Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen

Strandsalongen

Sickla Strand 66, 131 34 Nacka — Visa karta

Strandsalongen ligger i vackra Sickla Strand i Nacka och grundades för 28 år sedan, sedan dess har vi vuxit i både personalstyrka och kundkrets. Salongen inbjuder till en stämningsfull känsla med mycket aktivitet och härlig energi. Våra frisörer vidareutbildar sig fortlöpande för att kunna erbjuda de senaste teknikerna och högsta kompetens. Vi erbjuder hårvård, färg, klippning och extensions/hårförlängning med miljömedvetna produkter från Urban Tribe och Waterclouds. Välkomna att boka tid!

Läs vad 935 kunder tycker om Strandsalongen

• H skrev om Strandsalongen
    Är ny kund hos Maria och är supernöjd med slingor och klipp. Jag har testat de flesta tjusiga innerstadssalonger och ingen är i nivå med Maria...! Mina föräldrar klipper sig också där och de blir alltid så fina. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • onöjd  k
    onöjd k skrev om Strandsalongen
    .................................... Läs mer
  • Jenny B skrev om Strandsalongen
    Mina söner klipper sig på Strandsalongen. Vi blir alltid varm välkomnande främst av Melodie som "vi" gått hos i flera år, men även av all annan personal. Det finns alltid någon som säger hej och kollar vem vi ska till.
    Båda mina söner får alltid sina hår klippta och fixade efter samrådan med Melodie och blir alltid jättefina och med frisyrer som för tillfället passar deras stil, önskningar och som sedan är lätta att själva fixa.
    Vi är mycket nöjda med bemötande och yrkesskicklighet. Läs mer
  • Karin A skrev om Strandsalongen
    Alltid lika nöjd, trevligt bemötande, noggrann klippning, och omtänksamt ompysslande av min 4-åriga dotter som önskade sig lockigt hår. Hon satt helt stilla medan Tessan i lugn och ro lockade hennes lilla kalufs med locktång. Min dotter blev hur stolt o glad som helst! Och mamsen:) Läs mer
  • Frida H skrev om Strandsalongen
    Bra frissörsalong, alltid tillgängliga. Duktiga frissörer Läs mer
  • Anna B skrev om Strandsalongen
    Lisa - färg och klipp
    Alltid ett leende och fantastiskt resultat. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Strandsalongen
    Fantastiskt bra salong, gått där i flera år! Alltid bra bemötande och bra tips/idéer! Läs mer
  • Liselotte F skrev om Strandsalongen
    ............................................. Läs mer
  • Marie B skrev om Strandsalongen
    Trevligt! Klippt, slingat och köpt hårprodukter där. Bra! Läs mer
  • Rickard B skrev om Strandsalongen
    Herrklippning toppenbra bemötande. Jag tyckte helt klart Strandsalongen levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Helen som arbetar på lördagar. Märks att hon lång erfarenhet och klipper proffsigt. // Rickard Läs mer
  • Mathilda F skrev om Strandsalongen
    Klipper och färgar alltid håret hos Maria. Hon lyssnar alltid och gör exakt det jag vill ha. Blir alltid supernöjd! Läs mer
  • David B skrev om Strandsalongen
    En avslappnad och personlig salong med koll.

Jag har klippt mig på Strandsalongen i närmare 10år. Jag har alltid varit nöjd med upplevelsen och resultatet. Läs mer
  • Annika F skrev om Strandsalongen
    Varit kund hos Lize i över 20 år. Alltid lika trevligt att komma dit. Fantastiskt duktig på klippning o färg. Känner mig sedd o blir alltid nöjd med frisyren. Läs mer
  • Inger J skrev om Strandsalongen
    Jag har varit kund på Strandsalongen i minst 10-år. Jag är alltid nöjd både med resultatet och bemötandet. Jag har även rekommenderat halva min. släkt att gå dit. Igår var jag tex där med mitt 3-åriga barnbarn.Vår frissa är Therese och hon är bäst. Det enda som är problem att hon är så populär att det är svårt att få en tid. Vill man ha råd om produkter, får man det,men man blir aldrig påprackad något. M VH Läs mer
  • Ninni J skrev om Strandsalongen
    Världens bästa Tessan ser alltid till att man blir ordentligt omhändertagen och snygg i håret Läs mer
  • Thorgny A skrev om Strandsalongen
    Fantastisk personal!
    Trevliga, effektiva, socialt kompetenta. Läs mer
  • Camilla H skrev om Strandsalongen
    Färgning och klippning. Glada, positiva, tillmötesgående och kunniga. Lyssnar in vad det finns för önskemål och förväntningar. Ingenting känns omöjligt. Jag har varit nöjd varje gång. Om det skulle vara ngt jag inte är nöjd med eller undrar över, blir jag uppmanad flera gånger att höra av mig så fort som möjligt - "så fixar vi till det". Jag går dit glad och förväntansfull och har inte blivit besviken. Läs mer
  • Tove H
    Tove H skrev om Strandsalongen
    Klippning 30 min, gått hos er ett par gånger nu och tycker ni är superbra! Svårt att bli nöjd hos frisörer och provar ofta nya men er ser jag fram emot att komma tillbaka till. :) Läs mer
  • Lars-allan K skrev om Strandsalongen
    Klippning, trevligt bemötande, klippningen blev bra. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Strandsalongen
    Man blir alltid väl omhändertagen på Salongen! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Strandsalongen
    trevligt bemötande
    kreativa frisörer Läs mer
  • Josefin A skrev om Strandsalongen
    Mycket trevligt, duktiga frisörer och nogranna Läs mer
  • Eva F skrev om Strandsalongen
    Klippning och föning. Får alltid bra tips av Maria, senast köpte jag Milk shave silver shine som var toppenbra. Det verkar vara en bra arbetsplats då stämmningen mellan frisörerna är på topp. Läs mer
  • Elina H skrev om Strandsalongen
    Professionella frisörer, har alltid blivit nöjd när jag klippt mig på Strandsalongen! Läs mer
  • Helene R skrev om Strandsalongen
    Klippning. Fick Rådgivning. Bra pris. Läs mer
  • Marita C skrev om Strandsalongen
    Klippning av kort hår samt färg-

