Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Joylife Joylife Stockholm City

Joylife Stockholm City

En del av Joylifewww.joylife.se

Kungsgatan 80, 112 27 Stockholm — Visa karta

Vi på Joylife står för din hälsa. Vi är ett nätverk av legitimerade kiropraktorer och naprapater som finns på hela 95 orter i Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt från nackbesvär, höft- och ryggbesvär till idrottsskador eller musarm. Vi tar hand om dig och lovar att du är i trygga händer.

Vår klinik och vårt huvudkontor i Stockholm City hittar du på Kungsgatan 80. Här jobbar fyra terapeuter med många års erfarenhet som erbjuder naprapati, kiropraktik och klassisk massage. Varmt välkommen att boka tid!

Läs vad 71 kunder tycker om Joylife Stockholm City

• TITTI W

2019-04-09

TITTI W skrev om Joylife Stockholm City
    Super trevliga, proffsiga och härliga! Har verkligen fått grym hjälp med mina ryggproblem! Läs mer
  • 2019-04-09

PO F skrev om Joylife Stockholm City
    Erfaren kunnig och lyhörd. Flexibel och initiativrik gällande behandlingar samt övningar. Helhetstänk och inte enbart den enskilda skadan utan väger in gamla skador. Läs mer
  • 2019-02-04

Alexandra S skrev om Joylife Stockholm City
    Trevligt bemötande! Masserade i fokus i mitt problem område, vilken va fantastiskt. Läs mer
  • 2019-01-31

Rebekka V skrev om Joylife Stockholm City
    Otroligt bra massör! Starka händer och bra koll på var mitt onda satt! Läs mer

Philip F skrev om Joylife Stockholm City
    Haft behov av naprapat och massage efter en långdragen nackspärr.
    Fick väldigt snabbt hjälp av en riktigt duktig och kunnig naprapat.
    Haft erfarenheter av andra naprapater förr som inte lyckats leverera, men det gör verkligen Joulife. Läs mer

Susanne B skrev om Joylife Stockholm City
    Naprapaten jag träffat var engagerad och kunnig. Gjorde bra anteckningar av vilka behandlingar provats och dess resultat, ser till heltheten, engagerad i att nå förbättringar och inte slösa med tiden. Behandlar utifrån skadans dagsform och utvärderar från föregående besök. Läs mer

Alice B skrev om Joylife Stockholm City
    Fick massage genom jobbet och det var en trevlig stämning generellt. Proffsig service. Inte en massa runt omkring och jag tror inte det bästa är jag som gärna fokuserar på massagen när man är där för det. Behandlingen var riktigt bra och behandlaren var lyhörd för mina önskemål. Fick ett proffsigt men ändå familjärt intryck. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-04

Elisabeth S skrev om Joylife Stockholm City
    Naprapatbehandling
    Blev som alltid väl bemött
    Får bra hjälp med det jag behöver Läs mer
  • 2018-11-23

Sebastian G skrev om Joylife Stockholm City
    Mycket bra! Återkommande besök hos min naprapat. Läs mer
  • 2018-11-02

Anna N skrev om Joylife Stockholm City
    Toppenmassage av Gabriella på Joylife. Kan varmt rekommendera! Trevlig och kunnig - känner verkligen var det spänner i kroppen. Kommer gå dit igen. Läs mer
  • 2018-09-19

Karin B skrev om Joylife Stockholm City
    Massage
    Väldigt trevligt bemötande
    Mina förväntningar var att få vilsam, stärkande massage. Dessa förväntningar motsvarades.
    Utmärkt upplevelse!
    Det som hindrar fem stjärnor var längden på massagen, aningen kort. Läs mer
  • Alf H

2018-09-17

Alf H skrev om Joylife Stockholm City
    Naprapatbehandling där jag känner mej få ett otroligt proffesionellt bemötande och kunskap gällande mitt behov av besök... Läs mer
  • 2018-09-03

Christopher V skrev om Joylife Stockholm City
    My massage was exactly what I wanted and more. The masseuse was excellent and among the best I've received treatment from.

The massage room itself could have been more relaxing and the table squeaked.

I have already recommended JoyLife to friends who have booked appointments. Läs mer
  • 2018-08-28

Britt N skrev om Joylife Stockholm City
    Tillgång på tider +flexibilitet +proffsig personal. Och dom lyssnar på mig som är pasient. Toppen Läs mer
  • 2018-07-03

Zandra J skrev om Joylife Stockholm City
    Fick avslappnande massage behandling. Jättebra bemötande och kunnig personal. Behandlingen överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Maria G

2018-05-06

Maria G skrev om Joylife Stockholm City
    Dragits med en långdragen skada sedan 8 år med konstant värk i höft och knä. Provat lite olika behandlingar genom åren, men inget har hjälpt. Har nu gått på Naprapatbehandling hos Joylife och kan konstatera att jag varit fri från värk för första gången på 8 år. Tack Adrian!

/Mia G Läs mer

Satu A skrev om Joylife Stockholm City
    Toppen service & massagebehandling, kunnig personal! Läs mer
  • 2018-02-25

Maja A skrev om Joylife Stockholm City
    Enkekt att boka, rakt och ledigt bemötande, duktig massör. Lite trång lokal (Sthlm city). Läs mer
  • 2017-12-15

Berit K skrev om Joylife Stockholm City
    Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt betyg blir tveklöst 4 à 5

Med vänliga hälsningar

Toppen! Allt var bra och bra behandling! Läs mer

Söderlund J skrev om Joylife Stockholm City
    Ett engagerat mottagande .Bra resultat av behandlingen Läs mer

Jelena C skrev om Joylife Stockholm City
    Professionella personalen, jätte snälla, satsar på kundens välbefinnande. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2017-12-10

Tatiana L skrev om Joylife Stockholm City
    Underbar service och trevlig och professionell personal Läs mer
  • 2017-12-10

Wikström L skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har varit på fyra besök (tre olika naprapater) för hjälp med låsningar i rygg/ nacke. Behandlingarna har hjälpt mig och även fått en del tips hur jag kan motverka att problemen uppstår framöver. Beroende på behandlande naprapat har jag varit olika nöjd. Bäst betyg för sin behandling tilldels P-O som tar sig tid, lyssnar in och ger bra behandling. Sista besöket jag var där fick jag hjälp av en annan naprapat, där behandlingstiden inte övergick tio minuter och jag kände inte att jag fick en genomföring behandling. Överlag är jag nöjd med behandlingarna på joylife. Läs mer
    2017-12-21 Per-Ola Fagerström svarar Wikström L
    Hej,

Både kul att höra och samtidigt tråkigt. Ditt senaste besök låter inte alls som en behandling som vi vill ha det. Skulle du kunna ringa mig på 0704069582 eller skicka ett mail på po@joylife.se med lite mer info om vad som skett så vi kan se till att detta inte upprepas. Jag beklagar verkligen det inträffade.

Vänligen
  • 2017-12-09

Marjasin E skrev om Joylife Stockholm City
    Trevliga. Nackspärr och ont i axel, .
    Kunniga naprapater . Läs mer
  • 2017-12-09

Magnus E skrev om Joylife Stockholm City
    Bästa tänkbara bemötande, förtroendeingivande och proffesionellt från första besöket. Joylife tar sitt uppdrag på största allvar och gör skillnad på riktigt! Läs mer
  • 2017-12-08

Heléne T skrev om Joylife Stockholm City
    Vänligt och hjälpsamt bemötande. Nyttjar behandlande massage 60 min och är supernöjd med Gabriella. Hon ger den behandlande massage jag behöver dvs tar i. Emellanåt blir det vid behov även naprapati och är mycket nöjd med Adrian. Problemen försvinner snabbt och får bra rådgivning Läs mer
  • 2017-12-08

Mikaela H skrev om Joylife Stockholm City
    Hej, stort tack för fantastiska behandlingar. Jag får hjälp med en axel, gammal handbollsarm som trilskas, har även burit barn, bröstrygg och nacke stular också och jag får en heltäckande genomgång, olika behandlingsmetoder som ger resultat. Adrian är en pärla som går in på djupet och letar grundorsaken! Vi är inte helt klara men det går verkligen framåt!! Läs mer

Sofia R skrev om Joylife Stockholm City
    Fantastisk och underbar. Jätteskön massage. Läs mer

Andersson F skrev om Joylife Stockholm City
    Bra och kunnig personal.har alltid fått ordning på mina problem efter behandling. Läs mer

Olsson S skrev om Joylife Stockholm City
    Fantastiskt från början till slut! Problem med axlar och nacke, men tydlig info Bandhagen själv kan göra samt behandlingar som hjälper. Lätt att boka tid och alltid proffsigt bemötande från alla som jobbar där! Läs mer

