Frisör i Norrtälje

3 rekommenderade frisörer i Norrtälje kommun

Söker du en frisör i Norrtälje som kan förverkliga dina drömmar efter en frisyr som matchar din personlighet och lyfter ditt självförtroende? Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Norrtälje just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • 27 omdömen
    Tina M
    Tina M: Duktiga och trevliga frisörer. Alltid nöjd när jag går därifrån.
  • Driver du frisörsalong i Norrtälje?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Jennie I
    Jennie I: Alltid bra service och lyhörda frisörer! Förstår verkligen varför man behöver va ute i god tid när man bokar!
  • Driver du frisörsalong i Norrtälje?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Kerstin L
    Kerstin L: En modern salong med bra frisörer där BARN får titta på film när de klipps! och utan extra kostnad. Fantastiskt!!!
Visa sida:

Frisör i Norrtälje

Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa frisörerna i Norrtälje just nu. Oavsett om du är ute efter en enkel drop-in eller ett mer avancerat koncept där du bjuds på cappuchino och hårbottenmassage. Genom att ta del av vad tidigare kunder skriver om de frisörer de varit i kontakt med den senaste tiden hoppas vi att du kan hitta en salong som erbjuder det du söker. Dessutom kan du själv gå in och rekommendera de frisörer du besökt. Vi hoppas att du hittar en salong och en frisör du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!