Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Salong K Style

Salong K Style

Kungsgatan 23, 111 43 Stockholm — Visa karta

Salong K-Style ligger mitt i Stockholm och är sedan starten 2013 en av stadens största frisör- och skönhetssalonger. Våra erfarna frisörer är lyhörda på önskemål och erbjuder behandling efter behov och hårtyp. Utöver frisersalong har vi även skönhetsbehandlingar, allt för att kunna skapa helhetslösningar för dig som kund. Vi erbjuder spraytan, nagelvård, hudvård, fransförlängning hår borttagning, fettfrysning med mera! Varför inte avsätta en heldags avkopplande behandlingar och lite egentid? Välkomna att boka tid!
Gjörwellsgatan 47, 11260, STOCKHOLM
Hair Stylist
Therese K:
Janet på Hair Stylist är väldigt duktig, både på att klippa och färga. Sambo, son och dotter klipper sig numera hos Janet.

Frisörer nära Salong K Style:

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat, frisör och tatuerare under samma tak! En mysig salong med personligt... Läs mer ›
Heini M:
Annelie har tagit hand om mitt hår under många år på det allra bästa sätt som man kan önska sig. Det är tryggt att sätta sig på stolen, resu...

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Patrik W:
Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM
Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kom... Läs mer ›
Rebecca G:
Jennifer hos BangerHead Studio slingade samt klippte mitt hår. Hon lyssnade och förstod vad jag var ute efter, blev riktigt imponerad hur Je...

Birger Jarlsgatan 55, STOCKHOLM
Välkommen till Folk - en professionell och modern salong i centrala Stockholm. B... Läs mer ›
Maria P:
Jätte kunnig och trevlig personal! Jag skulle rekommendera alla att gå till Folk.

Läs vad 93 kunder tycker om Salong K Style

• Caroline L
    Caroline L skrev om Salong K Style
    Visserligen var personalen väldigt trevlig, men...min frisör kunde uppenbarligen inte ett smack om hårfärg.
    Jag hade ett aningen guldigt hår efter att jag själv blekt det efter att varit lite mörkare. Mitt hår var ändå blondt, inte orange eller gult, men som sagt aningen guldigare än vad jag ville och jag ville då ha en snygg blond färg. Jag sa då till frisören att jag ville ha en mer nedtonad naturell färg, men ändå blond.
    Hon visste tydligen inte hur hon skulle göra eftersom hon frågade en kollega.
    Kollegan gav tips på vilka färger hon skulle blanda.
    Jag gick därifrån i en randig slingad blond, fläckig...på vissa partier skiftade det i grönt av blekningen. Det var även orange på andra ställen...och ännu guldigare på andra. Vem färgar guld på guld? ALLA vet väl att man använder ask om man vill neutralisera orange/rött/guld.

Helt enkelt så kändes det som dom satte mig i stolen hos en praktikant som aldrig färgat förut...eller en person från gatan som bara satts in där.

Salongen är mysig, men varför så mörk? Kanske är det därför dom inte ser vad dom gör!?

