Karla Hår & Hud Studio

7 omdömen om Karla Hår & Hud Studio

Visar 7 omdömen med 2.1 i snittbetyg
Lariza K
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Första gången jag skulle dit ringde de 10 minuter innan avtalad tid och sa att frisörskan var sjuk. Andra gången då jag kom dit hade de dubbelbokat mig och en annan kvinna, och inte nog med det... frisörskan kom inte ens... hon var försenad en timme så jag fick åka hem. TREDJE gången jag skulle dit så angav hon fel tid... Det här var det VÄRSTA jag har varit med om!!!!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 579 omdömen 4.6 av 579 omdömen
BadgeTwoYears

Sofia och hennes kollega hjälpte att fixa babylights och en kall toning i mitt hår efter en misslyckad färgning av mitt hår som blev rödbrun

Natalie W Natalie W
Läs mer omdömen
Diar G
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

trevliga personal. trevliga lokalar. och helt ok priser

carin K
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Köpte deal där via groupon vilket var det största misstaget jag gjort, kommer aldrig gå tillbaka dit trots att jag betalat för 4 behandlingar. Väldigt otrevliga småtjejer som jobbar där, de är väldigt ohygieniska, använder samma gele gång på gång och jag skulle behandla benen med IPL vilket tar minst 40 minuter, men här tog det 10 minuter max!!! Vet många som haft samma dåliga upplevelse på denna salongen så jag rekomenderar alla att skriva till groupon om er upplevelse. Jag har gjort 2 behandlingar utan något resultat,...

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 292 omdömen 4.7 av 292 omdömen

Kunnig, proffsig och jättetrevligt

Emma T
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Jag gillar stället jätte mycket dom har ett brett utbud med bra priser. Jag har varit där flera gånger och alltid blivit trevligt bemött.

Diar G gillar detta
Anna A
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Håller med Sanna gjorde IPL-behandling där och det gjorde sjukt ont, otrevlig personal och väldigt ohygieniskt. Jag har tidigare gjort IPL brasilian, hela ben och under armar (på ett annat ställe) dock var den här smärtan som deras IPL maskin gav uthärdlig. Jag kommer inte att gå tillbaka dit trots att jag betalt för 4 behandlingar. Tjejerna var otroligt dryga och allt gick ut på att bli klar så fort som möjligt, jag var klar efter 15 min på en behandling som vanligtvis tar 1h. Rekommenderar absolut inte.

Sanna gillar detta
Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Sanna
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Väldigt otrevlig tjej som tog emot mig, har nog aldrig mött en drygare människa i mitt liv, dessutom är dom väldigt ohyggieniska, använder samma gel på alla kunder om och om igen och så torkar dom en med en äcklig och blöt handduk som de använt på andra kunder. Fy säger jag bara, byt ut de dryga småtjejerna med folk som kan le och vara trevliga, eller flytta hela salongen till ett ghetto där personalen passar in!

Anna A gillar detta
Erik
Skrev om Karla Hår & Hud Studio

Gjorde en läppförstoring med fillern Princess (1 ml) hos Karla Hår & Hud. Blev inte direkt illa bemött men hon som utförde behandlingen varken bad om eller gav ut någon särskild information om ex mediciner, vad man bör tänka på etc. Själva behandlingen gjorde mycket ondare än jag har upplevt vid andra ställen och resultatet höll i sig dåligt. Rekommenderas ej.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 378 omdömen 4.8 av 378 omdömen
BadgeTwoYears

Mycket proffsig, kunnig och trevlig. Fick en supersnygg frisyr. Kommer tillbaka!

Heidi Pyret G Heidi Pyret G
Läs mer omdömen