Salong Willarp

Välkommen till oss på Salong Willarp i Älta! Här får du alltid fullt fokus från din frisör och vi gör allt för att du ska vara helt nöjd när du lämnar vår salong. Hos oss träffar du lyhörda och välutbildade frisörer, och strävar alltid efter att kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar.

Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Besök gärna vår Instagram där vi bjuder på daglig inspiration: salongwillarp

Läs vad 67 kunder tycker om Salong Willarp 2

2022-12-08 Verifierad kund
    Mycket nöjd med mottagning/behandling av frisör Malin
    2022-12-08 Verifierad kund
    På salong Willarp blir man alltid trevligt bemött och väl omhändertagen. Alla är glada, lyhörda och professionella.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Jättetrevlig personal, enormt duktiga på att klippa hår!
    2022-12-07 Verifierad kund
    Var hos Isabelle och är super nöjd även denna gång.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, känner sej välkommen. Duktiga frisörer, kan ge tips för både frisyr o lämpliga produkter. Köpte overnight perfektor. Så nöjd.
    2022-12-03 Verifierad kund
    Älskar att bli omhändertagen av Isabelle, hon är så proffsig och mitt hår blir alltid så fint!
    2022-12-01 Verifierad kund
    Går alltid därifrån nöjd och med en känsla av att blivit ompysslad.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, inlyssnande och professionella 🫶
    2022-11-29 Verifierad kund
    Blev riktigt nöjd hos Malin för att vara 1:a gången.
  • Johanna W
    skrev om Salong Willarp
    2022-11-27 Verifierad kund
    Underbart bemötande! Lyhörd vad kunderna vill.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig personal, Madde duktig frisör.
    Tack Björn! Välkommen tillbaka. Salong Willarp
    2022-11-27 Verifierad kund
    Lugn och skön miljö, alltid bra behandling och slutresultat
    Tack snälla Ulrika för din fina recension. Välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-27 Verifierad kund
    Får alltid ett bra bemötande när jag kommer till salongen. Väldigt kunniga hårstylister på både färg och klipp.
    Vad roligt att du är nöjd. Att du får ett fint bemötande på salongen är otroligt viktigt för oss och vi blir extra glada att höra det. Tack! Salong Willarp
  • Helen J
    skrev om Salong Willarp
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jag blev mycket nöjd med klippningen och stylingen.
    Vad roligt att höra, tack snälla och välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-26 Verifierad kund
    Kanonbra! Blir alltid nöjd när Isabelle fixar med mitt hår. Salongen är fin.
    Tusen tack för fint omdöme. Vi blir så glada att höra att du är nöjd. Salong Willarp
    2022-11-26 Verifierad kund
    Alltid lika bra resultat oavsett vem man går till av tjejerna
    Bästa !!!!
    Tack för fin recension Camilla. Så glada vi blir att du är nöjd hos alla våra frisörer. Välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande . Mina förväntningar blev uppfyllda helt Kqlippningen blev till belåtenhet för mig och min familj tyckte jag blev fin
    Hej Kerstin!
    Vilket fint betyg, och så glad man blir när ens omgivning också ger beröm för håret. Du är så välkommen tillbaka!
    2022-11-25 Verifierad kund
    Finns ingen bättre än Isabelle ❤️ Jag är hos henne var 5e vecka, senast gjorde vi bottenfärg, slingor och klippning. Det blev perfekt och precis så jag ville ha det!
    Hej Maria! Vad roligt att höra att du är så nöjd med Isabelle och ditt besök hos oss. Varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-23 Verifierad kund
    Så proffsiga frisörer,, bra idéer och genomförande.
    Tack snälla för ditt fina omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket bra
    Höga eftersom dom gör intryck av att vara skickliga
    Levde upp till förväntningarna, Mycket nöjd
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-21 Verifierad kund
    Min upplevelse är absolut positiv o utifrån miljö, service, rent och snyggt, trevlig personal är det absolut en 5:a! Jag sätter en fyra då jag varit tvungen att byta frisör lite för ofta. Sen pandemin är jag inne på min tredj. Det är ingen fara på taket men ändå det som gör en 4:a istället för en 5:a :)
    Hej Niklas! Tusen tack för dina fina ord och din feedback. Vi siktar alltid på att behålla våra frisörer långsiktigt, men under det senaste året har vi haft lite otur med flera byten av personal. Föräldraledigheter, frisörer som valt att byta inrikting eller helt enkelt gå andra vägar inom yrket. Vi har full förståelse för dig som kund som gärna vill behålla din frisör länge och vi gör alltid vårt bästa för att du ska bli så nöjd som möjligt. Hoppas vi ses igen! Salong Willarp
    2022-11-20 Verifierad kund
    Blir alltid väl omhändertagen på bästa sätt med gott kaffe och utmärkt service och så klart det viktigaste, mycket nöjd med färg och klippning.
    Hej Annelie! Vad glada vi att blir för dina ord. Tusen tack och välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-20 Verifierad kund
    Skickligare och trevligare frisör finns inte, Alltid supernöjd!
    Så glada för ditt fina omdöme och att du känner dig nöjd. Tack! Salong Willarp
    2022-11-20 Verifierad kund
    Jätte bra, rekommenderar starkt!
    Tusen tack! Vi blir så glada att du som kund kan tänka dig rekommendera oss till andra, det är det finaste betyget vi kan få. Välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-20 Verifierad kund
    Klippte och slingade. Mycket proffsigt och med bra resultat!
    Tack för ditt fina omdöme, välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-19 Verifierad kund
    Känner mig så snygg när jag kommer från Willarp🤩
    Vad roligt! Bästa känslan. Varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-19 Verifierad kund
    Så proffsiga och trevliga! Ser alltid fram emot att få behandling hos dem.
    Tusen tack för din fina recension. Det betyder mycket för oss att du ser fram emot dina kommande besök. Salong Willarp
    2022-11-18 Verifierad kund
    Professionella, trevliga, duktiga. Bra upplevelse helt enkelt! Kommer helt klart gå dit igen!
    Hej Michelle! Tack för dina fina ord och att du vill besöka oss igen. Välkommen! Salong Willarp
    Toppenpersonal!
    Fick tid för klippning supersnabbt och bemötandet var av högsta klass.
    En fin touch med att bli erbjuden kaffe vid ankomst.

Resultatet var över förväntan där jag skulle klippa till frisyr och tunna ut hår.

Mycket nöjd.
    Tusen tack för ditt omdöme, varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-18 Verifierad kund
    Som kund blir du trevligt bemöt i Willarps stor och luftig salong. Proffsiga och kunniga anställda. Du kan till och med ta dig dit med kollektivtrafik. Salongen ligger en fem minuters promenad från buss 801.
    Hej Kendal! Vad glada vi blir att din upplevelse hos oss var så positiv. Hoppas vi ses igen! Salong Willarp
    2022-11-18 Verifierad kund
    Blev klippt av Malin för första gången och är jättenöjd! Malin kom med idé om hur håret skulle bli klippt och det blev superbra!
    Hej Åsa! Så kul att du är nöjd hos Malin, vi är så glada att hon har börjat hos oss. Varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och jättefina fräscha lokaler. Massagestolarna i tvättavdelningen är en extra bonus.
    Tack för ditt omdöme om oss. Visst är massagestolarna sköna, vi är så glada att ni kunder uppskattar dom. Varmt välkommen igen! Salong Willarp
    2022-11-17 Verifierad kund
    Mycket bra. Trevligt. Bemötande
    Tusen tack för ditt fina omdöme, välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Salong Willarp. Har alltid varit supernöjd efter mina besök. De är riktiga proffs på både färg och klippning och jag känner mig alltid trygg med deras kunskaper. Extra viktigt för mig som har känslig hårbotten. Det är toppen att ha en så proffsig salong på hemmaplan här i Älta.
    Hej Elisabeth! Vi är så glada att du är nöjd med resultat och upplevelse hos oss. Välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-16 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött. Blev lite glatt överraskad då jag försökt boka en klippning på 45 min men det alternativet fanns inte men nu sänkte de priset utan att jag sa något.

