Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Ladies & Gentlemen hair studio

Ladies & Gentlemen hair studio

Bibliotekstorget 33, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Ladies & Gentlemen i Solna centrum. Vi utför det mesta inom hårvård för honom & henne. Vi säljer produkter från; KMS, Joico, REF, L'Oreal, Matrix, Lanza, Fudge, Graham Webb, Wella, SP, d:fi, Maria Nila. se vår hemsida för kampanjer.

Läs vad 12 kunder tycker om Ladies & Gentlemen hair studio

• 2019-01-17

Evelina F skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Jätte nöjd med page frisyr. Jag kommer tillbaka! Läs mer

Adam I skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Riktigt bra klippning. Rekommenderas! Läs mer

Maria I skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Klippte min två döttrar här och imponerad hur mycket tid som lades ner på barnklippningar. Jätte nöjda!! Läs mer

Anette G skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Tog pappa hit som fick en en klippning och rakning av skägg. Jätte duktiga! Frisören tog sin tid och pappa fick varma handdukar på ansiktet. Ska testa själv att klipp mig här nästa gång jag är i Stockholm :D Läs mer
  • 2019-01-14

Erika H skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Fick en konsultation för min hårbottenproblem. Med rekommenderad en behandling på salongen och eftervård för hemmabruk. Mycket bra resultat och trevlig hjälpsam personal! Läs mer
  • 2019-01-14

Johannes S skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Kunniga frisörer. Fick en bra klippning och erbjöds kaffe som var gott! Läs mer
  • 2018-11-17

Frida E skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Frisören kallade min dotter för pojke flera gånger trots att jag sa 3 gånger att det var en tjej. Hon hade redan en kortare frisyr. Jag sa att jag ville behålla längden och bara göra det jämnare och frisören tog fram hårtrimmen och gjorde håret hur kort som helst. Jag hann inte säga stopp innan skadan var skedd. Knappt 1 cm där bak. Jag blev helt chockad! Sen att få betala 300kr för detta. Lyssnar inte på vad kunden sagt från början. Sämsta frisör jag varit med om. Kommer aldrig någonsin tillbaka till er. Önskar jag läst recensionerna om er innan. Då hade jag aldrig gått dit Läs mer
  • 2018-05-11

P skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Riktigt orimligt pris, otrevliga personal när man begär om prislistan som ska vara där tillgänglig för kunder, blir de plötsligt väldigt otrevliga! Ej rekommenderat till någon!👎 Läs mer
  • 2018-04-29

H skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Klippte mig hos en kort, medelålders, bred kvinna igår, och det blev verkligen hemskt. Klippningen såg inte klokt ut och frisören skyllde på min hårtyp. När jag sedan försökte få pengarna tillbaka gick det inte.
    Klipp er absolut inte här!!! Läs mer
  • 2013-10-20

Jojje B skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Klippt mig på nästan alla salonger i solna centrum flera ggr men tycker dom på Ladies & Gentlemen är bäst. 280kr för en klippning är rimligt tycker jag. frisören gav sig tid efteråt att hitta en vax jag ville ha. Läs mer
  • 2013-10-05

C skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Har klippt mig här en gång förut och blivit nöjd. Den här gången blev jag dock klippt av en medelålders kort, tjock kvinna som lyckades lugga mig vid varenda klipp med frisörsaxen. Hon lyckades till och med lugga mig med hårtrimmern. Frågade ingen gång under klippningen om hur jag ville ha håret, var såklart lite fundersam till en början när hon bara trimmade sidorna och tunnade ut håret uppe på huvudet. Tänkte att det säkert var normalt, tills hon frågade om jag ville ha vax i håret och om jag ville ha det till höger/vänster eller bakåt. Vid den tidpunkten frågade jag henne om hon verkligen inte tänkt klippa mig mer än ca 1cm i topparna uppe på huvudet, vilket hon såg ut att bli väldigt förvånad över. Fick dock mitt hår klippt även uppe på huvudet, vilket bestod av ungefär 15 minuter extra luggande. Hon påminde mig om varför jag ogillar att testa nya frisörer.

Har aldrig varit med om en sämre frisörska. Rekommenderar andra som tänkt gå dit att antingen välja ett annat ställe, eller hålla tummarna för att frisören som tar drop in-kunder har någon som helst yrkesfärdighet. Läs mer
  • 2009-12-09

Adam L skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    en liten salong med ett sort hjärta. jätte trevliga personal som gillar sitt jobb. här klipper sig både jag och mina barn, rekommenderas! Läs mer

Bästa frisörerna i Solna:

Carina H Carina H tycker: