Deleine

Deleine

Ring 072-250 74 74 www.deleine.net

Deleine startade 2017 av Josefine och har alltid haft fokus på en avkopplande miljö. Så lämna vardags stressen utanför, kom in till oss på en avslappnande stund. Salong Deleine ligger i Solna, här får du njuta av en lugn stund för dig själv. Vi som jobbar på Deleine vet vilka de senaste trenderna är, vi är specialiserade...

24 omdömen om Deleine

Rigmor O
Skrev om Deleine

Josefine är alltid trevlig att klippa sig hos, många trevliga samtal och hon kommer ihåg mig även om det var längesen jag var hos henne!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 307 omdömen 4.7 av 307 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid lika nöjd med besök hos Dijana!

Åsa Å
Skrev om Deleine

Josefin både duktig frisör o mkt trevlig!

Cecilia T
Skrev om Deleine

God kundservice Bra tips på omvårdnad och produkter för hårvård Rena och fräscha lokaler Nöjd med slutresultatet Resultatet blev bättre än vad jag förväntat mig

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2026 omdömen 4.9 av 2026 omdömen

Annette W Annette W
Caroline Elisabeth P

Enda stället jag går till ☺️ Bästa!

Tuva B
Skrev om Deleine

Jag berättade kort vad min tanke var och hon förstod och anpassade efter mitt hår. Grymt. Josefine är även väldigt trevlig och lätt att prata med vilket gjorde besöket ännu bättre! Supernöjd

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 240 omdömen 4.6 av 240 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid trevlig, snabb men noggrann

Evelina V Evelina V
Emelie S
Skrev om Deleine

Josefine är världens bästa frisör! Lyhörd, ödmjuk och rolig. Hon walk the extra mile!!

Wolfgang Z
Skrev om Deleine

Mycket trevlig besök och väldigt nöjd med klippningen.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

Marita B
Skrev om Deleine

Strålande bra👏👏 fantastiskt bemötande av alla där

Marie S
Skrev om Deleine

Trevliga, glada och mycket duktiga. Resultatet blev högt över förväntan ❤️

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Annika O
Skrev om Deleine

Mycket bra är nöjd. Bra bemötande köpte också hårschampo. Återkommer gärna.

Kerstin R
Skrev om Deleine

Alltid bra! Bra klippning, bra service och alltid mån om mig som kund. Bäst!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Susanne G
Skrev om Deleine

Bra service, stor kunskap, familjärt och man får alltid det där lilla extra. Har gått hos Deleine i många år och är supernöjd!!!

Jessica K
Skrev om Deleine

Otroligt bra bemötande av Josefine! Känner mig alltid trygg med mitt hår när hon gör det! Rekommenderar starkt

Deleine gillar detta
Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 393 omdömen 4.8 av 393 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Sofia H
Skrev om Deleine

Diana är en otroligt skicklig frisör. Blir alltid lika nöjd!

First-Name L

Tjejerna på Deleine är alltid välkomnande, proffsiga och härliga att vara omkring. Jag ser alltid fram emot ett besök.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Jeanette B
Skrev om Deleine

Deleine är ett sånt där ställe som man känner sig hemma på. Familjärt, varmt och proffsigt. Jag har varit där ett par gånger nu och jag ser fram emot varje tillfälle. Jag kan varmt rekommendera Deleine.

Martine O
Skrev om Deleine

Superbra service och alltid lika mysigt att gå till Deleine!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 472 omdömen 4.9 av 472 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Olivia K
Skrev om Deleine

Fantastiskt bemötande av Josefine! Hon lyssnar, är inkännande och lyckas förvandla mina svamliga ord till ett perfekt resultat. För att kunna fräscha upp färgen över tid blandade hon en färgbomb som passar just min hårfärg som jag köpte med mig hem. Sist men inte minst så ger Josefine en otrolig huvudmassage! (Folieslingor och klippning)

Birgit B
Skrev om Deleine

Bemöttes med respekt om min önskan för frisyr. Mycket nöjd med resultatet.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 294 omdömen 4.6 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Nadja L
Skrev om Deleine

Världens bästa tjejer!! Grymma på allt dem tar sig an! ❤️

Tatiana F
Skrev om Deleine

Proffs! Jättenöjd med färgen! Återkommer gärna.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 304 omdömen 4.6 av 304 omdömen

Johanna W
Skrev om Deleine

Josefine mötte, som alltid, alla mina förväntningar. Perfekt resultat och fantastisk service 🌸

Roger E

Trevligt och proffsigt bemötande

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 269 omdömen 4.8 av 269 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Lotta H
Skrev om Deleine

Supernöjd!! Trevlig stund och riktigt bra resultat! Har hittat min forever frisör🥰🥰