Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Ladies & Gentlemen hair studio

Ladies & Gentlemen hair studio

Bibliotekstorget 33, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Ladies & Gentlemen i Solna centrum. Vi utför det mesta inom hårvård för honom & henne. Vi säljer produkter från; KMS, Joico, REF, L'Oreal, Matrix, Lanza, Fudge, Graham Webb, Wella, SP, d:fi, Maria Nila. se vår hemsida för kampanjer.
Studievägen 10, 19150, Sollentuna
Mandy Medical
Robert L:
Ett gott bemötande med massage som gör fortsatt gott. Spänningar släpper och det känns skönt att gå stunden efter.

Frisörer nära Ladies & Gentlemen hair studio:

Ankdammsgatan 33, Solna
Välkommen till Samy's Barbershop - en barberare och skönhetssalong för män! Läs mer ›
Lucas L:
5-stjärnig salong. Service, produkter och vård. Rekommenderas starkt!

Evenemangsgatan 12B, SOLNA
Unna ditt hår lite vardagslyx! Vi på Lyx by Rebecka strävar efter att ge dig hög... Läs mer ›
Lovisa G:
Bästa frisören!! Katta är grym :) Blir alltid lika nöjd där. Rekommenderar verkligen alla att gå dit, proffsiga och härliga tjejer.

Rörstrandsgatan 32, Stockholm
Cupcake Hairstyling i Stockholm har funnits sedan 2010. Passionerade frisörer me... Läs mer ›
anna d:
finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruk...

Karlbergsvägen 37, Stockholm
Eleven frisersalong är centralt beläget i Stockholm city, Vasastan. Professionel... Läs mer ›
Maggie M:
Jag älskar att klippa mig hos Fredrik. Han är alltid så noggrann, omtänksam och vänlig.

Läs vad 3 kunder tycker om Ladies & Gentlemen hair studio

• Jojje B
    Jojje B skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Klippt mig på nästan alla salonger i solna centrum flera ggr men tycker dom på Ladies & Gentlemen är bäst. 280kr för en klippning är rimligt tycker jag. frisören gav sig tid efteråt att hitta en vax jag ville ha.
  • C
    C skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Har klippt mig här en gång förut och blivit nöjd. Den här gången blev jag dock klippt av en medelålders kort, tjock kvinna som lyckades lugga mig vid varenda klipp med frisörsaxen. Hon lyckades till och med lugga mig med hårtrimmern. Frågade ingen gång under klippningen om hur jag ville ha håret, var såklart lite fundersam till en början när hon bara trimmade sidorna och tunnade ut håret uppe på huvudet. Tänkte att det säkert var normalt, tills hon frågade om jag ville ha vax i håret och om jag ville ha det till höger/vänster eller bakåt. Vid den tidpunkten frågade jag henne om hon verkligen inte tänkt klippa mig mer än ca 1cm i topparna uppe på huvudet, vilket hon såg ut att bli väldigt förvånad över. Fick dock mitt hår klippt även uppe på huvudet, vilket bestod av ungefär 15 minuter extra luggande. Hon påminde mig om varför jag ogillar att testa nya frisörer.

Har aldrig varit med om en sämre frisörska. Rekommenderar andra som tänkt gå dit att antingen välja ett annat ställe, eller hålla tummarna för att frisören som tar drop in-kunder har någon som helst yrkesfärdighet.
  • Adam L
    Adam L skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    en liten salong med ett sort hjärta. jätte trevliga personal som gillar sitt jobb. här klipper sig både jag och mina barn, rekommenderas!

Bibliotekstorget 33, 171 45 Solna