Tomas N skrev om Joylife Stockholm City
    Bara bra bemötande. Aldrig varit med om ngt som jag funderat på som skulle hanterats på ett mer professionellt sätt. Och det efter ett antal besök på den kliniken, hos 3-4 olika massörer beroende på vem som varit tillgängliga de dagar tiderna passat mig.
    Väljer nästan bara behandlande massage 30min.
    Köpt lite saker av dem, tex massageboll och värmande liniment. Dessa har ej varit billiga men det har ej varit till ett högre pris än hos andra som säljer. Läs mer

Sjöblom O skrev om Joylife Stockholm City
    Massage. Proffsigt och trevligt bemötande, Kungsgatan 80, Sofia Nygren. Läs mer
  • Josefine G

2017-12-07

Josefine G skrev om Joylife Stockholm City
    Proffsigt bemötande och väldigt kunniga. Både fått hjälp av naprapat och massör för besvär med nacke och huvud. Kan varmt rekommendera Joylife vidare! Läs mer

Andersson M skrev om Joylife Stockholm City
    Bra service, kunnig personal som löser ens problem. Läs mer

Etzén J skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har varit hos tre olika naprapater hos er och är helnöjd. Mycket trevliga, inlyssnande och rådgivande. Jag har haft samma problem vid varje tillfälle och fått hjälp med att få bort stelhet och smärta. Mina besök hos Joylife har levt väl upp till förväntningar och jag kommer att besöka dem igen om smärta och stelhet återkommer. Läs mer

Jan H skrev om Joylife Stockholm City
    Helt ok behandling, kompetens och bemötande. Fick hjälp med rehab övningar. Har haft flera återbesök Läs mer
  • Anders N

2017-12-07

Anders N skrev om Joylife Stockholm City
    Trevligt bemötande av samtlig personal. Bokningssystemet har varit lite struligt. Gabriellas behandlande massage är i världsklass! Läs mer

Jonas H skrev om Joylife Stockholm City
    Trevligt bemötande och behandlingar som ger resultat. Läs mer
  • 2017-11-25

Erik H skrev om Joylife Stockholm City
    Har inte varit på kliniken Stockholm City, men i Uppsala. Där fick jag behandling av naprapat för ischias besvär. Var mycket nöjd med de behandlingar och råd jag fick. Infriade helt klart förväntningarna. Läs mer
  • Jan H

2017-11-22

Jan H skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har fått utmärkt hjälp med mina smärtor i med diskbråck mm utav Simon i Uppsala. Läs mer
  • 2017-11-22

Lina H skrev om Joylife Stockholm City
    Kände mig bra bemött, professionella. Fick jättebrabehandling och rekommenderar verksamheten samt naprapat. Läs mer

Maria H skrev om Joylife Stockholm City
    Hej, jag har bara varit på Joylife en gång och då var jag mycket nöjd med både hur man bokar och med killen jag fick behandling av. Läs mer

Robert L skrev om Joylife Stockholm City
    Bra service, lätt att boka och trevligt bemötande Läs mer
  • Alexander

2017-11-20

Alexander skrev om Joylife Stockholm City
    Väldig kort behandling. Finns många bättre Naprapatkliniker som ger mer valuta för pengarna som erbjuder riktigt Dry Needle, Fokuserad Stötvåg (INTE Radiell Stötvåg) och som har maskin för Ultraljud av axlar mm. Läs mer
    2017-11-20 Per-Ola Fagerström svarar Alexander
    Hej Alexander,
    Ledsen att höra att du är så missnöjd med behandlingen. Jag skulle uppskatta om du kontaktade mig på po@joylife.se eller ringer mig på 0704069582 så jag får höra mer av dina synpunkter.
    Vi erbjuder riktig Dry Needling och vid behov av Diagnosticerande ultraljud så remitterar vi självklart vidare.

Vänligen
    Verksamhetsansvarig
  • Chatarina A

2017-11-20

Chatarina A skrev om Joylife Stockholm City
    Mycket nöjd med behandlande massage.
    Trevlig och kompetent personal! Läs mer

Irina D skrev om Joylife Stockholm City
    Allt var perfekt! Fick massage och naprapati behandlingar, hade problem med axel. Fick och tips om övningar. Läs mer
    2017-11-20 Per-Ola Fagerström svarar Irina D
    Tack för dina fina ord! Kul att du är nöjd!

Patrik J skrev om Joylife Stockholm City
    Myket bra, proffsig massage! De hittar direkt knutar och punkter som man knappt visste om att man hade och är inte rädda för att ta i ordentligt. Läs mer

Kungsgatan 80, 112 27 Stockholm