Nej...K style litar jag aldrig på.
  • Linn A
    Linn A skrev om Salong K Style
    Jag tycker bra om K-style, har träffat olika frisörer men ändå alltid blivit nöjd. Duktig och trevlig personal och de har bra priser
  • Ann-christine F
    Ann-christine F skrev om Salong K Style
    Alltid tillmötesgående och trevlig personal.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Salong K Style
    Proffsig och bra service. Jag är alltid nöjd när jag klipper mig på Salong K Style.
  • Emma S
    Emma S skrev om Salong K Style
    Gjorde hål i öronen på dottern. Kändes lite slentrianmässigt och jag tyckte inte att ett hål hamnade helt "rakt" vilket jag sa i förväg, men hon som gjorde hålet förklarade bort det och brydde sig inte om min synpunkt.
  • Carolina M
    Carolina M skrev om Salong K Style
    Bra bemötande , fick tid snabbt och hög kvalitet
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Salong K Style
    Hade en bra upplevelse, klippte och slingade håret och satt väldigt länge. Jag blev flera gånger erbjuden något att dricka och frukt och frisören (hanna tror jag att hon hette) var väldigt trevlig.
  • Evelina S
    Evelina S skrev om Salong K Style
    Jag uppskattar Sanna och Camilla (osäker på om hon heter Camilla...menar hon som är ansvarig) på salongen väldigt mycket. Blir alltid trevligt bemött och känner att de pratar "lagom mycket". Uppskattar att jag kan komma och slappna av när jag ska klippa/färgar håret.
    Uppskattar att salongen ligger centralt, att det finns massagestolar och att man kan få huvudmassage om man ber om det under shamponeringen.
    Blir alltid nöjd med min färg och klippning.
  • Sara E
    Sara E skrev om Salong K Style
    Väldigt nöjd stammis! Rekommenderas!
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Salong K Style
    Bra bemötande, jättenöjd med resultatet och kommer att komma tillbaka. Att få mitt missfärgade gröna hår blont igen var inget problem!
  • Anton M
    Anton M skrev om Salong K Style
    trevligt bemötande
    bra klippning
    nöjd med resultatet
    bra prissättning
  • Josefin G
    Josefin G skrev om Salong K Style
    Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Salong K Style
    Tidsvisningen fungerar väl. I huvudsak trevliga tjejer, kanske inte så intresserade av något äldre kunder
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Salong K Style
    Mycket bra. Kunnig och trevlig personal.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Salong K Style
    Duktig och nogrann personal. Lyssnar på kunden.
  • Micha E
    Micha E skrev om Salong K Style
    Desto längre massage/shampooing desto bättre!
    Nöjd med klippningen! Men inte vet ni hur man sätter i vax inte;-)
    Tack för en fantastisk vårlook! :-)
    Älskar initiativet till barncancerfonden, men tycker ni bör överväga en annan organisation än en cancerinstitution!
    Allt gott!
    2016-03-08 Hanna M svarar Micha E
    Hej Micha, jag tror att du har blandat ihop vår salong med en annan då vi aldrig har haft samarbete med barncancerfonden. Med vänlig hälsning, Hanna
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Salong K Style
    Alltid nöjd efter att Hanna fixat mitt hår.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Salong K Style
    Är alltid nöjd när jag kommer från Salong K Style.
  • Helen N
    Helen N skrev om Salong K Style
    Tack för trevligt bemötande och är mycket nöjd med klippningen.
    /Helen
  • Begitta E
    Begitta E skrev om Salong K Style
    Högsta betyg! Är mycket nöjd med min frisör Hanna!
  • Malin H
    Malin H skrev om Salong K Style
    Jag är supernöjd med Hanna som jobbar där! Har gått dit i över 1 år nu!
  • Kim S
    Kim S skrev om Salong K Style
    Kunnig och serviceminded frisör, och grymt duktig på att lyssna in mina behov. Är alltid nöjd med resultatet!!
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Salong K Style
    Trevligt bemötande! Duktiga frisörer:)
  • Louisa B
    Louisa B skrev om Salong K Style
    Min tjej är väldigt duktig och vet vad jag vill ha.
  • Luise D
    Luise D skrev om Salong K Style
    Duktig frisör som är grym på färgning. Lite deppiga källarlokaler vilket drar ner upplevelsen lite.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Salong K Style
