Magnus G

Magnus G en del av Frisör Extend

149 omdömen om Magnus G

Sara B
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus är en skicklig och inkännande frisör!

Ann-Margret K
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Jag är väldigt nöjd med klippningen. Känner mig fin. Jag blev mycket väl behandlad. Magnus sätt att bekanta sig med mitt hår och prata om hur han ville klippa var mycket förtroendeingivande

Li S
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Magnus har en erfaren blick och en mycket god förmåga att läsa av vilken stil kunden har. Men framför allt är han en väldigt skicklig frisör.

Annika B
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Fantastisk frisör och person. Magnus har klippt mig sedan 2002, och jag jag går alltid därifrån med ett leende både över håret och bemötandet.

Charlotte R
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Även den fulaste ankunge kan Magnus förvandla. Jag blir lycklig och växer varje gång jag har varit hos Magnus. Skicklig, känslig och konstnärlig. Finns absolut ingen bättre!!

Feri K
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

---------------------------------------------- ----------------------------------------------

Karin W
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

En lyhörd och skicklig frisör och en underbar människa.

Katina M
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Lätt den bästa och roligaste frisören i stan!

Marika L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Fick precis den frisyr jag ville ha. Bollade färger mm på bra och proffsigt sätt. Hade en trevlig stund och fick känna mig "speciell". Kommer absolut tillbaks.

Katrin L
Skrev om Magnus G en del av Frisör Extend

Väldigt proffsigt jobb! Jag får alltid känslan av att Magnus skapar ett konstverk vid varje besök. Dessutom alltid trevligt och kul att prata med Magnus.