Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Mohair

Mohair

Skytteholmsvägen 47, 171 44 Solna — Visa karta

Mohair är frisörsalongen som erbjuder kvalitet, kreativitet, kompetens och kunskap. Vi har koll på hårtrender, klipper och färgar precis efter dina önskemål och arbetar enbart med kvalitetsmärken. Här får du allt från klippning till färgning, hårtvätt och håruppsättningar av någon av våra proffsiga frisörer.

Eftersom vi vill vara en salong med helhetstänk har vi även vårt café, Mohair & Coffee, där du kan njuta av en god frukost, fika eller en nyttig lunch. Du hittar oss mitt i Solna centrum. Varmt välkommen hit!
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om Mohair

• Jennie T
    Jennie T skrev om Mohair
    Har provat många frisörer och Mohair kom rakt in på topp tre! Mycket duktig frisör i fina lokaler. Kvalit’e rakt igenom! Läs mer
  • Anna L skrev om Mohair
    Klippning, färgning, slingning, styinig, lockning och inköp av hårprodukter.
    Jättefint bemött av frisör Mirja som vanligt. Noggrann och bemödande om att det ska bli ett bra resultat. Lyhörd gentemot kunden.
    Skön, avslappnad atmosfär i salongen, man känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • Helena G skrev om Mohair
    Alltid väl omhändertagen och en frisör som alltid får mitt hår att vara sitt bästa jag. Jag har varit kund i snart sju år och har alltid varit lika nöjd oavsett om jag bara klipper mig eller färgar håret. Läs mer
  • Sofia B skrev om Mohair
    Otroligt proffsigt gäng och fräsch/modern miljö. Senaste inom hårvård och teknik kunnande.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Madelene H skrev om Mohair
    Jag går hos Mirja och hon är toppen, både jättebra frisör och så trevlig. Jag har testat ett par olika frisyrer och färger och alltid bra. Läs mer
  • Jörgen S skrev om Mohair
    Har gått hos Mohair för klippning i flera år och är mycket nöjd. Läs mer
  • Susanna S skrev om Mohair
    Finns ingen som färgar som Marlene på Mohair. Anpassat efter säsong, mina färger, min stil. Jag vill inte bli färgad av någon annan! Läs mer
  • Maria H skrev om Mohair
    Proffsiga, kunniga och väldigt väl bemött. Jag kan varmt rekommendera Mohair Läs mer
  • Åsa A skrev om Mohair
    Trevligt bemötande och fräsch lokal Läs mer
  • Anna T skrev om Mohair
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bra service Läs mer
  • Fredrica K skrev om Mohair
    Jag har varit där för klippning och lunch. Har alltid blivit trevligt bemött. Maten var väldigt god, hög kvalité och var väldigt nöjd med klippning och styling. Läs mer
  • Helena L skrev om Mohair
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Har alltid kunden i fokus. Läs mer
  • Susanna L skrev om Mohair
    Jag har gått och klippt mig hos Daniel i flera år och han är otroligt duktig och väldigt trevlig. Man känner sig alltid väldigt välkommen och kaffet är gott. Läs mer
  • Carina S skrev om Mohair
    Jag köpte klippning och färgning. Bemötandet var väldigt trevligt och personligt, både i telefon och på plats i salongen. Proffsig frisör och jag är väldigt nöjd med mitt hår. Bytte till denna salong för ett år sedan, då jag inte var nöjd med min tidigare frisör, ångrar att jag inte bytte tidigare! Man känner sig verkligen välkommen och servicen känns personlig och genuin. Vettiga och proffsiga råd om skötsel och tips på förändring om man vill. Rekommenderas!! Läs mer
  • Litsa T skrev om Mohair
    Mycket nöjd för att vara första gången jag besöker mohair. Ska i fortsättningen boka flera besök hos er. Läs mer
  • Malin D skrev om Mohair
    Alltid service på högsta nivå! Jag har både klippt och färgat hos mohair under 15 års tid Läs mer
  • Nora T skrev om Mohair
    Klippning, hårprodukter. Alltid bra bemötande, engagerad och kunnig personal. Har varit en återkommande kund sedan tonåren (nu 22 år gammal) och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Maija K skrev om Mohair
    Positiv upplevelse redan när man bokar tiden. Min frissa Marlene gör underverk med mitt hår. Hela besöket är lugnt, skönt avslappnande med gott kaffé och småprat.
    Har under åren kollat andra kunder och alla ser ut att få jätte fina klippningar och färger.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Linda L skrev om Mohair
    Jättebra mottagande! Trevliga frisörer . Klipper mig jämt hos samma person och får ett personligt och trevligt bemötande. Blir alltid tillfrågad om kaffe när jag kommer och stunden i schamponeringen med massagestol och huvudmassage är underbart. Har alltid varit nöjd med klippningen när jag går därifrån! Läs mer
  • Emma N skrev om Mohair
    Jag är nöjd. Trevlig personal trevliga lokaler. Läs mer
  • Jimmy S skrev om Mohair
    Jag har klippt mig på Mohair sedan 2004 och alltid varit nöjd. Duktiga frisörer och alltid bra välkomnande. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Madoka H skrev om Mohair
    Trevlig, kunnig och proffsig personal. Klipper mig där var tredje månad. Läs mer
  • Berit S skrev om Mohair
    Som kund upplever jag alltid ett professionellt bemötande från ALL personal. Jag har varit kund i över tio år och är mycket nöjd med att ha hittat en frisör som kan lockigt hår och är lyhörd för mina önskemål som kund. Det är ovärderligt. Stort tack/Berit Läs mer
  • Lotta L skrev om Mohair
    Klippning hos junior. Mycket bra bemötande och jag är nöjd med klippningen. Läs mer
  • Anna-karin B skrev om Mohair
    Jag är jättenöjd med mina besök på Mohair. Trevligt bemötande. Jätteduktiga frisörer! Jag kan varmt rekommendera denna salong! Läs mer
  • Anna M skrev om Mohair
    Mohair är en frisersalong och en café. Båda ger underbar service!
    Maten är hemlagad och bakverket mycket gott!

