Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen

Strandsalongen

Sickla Strand 66, 131 34 Nacka — Visa karta

Strandsalongen ligger i vackra Sickla Strand i Nacka och grundades för 28 år sedan, sedan dess har vi vuxit i både personalstyrka och kundkrets. Salongen inbjuder till en stämningsfull känsla med mycket aktivitet och härlig energi. Våra frisörer vidareutbildar sig fortlöpande för att kunna erbjuda de senaste teknikerna och högsta kompetens. Vi erbjuder hårvård, färg, klippning och extensions/hårförlängning med miljömedvetna produkter från Urban Tribe och Waterclouds. Välkomna att boka tid!

Läs vad 749 kunder tycker om Strandsalongen

• Sara Z
    Sara Z skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Jag har varit hos Cilene tre gånger nu och varenda gång har det blivit en fullträff! Hon förstår precis hur jag vill ha det och resultatet av både klippning och färgning har varit bättre än jag kunnat föreställa mig. Dessutom är hon jävligt snabb och jävligt trevlig.
  • Helene T
    Helene T skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Lisa är vänlig och tillmötesgående, har det lugna och okonstlade bemötande som man ibland letar efter bland frisörer i storstan. Passar utmärkt för såna som jag, dvs 50+.
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag tror inte att jag har haft Lisa, men jag är mycket nöjd med dem som jag har haft.
  • Sara B
    Sara B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande kunnig och lyhörd för kunden önskemål. Jag kommer tillbaka.
  • Anne J
    Anne J skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Med tanke på att jag inte har varit på Strandsalongen sen 2015, så är jag inte rätt person att fråga.
  • Nils Q
    Nils Q skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Hej !
    I normala fall blir jag alltid klippt av Lize, men det har hänt, att jag även fått behandling av Lisa. En mycket sympatisk och välkomnande tjej som får en att trivas från första stund och gör sitt jobb på ett utmärkt sätt. Det gäller f.ö. samtlig personal som är verksam och jobbar på Strandsalongen. En liten oas där man får möjlighet koppla av och göra sig snygg och fin.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Lisa är en av Strandsalongens lyhörda och proffsiga frisörer. Min son på 3 år går med glädje in på Strandsalongen och blir klippt av Lisa. Han brukar referera till "min Lisa" när hår och klippning diskuteras här hemma mellan barnen som båda klipps av salongens frisörer. Mycket nöjda med själva bemötandet och resultaten av klippning. Rekommenderas!
  • Laina R
    Laina R skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Mycket proffsiga och trevligt på Strandsalongen!
  • Idalina H
    Idalina H skrev om Strandsalongen
    Superbra! kan varmt rekommendera denna salong.
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevlig, inlyssnande och proffsig!
  • Martin W
    Martin W skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag kan varmt rekommendera Lisa, en väldigt kompetent frisör som alltid har kundens bästa i fokus. Lyhörd för mina önskemål men bidrar också gärna med egna ideér vilket är uppskattat. Lisa är proffsig och noggrann, jag är supernöjd.
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag har inte Lisa som frisör jag går hos Lize men vad jag hört och sett så är Lisa en mycket duktig och uppskattad frisör
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande. Professionell personal. Ok klippning.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag har aldrig varit hos Lisa men vet personer som går hos henne och gått i flera år som är jättenöjda. När jag ser henne på salongen tycker jag att hon är väldigt sympatisk och trrevlig med sina kunder.
    Med barn är hon tålmodig och jättegullig.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Proffsig, och trevlig! Min favoritfrisör sedan länge.
  • Josephine P
    Josephine P skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevlig frisör som lyssnar och ger förslag. Lite för mycket energi ibland så man undrar vad som händer med håret.
  • Dennis Ö
    Dennis Ö skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Bra service och tar sig alltid tid.
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Var längesedan jag var där.
    Upplevde frisören som oengagerad och mer intresserad av sina kollegor än av mig som kund.
    Har inte gått tillbaka efter det.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid bäst alltid super att vara kund
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Klipper mig inte hos er längre.
  • Helena K
    Helena K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Trevlig proffsig och hon klarar bra av att klippa nordiskt tunt platt hår
  • Dolores M
    Dolores M skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Bäst om ni menar Lize såklart men hela atmosfären på Strandsalongen är kanon
  • Felix T
    Felix T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    En fantastik frisörska. Riktigt bra klippning, det enda som vart problem med var ett mindre missförstånd, vilket löste sig snabbt ändå.
  • Magnus U
    Magnus U skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Snabb och skicklig! Kan varmt rekommenderas för klippning av både hår och skägg.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Cilene är en väldigt skicklig frisör som ger ett toppenbemötande. Rekommenderar henne verkligen!
