Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Hair International

Hair International

Siroccogatan 4, 131 54 Nacka — Visa karta

Hos Hair International älskar vi att arbeta med människor och att ge dig som kund den absolut bästa möjliga servicen. För att vi ska kunna matcha just dina behov och din livsstil ger vi våra frisörer fortlöpande utbildningar för att alltid vara uppdaterade på de senaste teknikerna och fräschaste trenderna.

Förutom att vi erbjuder damklippning, herrklippning och barnklippning kan vi i vår Barbershop, med stor expertis utföra allt inom herrmode och styling. Rakning med kniv, varma handdukar, ansiktsmassage med oljor anpassade för skägg samt lotion som passar din hud.

Vi erbjuder Konsultation där vi först sätter oss och lyssnar till dina önskemål och kommer fram till en lösning tillsammans med dig som passar dina behov och din livsstil. Vi genomför ansitksvård som ska matcha din frisyr, här tar vi hand om ditt ansikte då vi bland annat färgar fransar och plockar bryn. För att vi ska kunna ge dig den bästa servicen för dina behov har vi flera olika produkter och märken där vi erbjuder dig de absolut bästa produkterna som passar just dig i vår shop. Endast den bästa kvalitén är bra nog för våra kunder!

Varmt välkommen!
Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 166 kunder tycker om Hair International

• Maria E skrev om Hair International
    Jag blev nöjd, rekommenderas, kommer nog tillbaka. Läs mer
  • Vasiliki T skrev om Hair International
    Jag har blivit behandlad av Alexandra. Resultatet blev jättebra( slingor och hårfärg-nyans) och hon fönade håret. Själva färgen perfekt och även finare nu , alltså en månad senare. Alexandra är lugn, och vill ”pyssla” länge med ditt hår så du måste verkligen ha tid och gilla att någon håller på med håret. Det gillar jag, så plus där. Tyvärr var priset för hög för det blev 2.500kr! Personalen var ej ovårdad! Det var rent och det fanns ett stor aquarium vilket var härlig att se. Om priserna var rimligare då skulle det vara mycket kunder, tyvärr oftast relativt tömt när jag går förbi. Jag vet ej om jag ska tillbaka dit fast som sagt Alexandra gjorde ett jättebra jobb. Hon får många plus+++ Prismässigt - - - - Läs mer
  • Clara T
    Clara T skrev om Hair International
    Mkt bra och trevlig frisör och jag blev supersnygg ! Vilket lyft! Klippning färg och styling! Super!! Läs mer
  • Anna-karin M skrev om Hair International
    Otroligt vänlig, snabb och proffsig i sitt jobb.
    Trevlig och intressant att prata med. Läs mer
  • Annette W skrev om Hair International
    Kunnig, Bra bemötande,
    Kommer att återkomma Läs mer
  • Mlin S skrev om Hair International
    Jag tycker att Adam var duktig och trevlig. Jag var väldigt nöjd med håret. Det som måste kommuniceras är priset‼️ Jag trodde att det skulle kosta typ 1500,- men när jag skulle betala så var priset det dubbla. Jag som kund har ingen aning vad de olika momenten för slingning kostar då är det viktigt att man berättar och förklarar. Det är dumt att tro att kunden är gjord av pengar! Läs mer
  • Angela Terese C
    Angela Terese C skrev om Hair International
    Samira lägger energi på både klippning och att veta/minnas vem du är. Hon bemöter på sådant sätt att jag känner mig hemma, sedd och upfattar vad jag vill ha av mitt hår. Jag känner mig väldigt trygg med Samira o jag kommer fortsätta gå till henne. Läs mer
  • Björn R skrev om Hair International
    Riktigt bra. Väldigt trevligt bemötande och riktigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Hair International
    Samira är mycket proffsig har klippt mig ett antal ggr hos henne 👍👏 Läs mer
  • Julia E skrev om Hair International
    Jag har gått till Jack i snart ett år nu och blir alltid lika nöjd med resultatet! Han kommer med bra förslag samt tar hänsyn till mina åsikter.
    Jack är väldigt social och trevlig, vilket gör att jag känner mig väl bemött som kund hos Hair International! Läs mer
  • Tugba Y skrev om Hair International
    Har klippt mig hos Samira i över 7 år och skulle aldrig gå till någon annan. Samira är trevlig,lyhörd, proffsig och sätter kunden i fokus och bästa av allt väldigt noggrann av sig. Man kommer och sätter sig risig i håret och ställer sig upp som en stjärna efter klippningen! Uppskattar även små pratstunderna över en kopp kaffe och se över den fräscha salongen. Läs mer
  • Sanja S skrev om Hair International
    Jag hade läst bra omdömen om Samira på Hair International och tänkte testa själv. Både klippningen och färg överträffade mina förväntningar - stort tack! Läs mer
  • Taina T skrev om Hair International
    Varit hos honom (Adam) 3 gg. Även första gången var bemötande väldigt behagligt. Han föreslog till mig en frisyr som verkligen passar mig utmärkt!! Tack! Rekommenderar honom starkt till alla
    Och överhuvudtaget är det proffsigt och trevligt atmosfär på hair international Läs mer
  • Jennie S skrev om Hair International
    Adam var bra, salongen var urusel!!! Tvätt på ställning! Kvinnorna som även arbetade där var ovårdade! Problem med trasig tvättstation som läcker över hela golvet!!! Personal som torkar....En Idiot säger att det är därför jag sparar gamla handdukar!....wow ärligt??? Dessutom var det överpriset jämte kollegor i branschen som ligger väldigt nära!!!! Men Adam... han var bra.... så överväg den konstruktiva kritiken som NI bett om, så kanske ni får behålla sådana anställda😃 Läs mer
    2018-03-29 micha S svarar Jennie S
    Var trevligt att du tyckte att Adam var trevlig och duktig . Men en sak har du fattat fel . Vi hade president bytt till nya handdukar och i samband med att vi hade problem med avlopp i Hela fastigheten så den personen som du kallade för idiot vilken råkar vara jag . Då hade vi sparat gamla handdukar för att när vatten kom så kom det md stora mängder . Det fanns inget annat sätt att agera i sådan akut situation . Tvätt ställ för att problemet med avlopp återstod. Våran personal är inte ovårdade . Respekt till din åsikt men vi skulle uppskatta att du frågar oss om problemen innan du yttrar dig . Du är alltid välkommen och vi är alltid mer än glada att ta hand om dig . Med vänlig hälsning, Johnny
  • Susanne N skrev om Hair International
    Samira är helt fantastisk. Hon är verkligen proffsig. Läs mer
  • Tyra P skrev om Hair International
    Min upplevelse på hair international var väldigt bra! Kom dit och fick direkt hjälp och det märktes att jack var duktig och trevlig direkt så jag kände mig avslappnad och litade på honom. I slutändan blev jag jättenöjd och jag kommer absolut komma tillbaka. Läs mer
  • Kim F
    Kim F skrev om Hair International
    Wassim är en fantastisk barberare! Erfaren, noggrann och proffsig.