Jag blev väldigt nöjd med min klippning som var den tjänst jag köpte.
    Hej Rose-Marie! Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos oss. Om du i framtiden har svårt att hitta rätt tjänst hos oss är du mer än välkommen att kontakta oss på telefon/mail. Välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-14 Verifierad kund
    Proffesionellt mottagande och genomförande! Dem lyckas alltid överträffa mina förväntningar genom att vara lyhörda och jobba utifrån kunden, jag är så nöjd!
    Tusen tack Emma för dina fina ord. Vi är så glada att du är nöjd med din upplevelse och resultat hos oss. Salong Willarp
    vilken salong 💖
    alla som arbetar i salongen är fantastiska och otroligt duktiga.
    det märks att kunden är fokus.
    Hej Caroline! Vad glada vi blir att läsa din recension. Tusen tack och välkommen igen! Salong Willarp
    Trevligt lungt proffsigt bemötande. Fick det resultat jag önskade. Nöjd
    Tusen tack Jennie för ditt omdöme. Varmt välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jag er mer en nöjd!!!!!! Venlig personal och ingen Stress!!!!
    Tusen tack Ellen. Vad glada vi blir att du är så nöjd med ditt besök och upplevelse hos oss. Hoppas vi ses igen! Salong Willarp
    2022-11-13 Verifierad kund
    Blir alltid proffsigt men personligt bemött och alltid nöjd med resultatet.
    Hej Johanna! Vad roligt att höra, tusen tack! Salong Willarp
    2022-11-13 Verifierad kund
    Lika nöjd som alltid hos fantastiska salong Willarp!
    Tack för dina fina ord Jennie, varmt välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-13 Verifierad kund
    Alltid lika nöjd när man går därifrån.
    Tack för ditt fina omdöme, välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-12 Verifierad kund
    Bra koll på lockigt hår, 40 min från start till avslut. Känns lite stressigt.
    Hej Malin!
    Tack för ditt omdöme. Vi tar med oss att din upplevelse kändes stressig då vi vill att alla kunder ska få en lugn och avkopplande stund. Hoppas vi får en ny chans och kan skapa en annan känsla för dig nästa gång. Varmt välkommen tillbaka.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Har klippt mig här i flera år. Mycket trevligt ställe och bra och proffsiga frisörskor.
    Rekommenderas starkt.
    Hej Jörgen! Vad glada vi blir att göra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande och inlyssnande inför önskemål. Smidig bokning.
    Tack för din recension om oss. Kul att du gillade bokningen, den är ny för oss och vårt mål var att göra det enklare för er kunder vid bokningen. Välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-12 Verifierad kund
    Lugnt och trevlig ställe, fick den frisyr som jag hade tänkt mig.
    Pensionärsrabatten uppskattades, kommer att gå till det här stället flera gånger.
    Tack för ditt fina omdöme, välkommen tillbaka! Salong Willarp
    2022-11-12 Verifierad kund
    Har gått till Willarp i flera år och alltid gått nöjd och snygg därifrån!
    Hej Marie! Vi är så glada att du är en återkommande kund och att vi fortsätter leva upp till dina förväntningar. Varmt välkommen åter! Salong Willarp
    2022-11-12 Verifierad kund
    Trevligt, fräscht och mycket nöjd med resultatet!
    Tack Elin, så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas att vi ses snart igen! Salong Willarp
    2022-11-11 Insamlad av företaget
    Har gått hos Salong Willarp sedan de startade och alltid varit väldigt nöjd. Mysig atmosfär och fantastiskt duktiga & trevliga tjejer på salongen. De är väl uppdaterade om de senaste trenderna, produkterna och färgerna - det märks att stort fokus läggs på kontinuerlig utbildning av personalen. Dessutom supergott kaffe och man känner sig alltid väl omhändertagen när man varit där. Avkoppling och vardagslyx i sin bästa form!
    Hej Lotten! Vad glada vi blev när vi läste ditt fina omdöme. Tusen tack och välkommen åter! Salong Willarp
    2022-10-31 Insamlad av företaget
    Alltid ett trevligt, personligt bemötande.
    Jag upplever personalen mkt kunnig och kompetent i sitt yrkesutövande.

Har besökt ett flertal olika salonger genom åren och har nu hittat den bästa.

Kan varmt rekommendera Salong Willarp!
    Hej Maud! Tusen tack för dina fina ord och vi är så glada att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen åter. Salong Willarp