Alla kategorier Hårvård Frisör Stockholms län Järfälla

Frisör i Järfälla

3 rekommenderade frisörer i Järfälla

Vi förstår att du letar efter en bra frisör i Järfälla. I området finns det flera salonger att välja mellan, oavsett om du bor i centrala Järfälla, Jakobsberg eller Kallhäll. På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i just ditt område just nu. Välkommen!

Här på Reco.se kan du ta del av vad tidigare kunder skriver om deras erfarenheter med olika frisörer i Järfälla. Eftersom att det finns flera salonger att välja bland kan det vara lite svårt att veta vilken som passar just dig. Här strävar vi efter att ha en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de bästa frisörerna i Järfälla just nu. Du kan också själv skriva rekommendationer om de frisörer som du nyligen besökt. Vi hoppas att du hittar en frisör som du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig frisör i Järfälla. Vi på Reco.se önskar dig ett stort lycka till!

Top4Hair

Barkarbyvägen 56, Järfälla
    Alex
    Alex: Super nöjd med mitt hår , grymt jobbat

Salong Härligt

1 reco
    Travarvägen 41, Järfälla
    Anna Fransson F
    Anna Fransson F: Har klippt mig hos Helena i många år - hon är suverän både på klipp och färg! Kan verkligen rekommenderas! Hon är också...

Mandana's Hair & Beauty

1 reco