Frisör i Nacka

5 rekommenderade frisörer i Nacka

Letar du också efter en duktig och välrekommenderad frisör i Nacka? Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Nacka just nu! Genom att ta del av vad andra människor skriver om sina erfarenheter hoppas vi kunna hjälpa dig att hitta en frisör som matchar dina behov. Välkommen!

På Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi hjälper varandra att hitta de bästa frisörerna i just ditt områd. Här kan man därför ta del av vad tidigare kunder skriver om de frisörer som finns i Nacka, dessutom kan du själv bidra till gemenskapen genom att skriva egna rekommendationer om de frisörer du varit i kontakt med under den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar till en frisör som hjälper dig till en frisyr som passar din personlighet och lyfter ditt självförtroende! Det finns inget som är härligare än att promenera runt i Nackareservatet med ett stort leende på läpparna samtidigt som man njuter av kvällssolen!

Strandsalongen

Sickla Strand 66, Nacka
    Strandsalongen i Sickla, Nacka, har en hög yrkeskompetens efter sina 28 år i branschen med ett fokus på miljömedvetenhet och givetvis nöjda återkommande kunder. Välkomna!
    Helene T
    Helene T: Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i s...

Hair International

Siroccogatan 4, Nacka
    Varmt välkommen till Hair International, vi har något för alla! Damklippning, herrklippning och barnklippning. Hos oss har du möjligheten att välja mellan både klassiska och trendiga frisyrer!
    Fia C
    Fia C: Alltid trevligt bemötande och jag är alltid nöjd när det är klart .

Finntorps Hårstudio

Gamla Värmdövägen 2, Nacka
    Tünde Å
    Tünde Å: Trevlig kunnig personal! Har färgat o klippt även slingor. Alltid nöjd!

Maison 63

1 reco