Fin, hemtrevlig stämning - värt ett besök! Läs mer
  • Annelie B skrev om Mohair
    Proffsigt utfört arbete och vänligt bemötande. Ser alltid fram emot mina besök hos Mohair.
    //Annelie Läs mer
  • Ulrika H skrev om Mohair
    Mohair är min frisersalong sedan över 10 år tillbaka och jag har klippt mig hos ett antal olika frisörer där. God, avslappnad stämning och alltid bra resultat vid klipp och färgning. Läs mer
  • Magnus J skrev om Mohair
    Supertrevliga och duktiga frisörer! Läs mer
  • AC F
    AC F skrev om Mohair
    Alltid glad, trevlig, hjälpsam och proffsig personal. Läs mer
  • Lisa W skrev om Mohair
    Jag är jättenöjd med Mohair och framförallt med min frisör Malin. Dom har bra klipptider och är prisvärda. Har även rekommenderat dom till vänner o bekanta, så jag står verkligen för vad jag tycker om dom:)). Läs mer
  • Lena H skrev om Mohair
    Bra, personlig och proffsig!
    Köper mina hårvårdsprodukter direkt på salongen Läs mer
  • Eugenia P skrev om Mohair
    Mycket trevlig och kompetent personal jobbar på Mohair. Jag har flera gånger klippt och färgat mitt hår hos Ella. JAG ÄR MYCKET NÖJD! Produkter för hårvården är av hög kvalité 😊 Läs mer
  • Josephine S skrev om Mohair
    Har vart kund i nästan 15 år och blir alltid lika nöjd! Just nu går jag till Malin som alltid gör ett grymt jobb! Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Mohair
    Trevligt bemötande och proffsigt
    Har klippt håret och det blev jätte bra Läs mer
  • Jonas B skrev om Mohair
    Varmt välkomnande och trevlig. Varit kund under 10år och aldrig varit missnöjd. Fantastiskt gott kaffe Läs mer
  • Helena H skrev om Mohair
    Det kostar en del, men är värt varenda krona. Jag är supernöjd med service, klippningarna/färgningarna och produkterna som säljs. Frisörerna är lyhörda för idéer, men tvekar inte att säga ifrån om de inte håller med. Dock utan att köra över dig som kund.
    Dessutom serverar caféet bland Stockholms godaste kaffe. Läs mer
  • David B skrev om Mohair
    En trevlig och proffsig salong med det lilla extra. Läs mer
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Mohair
    Jag känner mig missnöjd med mitt besök. Jag har en jättekonstig frisyr nu och det känns typ som hon klippte med en slö sax? Min lugg blev helt frissig. Jättekonstigt. Fick dom rekommenderade av någon som varit där, men de kanske bara inte kunde klippa mitt hår? Men jag tycker inte det borde vara så svårt Läs mer
  • Anna-Karin B skrev om Mohair
    Väldigt bra omhändertagande från början till slut. Väldigt kunniga och professionella. Jag klipper och färgar och går alltid därifrån väldigt nöjd. Men smakar det så kostar det - det är dyrt. Läs mer
  • Arnold M skrev om Mohair
    utmärkt professionelt och personligt bemötande Läs mer
  • Christina K skrev om Mohair
    Jag är jättenöjd med Malin. Hon har fått mitt hår jättefint. Läs mer
  • Ulrika F skrev om Mohair
    Bra bemötande, kommer med idéer om frisyrer och färg men lyssnar också in kundens önskemål. Stort kunnande om produkter. Blev mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Anneli B skrev om Mohair
    Ett trevligt och bra bemötande både från reception med bokning och betalning av tjänster och produkter samt från frisören Daniel med klipp och färgning. Läs mer
  • Ulrika S skrev om Mohair
    Mohair är alltid trevliga när man ringer och bokar. Alla frisörer jag varit hos är mycket kompetenta och jag blir alltid nöjd med klippningen och färgning vid de tillfällena. Produkterna är lite väl dyra, men de går ju att välja bort. Läs mer
  • Johanna M skrev om Mohair
    Känner mig alltid så väl bemött av positiv och kompetent personal! Läs mer
  • Lena G skrev om Mohair
    Underbare Daniel tar alltid emot med ett leende, man känner sig alltid välkommen. Han är snabb och proffsig och jag är alltid nöjd med klippningen hos honom. Läs mer
  • Camilla P skrev om Mohair
    Hela min familj har klippt oss på Mohair i flera år nu och vi är så nöjda. Allt ifrån miljön, det alltid underbara bemötandet och att vi alltid blir så snygga i håret. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Alexandra D skrev om Mohair
    Man får ett trevligt bemötande när man kommer. De tre frisörer jag har erfarenhet av har alla varit skickliga. Jag har klippt mig och slingat håret. Kort sagt, Mohair är proffsiga. Läs mer
  • Lena A skrev om Mohair
    Frisörer med trevligt bemötande Läs mer

Skytteholmsvägen 47, 171 44 Solna