Hair International

Hair International

Ring 08-718 27 25 www.s-hi.se

Hos Hair International älskar vi att arbeta med människor och att ge dig som kund den absolut bästa möjliga servicen. För att vi ska kunna matcha just dina behov och din livsstil ger vi våra frisörer fortlöpande utbildningar för att alltid vara uppdaterade på de senaste teknikerna och fräschaste trenderna. Förutom att vi erbjuder...

168 omdömen om Hair International

THOMAS A
Skrev om Hair International

Klippte snett och lite för högt upp.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Paul Mattias R
Skrev om Hair International

Ville få mitt jätteskägg ansat till ett prydligt tjockt hipsterskägg, men gick därifrån med ett tunt och flygigt skägg med konstig form. Tyvärr minns jag inte vad killen hette, men att ansa ett skägg och ändå behålla fylligheten var inte hans starka område tydligen. Så då får jag odla ytterligare fyra månader för att reparera skadan. Nästa gång (som inte blir Hair International) ska jag vara extremt tydlig med mina önskemål. Det räckte tydligen inte med att peka på en bild med tjockt hippsterskägg och säga så vill jag ha det och säga att jag vill behålla det tjockt...

Maria  E
Skrev om Hair International

Jag blev nöjd, rekommenderas, kommer nog tillbaka.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Vasiliki  T
Skrev om Hair International

Jag har blivit behandlad av Alexandra. Resultatet blev jättebra( slingor och hårfärg-nyans) och hon fönade håret. Själva färgen perfekt och även finare nu , alltså en månad senare. Alexandra är lugn, och vill ”pyssla” länge med ditt hår så du måste verkligen ha tid och gilla att någon håller på med håret. Det gillar jag, så plus där. Tyvärr var priset för hög för det blev 2.500kr! Personalen var ej ovårdad! Det var rent och det fanns ett stor aquarium vilket var härlig att se. Om priserna var rimligare då skulle det vara...

Clara T

Mkt bra och trevlig frisör och jag blev supersnygg ! Vilket lyft! Klippning färg och styling! Super!!

Hagop J gillar detta
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anna-karin M

Otroligt vänlig, snabb och proffsig i sitt jobb. Trevlig och intressant att prata med.

Annette W

Kunnig, Bra bemötande, Kommer att återkomma

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen

Mlin S

Jag tycker att Adam var duktig och trevlig. Jag var väldigt nöjd med håret. Det som måste kommuniceras är priset‼️ Jag trodde att det skulle kosta typ 1500,- men när jag skulle betala så var priset det dubbla. Jag som kund har ingen aning vad de olika momenten för slingning kostar då är det viktigt att man berättar och förklarar. Det är dumt att tro att kunden är gjord av pengar!

Angela Terese C

Samira lägger energi på både klippning och att veta/minnas vem du är. Hon bemöter på sådant sätt att jag känner mig hemma, sedd och upfattar vad jag vill ha av mitt hår. Jag känner mig väldigt trygg med Samira o jag kommer fortsätta gå till henne.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Björn R

Riktigt bra. Väldigt trevligt bemötande och riktigt nöjd med resultatet.

Yvonne E

Samira är mycket proffsig har klippt mig ett antal ggr hos henne 👍👏

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Julia E

Jag har gått till Jack i snart ett år nu och blir alltid lika nöjd med resultatet! Han kommer med bra förslag samt tar hänsyn till mina åsikter. Jack är väldigt social och trevlig, vilket gör att jag känner mig väl bemött som kund hos Hair International!

Hagop J gillar detta
Tugba Y

Har klippt mig hos Samira i över 7 år och skulle aldrig gå till någon annan. Samira är trevlig,lyhörd, proffsig och sätter kunden i fokus och bästa av allt väldigt noggrann av sig. Man kommer och sätter sig risig i håret och ställer sig upp som en stjärna efter klippningen! Uppskattar även små pratstunderna över en kopp kaffe och se över den fräscha salongen.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Sanja S

Jag hade läst bra omdömen om Samira på Hair International och tänkte testa själv. Både klippningen och färg överträffade mina förväntningar - stort tack!

Taina T

Varit hos honom (Adam) 3 gg. Även första gången var bemötande väldigt behagligt. Han föreslog till mig en frisyr som verkligen passar mig utmärkt!! Tack! Rekommenderar honom starkt till alla Och överhuvudtaget är det proffsigt och trevligt atmosfär på hair international

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Jennie S

Adam var bra, salongen var urusel!!! Tvätt på ställning! Kvinnorna som även arbetade där var ovårdade! Problem med trasig tvättstation som läcker över hela golvet!!! Personal som torkar....En Idiot säger att det är därför jag sparar gamla handdukar!....wow ärligt??? Dessutom var det överpriset jämte kollegor i branschen som ligger väldigt nära!!!! Men Adam... han var bra.... så överväg den konstruktiva kritiken som NI bett om, så kanske ni får behålla sådana anställda😃

Svar från Adam

Var trevligt att du tyckte att Adam var trevlig och duktig . Men en sak har du fattat fel . Vi hade president bytt till nya handdukar och i samband med att vi hade problem med avlopp i Hela fastigheten så den personen som du kallade för idiot vilken råkar vara jag . Då hade vi sparat gamla handdukar för att när vatten kom så kom det md stora mängder . Det fanns inget annat sätt att agera i sådan akut situation . Tvätt ställ för att problemet med avlopp återstod. Våran personal är inte ovårdade . Respekt till din åsikt men...

Susanne N

Samira är helt fantastisk. Hon är verkligen proffsig.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Tyra P

Min upplevelse på hair international var väldigt bra! Kom dit och fick direkt hjälp och det märktes att jack var duktig och trevlig direkt så jag kände mig avslappnad och litade på honom. I slutändan blev jag jättenöjd och jag kommer absolut komma tillbaka.

Kim F

Wassim är en fantastisk barberare! Erfaren, noggrann och proffsig. Vad gäller Hair International så undrar jag varför i hela friden man spelar så otroligt dålig och intetsägande musik, dessutom på hög volym? Jag menar; inte förväntade jag mig att höra mina favoritlåtar men kom igen!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Daniel C

Han är grym på det han gör och väldigt lyhörd.

Jesper Ö
Skrev om Hair International

det var bra. fick en snygg klippning.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Peter D
Skrev om Hair International

Mycket bra, noggrann och duktig med både sax och maskin. Kommer med förslag och ör snabb men det påverkar inte slutresultatet.

Tommy S
Skrev om Hair International

Fantastiskt bra! Väl omhändertagen och ett slutresultat som jag är mycket nöjd med.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1051 omdömen 4.8 av 1051 omdömen

Karin S

Han är skicklig och kan läsa av mitt hår o önskemål på ett bra sätt.

Fabio V

Wassim förstår exakt vad man vill till och med när man vill prova något nytt. Han bemöter alla med ett leende och fullt av positiv energi

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 594 omdömen 4.6 av 594 omdömen

Natalie W Natalie W
Anna-lena H

Hej, Adam var trevlig och proffsig. Jag gick nöjd därifrån och kände mig fin, vilket är ett gott betyg.

Patrich S
Skrev om Hair International

Trevligt öppet bemötande! Trevlig personal och fina lokaler.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Marie N

Hej! Jag blev jätte nöjd med resultatet o kände att han förstod på en gång vilken färg jag var ute efter. Kan varmt rekommendera Adam till vänner, kollegor mm

Birgitta G

Bra bemötande och jag blev jättenöjd!👍 Trevligt med musik, men alldeles för hög volym!😩

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Miki T

Elegant, proffsigt med mycket erfarenhet!! Adam lyssnade på min idé och lyckades bra med slutresultatet. Adam kan som förbättring berätta varje steg han gör så man hänger med för att kunden är som oftast inte i branschen är helt okunnig på området. Jag rekommenderar Adam och hans kollegor! Kommer tillbaka!

