Salong K Style

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.2

Om företaget

Salong K-Style ligger mitt i Stockholm och är sedan starten 2013 en av stadens största frisör- och skönhetssalonger. Våra erfarna frisörer är lyhörda på önskemål och erbjuder behandling efter behov och hårtyp. Utöver frisersalong har vi även skönhetsbehandlingar, allt för att kunna skapa helhetslösningar för dig som kund. Vi...

97 omdömen om Salong K Style

Visar 97 omdömen med 4.2 i snittbetyg
MALIN J
Skrev om Salong K Style

Vart där flera ggr innan, alltid bokat kort hår (för det är det jag har) och inga konstigheter. Får veta EFTER min klippning jag måste betala mer enbart för jag är tjej. Min klippning tog 26 min, var inget speciellt men ändå måste jag betala mer, just på grund av att jag är tjej.

Creative Headz Skånegatan
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Trevligt och proffsigt! Gott kaffe

Andrés H Andrés H
STINA A
Skrev om Salong K Style

Kommer ej rekomendera salong K style till någon.Klippte mitt hår och det var enbart OK..ung frisör som klagade på att jag tog för lång tid på mig att bestämma längd när hon klippte (stressad?) och hela klippningen gick på 26minuter!!! Normal tid är 45 på alla andra salonger.ej roligt att känna sig stressad och hunsad!

MALIN J gillar detta
Linn N
Skrev om Salong K Style

Fruktansvärd service och resultat. Halvvägs in i behandlingen passade min frisör på att få sitt eget hår fixat, så efter att ha lämnat mig i duschstolen i 20 min skickade hon dit sin kompis (som inte jobbade där?) för att tvätta mitt hår. Utväxten fick sen en helt annan färg än resten av håret, slingorna ser ditmålade ut så hon hade uppenbarligen inte kunskaper om hur folieslingor bör appliceras, Och hon höll på att slänga fram mitt hår i ansiktet, slänga fön-sladden i ansiktet... kommer aldrig gå dit igen.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 995 omdömen 4.9 av 995 omdömen
BadgeFiveYears

Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E

martin p
Skrev om Salong K Style

Alltid nöjd med resultatet. lungt och skönt, tillgängliga och bra priser.

Caroline L
Skrev om Salong K Style

Visserligen var personalen väldigt trevlig, men...min frisör kunde uppenbarligen inte ett smack om hårfärg. Jag hade ett aningen guldigt hår efter att jag själv blekt det efter att varit lite mörkare. Mitt hår var ändå blondt, inte orange eller gult, men som sagt aningen guldigare än vad jag ville och jag ville då ha en snygg blond färg. Jag sa då till frisören att jag ville ha en mer nedtonad naturell färg, men ändå blond. Hon visste tydligen inte hur hon skulle göra eftersom hon frågade en kollega. Kollegan gav tips...

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.5/5 i betyg av 161 omdömen 4.5 av 161 omdömen
Badge2023

Bra klipp och Leah var trevlig och hade egna förslag. Köpte hårspray

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Linn A
Skrev om Salong K Style

Jag tycker bra om K-style, har träffat olika frisörer men ändå alltid blivit nöjd. Duktig och trevlig personal och de har bra priser

Ann-christine F
Skrev om Salong K Style

Alltid tillmötesgående och trevlig personal.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 298 omdömen 4.8 av 298 omdömen
BadgeSevenYears

Har klippt mig hos Lazy Barber sen 2018, skulle aldrig gå till någon annan. Det bästa är att det inte spelar någon roll vilken barberare man

Fredrik H
Skrev om Salong K Style

Proffsig och bra service. Jag är alltid nöjd när jag klipper mig på Salong K Style.

Emma S
Skrev om Salong K Style

Gjorde hål i öronen på dottern. Kändes lite slentrianmässigt och jag tyckte inte att ett hål hamnade helt "rakt" vilket jag sa i förväg, men hon som gjorde hålet förklarade bort det och brydde sig inte om min synpunkt.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 1900 omdömen 4.9 av 1900 omdömen
BadgeNineYears

Vera har varit min frisör i ett år och halv år nu - hen är otroligt duktig, lyssnar noggrant och förstår verkligen mina önskemål. Mitt långt

Carolina M
Skrev om Salong K Style

Bra bemötande , fick tid snabbt och hög kvalitet

AMANDA H
Skrev om Salong K Style

Hade en bra upplevelse, klippte och slingade håret och satt väldigt länge. Jag blev flera gånger erbjuden något att dricka och frukt och frisören (hanna tror jag att hon hette) var väldigt trevlig.

Creative Headz Drottninggatan
4.5/5 i betyg av 176 omdömen 4.5 av 176 omdömen
Badge2023

Jag trodde aldrig jag skulle bli så blond som jag blev supernöjd och så gulligt bemötande av alla frisörer. Kommer snart tillbaka

Evelina S
Skrev om Salong K Style

Jag uppskattar Sanna och Camilla (osäker på om hon heter Camilla...menar hon som är ansvarig) på salongen väldigt mycket. Blir alltid trevligt bemött och känner att de pratar "lagom mycket". Uppskattar att jag kan komma och slappna av när jag ska klippa/färgar håret. Uppskattar att salongen ligger centralt, att det finns massagestolar och att man kan få huvudmassage om man ber om det under shamponeringen. Blir alltid nöjd med min färg och klippning.

Sara E
Skrev om Salong K Style

Väldigt nöjd stammis! Rekommenderas!

Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 81 omdömen 5.0 av 81 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Emelie N
Skrev om Salong K Style

Bra bemötande, jättenöjd med resultatet och kommer att komma tillbaka. Att få mitt missfärgade gröna hår blont igen var inget problem!

Anton M
Skrev om Salong K Style

trevligt bemötande bra klippning nöjd med resultatet bra prissättning

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 231 omdömen 4.7 av 231 omdömen
Badge2023

• bemött med ett leende • inte jättehöga förväntningar, bli klippt enligt mina luddiga direktiv :) • snabb, smidig, proffsig klippning. Kö

Josefin G
Skrev om Salong K Style

Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Gunilla K
Skrev om Salong K Style

Tidsvisningen fungerar väl. I huvudsak trevliga tjejer, kanske inte så intresserade av något äldre kunder

Creative Headz Odengatan 32
4.7/5 i betyg av 321 omdömen 4.7 av 321 omdömen
Badge2023

Catta var jätte trevlig men känner att mitt hår blev lite kortare än vad jag frågade om. Trotts att jag hade flertal bilder som visade det j

Jenny S
Skrev om Salong K Style

Mycket bra. Kunnig och trevlig personal.

Jessica J
Skrev om Salong K Style

Duktig och nogrann personal. Lyssnar på kunden.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 996 omdömen 4.8 av 996 omdömen
BadgeEightYears

Fantastisk salong på alla sätt. Blir alltid sedd och fint bemött. Salongen sprider en härlig stämning där alla pratar med varandra både fris

Micha E
Skrev om Salong K Style

Desto längre massage/shampooing desto bättre! Nöjd med klippningen! Men inte vet ni hur man sätter i vax inte;-) Tack för en fantastisk vårlook! :-) Älskar initiativet till barncancerfonden, men tycker ni bör överväga en annan organisation än en cancerinstitution! Allt gott!

Svar från Salong K Style

Hej Micha, jag tror att du har blandat ihop vår salong med en annan då vi aldrig har haft samarbete med barncancerfonden. Med vänlig hälsning, Hanna

Annelie B
Skrev om Salong K Style

Alltid nöjd efter att Hanna fixat mitt hår.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 280 omdömen 4.8 av 280 omdömen
Badge2023

Nice and proffesional. I'll definently book her next time I have to fix my hair.

Kristina S
Skrev om Salong K Style

Är alltid nöjd när jag kommer från Salong K Style.

Helen N
Skrev om Salong K Style

Tack för trevligt bemötande och är mycket nöjd med klippningen. /Helen

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 159 omdömen 4.8 av 159 omdömen
Badge2023

Otroligt lyhörd, kunnig och trevlig! Rekommenderar Catta till precis alla som behöver en fantastiskt duktig frisör💛

Begitta E
Skrev om Salong K Style

Högsta betyg! Är mycket nöjd med min frisör Hanna!

Malin H
Skrev om Salong K Style

Jag är supernöjd med Hanna som jobbar där! Har gått dit i över 1 år nu!

Creative Headz Odengatan 75
4.5/5 i betyg av 396 omdömen 4.5 av 396 omdömen
Badge2023

Supertrevlig och väldigt kompetent. Min bästa frisör någonsin!!!

Kim S
Skrev om Salong K Style

Kunnig och serviceminded frisör, och grymt duktig på att lyssna in mina behov. Är alltid nöjd med resultatet!!

Isabelle H
Skrev om Salong K Style

Trevligt bemötande! Duktiga frisörer:)

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 211 omdömen 4.7 av 211 omdömen

Supertrevlig, väldigt kompetent.

Louisa B
Skrev om Salong K Style

Min tjej är väldigt duktig och vet vad jag vill ha.

Luise D
Skrev om Salong K Style

Duktig frisör som är grym på färgning. Lite deppiga källarlokaler vilket drar ner upplevelsen lite.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 173 omdömen 4.8 av 173 omdömen
BadgeFiveYears

Mona är en otroligt professionell och skicklig frisör. Hon kommer med egna synpunkter och förslag på vad som passar mig bäst. Hon lyssna

Jenny B
Skrev om Salong K Style

Jag tror jag färgade bryn- och fransar? Det var jättebra gjort och supertrevlig personal!

