Salong Willarp

Salong Willarp

www.salongwillarp.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till oss på Salong Willarp i Älta! Här får du alltid fullt fokus från din frisör och vi gör allt för att du ska vara helt nöjd när du lämnar vår salong. Hos oss träffar du lyhörda och välutbildade frisörer, och strävar alltid efter att kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar. ...

271 omdömen om Salong Willarp

Ida J
Skrev om Salong Willarp

Noggrann, tog sig tid med konsultation för att verkligen fånga min önskan på resultat. Supertrevliga Cassandra tog väl hand om mig och jag fick ett otroligt bra och proffsigt bemötande. Är supernöjd och de har superfina lokaler.

Steffi H
Skrev om Salong Willarp

Jag har gått till Willarp i flera år nu och är lika nöjd varje gång! Innan mina besök hos Willarp så var mitt hår en enda röra, tunt och extremt slitet. Idag är mitt hår fylligare och av mycket bättre kvalitet! Tack vare dem här grymma tjejerna som jobbar på salongen. Dem alla är super härliga och extremt skickliga. Dem är lyhörda till dig som kund, ger mångs bra tips och ser verkligen till att du blir omhändertagen. Jag rekommenderar starkt att besöka salongen. Jag känner mig lika snygg och fräsch varje gång jag lämnar salongen! Något som alla förtjänar att känna.

Annabelle V
Skrev om Salong Willarp

I have lived in Älta for a while and driven past the salon at the old location many times but always went to the city for my color. I haven’t found any great salons in Stockholm so when the roots were too grey and I came across Salong Willard’s FB ad I decided to give it a try. I was so surprised that a world class salon sits in Älta! Johanna was so experienced and respectful. She did a great job with the color and gave a lot of tips on products without pushing me to buy anything. And the salon itself is gorgeous. ...

Benita E
Skrev om Salong Willarp

Man blir så väl omhändertagen. Salongen är så fin. Jag har klippt och färgat mitt hår hos Petronella i många år. Alltid lika nöjd. Man får dessutom värdefulla tips hur man skall vårda håret på bästa sätt efter en behandling.

Lena F
Skrev om Salong Willarp

Mycket trevligt bemötande. Kändes lyxigt. Bra klippning. Men tyvärr kändes det för dyrt.

Julia S
Skrev om Salong Willarp

Johanna är en supertrevlig och skicklig frisör! Jag är så nöjd med klipp och färgning! Har aldrig fått så många komplimanger för fin frisyr tidigare! Härligt att bli ompysslad: cappuccino, huvudmassage och massagestol vid hårtvätt.

Per F
Skrev om Salong Willarp

Trevligt bemötande, lyxig salong men alldeles för dyrt för en herrklippning.

Natalia F
Skrev om Salong Willarp

Proffsigt och varmt bemötande.

Gunilla W
Skrev om Salong Willarp

Vänlig och professionell personal. Duktiga frisörer och trevlig stämning.

Linn Ö
Skrev om Salong Willarp

Proffsigt och lyhört! Man känner sig alltid välkommen och ingen stress.

Lena P
Skrev om Salong Willarp

Jag blev mycket positivt bemött. Jag hade en positiv, trevlig och lyhörd, frisör och jag är mycket nöjd

Maria W
Skrev om Salong Willarp

Jag blev superbra bemött som alltid på salong Willarp. Jag fick kreativ färg, mitt slitna hår med ca 10 cm utväxt är som nytt . Petronella var så trevlig, noggrann och proffsig och även priset var ett plus;)

Maria H
Skrev om Salong Willarp

Supertrevlig frisör och jätte fina lokaler. Jag klippte mig hos Johanna och kommer definitivt komma tillbaka 🤩

Svar från Salong Willarp

Hej Maria, så roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka!

Anette B
Skrev om Salong Willarp

Mycket trevlig personal och kunnig. Salongen var otroligt mysig, bra på alla sätt. Klippning och färgning till stor belåtenhet. Tack tack!

Anna L
Skrev om Salong Willarp

Blir alltid nöjd på Salong Willarp. Trevlig salong och duktiga frisörer. Eloge till Johanna som gjorde ett toppenjobb med mitt tunna hår.

Julia H
Skrev om Salong Willarp

Fint bemötande och trevlig stund med väldigt fint resultat. Precis som jag förväntade mig.

Beatrice W
Skrev om Salong Willarp

Bara bra saker att säga! Varm och go atmosfär. Fick god hjälp med det jag önskade! Isabelle förstod precis hur jag tänkte och ville ha det.

Karolina S
Skrev om Salong Willarp

Super nöjd med Cassandra, gick där ifrån med en fantastiskt snygg frisyr

Åsa A

Supernöjd! Rekommenderar 👌

Maria S

Proffsgt och trevligt bemötande

Therese K
Skrev om Salong Willarp

Bra bemötande och blev sedd direkt när jag kom in. Förväntningarna och upplevelse var det samma. I helhet bra, det gick snabbt, bra råd och bra samtal/konsultation och vid diskussion om produkter så gick allt smidigt.

Annika S
Skrev om Salong Willarp

Trevligt bemötande och en frisör som verkligen lyssnade och ansträngde sig för att göra mig nöjd med mitt hår. Väldigt fint resultat! Dessutom en lugn och vacker inredning. Lite svårt att hitta parkering, men det var också det enda minustecknet.

Matilda N
Skrev om Salong Willarp

Jennifer är fantastisk! Vill aldrig gå till någon annan frisör 🥰

Elisabeth D

Alltid trevligt och proffsigt

Mimmi H
Skrev om Salong Willarp

Johanna på salong Willarp är en stjärna! Blir alltid lika nöjd när jag går där ifrån.

Matilda A
Skrev om Salong Willarp

Superduktig frisör som verkligen förstod hur jag ville ha mitt hår. Fin och fräscha lokaler. Extra lyx som massage i stolen vid hårtvätt och kaffe med pralin! Verkligen nöjd med allt genomgående.

Kelly L
Skrev om Salong Willarp

Lyhörda, lyxiga och proffsiga!

Louise Margareta S
Skrev om Salong Willarp

Världens bästa salong med fint bemötande och lyxig miljö. Petronella är en fantastisk och mycket professionell frisör som lyssnar och förstår ens behov till fullo. Jag har haft äran att ha henne som frisör under några år och känner mig alltid trygg i hennes händer. Jag rekommenderar starkt denna salong till alla som vill få en fin upplevelse samt ett mycket fräscht och glowigt hår!

Emma E
Skrev om Salong Willarp

Alltid väl omhändertagen och nöjd

Sandra N
Skrev om Salong Willarp

Isabelle är som vanligt fantastisk och gör ett grymt jobb!

Malin L
Skrev om Salong Willarp

Proffsigt bemötande av duktiga frisörer i trevlig miljö

barbro j

Otroligt trevlig frisör. Petronella. Kunnig och trevlig

Anna P
Skrev om Salong Willarp

Trevligt bemötande och är mycket nöjd med resultatet av klippningen. God stämning i salongen.

Malin L
Skrev om Salong Willarp

Supertrevlig salong med grymma frisörer!

Berit J
Skrev om Salong Willarp

Behaglig och proffsigt a snabb

Anne P
Skrev om Salong Willarp

Jag är så nöjd med mitt besök! Jennifer var förträfflig och lyhörd, man blev verkligen väl omhändertagen. Salongen är jättefin med en avkopplande atmosfär. Jag kommer garanterat gå tillbaka!

Monika E
Skrev om Salong Willarp

Frisörerna är kunniga och trevliga. Fint att bli erbjuden en kopp te och/eller ett glas vatten. Fräsch lokal.

Nina B
Skrev om Salong Willarp

Så lugn och avkopplande upplevelse med snyggt resultat

Linda L
Skrev om Salong Willarp

Salong Willarp står för högkvalitativ kunskap, gott kundbemötande och en underbar, modern och avkopplande atmosfär! Jag gick även denna gång därifrån både nöjd och glad. Rekommenderas! /Linda

Elin T
Skrev om Salong Willarp

Älskar mina besök på Willarp! Salongen känns lyxig och personalen är alltid trevlig. Proffsiga och lyxiga behandlingar. Mina varmaste rekommendationer, ni kommer inte bli besvikna.

Caroline F
Skrev om Salong Willarp

Lyxigt, mysigt och fantastiskt nöjd efter besök hos både Rebecca och Petronella! Rekommenderas varmt!

Daniel N
Skrev om Salong Willarp

Väldigt rogivande atmosfär och trevligt bemötande, känns verkligen som man får det där lilla extra och man som kund blir alltid placerad i framsättet!

Ylva J
Skrev om Salong Willarp

Trevligt bemötande. Härlig hårtvätt med massage. Klippningen var proffsig och jag är mycket nöjd med besöket

Gunilla S
Skrev om Salong Willarp

Bemötande: Vänligt, välkomnande, trevligt. Förväntningar: Stora, har varit där förut och blev jättebra bemött. Sammanfattning: Köpte klippning lyx och behandlades som en Vip-kund. Visserligen lite dyrt men "you get what you pay for.

Petra R
Skrev om Salong Willarp

Väldigt nöjd över mitt besök hos Cassandra! Proffsig och lyhörd, kommer absolut gå tillbaka.

Eva Britt M
Skrev om Salong Willarp

Välkomnande, ren och snygg salong! Jag vet att "min" frisör är kompetent och kan hantera mitt hår, vilket gör mig trygg. Hon lyssnar in mina önskemål, men kommer också med förslag. Lagom mycket prat på ett avspänt sätt under behandlingen, som bestod av bottenfärgning och uppfräscande klippning.

Elin S
Skrev om Salong Willarp

Rekommenderas, bra personal, härliga massagestolar och skalpmassage i samband med hårtvätt. Man känner sig alltid extra omhändertagen. Litet minus för att de är ganska dyrt för en sådan som jag som oftast bara klipper topparna.

Annika E

Trevligt gemytligt och professionellt. Jennifer (top hair stylistk) är grym

Nina A
Skrev om Salong Willarp

Alltid väldigt trevligt bemötande, lyhörda för önskemål och kommer med bra idéer om man själv är osäker på frisyr, färg etc.

Mikaela D
Skrev om Salong Willarp

Riktigt bra! Är verkligen nöjd!