Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Karla Hår & Hud Studio

Karlavägen 86, 115 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Karla Hår & Hud Studio

• Lariza K
    Lariza K skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Första gången jag skulle dit ringde de 10 minuter innan avtalad tid och sa att frisörskan var sjuk. Andra gången då jag kom dit hade de dubbelbokat mig och en annan kvinna, och inte nog med det... frisörskan kom inte ens... hon var försenad en timme så jag fick åka hem. TREDJE gången jag skulle dit så angav hon fel tid... Det här var det VÄRSTA jag har varit med om!!!! Läs mer
  • Diar G
    Diar G skrev om Karla Hår & Hud Studio
    trevliga personal.
    trevliga lokalar.
    och helt ok priser Läs mer
  • carin K
    carin K skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Köpte deal där via groupon vilket var det största misstaget jag gjort, kommer aldrig gå tillbaka dit trots att jag betalat för 4 behandlingar. Väldigt otrevliga småtjejer som jobbar där, de är väldigt ohygieniska, använder samma gele gång på gång och jag skulle behandla benen med IPL vilket tar minst 40 minuter, men här tog det 10 minuter max!!! Vet många som haft samma dåliga upplevelse på denna salongen så jag rekomenderar alla att skriva till groupon om er upplevelse. Jag har gjort 2 behandlingar utan något resultat, vilket jag borde få efter 2 behandlingar. Har gjort på många andra salonger, på karla gjorde det svin ont, går inte ens att beskriva torts att jag är väldigt smärttålig. Så allt man får är illa bemötande, bakterier och smärta/brännsår Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Jag gillar stället jätte mycket dom har ett brett utbud med bra priser. Jag har varit där flera gånger och alltid blivit trevligt bemött. Läs mer
    Diar G gillar detta
  • ANNA A
    ANNA A skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Håller med Sanna gjorde IPL-behandling där och det gjorde sjukt ont, otrevlig personal och väldigt ohygieniskt. Jag har tidigare gjort IPL brasilian, hela ben och under armar (på ett annat ställe) dock var den här smärtan som deras IPL maskin gav uthärdlig. Jag kommer inte att gå tillbaka dit trots att jag betalt för 4 behandlingar. Tjejerna var otroligt dryga och allt gick ut på att bli klar så fort som möjligt, jag var klar efter 15 min på en behandling som vanligtvis tar 1h. Rekommenderar absolut inte. Läs mer
    Sanna gillar detta
  • Sanna
    Sanna skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Väldigt otrevlig tjej som tog emot mig, har nog aldrig mött en drygare människa i mitt liv, dessutom är dom väldigt ohyggieniska, använder samma gel på alla kunder om och om igen och så torkar dom en med en äcklig och blöt handduk som de använt på andra kunder. Fy säger jag bara, byt ut de dryga småtjejerna med folk som kan le och vara trevliga, eller flytta hela salongen till ett ghetto där personalen passar in! Läs mer
    ANNA A gillar detta
  • Erik
    Erik skrev om Karla Hår & Hud Studio
    Gjorde en läppförstoring med fillern Princess (1 ml) hos Karla Hår & Hud. Blev inte direkt illa bemött men hon som utförde behandlingen varken bad om eller gav ut någon särskild information om ex mediciner, vad man bör tänka på etc. Själva behandlingen gjorde mycket ondare än jag har upplevt vid andra ställen och resultatet höll i sig dåligt. Rekommenderas ej. Läs mer

Bästa frisörerna i Solna:

Sebastian Sebastian tycker: