Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Hair International

Hair International

Siroccogatan 4, 131 54 Nacka — Visa karta

Hos Hair International älskar vi att arbeta med människor och att ge dig som kund den absolut bästa möjliga servicen. För att vi ska kunna matcha just dina behov och din livsstil ger vi våra frisörer fortlöpande utbildningar för att alltid vara uppdaterade på de senaste teknikerna och fräschaste trenderna.

Förutom att vi erbjuder damklippning, herrklippning och barnklippning kan vi i vår Barbershop, med stor expertis utföra allt inom herrmode och styling. Rakning med kniv, varma handdukar, ansiktsmassage med oljor anpassade för skägg samt lotion som passar din hud.

Vi erbjuder Konsultation där vi först sätter oss och lyssnar till dina önskemål och kommer fram till en lösning tillsammans med dig som passar dina behov och din livsstil. Vi genomför ansitksvård som ska matcha din frisyr, här tar vi hand om ditt ansikte då vi bland annat färgar fransar och plockar bryn. För att vi ska kunna ge dig den bästa servicen för dina behov har vi flera olika produkter och märken där vi erbjuder dig de absolut bästa produkterna som passar just dig i vår shop. Endast den bästa kvalitén är bra nog för våra kunder!

Varmt välkommen!
Öppet just nu