Rasmus W
Skrev om Hair International

Wasim är duktig och noggrann som tusan!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Annelie J

Fick en kombination av balaylage och sumbra vid senaste besöket och är urnöjd! Har fått håret fixat med slingor/sumbra flera gånger förut av Samira och resultatet har hållt sig fint i flera månader efteråt utan att utväxten ser ful ut. Alltid trevlig stämning på hair international också:)

Corne L

Trevlig,vänlig,snabb o omhändertagande . Väldig nöjd va jag man efter behandling av hårbeklädnaden i ansikte o skalp.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Caroline R

Mycket trevlig, duktig och lyssnar på kunden

Mikael V
Skrev om Hair International

Mkt trevlig personal. Allt från bokningen i telefonen, kaffet när man kommer till klippningen. Jimmy är en otroligt duktig frisör.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Lynda B

Jättebra. Han var lyhörd för mina önskemål samtidigt som han gav råd och tips utifrån sin proffession.

Therese J
Skrev om Hair International

Jag har inte varit så nöjd när jag gått från frisören någon gång tidigare som efter besöket på Hair Internationel och med Samira som frisör. Hon var lugn inlyssnande och klippte mitt hår precis som jag ville ha det! Supernöjd och glad för att jag hittat vart jag kan fortsätta gå i framtiden! :)

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Dalia L
Skrev om Hair International

Jag hade blivit rekommenderad att åka från Uppsala där jag bor, till Stockholm för att färga och klippa mig hos Samira på Hair international. Det var verkligen värt resan då hon lycnades färha mitt brunröda hår till en fantastiskt fin blond färg med slingor, vilket jag önskade men ingen annan frisör hade kunnat göra. Är väldigt nöjd med resultatet och hennes bemötande och professionalism. Rekommenderar alla att klippa och färga håret hos Samira. Tack så mycket Samira!

Britta N
Skrev om Hair International

Hon som klippte mig lyssnade på vad jag ville ha gjort. Stort engagemang. Vore bra om man använde ett skydd vid härtvätt så det blev mindre skvätt med vatten. Jag kunde sagt till då men det blev inte av

Birgitta G
Skrev om Hair International

Mycket nöjd med mitt besök på Hair Int.

Lynda B
Skrev om Hair International

Jag bokade en frisörtid samma dag. Företaget såg till att jag fick en tid lite senare på kvällen och var sedan noggranna med vad jag önskade och se till att resultatet matchade mina önskemål. Både färgning och klippning blev över all förväntan och jag kommer gärna tillbaka till hair international.

Johnny S gillar detta
Gunilla S

Tycker att Stella är en mycket duktig och kunnig frisör. Trevligt bemötande. 🔅🔅🔅🔅🔅Hälsn Gunilla Schuber

Anders W
Skrev om Hair International

Alltid vänligt och effektivt bemötande, med erbjudande om kaffe vid minsta väntetid. Klippning är mitt huvudsakliga (!) behov och jag är alltid mycket nöjd med resultatet. Kaffet är bra men Stella är bäst.

Michele F

Samira är alltid trevlig och tillmötesgående. Och väldigt duktig på det hon gör! Kommer att fortsätta att klippa och slinga mitt hår hos henne!

Anna R

Samira är en väldigt trevlig och engagerad frisör som jag blivit stammis hos. Känner mig trygg och välkommen när jag är på salongen. Är alltid helnöjd med både klippning och färgning. Bra pris och goda hårtips får man dessutom.

Lollo S

Professionell och jättetrevlig. Kunnig.

Jörgen B
Skrev om Hair International

Hårvård, klippning. Trevliga och alltid hjälpsamma.

Kerstin C

Duktig frisör vilket är viktigast men också trevlig.

Andrea H
Skrev om Hair International

Mycket bra, lite dyrt men jag var väldigt nöjd med resultatet. Professionell frisör som förstod direkt vad jag ville ha

Sophie B

Duktig frisör, bra att färga och klippa