  • Sören J
    Sören J skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Jag blir alltid positivt bemött när jag kommer. Cilene lyssnar på mig när jag beskriver hur jag vill bli klippt samt genomför sitt arbete på ett snabbt och professionellt sätt. jag är alltid nöjd när hom har klipt mig.
  • Pia S
    Pia S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Glad trevlig och lättpratad. Påtalade vid färgning att min lugg blev för "nikotingul" men det ignorerades med att det bleknar med tiden. Att inget gjordes i stunden berodde förmodligen på att jag var sista kund. Dyrt besök då jag tidigare klippt mig på strandsalongen och det var endast slingor som behövdes, ingen direkt föning heller, endast torkning.
  • Malin F
    Malin F skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Lätt att boka. Snygg frisyr och välklippt.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Herrklippt. bra frisör. Rekommenderas
  • Connie S
    Connie S skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Hon var bra. Det var första gången jag var hos henne men hon var lyhörd och förstod hur jag ville ha det.
  • Tarja T
    Tarja T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Det var min 9 år gammal son som besökte Cilene några veckor sedan. Vi fick tid på löpande band vilket var viktigt då därför att vi hade bråttom. Hon var snabb och gjorde sitt jobb bra. Vad gäller upplevelsen gillade inte sonen riktigt henne därför att hon var ovänlig.
  • Renée M
    Renée M skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Har varit kund hos Kim i flera år med ett uppehåll när jag inte visste var han tog vägen. Men lyckligtvis hittade jag honom igen.
    Kim är den som kan mitt hår och vet vad jag vill ha!
    BÄST!!!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande
    Fattade direkt vilken frisyr som önskades
    Snabb och noggrann
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Hon klippte väldigt bra o kunde läsa det jag har svårt att förklara. Väldigt lätt att samtala med på ett naturligt sätt, vilket jag ksn uppleva blir lite ansträngt med andra. Jag bubblade nog själv väl mycket...Mycket nöjd och kommer att gå där i fortsättningen. Dessutom bara 20 m från mitt kontor...
  • Christofer C
    Christofer C skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Proffsig; det har varit helt 100 varenda gång.
  • Karin M
    Karin M skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag har varit kund på Strandsalongen i tolv år och gått till Therése sedan i våras, då min förra frissa slutade. Therese har både klippt och färgat mitt hår sedan dess. Jag har varit mycket nöjd efter varje besök, såväl med klippning & färgning som med bemötandet. Jag kan varmt rekommendera min nya frissa, Tessan.
  • Nina F
    Nina F skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Färgstark person med koll på läget.
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Mycket bra bemötande.
    Bra på att klippa besvärliga luggar, bra på att lyssna in vad man som kund vill.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Det var bra och jag blev nöjd!
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    En mycket trevlig kille . Med tanke på att jag aldrig hade varit hos honom förut var det lite konstigt att han aldrig frågade mig om jag hade några speciella önskemål med mitt hår. Jag blev mkt nöjd med färgningen men själva klippningen blev sådär . Det blev lite för mycket hår kvar vilket gjorde att frisyren inte höll så länge.
    2016-11-15 Lize M svarar Lotta S
    Hej Lotta! Vad kul att du blev så nöjd med färgningen. Självklart vill jag att du ska känna dig lika nöjd med klippningen, ring till salongen så fixar jag gärna det! /Kim, Strandsalongen.
  • Anna F
    Anna F skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är lyhörd och mån om att kunden ska bli nöjd. Lyssnar och kommer med egna förslag vilket passar mig. Jag känner mig alltid nöjd.
  • Marlene Y
    Marlene Y skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Mycket bra! Proffsig och trevlig!
  • Tova L
    Tova L skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Otroligt trevlig och varm, pratar med en och får en att känna sig välkommen på salongen.
    Effektiv o snabb!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Grym är hon, pratglad, trevlig och gör ett fantastiskt jobb.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Cilene klippte min son som inte är så van att gå till frisören och det gick väldigt bra!
  • Karin K
    Karin K skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    positiv, trevlig, lyssnade på kundens önskemål
  • Anna H
    Anna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Kim var lyhörd till önskemålen jag hade, gav bra råd och jag blev jättenöjd med resultatet. Supertrevlig!
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Mycket bra frisör som gör att man som kund blir nöjd och får det man bett om.
  • My D
    My D skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Min bästa frisör som jag gärna lägger mitt hår i hennes händer och hon klipper till en frissa dom jag älskar och själv kan göra hemma. Färga håret kan hon också. Jag går alltid därifrån som en nöjd kund som återkommer.
  • Kristin O
    Kristin O skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Härlig tjej som lyssnar på vad man är ute efter/ jättenöjd!
Maria
Elin