    Jag tror jag färgade bryn- och fransar? Det var jättebra gjort och supertrevlig personal!
  • Isak O
    Isak O skrev om Salong K Style
    Klippte mig hos en praktikant. Duktig men inte särskilt tillmötesgående och trevlig.
  • Robin V
    Robin V skrev om Salong K Style
    Väldigt kunnig och trevlig persona rekommenderas!
  • Agnes L
    Agnes L skrev om Salong K Style
    Tog hål i öronen och det gick snabbt och smidigt och personalen var trevlig.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Salong K Style
    Jätte nöjd som kund.
    Klippning hos Vanessa som gör ett mycket bra jobb.
  • Wilda W
    Wilda W skrev om Salong K Style
    Super bra:) det gick snabbt och var bra service!!
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Salong K Style
    Snabb och bra behandling. Trevlig personal
  • Elin S
    Elin S skrev om Salong K Style
    Jättetrevliga frisörer och väldigt kunniga!
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Salong K Style
    Jättenöjd, rekommenderar verkligen!
  • Linda O
    Linda O skrev om Salong K Style
    Bra service och nöjd med resultatet! Prisnivå stigande vilket begränsar möjlighet till besök/söker tyvärr efter alternativa frisörer.
    2015-12-03 Hanna M svarar Linda O
    Hej Linda, tack för ditt omdöme men vad tråkigt att du måste söka efter andra frisörer. Jag antar att du menar färg eller sling-priser? Det finns flera lösningar för den som inte vill betala för en helfärg eller helslingning. Man kan tex endast slinga överhåret/runt ansatserna varannan gång eller bara göra en nyansering som suddar bort utväxten, de behandlingar tar inte lika långt tid och priserna blir lite lägre. Så välkommen in för en konsultation så går det nog att lösa :) MVH Hanna
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Salong K Style
    Valdigt bra, trevlig och kunnig personal
  • Sara H
    Sara H skrev om Salong K Style
    Kunniga, trevliga och har en mysig lokal!
  • Rafi M
    Rafi M skrev om Salong K Style
    Jag har klippt mig på K Style sen de öppnade salongen för nåt år sen, har gått hos alla frisörerna och är alltid lika nöjd. Skön stämning och bra priser.
  • Sanjay P
    Sanjay P skrev om Salong K Style
    Jätte bra service och kvalité på klippningarna. Har klippt mig hos K Style senaste året och är nöjdare för varje gång. Jobbar som en hårmodell och det är väldigt viktigt för mig att frisören lyssnar noggrant och förstår hur jag vill att dom ska klippa mitt hår. Har även flera vänner som klipper sig på K Style och är supernöjda. Rekommenderar starkt!
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Salong K Style
    Jag tycker att Salong K är toppen!
  • Malin T
    Malin T skrev om Salong K Style
    Väldigt bra intryck, trevligt bemötande och bra service.
  • Kimberly J
    Kimberly J skrev om Salong K Style
    Jättetrevlig personal, vart där 2 gånger för färga håret och båda gångerna har vart super nöjd med resultatet!
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Salong K Style
    Enkel och tydlig hemsida. Enkelt och effektivt att boka tid via Boka direkt.
    Jag bokade en klippning. Jag blev trevligt bemött och fick klippningen utförd bra och effektivt. Det var en avslappnad och trevlig stämning i salongen, vilket jag tyckte var väldigt skönt. Jag är nöjd och tänker boka där fler gånger. Ett plus är ett också att prisnivån var bra.
  • Martin E
    Martin E skrev om Salong K Style
    Grymt bra bemötande, supertrevliga!
  • Martin H
    Martin H skrev om Salong K Style
    Brq klippning till ett hyffsat pris.
  • Maria T
    Maria T skrev om Salong K Style
    Lätt att få tid. Trevligt. Bra pris.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Salong K Style
    Är kille och klipper mig alltid på kstyle. Bra service och resultat.
  • Elin M
    Elin M skrev om Salong K Style
    Sämsta slingorna jag fått!
    Seg frisör på att klippa
  • Elin E
    Elin E skrev om Salong K Style
    Kort väntetid, trevlig personal, tillgång till toalett, erbjuden vatten och te. Jättetrevligt frisör besök
  • Louise T
    Louise T skrev om Salong K Style
    Jättebra service och är supernöjd! Bokat ny tid!

Kungsgatan 23, 111 43 Stockholm