Alla kategorier Frisör Stockholms län Solna Mohair

Mohair

Skytteholmsvägen 47, 171 44 Solna — Visa karta

Mohair är frisörsalongen som erbjuder kvalitet, kreativitet, kompetens och kunskap. Vi har koll på hårtrender, klipper och färgar precis efter dina önskemål och arbetar enbart med kvalitetsmärken. Här får du allt från klippning till färgning, hårtvätt och håruppsättningar av någon av våra proffsiga frisörer.

Eftersom vi vill vara en salong med helhetstänk har vi även vårt café, Mohair & Coffee, där du kan njuta av en god frukost, fika eller en nyttig lunch. Du hittar oss mitt i Solna centrum. Varmt välkommen hit!
Mån: Stängt
Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Mohair

• 2018-12-22

Emma S skrev om Mohair
    Klippte mig och blev väldigt bra bemött, det var en fin och trevlig salong med en glad tjej som min frisör. Läs mer
  • 2018-12-22

Eva H skrev om Mohair
    Toning och klippning
    Känner mig alltid så välkommen och väl omhändertagen av Marlene.
    Förväntade mig bra utförd tjänst ( toning och klippning) och jag hsr alltid varit nöjd med resultatet. Läs mer

Mikaela R skrev om Mohair
    Klippning och slangning av hår
    Fantastisk frisör som förstod precis vad jag ville ha Läs mer

Maria O skrev om Mohair
    Jag var på Mohair för att klippa mig. Bemöts med leenden och glatt humör. Medans jag väntar får jag kaffe och det finns bra tidningar att läsa. Har varit hos Mohair tidigare så jag vet vad jag kan vänta mig och som alltid blir upplevelsen jättebra. Min frisör är väldigt trevlig och kommer alltid med goda råd över vad jag kan göra med håret om jag vill. Sammanfattningsvis så rekommenderar jag det här företaget till alla som vill få en bra klippning och en trevlig stund. Läs mer

Maria H skrev om Mohair
    Jättenöjd med klippning och färgning, och trevligt bemötande! Läs mer

Helen B skrev om Mohair
    Klippning
    Bemötandet var bra
    Jag skulle bara toppa och det blev bra

Dyrare än vad det var värt. Menar att de gjorde ett bra jobb, men till ett högt pris. Läs mer

Sven A skrev om Mohair
    Dom är noggranna och blir alltid välklippt och nöjd, det är värt den extra hundring jämfört med dropin där man inte alltid blir helt nöjd.

Sen är alla sjukt glada så även om klipptiden är ett nödvändigt ont så är alltid denna tid energigivande. Läs mer

Mathilda O skrev om Mohair
    Jag klippte mig men blev inte nöjd med resultatet. Personalen var trevlig men frisören förstod inte vad jag menade och jag gick därifrån missnöjd. Läs mer

Gabriella B skrev om Mohair
    Så otroligt nöjd att jag hittade denna frisör! Hon jag gick till var så otroligt bra. Hon såg på bilden jag visade, ställde frågor och lyssnade på mig om min vision om hur jag ville att det skulle bli. Bästa frisören jag varit hos! Läs mer

Karin B skrev om Mohair
    Otroligt mysigt fik med varma och omhändertagande ägare som ger personlig service och som man gärna småpratar med. Smarriga bakelser och värmande soppor. Mycket god latte! Nog det ställe i Solna som min man och jag saknar mest efter att ha flyttat därifrån. Läs mer
  • Carina H

2018-12-17

Carina H skrev om Mohair
    Jättebra. Trevlig personal. Trevligt med gitt kaffe. Trevligt med bubbel mm Läs mer
  • 2018-12-17

Berit S skrev om Mohair
    Alltid superproffsigt omhändertagande och bemötande av alla. Bästa frisören!! Läs mer
  • 2018-12-17

Marie-anne J skrev om Mohair
    Alltid nöjd, efter besöket på Mohair! Läs mer
  • 2018-12-15

