Frisör i Södertälje

8 rekommenderade frisörer i Södertälje kommun

Letar du efter en bra frisör i Södertälje? Då finns det upp emot 100 olika frisörer att välja mellan. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Södertälje just nu.

Läs mer »
  • Frisör Extend Hejsta

Verifierat företag
    116 omdömen
    Zuzannah L
    Zuzannah L: Vänlig, kunning, kommer åter 🫠
  • Driver du frisörsalong i Södertälje?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 73 omdömen
    Anna P
    Anna P: Sedan många år alltid proffsigt och kärleksfullt bemött med utmärkt resultat, jag är tacksam.
  • : Klart bästa frisören jag haft, synd bara att den ligger i södertälje där jag inte är alltför ofta.
  • 1 omdöme
    : PROFFSFRISSÖÖRRER!!!
  • Ingela K
    Ingela K: Suat är den bästa frissan i Södertälje!!! Hon har drivit salongen i ca 20 år och kan verkligen sin sak! Personligt och v...
  • 1 omdöme
    : Jag vill varmt rekommendera denna salong. Jag är så nöjd och glad över både färgning, klippning och vilja att göra det a...
  • Driver du frisörsalong i Södertälje?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 2 omdömen
    Joakim A
    Joakim A: Helt värdelöst! Gå hit om du vill ha ditt hår/liv förstört! Kommer ha mössa på mig hela sommaren
Visa sida:

Frisör i Södertälje

Att hitta en frisör som man klickar med är en sak, det är en helt annan sak att hitta en frisör som med hjälp av sin expertis och kunskap hjälper dig och ger dig rådgivning till att skaffa en frisyr som passar just dig. Det är en självklarhet att du ska framföra din åsikt om hur du vill att din frisyr ska se ut, men kom ihåg att frisören ofta har lång erfarenhet och ofta många bra idéer. Lyssna på vad frisören tycker, kanske kan hen hjälpa dig till den absolut bästa frisyren du någonsin haft. Målet är att du ska gå därifrån med en snygg frisyr, ett större självförtroende och stort leende.

Här på Reco.se kan du läsa om tidigare kunders individuella erfarenheter och ta del av olika frisörers samlade omdöme, allt för att hjälpa dig att hitta en frisör som passar dig och som du kommer att trivas med.

Vi hoppas att den här texten varit till hjälp för dig och att du hittar en frisör du gillar!