Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Ladies & Gentlemen hair studio

Ladies & Gentlemen hair studio

Bibliotekstorget 33, 171 45 Solna — Visa karta

Välkommen till Ladies & Gentlemen i Solna centrum. Vi utför det mesta inom hårvård för honom & henne. Vi säljer produkter från; KMS, Joico, REF, L'Oreal, Matrix, Lanza, Fudge, Graham Webb, Wella, SP, d:fi, Maria Nila. se vår hemsida för kampanjer.

Läs vad 3 kunder tycker om Ladies & Gentlemen hair studio

• Jojje B
    Jojje B skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Klippt mig på nästan alla salonger i solna centrum flera ggr men tycker dom på Ladies & Gentlemen är bäst. 280kr för en klippning är rimligt tycker jag. frisören gav sig tid efteråt att hitta en vax jag ville ha. Läs mer
  • C
    C skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    Har klippt mig här en gång förut och blivit nöjd. Den här gången blev jag dock klippt av en medelålders kort, tjock kvinna som lyckades lugga mig vid varenda klipp med frisörsaxen. Hon lyckades till och med lugga mig med hårtrimmern. Frågade ingen gång under klippningen om hur jag ville ha håret, var såklart lite fundersam till en början när hon bara trimmade sidorna och tunnade ut håret uppe på huvudet. Tänkte att det säkert var normalt, tills hon frågade om jag ville ha vax i håret och om jag ville ha det till höger/vänster eller bakåt. Vid den tidpunkten frågade jag henne om hon verkligen inte tänkt klippa mig mer än ca 1cm i topparna uppe på huvudet, vilket hon såg ut att bli väldigt förvånad över. Fick dock mitt hår klippt även uppe på huvudet, vilket bestod av ungefär 15 minuter extra luggande. Hon påminde mig om varför jag ogillar att testa nya frisörer.

Har aldrig varit med om en sämre frisörska. Rekommenderar andra som tänkt gå dit att antingen välja ett annat ställe, eller hålla tummarna för att frisören som tar drop in-kunder har någon som helst yrkesfärdighet. Läs mer
  • Adam L
    Adam L skrev om Ladies & Gentlemen hair studio
    en liten salong med ett sort hjärta. jätte trevliga personal som gillar sitt jobb. här klipper sig både jag och mina barn, rekommenderas! Läs mer

Bästa frisörerna i Solna:

Sebastian Sebastian tycker: