Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Kungsholmen Joylife Joylife Stockholm City

Joylife Stockholm City

En del av Joylifewww.joylife.se

Kungsgatan 80, 112 27 Stockholm — Visa karta

Vi på Joylife står för din hälsa. Vi är ett nätverk av legitimerade kiropraktorer och naprapater som finns på hela 95 orter i Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt från nackbesvär, höft- och ryggbesvär till idrottsskador eller musarm. Vi tar hand om dig och lovar att du är i trygga händer.

Vår klinik och vårt huvudkontor i Stockholm City hittar du på Kungsgatan 80. Här jobbar fyra terapeuter med många års erfarenhet som erbjuder naprapati, kiropraktik och klassisk massage. Varmt välkommen att boka tid!

Läs vad 57 kunder tycker om Joylife Stockholm City

• Zandra J
    Zandra J skrev om Joylife Stockholm City
    Fick avslappnande massage behandling. Jättebra bemötande och kunnig personal. Behandlingen överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Joylife Stockholm City
    Dragits med en långdragen skada sedan 8 år med konstant värk i höft och knä. Provat lite olika behandlingar genom åren, men inget har hjälpt. Har nu gått på Naprapatbehandling hos Joylife och kan konstatera att jag varit fri från värk för första gången på 8 år. Tack Adrian!

/Mia G Läs mer
    Satu A skrev om Joylife Stockholm City
    Toppen service & massagebehandling, kunnig personal! Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om Joylife Stockholm City
    Enkekt att boka, rakt och ledigt bemötande, duktig massör. Lite trång lokal (Sthlm city). Läs mer
  • Berit K
    Berit K skrev om Joylife Stockholm City
    Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt betyg blir tveklöst 4 à 5

Med vänliga hälsningar
    Söderlund J skrev om Joylife Stockholm City
    Ett engagerat mottagande .Bra resultat av behandlingen Läs mer
  • Jelena C
    Jelena C skrev om Joylife Stockholm City
    Professionella personalen, jätte snälla, satsar på kundens välbefinnande. Jag är nöjd! Läs mer
  • Tatiana L
    Tatiana L skrev om Joylife Stockholm City
    Underbar service och trevlig och professionell personal Läs mer
  • Wikström L
    Wikström L skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har varit på fyra besök (tre olika naprapater) för hjälp med låsningar i rygg/ nacke. Behandlingarna har hjälpt mig och även fått en del tips hur jag kan motverka att problemen uppstår framöver. Beroende på behandlande naprapat har jag varit olika nöjd. Bäst betyg för sin behandling tilldels P-O som tar sig tid, lyssnar in och ger bra behandling. Sista besöket jag var där fick jag hjälp av en annan naprapat, där behandlingstiden inte övergick tio minuter och jag kände inte att jag fick en genomföring behandling. Överlag är jag nöjd med behandlingarna på joylife. Läs mer
    2017-12-21 Per-Ola Fagerström svarar Wikström L
    Hej,

Både kul att höra och samtidigt tråkigt. Ditt senaste besök låter inte alls som en behandling som vi vill ha det. Skulle du kunna ringa mig på 0704069582 eller skicka ett mail på po@joylife.se med lite mer info om vad som skett så vi kan se till att detta inte upprepas. Jag beklagar verkligen det inträffade.