Vad gäller Hair International så undrar jag varför i hela friden man spelar så otroligt dålig och intetsägande musik, dessutom på hög volym? Jag menar; inte förväntade jag mig att höra mina favoritlåtar men kom igen! Läs mer
  • Daniel C skrev om Hair International
    Han är grym på det han gör och väldigt lyhörd. Läs mer
  • Jesper Ö skrev om Hair International
    det var bra. fick en snygg klippning. Läs mer
  • Peter D skrev om Hair International
    Mycket bra, noggrann och duktig med både sax och maskin. Kommer med förslag och ör snabb men det påverkar inte slutresultatet. Läs mer
  • Tommy S skrev om Hair International
    Fantastiskt bra! Väl omhändertagen och ett slutresultat som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • Karin S skrev om Hair International
    Han är skicklig och kan läsa av mitt hår o önskemål på ett bra sätt. Läs mer
  • Fabio V skrev om Hair International
    Wassim förstår exakt vad man vill till och med när man vill prova något nytt. Han bemöter alla med ett leende och fullt av positiv energi Läs mer
  • Anna-lena H skrev om Hair International
    Hej,
    Adam var trevlig och proffsig. Jag gick nöjd därifrån och kände mig fin, vilket är ett gott betyg. Läs mer
  • Patrich S skrev om Hair International
    Trevligt öppet bemötande! Trevlig personal och fina lokaler. Läs mer
  • Marie N skrev om Hair International
    Hej!
    Jag blev jätte nöjd med resultatet o kände att han förstod på en gång vilken färg jag var ute efter. Kan varmt rekommendera Adam till vänner, kollegor mm Läs mer
  • Birgitta G skrev om Hair International
    Bra bemötande och jag blev jättenöjd!👍
    Trevligt med musik, men alldeles för hög volym!😩 Läs mer
  • Miki T skrev om Hair International
    Elegant, proffsigt med mycket erfarenhet!! Adam lyssnade på min idé och lyckades bra med slutresultatet. Adam kan som förbättring berätta varje steg han gör så man hänger med för att kunden är som oftast inte i branschen är helt okunnig på området. Jag rekommenderar Adam och hans kollegor! Kommer tillbaka! Läs mer
  • Rasmus W skrev om Hair International
    Wasim är duktig och noggrann som tusan! Läs mer
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Hair International
    Fick en kombination av balaylage och sumbra vid senaste besöket och är urnöjd! Har fått håret fixat med slingor/sumbra flera gånger förut av Samira och resultatet har hållt sig fint i flera månader efteråt utan att utväxten ser ful ut. Alltid trevlig stämning på hair international också:) Läs mer
  • Corne L skrev om Hair International
    Trevlig,vänlig,snabb o omhändertagande . Väldig nöjd va jag man efter behandling av hårbeklädnaden i ansikte o skalp. Läs mer
  • Caroline R skrev om Hair International
    Mycket trevlig, duktig och lyssnar på kunden Läs mer
  • Mikael V skrev om Hair International
    Mkt trevlig personal. Allt från bokningen i telefonen, kaffet när man kommer till klippningen.

