Linda Vista

Linda Vista

Ring 08-420 521 00 www.lindavista.se

Efter att ha jobbat i skönhetsbranschen i över 10 år, får man inte bara lära sig vad bra kvalitet är, utan också hur man tillfredsställer sina kunder på bästa sätt. Att kunna ge sina kunder en så bra service som möjligt är Linda Vistas vision och mål. 2007 startades salong Linda Vista som ligger mitt i centrala Stockholm.

26 omdömen om Linda Vista

Sofia B
Skrev om Linda Vista

Jag hade bokat manikyr spa 60 min. Först var dem 20 min sena. Sen startade vi och efter 25 min va dem klara med naglarna och jag fick sätta mig i väntrummet medans lacket skulle torka medan min kompis fick göra klart sitt. Efter 25min hade lacket fortfarande inte torkat och gick sönder så fort jag skulle betala. Jag fick ingen olja på nagelbanden/naglarna. Så jag vet inte vad som va ”spa” i detta då jag enbart fixk lackning och filning..

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

HANNAH-FINA R
Skrev om Linda Vista

Hade hört superbra om Linda Vistas franstjejer. Hade gjort ett års uppehåll med fransar. Gjorde nytt set hos en elev på salongen. Hade oturen med mig och tappade de flesta fransar efter 1,5 vecka. Försökte få återkoppling via Mail och telefon men fick inget svar tillbaka. Kommer tyvärr inte gå tillbaka.

Malin S
Skrev om Linda Vista

Efter uppehåll på 2 år med att inte ha nagelförlägning så bokade jag tid hos Marie. Besöket började med ett väldigt varmt välkomnande. Blev erbjuden kafe/té. Jag är mer än nöjd med mitt besök. Marie är proffessionell och superduktig. Jag kommer numera bara göra mina naglar hos henne. Fin och mysig salong. Sen är dem noga med hygien och jobbar med bra produkter. Rekommenderar er att boka tid hos Marie. <3

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

MAGDA M
Skrev om Linda Vista

Bokade tid hos Magda för en påfyllning och är mer än supernöjd!! Kanonfina fransar!! Fin salong med perfekt läge för mig plus Magda är bara supertrevlig!! Jag kommer återkomma för fransar. Rekommenderas!!

Hanna  H
Skrev om Linda Vista

Sjukt duktig, fransarna sitter som sten och jag är alltid supernöjd. Viktigast av allt, det är viktigt för Magda att hennes kunder är nöjda och hon gör alltid ett fantastiskt jobb. Kommer nog aldrig bytta fransstylist.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Karin T
Skrev om Linda Vista

Duktiga på vad de gör. Liten lokal.

Kim H
Skrev om Linda Vista

Linda Vista är klart en av sthlms bästa! Linda är en fantastisk lärare i fransförlängning och har en otrolig kunskap i det hon gör! Proffsig personal med service i fokus! Som kund har jag aldrig varit så nöjd som när jag har varit på Linda Vista!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Yvonne B
Skrev om Linda Vista

Fantastiskt duktiga o trevlig personal. En favorit! Prova!

Lowe R
Skrev om Linda Vista

Linda själv är en fantastiskt bra lärare i sin fransförlängningskurs! Och Linda vista som är salong är en utav de bästa av sitt slag!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Lisa N
Skrev om Linda Vista

Otroligt duktiga, bryr sig genuint om att man alltid ska gå därifrån nöjd.

Tess
Skrev om Linda Vista

Jättefin salong med bra läge, kunnig och serviceinriktad personal samt bra produkter!!

Anki L
Skrev om Linda Vista

Man kan trolla med ögonfransar, det kan i alla fall Linda på Linda Vista! Tror aldrig att jag varit så nöjd med en behandling. Mascaran ligger glömd någonstans och jag ser ändå alltid pigg o fräsch ut. Det bästa jag gjort på länge!

Therese A
Skrev om Linda Vista

Välutbildad och professionell personal. Som kund känner man sig väldigt ompysslad. Rekommenderar varmt både naglar och fransar!

Linda J
Skrev om Linda Vista

Fantastiska Linda med personal ger den bästa servicen och perfekta resultat, dessutom är ett besök alltid riktigt trevligt.

Christina H
Skrev om Linda Vista

Jag började att göra mina ögonfransar hos Linda på Linda Vista. Jag blev inspirerad o gick sedan deras ögonfransförlängningskurs. proffsigt! Jag kan starkt rekommendera både salong o skola. M v h Tina

Jenny
Skrev om Linda Vista

Enormt duktig personal som brinner för sitt yrke. Har alltid gått till Carolina och alltid kommit därifrån med stans snyggaste naglar, blir alltid omhändertagen på bästa sätt. Det vore bara dumt att gå till någon annan och något annat ställe!

Julia S
Skrev om Linda Vista

Härlig personal som gör att man känner sig i trygga händer. Det känns proffsigt, de vet vad de gör samtidigt som man märker hur mycket de trivs med sitt jobb och att jobba med människor. De slarvar inte eller tummar på kvaliteten, trots den varma och mysiga atmosfären. Man vill komma tillbaka och skämma bort sig, vem visste att Stureplan kunde vara så trevligt. Full pott!

Tina V
Skrev om Linda Vista

Här hittar man bästa personalen, servicen, miljö och produkter. Linda är supergo och proffsig. Har aldrig gjort naglar innan jag började gå hos henne och skulle aldrig byta bort henne. Naglarna håller bra och länge, fransarna ser ut att fladdra upp till himmelen. Härligt med en som vet vad hon gör och har erfarenhet samt stolthet för sitt jobb.

Nina Z
Skrev om Linda Vista

På Linda Vista känner man sig alltid välkommen! Stämningen är varm och hjärtlig och dom är proffsiga på både naglar & fransar. Man blir genast erbjuden en kaffe och får bli ompysslad i en mysig miljö. Rekommenderar Linda Vista varmt!

Lotta A
Skrev om Linda Vista

Jag är mycket nöjd med mina erfarenheter på Linda Vista. Proffsig och trevlig personal, trevlig stämning och riktigt bra produkter. Man blir mycket väl omhändertagen och känner sig glad och fräsch när man går därifrån.

Anne-Sofie L
Skrev om Linda Vista

Att komma in på Linda Vista är en känsla av lyx på hög nivå. Både fransar och naglar är hantverk sv. högsta rang. Linda själv är som en nyutslagen ros varje gång, vet allt inom sitt område.

Camilla H
Skrev om Linda Vista

Jag har varit kund hos Linda Vista sen hon öppnade salonge . Jag är otroligt nöjz m allt som hon har skapat i denna salong . Värds klass på allt . Naglar fransar m m . Man får en upplevelse när man kommer dit både kunskap mässigt och hela miljön och sist men inte minst är Linda en helt fantastisk människa som ser värkligen kundenoch kundes behov . / camilla

Vanja H
Skrev om Linda Vista

Yrkeskunniga proffesionellt trevliga tillmötesgående. Hemmahos atmosfär bra varumärken

Louise L
Skrev om Linda Vista

Jag gick min nagelteknolog utbildning på Linda vista. Super trevlig personal och grymt duktiga med naglar och tänker på miljön och de har tänkt ut sina produkter bra! :)

Elisabet Ö
Skrev om Linda Vista

Har gått i flera år hos Carolina och hon är den bästa! Snygga och hållbara naglar, ingen av de tidigare ställen jag varit på har varit så bra som henne. Rekommenderas verkligen! Trevlig lokal med bra läge.

Carolina L
Skrev om Linda Vista

Går hos Carolina och fixar mina naglar. De blir jättesnygga och håller så bra. Folk kommenterar alltid dem. Jag är alltid lika nöjd.