Isak O
Skrev om Salong K Style

Klippte mig hos en praktikant. Duktig men inte särskilt tillmötesgående och trevlig.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 937 omdömen 4.8 av 937 omdömen
BadgeEightYears

Fantastiskt duktig och min tonårsdotter som är så kräsen blev jättenöjd! Kommer aldrig byta frisör nu! 🙏😍

Robin V
Skrev om Salong K Style

Väldigt kunnig och trevlig persona rekommenderas!

Agnes L
Skrev om Salong K Style

Tog hål i öronen och det gick snabbt och smidigt och personalen var trevlig.

Salong Stadskällaren/ Hår & inspiration
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen
BadgeTwoYears

Har varit trogen kund i många år och tänker fortsätta så. Bästa stället i stan för att ta hand om mitt hår. Lugn, mysig och välkomnande milj

Jimmy E
Skrev om Salong K Style

Jätte nöjd som kund. Klippning hos Vanessa som gör ett mycket bra jobb.

Wilda W
Skrev om Salong K Style

Super bra:) det gick snabbt och var bra service!!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 415 omdömen 4.9 av 415 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket bra klippt. Ingen stress utan ordentligt gjort. :-)

Agneta H
Skrev om Salong K Style

Snabb och bra behandling. Trevlig personal

Elin S
Skrev om Salong K Style

Jättetrevliga frisörer och väldigt kunniga!

Creative Headz Sveavägen
4.9/5 i betyg av 183 omdömen 4.9 av 183 omdömen
Badge2023

Creative Headz är by far den absolut bästa salong upplevelsen jag har haft så länga jag kan minnas. Min frisörska Hilda på Sveavägen 33 är d

Mukhtar I Mukhtar I
Niklas L

Jättenöjd, rekommenderar verkligen!

Linda O
Skrev om Salong K Style

Bra service och nöjd med resultatet! Prisnivå stigande vilket begränsar möjlighet till besök/söker tyvärr efter alternativa frisörer.

Svar från Salong K Style

Hej Linda, tack för ditt omdöme men vad tråkigt att du måste söka efter andra frisörer. Jag antar att du menar färg eller sling-priser? Det finns flera lösningar för den som inte vill betala för en helfärg eller helslingning. Man kan tex endast slinga överhåret/runt ansatserna varannan gång eller bara göra en nyansering som suddar bort utväxten, de behandlingar tar inte lika långt tid och priserna blir lite lägre. Så välkommen in för en konsultation så går det nog att lösa :) MVH Hanna

Viktor J
Skrev om Salong K Style

Valdigt bra, trevlig och kunnig personal

Sara H
Skrev om Salong K Style

Kunniga, trevliga och har en mysig lokal!

Rafi M
Skrev om Salong K Style

Jag har klippt mig på K Style sen de öppnade salongen för nåt år sen, har gått hos alla frisörerna och är alltid lika nöjd. Skön stämning och bra priser.

Sanjay P
Skrev om Salong K Style

Jätte bra service och kvalité på klippningarna. Har klippt mig hos K Style senaste året och är nöjdare för varje gång. Jobbar som en hårmodell och det är väldigt viktigt för mig att frisören lyssnar noggrant och förstår hur jag vill att dom ska klippa mitt hår. Har även flera vänner som klipper sig på K Style och är supernöjda. Rekommenderar starkt!

Susanna P
Skrev om Salong K Style

Jag föredrar Salong K framför alla salonger jag varit i kontakt med i Stockholm. Jag har blivit en återkommande kund och är lika nöjd varje gång. Det spelar ingen roll vem man besöker, nivån är lika hög oavsett. Resultatet och bemötandet är på topp.

Malin T
Skrev om Salong K Style

Väldigt bra intryck, trevligt bemötande och bra service.

Kimberly J
Skrev om Salong K Style

Jättetrevlig personal, vart där 2 gånger för färga håret och båda gångerna har vart super nöjd med resultatet!

Katarina D
Skrev om Salong K Style

Enkel och tydlig hemsida. Enkelt och effektivt att boka tid via Boka direkt. Jag bokade en klippning. Jag blev trevligt bemött och fick klippningen utförd bra och effektivt. Det var en avslappnad och trevlig stämning i salongen, vilket jag tyckte var väldigt skönt. Jag är nöjd och tänker boka där fler gånger. Ett plus är ett också att prisnivån var bra.

Martin E
Skrev om Salong K Style

Grymt bra bemötande, supertrevliga!

Martin H
Skrev om Salong K Style

Brq klippning till ett hyffsat pris.

Maria T
Skrev om Salong K Style

Lätt att få tid. Trevligt. Bra pris.

Filtrera omdömen