Jimmy är en otroligt duktig frisör. Läs mer
  • Lynda B skrev om Hair International
    Jättebra. Han var lyhörd för mina önskemål samtidigt som han gav råd och tips utifrån sin proffession. Läs mer
  • Therese J skrev om Hair International
    Jag har inte varit så nöjd när jag gått från frisören någon gång tidigare som efter besöket på Hair Internationel och med Samira som frisör. Hon var lugn inlyssnande och klippte mitt hår precis som jag ville ha det! Supernöjd och glad för att jag hittat vart jag kan fortsätta gå i framtiden! :) Läs mer
  • Dalia L
    Dalia L skrev om Hair International
    Jag hade blivit rekommenderad att åka från Uppsala där jag bor, till Stockholm för att färga och klippa mig hos Samira på Hair international. Det var verkligen värt resan då hon lycnades färha mitt brunröda hår till en fantastiskt fin blond färg med slingor, vilket jag önskade men ingen annan frisör hade kunnat göra. Är väldigt nöjd med resultatet och hennes bemötande och professionalism. Rekommenderar alla att klippa och färga håret hos Samira.

Tack så mycket Samira! Läs mer
  • Britta N skrev om Hair International
    Hon som klippte mig lyssnade på vad jag ville ha gjort. Stort engagemang.
    Vore bra om man använde ett skydd vid härtvätt så det blev mindre skvätt med vatten. Jag kunde sagt till då men det blev inte av Läs mer
  • Birgitta G skrev om Hair International
    Mycket nöjd med mitt besök på Hair Int. Läs mer
  • Lynda B skrev om Hair International
    Jag bokade en frisörtid samma dag. Företaget såg till att jag fick en tid lite senare på kvällen och var sedan noggranna med vad jag önskade och se till att resultatet matchade mina önskemål. Både färgning och klippning blev över all förväntan och jag kommer gärna tillbaka till hair international. Läs mer
    Johnny S gillar detta
  • Gunilla S skrev om Hair International
    Tycker att Stella är en mycket duktig och kunnig frisör. Trevligt bemötande. 🔅🔅🔅🔅🔅Hälsn Gunilla Schuber Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Hair International
    Alltid vänligt och effektivt bemötande, med erbjudande om kaffe vid minsta väntetid. Klippning är mitt huvudsakliga (!) behov och jag är alltid mycket nöjd med resultatet. Kaffet är bra men Stella är bäst. Läs mer
  • Michele F skrev om Hair International
    Samira är alltid trevlig och tillmötesgående. Och väldigt duktig på det hon gör! Kommer att fortsätta att klippa och slinga mitt hår hos henne! Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Hair International
    Samira är en väldigt trevlig och engagerad frisör som jag blivit stammis hos. Känner mig trygg och välkommen när jag är på salongen. Är alltid helnöjd med både klippning och färgning. Bra pris och goda hårtips får man dessutom. Läs mer
  • Lollo S skrev om Hair International
    Professionell och jättetrevlig. Kunnig. Läs mer
  • Jörgen B skrev om Hair International
    Hårvård, klippning. Trevliga och alltid hjälpsamma. Läs mer
  • Kerstin C skrev om Hair International
    Duktig frisör vilket är viktigast men också trevlig. Läs mer
  • Andrea H skrev om Hair International
    Mycket bra, lite dyrt men jag var väldigt nöjd med resultatet. Professionell frisör som förstod direkt vad jag ville ha Läs mer
  • Sophie B skrev om Hair International
    Duktig frisör, bra att färga och klippa Läs mer
  • Victoria M skrev om Hair International
    First appointment with new hair dresser is always nerve racking especially going for cut and colour, 10 years i didn't change my hair dresser back in London, i had to bcoz of longer staying... But No need to worry at all, From the initial welcome and then consultation and colour check, Jack was at all time attentive professional and informative around colours, Im very happy with the colour, And the hair cut he talked me through the whole process of what he would be cutting off my hair to style it to go through the growing process and how to care and maintain my hair till my return. He assured me every step of the way, He is brilliant...I completely trust him...I was so relaxed and so not nervous in any of my time spent with him, It was super super great experience, Thank you Jack and now i will have to wait to return back to Sweden Just to visit you Läs mer
    Johnny S, micha S gillar detta
  • Maria F skrev om Hair International
    Jack är mycket förstående, professionell, snabbt och roligt... han gjorde min slingor och färg precis som jag ville, Jag har besökt mångar frisörer men aldrig såg en frisör och tekniker som jack, Jag rekommenderar gärna alla för att gå till Hair Internationl till jack, tack, jag Kommer säkert tillbaka Läs mer
    Johnny S, micha S gillar detta

Bästa frisörerna i Nacka: