassage och gravidmassage och har hela 25 års erfarenhet. Att våra massörer är kunniga och utbildade är viktigt för oss.

Lägg lite tid på att behandla dina onda axlar, eller unna dig en avslappnande klassisk massage för att stressa ner. Varmt välkommen till oss och kliniken på Södermalm!

Telefontider:
Privatpersoner: 08:30-12:00, 13:00-16:30
Företag: 08:30-09:30, 13:00-16:30

Reception:
Vår reception har öppet måndag till fredag,
08:30-12.00 och 13.00-17.00

Helgöppet:
Öppet måndag till söndag, även kvällstider. Om du går in i bokningssystemet ser du vilka tider som är lediga.

Läs vad 166 kunder tycker om Uggla Massage & Wellness Stockholm

• Eva H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal. Läs mer
  • Måna S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av Anna Lena, osteopat.
    Tyvärr är det en cysta eller benpålagringar som gör att jag att jag har ont. Men det hon lyckades rätta till var bra. Läs mer
  • Therese A skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Så trevligt bemötande och toppenbehandlingar, köpte genast fler och har tipsat flertal vänner och kollegor Läs mer
  • Gustav S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Lite virrigt att boka på deras webplats vid första försöket. Men det visade sig att det uppstått något missförstånd gällande betalning och bokning. Så snart jag ringde upp en andra gång så löste sig allt perfekt. En vänlig själ till och med ringde tillbaks och förklarade debaclet. Nu ser jag fram emot besöket för 1 timmes klassisk massage. Läs mer
  • Lili L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    I've booked one massage at Uggla Massage & Wellness Stockholm. it was great experience. I like the sever very much. Läs mer
  • Jonas B skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bemötande, vi hade fått presentkort så det var ok att masseras av en student på naprapathögskolan, men om jag skulle betalat privat så hade det kännts fel Läs mer
  • Monika C skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Fruktansvärt otrevligt bemötande från receptionisten. Hade jag inte varit tvungen använda mitt presentkort hade jag aldrig gått dit. Massören hade ett gott och trevligt bemötande. Helt ok massage. Kanske tröttande han lite på slutet då han inte gjorde likadant på båda benen.. Läs mer
  • Caroline D skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hej Jag skulle vilja gå tillbaka för att få massage.

Jag har fått tips på hur jag kan med egna medel få hjälp till självhjälp när det gäller massage. Att köpa produkter som underlättar välmåendet. Att tänka på att ta pauser från kontorsarbetet. Att optimera behandlingen med att gå till kiropraktor osv är några exempel.