Fanny N skrev om Mohair
    Jag har klippt mig på mohair i flera år, alltid hög kvalite och supertrevliga personer!! Läs mer
  • 2018-12-14

Andreas S skrev om Mohair
    Har klippt mig vi flera tillfällen hos Malin Quist. Är otroligt nöjd. Vänligt och varmt bemötande och profesionell service. Läs mer
  • Jennie T

2018-12-13

Jennie T skrev om Mohair
    Har provat många frisörer och Mohair kom rakt in på topp tre! Mycket duktig frisör i fina lokaler. Kvalit’e rakt igenom! Läs mer

Anna L skrev om Mohair
    Klippning, färgning, slingning, styinig, lockning och inköp av hårprodukter.
    Jättefint bemött av frisör Mirja som vanligt. Noggrann och bemödande om att det ska bli ett bra resultat. Lyhörd gentemot kunden.
    Skön, avslappnad atmosfär i salongen, man känner sig väl omhändertagen. Läs mer

Helena G skrev om Mohair
    Alltid väl omhändertagen och en frisör som alltid får mitt hår att vara sitt bästa jag. Jag har varit kund i snart sju år och har alltid varit lika nöjd oavsett om jag bara klipper mig eller färgar håret. Läs mer

Sofia B skrev om Mohair
    Otroligt proffsigt gäng och fräsch/modern miljö. Senaste inom hårvård och teknik kunnande.

Rekommenderas varmt! Läs mer

Madelene H skrev om Mohair
    Jag går hos Mirja och hon är toppen, både jättebra frisör och så trevlig. Jag har testat ett par olika frisyrer och färger och alltid bra. Läs mer

Jörgen S skrev om Mohair
    Har gått hos Mohair för klippning i flera år och är mycket nöjd. Läs mer

Susanna S skrev om Mohair
    Finns ingen som färgar som Marlene på Mohair. Anpassat efter säsong, mina färger, min stil. Jag vill inte bli färgad av någon annan! Läs mer
  • 2018-12-11

Maria H skrev om Mohair
    Proffsiga, kunniga och väldigt väl bemött. Jag kan varmt rekommendera Mohair Läs mer
  • 2018-12-11

Åsa A skrev om Mohair
    Trevligt bemötande och fräsch lokal Läs mer

Anna T skrev om Mohair
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bra service Läs mer

Fredrica K skrev om Mohair
    Jag har varit där för klippning och lunch. Har alltid blivit trevligt bemött. Maten var väldigt god, hög kvalité och var väldigt nöjd med klippning och styling. Läs mer

Helena L skrev om Mohair
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Har alltid kunden i fokus. Läs mer
  • 2018-12-09

Susanna L skrev om Mohair
    Jag har gått och klippt mig hos Daniel i flera år och han är otroligt duktig och väldigt trevlig. Man känner sig alltid väldigt välkommen och kaffet är gott. Läs mer

Carina S skrev om Mohair
    Jag köpte klippning och färgning. Bemötandet var väldigt trevligt och personligt, både i telefon och på plats i salongen. Proffsig frisör och jag är väldigt nöjd med mitt hår. Bytte till denna salong för ett år sedan, då jag inte var nöjd med min tidigare frisör, ångrar att jag inte bytte tidigare! Man känner sig verkligen välkommen och servicen känns personlig och genuin. Vettiga och proffsiga råd om skötsel och tips på förändring om man vill. Rekommenderas!! Läs mer

Litsa T skrev om Mohair
    Mycket nöjd för att vara första gången jag besöker mohair. Ska i fortsättningen boka flera besök hos er. Läs mer

Malin D skrev om Mohair
    Alltid service på högsta nivå! Jag har både klippt och färgat hos mohair under 15 års tid Läs mer

Nora T skrev om Mohair
    Klippning, hårprodukter. Alltid bra bemötande, engagerad och kunnig personal. Har varit en återkommande kund sedan tonåren (nu 22 år gammal) och alltid varit nöjd. Läs mer
  • 2018-02-25

Maija K skrev om Mohair
    Positiv upplevelse redan när man bokar tiden. Min frissa Marlene gör underverk med mitt hår. Hela besöket är lugnt, skönt avslappnande med gott kaffé och småprat.
    Har under åren kollat andra kunder och alla ser ut att få jätte fina klippningar och färger.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2017-12-23

Linda L skrev om Mohair
    Jättebra mottagande! Trevliga frisörer . Klipper mig jämt hos samma person och får ett personligt och trevligt bemötande. Blir alltid tillfrågad om kaffe när jag kommer och stunden i schamponeringen med massagestol och huvudmassage är underbart. Har alltid varit nöjd med klippningen när jag går därifrån! Läs mer
  • 2017-12-22

Emma N skrev om Mohair
    Jag är nöjd. Trevlig personal trevliga lokaler. Läs mer
  • 2017-12-21

Jimmy S skrev om Mohair
    Jag har klippt mig på Mohair sedan 2004 och alltid varit nöjd. Duktiga frisörer och alltid bra välkomnande. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2017-12-21

Madoka H skrev om Mohair
    Trevlig, kunnig och proffsig personal. Klipper mig där var tredje månad. Läs mer

Berit S skrev om Mohair
    Som kund upplever jag alltid ett professionellt bemötande från ALL personal. Jag har varit kund i över tio år och är mycket nöjd med att ha hittat en frisör som kan lockigt hår och är lyhörd för mina önskemål som kund. Det är ovärderligt. Stort tack/Berit Läs mer

Lotta L skrev om Mohair
    Klippning hos junior. Mycket bra bemötande och jag är nöjd med klippningen. Läs mer

Anna-karin B skrev om Mohair
    Jag är jättenöjd med mina besök på Mohair. Trevligt bemötande. Jätteduktiga frisörer! Jag kan varmt rekommendera denna salong! Läs mer

Anna M skrev om Mohair
    Mohair är en frisersalong och en café. Båda ger underbar service!
    Maten är hemlagad och bakverket mycket gott!

Fin, hemtrevlig stämning - värt ett besök! Läs mer

Annelie B skrev om Mohair
    Proffsigt utfört arbete och vänligt bemötande. Ser alltid fram emot mina besök hos Mohair.
    //Annelie Läs mer

Ulrika H skrev om Mohair
    Mohair är min frisersalong sedan över 10 år tillbaka och jag har klippt mig hos ett antal olika frisörer där. God, avslappnad stämning och alltid bra resultat vid klipp och färgning. Läs mer

Magnus J skrev om Mohair
    Supertrevliga och duktiga frisörer! Läs mer
  • AC F

2017-12-19

AC F skrev om Mohair
    Alltid glad, trevlig, hjälpsam och proffsig personal. Läs mer

Lisa W skrev om Mohair
    Jag är jättenöjd med Mohair och framförallt med min frisör Malin. Dom har bra klipptider och är prisvärda. Har även rekommenderat dom till vänner o bekanta, så jag står verkligen för vad jag tycker om dom:)). Läs mer

Lena H skrev om Mohair
    Bra, personlig och proffsig!
    Köper mina hårvårdsprodukter direkt på salongen Läs mer

Eugenia P skrev om Mohair
    Mycket trevlig och kompetent personal jobbar på Mohair. Jag har flera gånger klippt och färgat mitt hår hos Ella. JAG ÄR MYCKET NÖJD! Produkter för hårvården är av hög kvalité 😊 Läs mer

Josephine S skrev om Mohair
    Har vart kund i nästan 15 år och blir alltid lika nöjd! Just nu går jag till Malin som alltid gör ett grymt jobb! Läs mer

Elisabeth S skrev om Mohair
    Trevligt bemötande och proffsigt
    Har klippt håret och det blev jätte bra Läs mer

Skytteholmsvägen 47, 171 44 Solna