Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen
Rekommenderat företag 2016 - Strandsalongen
Rekommenderat företag 2015 - Strandsalongen

Strandsalongen

Sickla Strand 66, 131 34 Nacka — Visa karta

Strandsalongen ligger i vackra Sickla Strand i Nacka och grundades för 28 år sedan, sedan dess har vi vuxit i både personalstyrka och kundkrets. Salongen inbjuder till en stämningsfull känsla med mycket aktivitet och härlig energi. Våra frisörer vidareutbildar sig fortlöpande för att kunna erbjuda de senaste teknikerna och högsta kompetens. Vi erbjuder hårvård, färg, klippning och extensions/hårförlängning med miljömedvetna produkter från Urban Tribe och Waterclouds. Välkomna att boka tid!

Läs vad 739 kunder tycker om Strandsalongen

• Martin W
    Martin W skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag kan varmt rekommendera Lisa, en väldigt kompetent frisör som alltid har kundens bästa i fokus. Lyhörd för mina önskemål men bidrar också gärna med egna ideér vilket är uppskattat. Lisa har tagit hand om mitt hår i 10 år nu och jag har absolut inga planer på att byta frisör. Bra jobbat Lisa!
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag har inte Lisa som frisör jag går hos Lize men vad jag hört och sett så är Lisa en mycket duktig och uppskattad frisör
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande. Professionell personal. Ok klippning.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Jag har aldrig varit hos Lisa men vet personer som går hos henne och gått i flera år som är jättenöjda. När jag ser henne på salongen tycker jag att hon är väldigt sympatisk och trrevlig med sina kunder.
    Med barn är hon tålmodig och jättegullig.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Proffsig, och trevlig! Min favoritfrisör sedan länge.
  • Josephine P
    Josephine P skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Trevlig frisör som lyssnar och ger förslag. Lite för mycket energi ibland så man undrar vad som händer med håret.
  • Dennis Ö
    Dennis Ö skrev om Lisa en del av Strandsalongen
    Bra service och tar sig alltid tid.
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Var längesedan jag var där.
    Upplevde frisören som oengagerad och mer intresserad av sina kollegor än av mig som kund.
    Har inte gått tillbaka efter det.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Alltid bäst alltid super att vara kund
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Klipper mig inte hos er längre.
  • Helena K
    Helena K skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Trevlig proffsig och hon klarar bra av att klippa nordiskt tunt platt hår
  • Dolores M
    Dolores M skrev om Lize Moberg en del av Strandsalongen
    Bäst om ni menar Lize såklart men hela atmosfären på Strandsalongen är kanon
  • Felix T
    Felix T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    En fantastik frisörska. Riktigt bra klippning, det enda som vart problem med var ett mindre missförstånd, vilket löste sig snabbt ändå.
  • Magnus U
    Magnus U skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Snabb och skicklig! Kan varmt rekommenderas för klippning av både hår och skägg.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Cilene är en väldigt skicklig frisör som ger ett toppenbemötande. Rekommenderar henne verkligen!
  • Sören J
    Sören J skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Jag blir alltid positivt bemött när jag kommer. Cilene lyssnar på mig när jag beskriver hur jag vill bli klippt samt genomför sitt arbete på ett snabbt och professionellt sätt. jag är alltid nöjd när hom har klipt mig.
  • Pia S
    Pia S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Glad trevlig och lättpratad. Påtalade vid färgning att min lugg blev för "nikotingul" men det ignorerades med att det bleknar med tiden. Att inget gjordes i stunden berodde förmodligen på att jag var sista kund. Dyrt besök då jag tidigare klippt mig på strandsalongen och det var endast slingor som behövdes, ingen direkt föning heller, endast torkning.
  • Malin F
    Malin F skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Lätt att boka. Snygg frisyr och välklippt.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Herrklippt. bra frisör. Rekommenderas
  • Connie S
    Connie S skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Hon var bra. Det var första gången jag var hos henne men hon var lyhörd och förstod hur jag ville ha det.
  • Tarja T
    Tarja T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Det var min 9 år gammal son som besökte Cilene några veckor sedan. Vi fick tid på löpande band vilket var viktigt då därför att vi hade bråttom. Hon var snabb och gjorde sitt jobb bra. Vad gäller upplevelsen gillade inte sonen riktigt henne därför att hon var ovänlig.
  • Renée M
    Renée M skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Har varit kund hos Kim i flera år med ett uppehåll när jag inte visste var han tog vägen. Men lyckligtvis hittade jag honom igen.
    Kim är den som kan mitt hår och vet vad jag vill ha!
    BÄST!!!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande
    Fattade direkt vilken frisyr som önskades
    Snabb och noggrann
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Hon klippte väldigt bra o kunde läsa det jag har svårt att förklara. Väldigt lätt att samtala med på ett naturligt sätt, vilket jag ksn uppleva blir lite ansträngt med andra. Jag bubblade nog själv väl mycket...Mycket nöjd och kommer att gå där i fortsättningen. Dessutom bara 20 m från mitt kontor...