Massörerna är trevliga och en av dem förstod problematiken. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Naprapat, bra service, proffsigt bemötande Läs mer
  • Christer G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hej,hade fått ett presentkort på massage som jag använde,jag blev väl bemött av trevlig personal och fick en skön massage av Jessica Edenbäck Läs mer
  • Monica F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Det var jullov och jag glömde min bokning. Hann få 10 minuters massage av mina 50 minuter.... så ni kan sluta skicka detta till mig. Trevlig personal. Läs mer
  • Annica S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra massage och bemötande från terapeuten Läs mer
  • Theresia F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande i receptionen, då det faktiskt strulade med min bokning. Snabbt löste de det genom att ringa upp bokningsbolaget.
    Massage terapeuten var mycket kunnig och gav ett proffsigt intryck, kan varmt rekommendera idrottsmassage. Läs mer
  • Karin H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bemötande!
    Men erbjud främst kvinnliga massörer till en arbetsplats med främst kvinnor!! Läs mer
  • Katarina G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hej då jag inte hade möjlighet att komma kan jag tyvärr inte ge något omdöme. Läs mer
  • Jessica Ö skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Varmt bemötande. Tog massage för ont i ryggen istället för att gå till läkare. Fick en bra utvärdering av min rygg och ska nu prova kiropraktik på inrådan. Läs mer
  • Sara G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Själva massagen i sig var mycket bra och massören var kunnig och kunde ge bra tips. Mottagandet och annat runt omkring kunde vara lite bättre och mysigare. Läs mer
  • Martina E skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bokade Uggla för jag hade fått ett presentkort. Mycket nöjd med massagen, helkroppsmassage. Trevligt bemötande från det att jag kom till att jag lämnade mottagningen Läs mer
  • Embla L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bad om utredande muskelmassage men fick väldigt ytlig och avslappnade massage istället, var väl bra men inte det jag bad om. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Gott bemötande initialt. Kallt i rummet. Trevlig massör. Massagen slutade abrupt.
    Har varit med om bättre massagestundet och mer "lullull och omtanke" kring och efter massagen. Återvänder nog inte. Läs mer
  • Burcu A skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    I am very happy with the professional massage service I bought. Måna was very kind, professional and guiding to find the best treatment that would suit my needs. She even suggested another type of treatment from another colleague of hers for the next time based on the problem she identified with my body and posture. I'll come again! Läs mer
  • Katarina G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har haft ont i korsryggen sedan före jul. Fick rekommenderat att boka en timma kinesologi med Ulrich. Efter den behandlingen (ganska smärtsam :-)) har jag inte haft ont igen. Mycket nöjd med både behandling och beskrivning av ryggproblemet. Läs mer
  • Beatrice E skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jättetrevligt bemötande från både reception och behandlaren. Ser fram emot nästa behandling! Läs mer
  • Elise T skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jätte bra bemötande vid själva massagen. Massagen i sig var oxå super bra. Gör gärna om det. Kassören lyssnade på mina behov & tog i rejält samt gav lite tips på rehabövningar för arm/axel/rygg. Mindre bra vid första telefonkontakten. Kände mig som en besvärlig kund som inte fattar något.
    Men totalt sett - helt ok. Läs mer
  • Mimi S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra massage. Tog i ordentligt vilket jag behövde. Alla var vänliga och hjälpsamma. Läs mer
  • Gerd G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag hade ett live it presentkort som had fått. Valde massage för 50 minuter. Kortet var på 500:- så jag la till 250:-- själv för att få lite längre massage tid. Dvs 750:- totalt. När jag kom dit stod det att 50 min kostade 675:- då tar sen live it mellanskillnaden.
    Hur som helst, jag kom till lunchtid och receptionisten var på väg att gå. Fick stat ner och vänta medans det var ganska stökigt med folk runt om som kom och gick.
    När jag kom infrågade hon IM det var något speciellt område jag ville ha hjälp med. Jag sa kanske uppe vid axlarna men framförallt en genomgång av massage av hela kroppen. Detta sa jag två ggr. Därmed började hon. Ryggen och axlarna höll hin på med jättelänge sen blekfet framsidan ovan brösten samt något på huvudet.
    Inget alls på benen och armarna!!
    Saknade detta och jag ryckte inte att hon lyssnat fast hon frågat. Gick därifrån och tänkte att jag kommer ändå ontegådit, ej heller köpa ett presentkort från live it. Läs mer
  • Reza G skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    A very welcoming company and nice service Läs mer
  • Lena N skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hade problem med inloggningen, vilket jag fick hjälp med även om det tog några dagar. Har bokat en tid för massage men har inte varit på den än så har svårt att lämna feedback på hela "upplevelsen"..... Läs mer
  • Camilla E skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Utsökt service och bra massage. Vilsam miljö Läs mer
  • Julia P skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag fick mycket bra hjälp av Naprapat Marie. Kunnig och trevlig. Kommer att komma tillbaka vid behov. Punktligt och kompetent personal! Läs mer
  • Rasmus W skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hade bokat en 25 min massage som var skön och avslappnande. Bemötandet med personalen var trevligt och jag behandlades bra. Läs mer
  • Issam E skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bemötande! Duktig massör!
    Jag var jättenöjda efter massage Läs mer
  • Amanda F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande. Bra, professionellt utförande. Jag har köpt gravidmassage 30min. Läs mer
  • Kristina L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Helkroppsmassage.
    Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Anny H skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Servicen från receptionisten var otroligt bra, välkomnande och hjälpsam. Massören däremot kändes oprofessionell då han inte lämnade rummet på eget initiativ då jag skulle klä av mig samt påpekade saker om min kropp på ett sätt som inte kändes professionellt.

Jag kommer gå tillbaka pga den goda servicen från receptionen men kommer boka en annan massör. Läs mer
  • Peter N skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Personalen var sjuk. Mitt besök avbokades samma dag som jag skulle gå. Läs mer
  • Angela F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Vad är det här för skämt? Jag har en tid bokad den 19/3 så hur ska jag kunna veta hur det var? Läs mer
  • Susanne O skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Otrevligt bemötande särskilt av receptionisten. Massören var proffsig men de kunde inte lösa ett bokningsproblem som hade uppstått på ett för kunden tillfredställande sätt. Läs mer
  • Doris I skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Jag har varit på en helkroppsmassage, en present från mina döttrar. Fick bra info och förklaring till vikten av att stretcha och tänja ut musklerna, oavsett om man bara har promenerat eller varit på ett gympapass. Läs mer
  • Kristina L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hej!
    Var nöjd med massagen verkligen. Läs mer
  • Ulf F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Superskönt och väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Adam F
    Adam F skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Väldigt kunniga och bra bemötande! Läs mer
  • Eva R skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande fick massage av kunnig personal Läs mer
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    snabbt o proffsigt, lyssnade på mina besvär o fick en tid när jag hade tid! Läs mer
  • Marcus S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Hade en helkroppsmassage och kan inte säga annat än att det var riktigt riktigt bra! Fick både helkroppsmassage men också lite idrottsmassage då vi märkte att jag var rejält stel i kroppen, framför allt på ena sidan. Kan varmt rekommendera Uggla Massage! Läs mer
  • Ulrika J skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Trevligt bemötande både i receptionen och av massör. Läs mer
  • Moa S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Superbra! Var på muskelmassage, super skönt!! Läs mer
  • Elisabet S skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Fick klassisk massage och var jättenöjd gillade axlar och armar Läs mer
  • Elin L skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Ett väldigt trevligt bemötande från början till slut. Fantastisk massage. Läs mer
  • Britta B skrev om Uggla Massage & Wellness Stockholm
    Bra bemötande.