• Marjasin E
    Marjasin E skrev om Joylife Stockholm City
    Trevliga. Nackspärr och ont i axel, .
    Kunniga naprapater . Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Joylife Stockholm City
    Bästa tänkbara bemötande, förtroendeingivande och proffesionellt från första besöket. Joylife tar sitt uppdrag på största allvar och gör skillnad på riktigt! Läs mer
  • Heléne T
    Heléne T skrev om Joylife Stockholm City
    Vänligt och hjälpsamt bemötande. Nyttjar behandlande massage 60 min och är supernöjd med Gabriella. Hon ger den behandlande massage jag behöver dvs tar i. Emellanåt blir det vid behov även naprapati och är mycket nöjd med Adrian. Problemen försvinner snabbt och får bra rådgivning Läs mer
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Joylife Stockholm City
    Hej, stort tack för fantastiska behandlingar. Jag får hjälp med en axel, gammal handbollsarm som trilskas, har även burit barn, bröstrygg och nacke stular också och jag får en heltäckande genomgång, olika behandlingsmetoder som ger resultat. Adrian är en pärla som går in på djupet och letar grundorsaken! Vi är inte helt klara men det går verkligen framåt!! Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Joylife Stockholm City
    Fantastisk och underbar. Jätteskön massage. Läs mer
  • Andersson F
    Andersson F skrev om Joylife Stockholm City
    Bra och kunnig personal.har alltid fått ordning på mina problem efter behandling. Läs mer
  • Olsson S
    Olsson S skrev om Joylife Stockholm City
    Fantastiskt från början till slut! Problem med axlar och nacke, men tydlig info Bandhagen själv kan göra samt behandlingar som hjälper. Lätt att boka tid och alltid proffsigt bemötande från alla som jobbar där! Läs mer
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Joylife Stockholm City
    Bara bra bemötande. Aldrig varit med om ngt som jag funderat på som skulle hanterats på ett mer professionellt sätt. Och det efter ett antal besök på den kliniken, hos 3-4 olika massörer beroende på vem som varit tillgängliga de dagar tiderna passat mig.
    Väljer nästan bara behandlande massage 30min.
    Köpt lite saker av dem, tex massageboll och värmande liniment. Dessa har ej varit billiga men det har ej varit till ett högre pris än hos andra som säljer. Läs mer
  • Sjöblom O
    Sjöblom O skrev om Joylife Stockholm City
    Massage. Proffsigt och trevligt bemötande, Kungsgatan 80, Sofia Nygren. Läs mer
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Joylife Stockholm City
    Proffsigt bemötande och väldigt kunniga. Både fått hjälp av naprapat och massör för besvär med nacke och huvud. Kan varmt rekommendera Joylife vidare! Läs mer
  • Andersson M
    Andersson M skrev om Joylife Stockholm City
    Bra service, kunnig personal som löser ens problem. Läs mer
  • Etzén J
    Etzén J skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har varit hos tre olika naprapater hos er och är helnöjd. Mycket trevliga, inlyssnande och rådgivande. Jag har haft samma problem vid varje tillfälle och fått hjälp med att få bort stelhet och smärta. Mina besök hos Joylife har levt väl upp till förväntningar och jag kommer att besöka dem igen om smärta och stelhet återkommer. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Joylife Stockholm City
    Helt ok behandling, kompetens och bemötande. Fick hjälp med rehab övningar. Har haft flera återbesök Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Joylife Stockholm City
    Trevligt bemötande av samtlig personal. Bokningssystemet har varit lite struligt. Gabriellas behandlande massage är i världsklass! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Joylife Stockholm City
    Trevligt bemötande och behandlingar som ger resultat. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Joylife Stockholm City
    Har inte varit på kliniken Stockholm City, men i Uppsala. Där fick jag behandling av naprapat för ischias besvär. Var mycket nöjd med de behandlingar och råd jag fick. Infriade helt klart förväntningarna. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har fått utmärkt hjälp med mina smärtor i med diskbråck mm utav Simon i Uppsala. Läs mer
  • Lina H
    Lina H skrev om Joylife Stockholm City
    Kände mig bra bemött, professionella. Fick jättebrabehandling och rekommenderar verksamheten samt naprapat. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Joylife Stockholm City
    Hej, jag har bara varit på Joylife en gång och då var jag mycket nöjd med både hur man bokar och med killen jag fick behandling av. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Joylife Stockholm City
    Bra service, lätt att boka och trevligt bemötande Läs mer
  • Alexander
    Alexander skrev om Joylife Stockholm City
    Väldig kort behandling. Finns många bättre Naprapatkliniker som ger mer valuta för pengarna som erbjuder riktigt Dry Needle, Fokuserad Stötvåg (INTE Radiell Stötvåg) och som har maskin för Ultraljud av axlar mm. Läs mer
    2017-11-20 Per-Ola Fagerström svarar Alexander
    Hej Alexander,
    Ledsen att höra att du är så missnöjd med behandlingen. Jag skulle uppskatta om du kontaktade mig på po@joylife.se eller ringer mig på 0704069582 så jag får höra mer av dina synpunkter.
    Vi erbjuder riktig Dry Needling och vid behov av Diagnosticerande ultraljud så remitterar vi självklart vidare.

Verksamhetsansvarig
  • Chatarina A
    Chatarina A skrev om Joylife Stockholm City
    Mycket nöjd med behandlande massage.
    Trevlig och kompetent personal! Läs mer
  • Irina D
    Irina D skrev om Joylife Stockholm City
    Allt var perfekt! Fick massage och naprapati behandlingar, hade problem med axel. Fick och tips om övningar. Läs mer
    2017-11-20 Per-Ola Fagerström svarar Irina D
    Tack för dina fina ord! Kul att du är nöjd!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Joylife Stockholm City
    Myket bra, proffsig massage! De hittar direkt knutar och punkter som man knappt visste om att man hade och är inte rädda för att ta i ordentligt. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Joylife Stockholm City
    Mycket bra och proffsiga. Glada och kunniga Läs mer
  • Larissa B
    Larissa B skrev om Joylife Stockholm City
    Jag tycker joylife är ett proffesionellt företag och personerna som arbetar där är så duktiga.
    Väldigt nöjd med den hjälp jag har fått. Läs mer
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har fått naprapathjälp för min höft. Supertrevlig personal som är jättekunniga! Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Joylife Stockholm City
    Mycket till mötes gående och välkommnande. Lyssnade verkligen på ens problem och förklarade enkelt och lättförståeligt vad det hittade och vad ens problem berodde på efter genomgång.
    Bästa jag varit hos! Det fick en att känna sig förstådd och lyssnade. Goda resultat av deras vård och vägledning. Läs mer
  • Juliet S
    Juliet S skrev om Joylife Stockholm City
    Jag är en jätte nöjd kund! älskat at shoppa från joy!

jag rekommenderar mina kompisar! Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Joylife Stockholm City
    Trevlig personal, professionellt bemötande, rent och snyggt Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Joylife Stockholm City
    Rätt ointresserade medarbetare.
    Mycket hasande från ena sidan rummet till den andra för VAD?
    hämta salva mm
    ALLT för att undvika ge mig som kund vad jag betalat för. massage 1 timme
    deras sätt av mig max 40 minuter och det de gav var tusch inte just massage.
    besviken ann Läs mer
    2017-11-19 Per-Ola Fagerström svarar Ann S
    Hej Ann,
    Jag är verksamhetsansvarig på Joylife och det du skriver låter verkligen inte bra. Jag skulle vilja följa upp detta. Skulle du kunna maila mig på po@joylife.se eller ring mig på 0704069582 så jag får höra mer vad som hänt. Det är inte så det ska gå till hos oss.
  • Helena B
    Helena B skrev om Joylife Stockholm City
    Jag fick veta varför jag har ont och har fått träningstips. Kände förtroende och blev bra bemött. Läs mer
  • Kaisa A
    Kaisa A skrev om Joylife Stockholm City
    Fick faktura trots avbokning (via intwenet) 3 dagar innan tiden. Fick därför betala mer än vad besöket skulle ha kostat (pga avdrag via landsting). Dåligt. Läs mer
    2017-11-23 Per-Ola Fagerström svarar Kaisa A
    Hej Kaisa,
    Det låter märkligt. Vi har 24 timmars avbokningspolicy så du ska inte betala alls om du avbokat 3 dagar innan. Ring mig på 0704069582 eller maila mig på po@joylife.se så ska vi återbetala dig.
  • Edwin B
    Edwin B skrev om Joylife Stockholm City
    Tog en massage. Lugn och avslappnad atmosfär. Rejäl behandling från massören, kände mig smått mörbultad efter behandlingen. Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Joylife Stockholm City
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet och behandlingen hos joylife. Otroligt kunnig, kompetent och trevlig personal. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Joylife Stockholm City
    bra bemötande, god behandling.
    påminnelsen om behandling bör läggas tidigare eftersom avboknings-tidgränsen är 24 h innan behandling och påminnnelsen sänds precis 24 h innan. Kan kännas frustrerande att bli påmind och då inse att man inte hinner avboka inom ramen för regelverket. Läs mer
    2017-11-17 Per-Ola Fagerström svarar Joakim K
    Hej,
    Mycket bra synpunkt. Vi tar till oss den direkt och har ändrat så påminnelsen går ut 2 dagar innan besöket nu.
    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har varit på massage hos Joylife Stockholm löpande under 2016 och 2017 med friskvårdsbidrag från arbetet.
    Terapeuterna är mycket lyhörda för mina behov och anpassar behandlingarna efter hand. Jag är också mycket nöjd med bemötandet och det är bra att man enkelt kan välja och boka vem vill gå till varje gång. Läs mer
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Joylife Stockholm City
    Jag har fått hjälp med min axel. Övningarna och behandlingen jag fick gjorde så mitt problem försvann. Personalen får betyget 5 av 5. Detta gäller även dom gånger jag har varit där och fått massage. Läs mer

Kungsgatan 80, 112 27 Stockholm