Alla kategorier Frisör Stockholms län Nacka Hair International

Hair International

Siroccogatan 4, 131 54 Nacka — Visa karta

Hos Hair International älskar vi att arbeta med människor och att ge dig som kund den absolut bästa möjliga servicen. För att vi ska kunna matcha just dina behov och din livsstil ger vi våra frisörer fortlöpande utbildningar för att alltid vara uppdaterade på de senaste teknikerna och fräschaste trenderna.

Förutom att vi erbjuder damklippning, herrklippning och barnklippning kan vi i vår Barbershop, med stor expertis utföra allt inom herrmode och styling. Rakning med kniv, varma handdukar, ansiktsmassage med oljor anpassade för skägg samt lotion som passar din hud.

Vi erbjuder Konsultation där vi först sätter oss och lyssnar till dina önskemål och kommer fram till en lösning tillsammans med dig som passar dina behov och din livsstil. Vi genomför ansitksvård som ska matcha din frisyr, här tar vi hand om ditt ansikte då vi bland annat färgar fransar och plockar bryn. För att vi ska kunna ge dig den bästa servicen för dina behov har vi flera olika produkter och märken där vi erbjuder dig de absolut bästa produkterna som passar just dig i vår shop. Endast den bästa kvalitén är bra nog för våra kunder!

Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör: 10:00-18:00
Sön: 11:00-17:00

Läs vad 130 kunder tycker om Hair International

• Britta N
    Britta N skrev om Hair International
    Hon som klippte mig lyssnade på vad jag ville ha gjort. Stort engagemang.
    Vore bra om man använde ett skydd vid härtvätt så det blev mindre skvätt med vatten. Jag kunde sagt till då men det blev inte av
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Hair International
    Mycket nöjd med mitt besök på Hair Int.
  • Lynda B
    Lynda B skrev om Hair International
    Jag bokade en frisörtid samma dag. Företaget såg till att jag fick en tid lite senare på kvällen och var sedan noggranna med vad jag önskade och se till att resultatet matchade mina önskemål. Både färgning och klippning blev över all förväntan och jag kommer gärna tillbaka till hair international.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Stella en del av Hair International
    Tycker att Stella är en mycket duktig och kunnig frisör. Trevligt bemötande. 🔅🔅🔅🔅🔅Hälsn Gunilla Schuber
  • Anders W
    Anders W skrev om Hair International
    Alltid vänligt och effektivt bemötande, med erbjudande om kaffe vid minsta väntetid. Klippning är mitt huvudsakliga (!) behov och jag är alltid mycket nöjd med resultatet. Kaffet är bra men Stella är bäst.
  • Michele F
    Michele F skrev om Samira en del av Hair International
    Samira är alltid trevlig och tillmötesgående. Och väldigt duktig på det hon gör! Kommer att fortsätta att klippa och slinga mitt hår hos henne!
  • Anna R
    Anna R skrev om Samira en del av Hair International
    Samira är en väldigt trevlig och engagerad frisör som jag blivit stammis hos. Känner mig trygg och välkommen när jag är på salongen. Är alltid helnöjd med både klippning och färgning. Bra pris och goda hårtips får man dessutom.
  • Lollo S
    Lollo S skrev om Samira en del av Hair International
    Professionell och jättetrevlig. Kunnig.
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Hair International
    Hårvård, klippning. Trevliga och alltid hjälpsamma.
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Samira en del av Hair International
    Duktig frisör vilket är viktigast men också trevlig.
  • Andrea H
    Andrea H skrev om Hair International
    Mycket bra, lite dyrt men jag var väldigt nöjd med resultatet. Professionell frisör som förstod direkt vad jag ville ha
  • Sophie B
    Sophie B skrev om Jack en del av Hair International
    Duktig frisör, bra att färga och klippa
  • Victoria M
    Victoria M skrev om Jack en del av Hair International
    First appointment with new hair dresser is always nerve racking especially going for cut and colour, 10 years i didn't change my hair dresser back in London, i had to bcoz of longer staying... But No need to worry at all, From the initial welcome and then consultation and colour check, Jack was at all time attentive professional and informative around colours, Im very happy with the colour, And the hair cut he talked me through the whole process of what he would be cutting off my hair to style it to go through the growing process and how to care and maintain my hair till my return. He assured me every step of the way, He is brilliant...I completely trust him...I was so relaxed and so not nervous in any of my time spent with him, It was super super great experience, Thank you Jack and now i will have to wait to return back to Sweden Just to visit you
  • Maria  F
    Maria F skrev om Jack en del av Hair International
    Jack är mycket förstående, professionell, snabbt och roligt... han gjorde min slingor och färg precis som jag ville, Jag har besökt mångar frisörer men aldrig såg en frisör och tekniker som jack, Jag rekommenderar gärna alla för att gå till Hair Internationl till jack, tack, jag Kommer säkert tillbaka
  • Lovisa M
    Lovisa M skrev om Jack en del av Hair International
    Jag besökte salongen för att slinga min mörka utväxt ljus. Hårbotten blev orange, överenskommelsen var blond som resten av mitt hår. När jag några dagar senare gick tillbaka färjades min utväxt igen (detta återbesök fick jag betala för) men då till brun. Så jag betalade alltså ca 2000kr för att se ut precis som jag gjorde sedan innan. Jag kommer inte besöka hair international igen.
    2017-09-12 Johnny S svarar Lovisa M
    Hej Lovisa

Tråkigt att du upplevde ditt besök till oss på Hair International på det sättet . Men jag (Johnny ) ägaren visste ingenting om det som har hänt . Med all respekt till det du tycker så vill jag gärna att du kommer på en återbesök och då vill jag kolla dina önskemål och se till att du är nöjd .
    När det gäller att du kom tillbaks efter några dagar och fick betala igen så måste jag kolla på vad som hade hänt . Så du är välkommen till att kontakta salongen och se till att du bokar tiden hos mig ifall du vill . Tack i förhand
    Johnny
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Hair International
    Väldigt schysst lokal med inbjudande miljö. Får mycket och bra klippning för pengarna. Aningen slarvig och hårdhänt.
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Johnny en del av Hair International
    Alltid glad och trevlig, noggrann och lyssnar till vad man önskar och får alltid till en snygg klippning. Service inriktad och alltid glad 👍
  • Monica S
    Monica S skrev om Johnny en del av Hair International
    Skicklig fick längden som jag ville ha.
    Johnny kollade även att det skulle fungera att ha håret i tofs.
    Trevlig prat stund och snabb.
  • Eva K
    Eva K skrev om Samira en del av Hair International
    Samira var sympatisk o trevlig!, och hon gjorde ett mycket bra och proffsigt jobb. Håret blev som jag önskat.Rekomenderar henne gärna! Eva
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Hair International
    Min frisörska på HI klipper bra, aldrig några problem. Många olika produkter i butiken som. Plus för det jättestora saltvattensakvariet :)
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Jack en del av Hair International
    Jag är jättenöjd med Jack. Han var väldigt trevlig och klippte mig proffsigt.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Johnny en del av Hair International
    Superbra och trevligt!! Proffessionell och inlyssnande. Bra jobb!
  • Aleksandra C
    Aleksandra C skrev om Jack en del av Hair International
    Jack bemötte mig proffedionellt med god kunskap.
    Han tog sig tid när jag inte bokat och han gav råd.
    mycket nöjd!
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Samira en del av Hair International
    Trevlig-kunnig-närvarande -idérik ser fram emot våra träffar - nöjd när jag går därifrån
  • Oer A
    Oer A skrev om Samira en del av Hair International
    Finns inget mer att önska av Samira. Perfekt både bemötande och klippning.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Samira en del av Hair International
    Trevlig, bryr sig om en, hjälper en i valav frisyr och längd och färg
  • Alka P
    Alka P skrev om Jack en del av Hair International
    Jack är en utav dom bästa frisörerna jag någonsin har varit hos. Jag blir alltid lika nöjd och glad över mitt hår när jag varit hos Hair International och Jack.
  • Ola E
    Ola E skrev om Hair International
    Bra bemötande o proffsig klippning!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Hair International
    Väldigt proffsiga. Klipper igen håret ordentligt och noggrant även på barn. Både sonen och dottern var väldigt nöjda.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jack en del av Hair International
    Duktig och trevlig! Blev som jag hade tänkt mig.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Jimmy en del av Hair International
    Hej, Jimmy var trevlig och professionell. Jag är mycket nöjd med både klippning och behandling av skägget. Mvh Patrik
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Hair International
    Blev bra bemött o upplevde att hon kunde sin sak.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Jimmy en del av Hair International