  • Christofer C
    Christofer C skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Proffsig; det har varit helt 100 varenda gång.
  • Karin M
    Karin M skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Jag har varit kund på Strandsalongen i tolv år och gått till Therése sedan i våras, då min förra frissa slutade. Therese har både klippt och färgat mitt hår sedan dess. Jag har varit mycket nöjd efter varje besök, såväl med klippning & färgning som med bemötandet. Jag kan varmt rekommendera min nya frissa, Tessan.
  • Nina F
    Nina F skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Färgstark person med koll på läget.
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Mycket bra bemötande.
    Bra på att klippa besvärliga luggar, bra på att lyssna in vad man som kund vill.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Det var bra och jag blev nöjd!
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Kim en del av Strandsalongen
    En mycket trevlig kille . Med tanke på att jag aldrig hade varit hos honom förut var det lite konstigt att han aldrig frågade mig om jag hade några speciella önskemål med mitt hår. Jag blev mkt nöjd med färgningen men själva klippningen blev sådär . Det blev lite för mycket hår kvar vilket gjorde att frisyren inte höll så länge.
    2016-11-15 Lize M svarar Lotta S
    Hej Lotta! Vad kul att du blev så nöjd med färgningen. Självklart vill jag att du ska känna dig lika nöjd med klippningen, ring till salongen så fixar jag gärna det! /Kim, Strandsalongen.
  • Anna F
    Anna F skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är lyhörd och mån om att kunden ska bli nöjd. Lyssnar och kommer med egna förslag vilket passar mig. Jag känner mig alltid nöjd.
  • Marlene Y
    Marlene Y skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Mycket bra! Proffsig och trevlig!
  • Tova L
    Tova L skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Otroligt trevlig och varm, pratar med en och får en att känna sig välkommen på salongen.
    Effektiv o snabb!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Grym är hon, pratglad, trevlig och gör ett fantastiskt jobb.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    Cilene klippte min son som inte är så van att gå till frisören och det gick väldigt bra!
  • Karin K
    Karin K skrev om Cilene Nätterö en del av Strandsalongen
    positiv, trevlig, lyssnade på kundens önskemål
  • Anna H
    Anna H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Kim var lyhörd till önskemålen jag hade, gav bra råd och jag blev jättenöjd med resultatet. Supertrevlig!
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Kim en del av Strandsalongen
    Mycket bra frisör som gör att man som kund blir nöjd och får det man bett om.
  • My D
    My D skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Min bästa frisör som jag gärna lägger mitt hår i hennes händer och hon klipper till en frissa dom jag älskar och själv kan göra hemma. Färga håret kan hon också. Jag går alltid därifrån som en nöjd kund som återkommer.
  • Kristin O
    Kristin O skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Härlig tjej som lyssnar på vad man är ute efter/ jättenöjd!
  • Berit E
    Berit E skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är lyhörd för mina önskemål och är lättsam att prata med. Positivt är också att Elin kan rekommendera produkter utan att jag känner krav att köpa. Jag har rekommenderat Elin till flera av mina vänner. Fick själv rekommendation av min dotter och hennes vänner.
  • Gun F
    Gun F skrev om Elin en del av Strandsalongen
    första gången jag var på salongen
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är en bäldigt duktig, lyhörd och trevlig frisör!
  • Marita C
    Marita C skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Alltid glad och trevlig och vänligt bemötande. Gör olika förslag o diskuterar hur jag vill ha det både vad gäller klipp och färg.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Maria en del av Strandsalongen
    Trevlig, noggrann och mån om att jag skulle bli nöjd som kund.
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är mycket trevlig, ställer rätt frågor för att förstå kundens behov och ger även bra förslag till färg och frisyr. Mycket nöjd!
  • Ana Maria R
    Ana Maria R skrev om Melodie en del av Strandsalongen
    Melodie är en helt fantastisk och professionell frisör, hon har förmågan att se vad som passar och är inte orolig för att säga till om man har en dålig idé när man kommer med egna förslag. Samtidigt är hon väldigt ödmjuk och omtänksam.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Annika en del av Strandsalongen
    Fick ett mycket bra bemötande. Var också nöjd med både klippning och färgning som motsvarade mina förväntningar
  • Erica B
    Erica B skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Trevlig, glad och kompetent frisör som kommer med tips och idéer till förändring när jag som kund vill förändra håret men ändå inte är så våghalsig. Therese är lyhörd och kommer med feedback och vi hittar tillsammans vägen fram till målet. Och med hennes kompetens vad gäller klipp och färg går jag som kund ut genom dörren med ett leende på läpparna.
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om Therése en del av Strandsalongen
    Therese är en glad och positiv tjej, lyhörd och öppen för kundens önskemål men
    kommer även med egna förslag .
    framför allt så är hon duktig på att färga och klipp= en glad och nöjd kund.
Maria
Elin