Du blir alltid bra bemött på Strandsalongen

Höga förväntningar. Oftast lever man upp till mina förväntningar .

Ibland blir det stressigt för frisörerna o då har man svårt att hinna med. Ett tips är att man kanske skulle minska ner på en kund eller två per dag Som frisör kan man inte må bra av all denna stress varje dag. Strandsalongen är populär så jag förstår att det är lätt att boka på sig lite för många kunder. Läs mer
  • Jenny E skrev om Strandsalongen
    Lyhörd personal och trevligt bemötande Läs mer
  • Lena B skrev om Strandsalongen
    Tessan är helt suverän!! Stämningen på salongen är skön och avslappnad! Läs mer
  • Anette F skrev om Strandsalongen
    Proffsigt bemötande av en ny frisör för mig. Min förra slutade men bokade in mig hos en ny. Allt gick smidigt! Läs mer
  • Catrine C
    Catrine C skrev om Strandsalongen
    Alltid trevligt bemötande och professionell behandling av Cilene. Läs mer
  • Pär B skrev om Strandsalongen
    Direkt mottagen, erbjuden kaffe medans man väntar.
    alla är jättetrevliga. tiden hålls. proffsiga. Läs mer
  • Elin F skrev om Strandsalongen
    Hamnade hos Maria efter tips av en bekant. Byter aldrig mer frisör! Läs mer
  • Ernst K skrev om Strandsalongen
    Klippning herr.
    Mycket trevlig personal med trevligt bemötande! Läs mer
  • Christina H skrev om Strandsalongen
    Klipp och slingor,
    Mycket bra bemötande,
    Fick det jag väntat mig,
    Helene är kanon! Läs mer
  • Nina H skrev om Strandsalongen
    Jag har alltid blivit väl bemött och är mycket nöjd med de behandlinar jag fått. Jag rekommenderar gärna salongen till mina bekanta. Läs mer
  • Britt F skrev om Strandsalongen
    Som ny kund blev jag vänligt bemött och nöjd med klippning och färg. Läs mer
  • Nina F skrev om Strandsalongen
    Jag har gått till Elin under en massa år och jag gör ofta slingning med klipp.
    Väldigt proffsig och alltid väldigt trevligt bemötande. De lyssnar på de man säger och önskar och tillsammans har alltid nått ett positivt resultat. Läs mer
  • Sofia H skrev om Strandsalongen
    Jag har gått här i flera år och är alltid nöjd med resultatet. Jättebra på slingor. Läs mer
  • Anders G skrev om Strandsalongen
    Trevlig salong med väldig trevlig personal! Läs mer
  • Pauline J skrev om Strandsalongen
    Barnen klipper sig hos Maria och hon tar verkligen god hand om dem. Läs mer
  • Sara J skrev om Strandsalongen
    Strandsalongen har superproffsiga och trevliga frisörer, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Fru F
    Fru F skrev om Strandsalongen
    En varm och vänlig hemlighet, som ligger lite på sidan av huvudstråken. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ingela J skrev om Strandsalongen
    Klippning och slingor /långt hår.
    Tessan är jätteduktig och slinor och klipp blir alltis som jag villa ha det.
    Dessutom blir man alltid väl bemött.
    Ingela Läs mer
  • Claes C skrev om Strandsalongen
    Klippt med engagemang och kunnande och med en härlig servicekänsla hos hela personalen. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Strandsalongen
    Mycket kunniga i hur man går från mångårig hemfärgnig till att få fram sitt naturliga gråa hår. 6 st behandlingar behövdes. Bra gjort. Läs mer
  • Lena E skrev om Strandsalongen
    Klippning
    Jag har klippt mig på Strandsalongen sedan de öppnade på Sickla Strand. Lizie är min frisör.

Lizie gör alltid det bästa av mitt hår, hon är lyhörd för mina egna önskningar.

Känner mig trygg i att överlåta mitt hår i ett proffs händer. Läs mer
  • Max K skrev om Strandsalongen
    Mycket trevlig personal som är väldigt bra på att bemöta nya kunder. Jag, exempelvis, bytte frisör till strandsalongen efter att hört att de skulle vara bra och jag kände mig jätte nöjd med frisyren tom efter första gången :) Läs mer
  • Engla G skrev om Strandsalongen
    Mycket trevlig, alltid nöjd! Har varit hos Olivia och Josephine och känner mig alltid nöjd och glad när jag går därifrån! Supertrevliga och lyhörda! Läs mer
  • Denise B skrev om Strandsalongen
    Alltid ett bra mottagande! Blivit nöjd varje gång med klippning och färgning och håller tiderna, oftast snabbare än planerat! Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Strandsalongen
    Väldigt trevlig frisör som klippte mig fint! Läs mer
Maria
Elin