    Lätt att boka tid per telefon.
    Trevligt bemötande, bra klippning som alltkd
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Hair International
    Blev klippt perfekt, mycket nöjd!
  • Leo B
    Leo B skrev om Hair International
    Bra klippning, snabb drop-in tid.
    Aningen hårdhänt frisör.
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Hair International
    Tvätt, klippning.
    Bra bemötande i telefonen.
    Fick snabbt en tid.
    Behövde inte vänta mer än 5 min efter överenskommelse
    Proffsig frisör, dock alldeles för varm fön som brände - bad om att inte gå så nära, inte riktig förståelse från frisören som faktiskt var lite för hårdhänt även med kammen.
    Fixade å stajlade lite väl mycket. Det var en onsdagkväll, skulle inte ha "fest-frisyr" direkt.
    Köpte en hårprodukt som jag är nöjd med.
  • Annika T
    Annika T skrev om Hair International
    Alltid trevligt bemötande. Helt OK för barnklippning som det är det vi går dit för.
  • Åke N
    Åke N skrev om Wassim en del av Hair International
    Han klippte den finaste frisyren jag någonsin haft. Jättemånga har gett mig komplimanger för den. Är supernöjd. Wassim var riktigt kul trots att han inte kunde så mycket svenska.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Stella en del av Hair International
    Trevlig och lyhörd för mina önskningar.
  • Maria N
    Maria N skrev om Hair International
    Jättetrevligt och bra bemötande!
  • Therese B
    Therese B skrev om Jack en del av Hair International
    Jag hamnade hos Jack av en slump så där mitt i sommaren en söndag. Vilken tur för mig! Han gjorde underverk på mitt hår som va slitet och fult. Dessutom färgade han bort mitt gula hår t exakt den färgen jag ville ha på bara 5 min😱Så trevlig, proffsig och hög service känsla. Jag kommer görna tillbaka å han får mina bästa rekommendationer. Tack Jack!👍🏻
  • Annika E
    Annika E skrev om Samira en del av Hair International
    Samira vet hur jag vill bli klippt och jag är alltid nöjd efter mina besök.
  • Elin S
    Elin S skrev om Jack en del av Hair International
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Jack, han var trevlig och väldigt hjälpsam. Mitt hår blev helt fantastiskt, helt klart över mina förväntningar. Förra året när jag försökte få det från svart till blont blev det en total katastrof. Behövde färga flera gånger hos frisör och ännu fler gånger hemma, detta ledde till att mitt hår började falla av och det var groteskt fult. Jack var så fantastiskt duktig så att han fixade det på en gång. Bara en färgning och han fixade mitt hår från svart till blont igen. Dessutom var han snäll och han var väldigt serviceminded.
    Tusen tack än en gång
  • Christina B
    Christina B skrev om Stella en del av Hair International
    Stella förstod mina önskemål på en gång och klippte mig så snyggt. Det märktes att hon är väldigt duktig. Dessutom är hon jättetrevlig!
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Hair International
    Super nöjd! Varit hos henne tidigare och blev lika nöjd då.
  • Anna B
    Anna B skrev om Jack en del av Hair International
    Super bra service & proffsig kille! Noggrann som lyssnade på mina önskemål.
  • Lillemor L
    Lillemor L skrev om Samira en del av Hair International
    Trevlig. Fick förklaring som jag aldrig fått förut (och saknat). Kunnig.
  • Senija D
    Senija D skrev om Samira en del av Hair International
    Bra klippning och trevligt bemötande.
  • Jenica R
    Jenica R skrev om Samira en del av Hair International
    Snabb,snyggt och flexibel!
    Är supernöjd !
  • Anne D
    Anne D skrev om Samira en del av Hair International
    Proffsig effektiv kundvänlig kunnig och inspirerande
Samira
Jimmy