Alla kategorier Naglar Stockholms län Stockholm Östermalm Linda Vista

Linda Vista

Grev Turegatan 25, 114 38 Stockholm — Visa karta

Efter att ha jobbat i skönhetsbranschen i över 10 år, får man inte bara lära sig vad bra kvalitet är, utan också hur man tillfredsställer sina kunder på bästa sätt. Att kunna ge sina kunder en så bra service som möjligt är Linda Vistas vision och mål. 2007 startades salong Linda Vista som ligger mitt i centrala Stockholm.
David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Nagelsalonger nära Linda Vista:

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar f... Läs mer ›
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Arsenalsgatan 3, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Face Up Hudvård på Arsenalgatan! Läs mer ›
Roland F:
man blir mycket bra mottagen när man kommer till henne, man kan verkligen koppla av när man sitter i stolen och får sina fötter behandlade.

Brantingsgatan 37, STOCKHOLM
A Kropps Harmonie jobbar med att sammanföra flera olika tekniker från både öst o... Läs mer ›
Jonny B:
Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .

Frejgatan 19, STOCKHOLM
Vi har flexibla öppettider om så önskas och bokas i förväg. Läs mer ›
Sara B:
Bara varit kund vid ett tillfälle men är nöjd med mitt besök, trevligt & proffsigt bemötande då jag fick min spraytan. Skulle återkomma fler...

Läs vad 23 kunder tycker om Linda Vista

• Liza E
    Liza E skrev om Linda Vista
    Bokade tid hos Magda för en påfyllning och är mer än supernöjd!!
    Kanonfina fransar!! Fin salong med perfekt läge för mig plus Magda är bara supertrevlig!! Jag kommer återkomma för fransar.
    Rekommenderas!!
  • Hanna  H
    Hanna H skrev om Linda Vista
    Sjukt duktig, fransarna sitter som sten och jag är alltid supernöjd.
    Viktigast av allt, det är viktigt för Magda att hennes kunder är nöjda och hon gör alltid ett fantastiskt jobb.
    Kommer nog aldrig bytta fransstylist.
  • Karin T
    Karin T skrev om Linda Vista
    Duktiga på vad de gör. Liten lokal.
  • Kim H
    Kim H skrev om Linda Vista
    Linda Vista är klart en av sthlms bästa! Linda är en fantastisk lärare i fransförlängning och har en otrolig kunskap i det hon gör! Proffsig personal med service i fokus! Som kund har jag aldrig varit så nöjd som när jag har varit på Linda Vista!
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Linda Vista
    Fantastiskt duktiga o trevlig personal. En favorit! Prova!
  • Lowe R
    Lowe R skrev om Linda Vista
    Linda själv är en fantastiskt bra lärare i sin fransförlängningskurs! Och Linda vista som är salong är en utav de bästa av sitt slag!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Linda Vista
    Otroligt duktiga, bryr sig genuint om att man alltid ska gå därifrån nöjd.
  • Tess
    Tess skrev om Linda Vista
    Jättefin salong med bra läge, kunnig och serviceinriktad personal samt bra produkter!!
  • Anki L
    Anki L skrev om Linda Vista
    Man kan trolla med ögonfransar, det kan i alla fall Linda på Linda Vista! Tror aldrig att jag varit så nöjd med en behandling. Mascaran ligger glömd någonstans och jag ser ändå alltid pigg o fräsch ut. Det bästa jag gjort på länge!
  • Therese A
    Therese A skrev om Linda Vista
    Välutbildad och professionell personal. Som kund känner man sig väldigt ompysslad. Rekommenderar varmt både naglar och fransar!
  • Linda J
    Linda J skrev om Linda Vista
    Fantastiska Linda med personal ger den bästa servicen och perfekta resultat, dessutom är ett besök alltid riktigt trevligt.
  • Christina H
    Christina H skrev om Linda Vista
    Jag började att göra mina ögonfransar hos Linda på Linda Vista.
    Jag blev inspirerad o gick sedan deras ögonfransförlängningskurs. proffsigt! Jag kan starkt rekommendera både salong o skola.
    M v h Tina
  • Jenny
    Jenny skrev om Linda Vista
    Enormt duktig personal som brinner för sitt yrke. Har alltid gått till Carolina och alltid kommit därifrån med stans snyggaste naglar, blir alltid omhändertagen på bästa sätt. Det vore bara dumt att gå till någon annan och något annat ställe!
  • Julia S
    Julia S skrev om Linda Vista
    Härlig personal som gör att man känner sig i trygga händer. Det känns proffsigt, de vet vad de gör samtidigt som man märker hur mycket de trivs med sitt jobb och att jobba med människor. De slarvar inte eller tummar på kvaliteten, trots den varma och mysiga atmosfären. Man vill komma tillbaka och skämma bort sig, vem visste att Stureplan kunde vara så trevligt. Full pott!
  • Tina V
    Tina V skrev om Linda Vista
    Här hittar man bästa personalen, servicen, miljö och produkter. Linda är supergo och proffsig. Har aldrig gjort naglar innan jag började gå hos henne och skulle aldrig byta bort henne. Naglarna håller bra och länge, fransarna ser ut att fladdra upp till himmelen. Härligt med en som vet vad hon gör och har erfarenhet samt stolthet för sitt jobb.
  • Nina Z
    Nina Z skrev om Linda Vista
    På Linda Vista känner man sig alltid välkommen! Stämningen är varm och hjärtlig och dom är proffsiga på både naglar & fransar. Man blir genast erbjuden en kaffe och får bli ompysslad i en mysig miljö. Rekommenderar Linda Vista varmt!
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Linda Vista
    Jag är mycket nöjd med mina erfarenheter på Linda Vista. Proffsig och trevlig personal, trevlig stämning och riktigt bra produkter. Man blir mycket väl omhändertagen och känner sig glad och fräsch när man går därifrån.
  • Anne-Sofie L
    Anne-Sofie L skrev om Linda Vista
    Att komma in på Linda Vista är en känsla av lyx på hög nivå. Både fransar och naglar är hantverk sv. högsta rang. Linda själv är som en nyutslagen ros varje gång, vet allt inom sitt område.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Linda Vista
    Jag har varit kund hos Linda Vista sen hon öppnade salonge . Jag är otroligt nöjz m allt som hon har skapat i denna salong . Värds klass på allt . Naglar fransar m m . Man får en upplevelse när man kommer dit både kunskap mässigt och hela miljön och sist men inte minst är Linda en helt fantastisk människa som ser värkligen kundenoch kundes behov . / camilla
  • Vanja H
    Vanja H skrev om Linda Vista
    Yrkeskunniga proffesionellt trevliga tillmötesgående. Hemmahos atmosfär bra varumärken
  • Louise L
    Louise L skrev om Linda Vista
    Jag gick min nagelteknolog utbildning på Linda vista. Super trevlig personal och grymt duktiga med naglar och tänker på miljön och de har tänkt ut sina produkter bra! :)
  • Elisabet Ö
    Elisabet Ö skrev om Linda Vista
    Har gått i flera år hos Carolina och hon är den bästa! Snygga och hållbara naglar, ingen av de tidigare ställen jag varit på har varit så bra som henne. Rekommenderas verkligen! Trevlig lokal med bra läge.
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Linda Vista
    Går hos Carolina och fixar mina naglar. De blir jättesnygga och håller så bra. Folk kommenterar alltid dem.
    Jag är alltid lika nöjd.

Grev Turegatan 25, 114 38 Stockholm