Frisör Extend

Frisör Extend

extend.nu
  • BadgeThreeYears

På Extend är vi specialiserade på klippning och avancerade färgningar. Vi har ett brett och alternativt utbud och erbjuder både enklare mode klippningar, till mer extrema frisyrer, både med löshår och starka extremfärger. Vi sätter inga gränser på vad man kan göra med håret, däremot är det viktigt att som kund vara inlyssnande...

549 omdömen om Frisör Extend

Lily S
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Min upplevelse med Wanda var underbar. Jag förklarade min idé och Wanda lyssnade noga, ställde följdfrågor och kom med egna idéer. Wanda var väldigt erfaren och noggrann och resultatet blev bortom mina förväntningar. Jag köpte extremfärgning flera färger samt helblekning och klippning. Efter besöket kände jag mig som en ny människa på bästa sätt. En otrolig upplevelse.

Sara B
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus är en skicklig och inkännande frisör!

Ann-Margret K
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Jag är väldigt nöjd med klippningen. Känner mig fin. Jag blev mycket väl behandlad. Magnus sätt att bekanta sig med mitt hår och prata om hur han ville klippa var mycket förtroendeingivande

Nova B
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Gick till Felicia för att få hjälp att rätta till en tidigare färgning som inte riktigt blev som det var tänkt. Felicia tog sig verkligen tid att förstå vad jag var ute efter och gjorde ett jättefint och noggrant jobb trots ett knepigt utgångsläge! Kände att jag var i trygga händer från början till slut och Felicia är dessutom supertrevlig. Rekommenderar varmt ✨😊

Pia E
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Salongen har härlig och inkluderande stämning, och Hanse är ett proffs på färg och form. Väldigt nöjd som vanligt! ❤️

Li S
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus har en erfaren blick och en mycket god förmåga att läsa av vilken stil kunden har. Men framför allt är han en väldigt skicklig frisör.

Annika B
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Fantastisk frisör och person. Magnus har klippt mig sedan 2002, och jag jag går alltid därifrån med ett leende både över håret och bemötandet.

Mafalda G
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Världens trevligaste! Supernöjd med klippningen . Resten av treamet är också väldigt kunniga och trevliga. Väl värt både tid och peng.

Erin V
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Went in with the intent to get my hair dyed in a fun, happy colour, but without any restrictions. Wanda helped me pick the colour, and was otherwise also exceptionally helpful. This was the first time getting my hair dyed, so I was a little nervous, but I don't think I could have been helped by a better hairdresser.

Nadja T
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia är inte bara en fantastisk frisör, utan också en fantastisk person. Hon vet vad jag vill ha, knappt när jag vet det själv. Kan på alla sätt rekommendera henne som frisör.

Zuzannah L

Vänlig, kunning, kommer åter 🫠

Charlotte R
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Även den fulaste ankunge kan Magnus förvandla. Jag blir lycklig och växer varje gång jag har varit hos Magnus. Skicklig, känslig och konstnärlig. Finns absolut ingen bättre!!

Sophie B
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

1. Therese var väldigt snäll och hon fick mig att känna mig mer bekväm. 2. Jag ville i princip ändra hela mitt hår på ett sätt som förmodligen är svårt att göra fint även efter man har duschat och sånt. Men det var lugnt eftersom Therese tog tid att förstå exakt vad jag ville ha, hur mitt hår är efter jag duschat och vad som skulle passa min ansiktsform bäst.

Feri K
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

---------------------------------------------- ----------------------------------------------

Karin W
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

En lyhörd och skicklig frisör och en underbar människa.

Catherine C
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Otroligt bra och professionellt frisörska. Jag kommer definitivt gå tillbaka till henne.

Katina M
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Lätt den bästa och roligaste frisören i stan!

Marika L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Fick precis den frisyr jag ville ha. Bollade färger mm på bra och proffsigt sätt. Hade en trevlig stund och fick känna mig "speciell". Kommer absolut tillbaks.

Tyra S
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Jag känner mig jättenöjd med Felicia som frisör. Hon ställde en massa bra frågor, och lyssnade på mig. Slutresultatet blev exakt så som jag ville - är verkligen supernöjd!

Nellie W
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia förstod precis vad jag menade med mina önskemål och anpassade behandlingen efter mina behov. Jag var mer än nöjd efter besöket. Hon var även mycket trevlig att prata med :)

Marléne B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Blir alltid vänligt och välkomnande bemött av trevliga Umbra. Så nöjd med resultatet av dreads fix.

Katrin L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Väldigt proffsigt jobb! Jag får alltid känslan av att Magnus skapar ett konstverk vid varje besök. Dessutom alltid trevligt och kul att prata med Magnus.

Margareta N

Mycket professionell och trevlig

Erika S
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Proffsigt bemötande och alltid väldigt bra resultat.

Jessica K
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Toppen jobb, är jätte glad över resultaltet!! :D

Zandra K
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Man vill aldrig mer gå till en annan frisör efter att ha varit hos Linda. Hon är lyhörd, kreativ och otroligt skicklig med både klippning och färgning. Rekommenderas varmt!

Emma S
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Skittrevlig salong och grym frisör, fattar alltid exakt vad jag vill ha!

Nicole Ö
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Hanse är det bästa på färg och form!

Vanessa F
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Han är otroligt duktig! Har gått hos honom i flera år och alltid varit väldigt nöjd efteråt

Freya S
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Blev väldigt bra bemött och Linda var både supertrevlig och professionell. Även fast jag endast beställde en klippning fick jag väldigt många råd och även rekommendationer för produkter som skulle kunna vara hjälpasamma. Utöver ett fåtal bilder som jag visade och en generisk beskrivning av frisyren jag ville ha lyckades hon ändå göra resultatet bättre än vad jag förväntade mig. Jag blev till och med motiverad att börja styla håret oftare. Med all hjälp och det rent utav perfekta resultatet jag fick kändes priset på 920...

Sofia B

Supertrevlig, kunnig, duktig! 🖤

Karin S
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Hade en hemma klippt lugg som behövde fixas, å det blev bättre än vad jag hade målat upp i skallen. Exakt som jag ville ha fast snyggare,så jag bokade tid till att fixa å färga håret, fint bemötande.

Amanda K
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Jag skulle färga håret och fick så bra hjälp, massor med bra tips och färgen blev bättre än jag hade kunnat tänka mig!

Bibbi W
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Professionell, kunnig, bra resultat! Hon satte i hårextensions och de blev superfina, otroligt nöjd!

Maja H
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Therese är enormt kompetent och dessutom supertrevlig. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Nyah B
Skrev om Umbra W en del av Frisör Extend

Jättenöjd med resultatet, Umbra fixar mina dreads som jag har försummat länge., hon är snabb, professionell. Rekommenderar verkligen henne.

Klara R
Skrev om Linda W en del av Frisör Extend

Linda är proffs ut i fingerspetsarna. Riktigt bra på färg och blekning. Och klipp förstås! Jag är alltid supernöjd när jag lämnar Extend. ✨

Ullis W
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Lyhörd för olika små önskningar. Oerhört noggrann, varje litet hårstrå. Magnus är glad, rolig,, varm och älskvärd på alla sätt. Intressanta och lättsamma samtal och ibland av djupare karaktär. Jag känner mig alltid välkommen och alltid väldigt väl omhändertagen. Mitt leende är stort och mitt hår känns lätt och snyggt när jag lämnar salongen. ❤️

Lena J
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Bäst! Håret blir alltid som man önskar och lite till.

Eric H

perfekt bästa frisören

Joel M
Skrev om Therese N en del av Frisör Extend

Snabb och fick precis vad jag tänkte mig

Denise O
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Jag fick både avfärgning av extremfärg, ny färgning av extremfärg och klippning. Där emellan inpackning med Olaplex och till sist styling. Mitt hår känns väldigt mjukt och fräscht, blev supernöjd med färgen också. Wanda blandade en egen nyans efter mina önskemål, och hade väldigt bra kommunikation med mig kring både färg och klippning. Väldigt professionellt bemötande, kände att jag var i trygga händer genom hela processen.

Linus F
Skrev om Billy C en del av Frisör Extend

Supertrevlig, kunnig och proffsig. Kan varmt rekommendera!

Jon J
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Mycket erfaren och trevlig frisör som är lyhörd för dina önskemål.

Anastasia V
Skrev om Felicia M en del av Frisör Extend

Felicia M klippte min dotter på drygt 1,5 år häromdagen och både jag och dottern blev så nöjda. I vanliga fall får ingen röra min dotters hår men Felicia hade förmågan att bemöta min dotter på ett sätt som gjorde henne nyfiken och fick henne att känna sig trygg, vilket resulterade i att klippningen gick hur bra som helst. Vi kommer garanterat att komma tillbaks till Felicia! Vilket proffs!

Evelina L
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Stsmmis sedan 15 år. Kommer aldrig byta frisör.

Emelie H
Skrev om Hanse A en del av Frisör Extend

Stammis sedan 2010. Hanse är you local bleach wizard! Noggrann, extremt kunnig och jag blir alltid nöjd! 12/10!!

Noemi T
Skrev om Wanda S en del av Frisör Extend

Så lugn och snäll! Noggrann med håret kände mig så nöjd kommer absolut att låta Wanda klippa mitt hår igen!!

Fanny A
Skrev om Frisör Extend

Klippte mig hos bästa Anna som numer gästspelar där ibland. Alltid lika nöjd❤️

Inger L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus har klippt mig i många år. Han är noggrann, kollar alltid hur håret mår, kommer med bra förslag, klipper så lyhört och känsligt, värnar om varje hårstrå. Han klipper konstnärligt och musikaliskt. Dessutom har vi alltid roliga och intressanta samtal!! Mitt betyg är självklart EXEPTIONELLT! Inger Liljefors. Bra att ni stödjer Barncancerfonden!