Frisör i Haninge

4 rekommenderade frisörer i Haninge kommun

Vill du gå till en välrekommenderad frisör i Haninge? Det är viktigt att hitta en frisör du klickar med och som med hjälp av sin expertis kan klippa till en frisyr som passar din personlighet, ditt hår och din huvudform. På Reco.se ger vi dig en guide till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Haninge just nu.

Säg alltid din åsikt till frisören, men lyssna även på vad frisören har att säga dig, frisören har oftast en lång erfarenhet och stor expertis. Frisören kan därför hjälpa dig att välja en frisyr du kommer bli nöjd med. Målet är att du ska komma ifrån salongen med ett större självförtroende och en snygg frisyr. Vi hoppas att du hittar en frisör du trivs med, lycka till önskar Reco.se!

• kia w
    kia w: Fint bemötande och otroligt kunnig personal. Dani och den övriga personalen slår det mesta i frisör väg.
  • Salong Ml HB

1 omdöme
    Lottie F
    Lottie F: Salong ML HB och som också kallas Kammarjungfrun är en salong med trevligt och mycket professionellt kunnande.Jenny och ...
  • Nilo Haircut

Lydia K
    Lydia K: Stort TACK till Nilo Haircut som tatuerade mina ögonbryn så fantastiskt fint. Jag är också glad för det vänliga bemötand...
  • Salong 136 AB

1 omdöme