Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Noir Sthlm

Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Noir Stockholm!

Med passion och perfektion strävar vi alltid efter att uppnå någonting som är annorlunda och bättre. Någonting nytt.
Vi tror på kreativitet, där vi ser och lyssnar på vem du är och vem du vill vara.

Vi ger dig den tid du förtjänar, med noggranna konsultationer. Därpå skräddarsyr vi behandlingar som är anpassade efter just dina unika behov. Målet är att ge dig en personlig helhetsupplevelse som känns både avslappnande och exklusiv.

De produkter vi använder oss utav är en perfekt kombination av stil och vård. Produkterna är baserade på naturens finaste råvaror för att du ska kunna skapa de mest iögonfallande frisyrerna.

Läs vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig vid frågor.
Mån-Ons: 09:00-18:00
Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 09:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 271 kunder tycker om Noir Sthlm

• Fia E
    Fia E skrev om Noir Sthlm
    Fick håret klippt hos Noir. Bästa frisörbesöket jag någonsin gjort. Otroligt trevlig personal, en verklig förmåga att läsa av vad jag ville ha och jag gick hem nöjd med både resultat och upplevelsen som helhet. Läs mer
  • Sanja J
    Sanja J skrev om Noir Sthlm
    Klipper mig hos Charlotte regelbundet. Alltid toppenupplevelse Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Noir Sthlm
    Väldigt nöjd med klippningen. Lite mindre nöjd med slingorna.
    Skön atmosfär och vänligt bemötande.

Svårt att få tider, men så är det ju oftast på bra salonger. Läs mer
  • Kristoffer P
    Kristoffer P skrev om Noir Sthlm
    Oftast väldigt bra! Endast en gång jag blivit mindre nöjd, men då efter klippningen. Stunden där är alltid trevlig. Läs mer
  • Sannah S
    Sannah S skrev om Noir Sthlm
    Utmärkt service och bemötande från all personal och framför allt grymt bra klippning. Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om Noir Sthlm
    Alltid väl omhändertagen av all personal jag träffar vid mina besök, Xtraplus för Maggie som gör mig fin på ett kompetent och behagligt sätt. Läs mer
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Noir Sthlm
    Klippning
    Trevligt bemött av personen i receptionen.
    Är så nöjd m Charlotte så mina förväntningar uppfylls varje gång. Läs mer
  • Jeanette Ö
    Jeanette Ö skrev om Noir Sthlm
    Klippning bra prisbilden något saftig
    bra bemötande ordning och reda
    lyssnar in kundens önskemål
    har man råd rekomenderarar jag Noir. Läs mer
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Noir Sthlm
    Hej!
    Jag har alltid kommit jätte gärna till Noir Sthlm! Klippning var vare gång jättebra. De sista gånger jag har varit hos er, var det Linnéa som tåg hand om mig och det var verkligen perfekt - både service och resultat! Tack igen! Tyvärr(!) var jag tvungen att flytta till Berlin för jobb nu men så snart jag är tillbaka i Stockholm kommer jag till Noir igen. Eller ni öppnar salongen här ;)
    Matthias Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Noir Sthlm
    Jag är en återkommande kund hos Noir då jag är mycket nöjd. Hos Noir får man som kund dels ett professionellt bemötande av kunnig personal men framförallt en klippning i toppklass. Läs mer
  • Norea W
    Norea W skrev om Noir Sthlm
    Jag har klippt mig hos Noir i många år av olika frisörer då dem jag klipps mig hos har sluta av olika anledningar genom åren. Jag tycker alltid de är väldigt trevligt att gå dit och jag känner mig alltid helt rätt i håret när jag går därifrån. De som verkligen särskiljer Noir från andra jag klippt mig hos, är att de utöver klippningen också stylar mig väldigt bra och personligt. Om man klipper sig hos en annan frisör så kan själva klippningen vara bra men man vill ändå gå hem och styla om frisyren själv innan man känner sig hel nöjd. Så är de inte på Noir. Jag tycker också väldigt mycket om era styling produkter. Speciellt "Marvelous blowout creme" som jag älskar, då jag har många väldigt tunna hårstrån gör den håret fylligt men inte för mycket som vissa andra volym produkter. Läs mer
  • Lawrence J
    Lawrence J skrev om Noir Sthlm
    Alltid supertrevliga och hög service känsla.
    Ser fram emot varje besök. Läs mer
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Noir Sthlm
    Jag har gått hos Lisen i många år och tycker hon är en fantastisk frisör! Noggrann och duktig! Då Lisen varit föräldraledig har jag gått hos andra frisörer hos er. Jag har alltid uppskattat det trevliga bemötandet och har rekommenderat salongen till många kollegor och vänner. Toppbetyg från mig! Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Noir Sthlm
    Skön blandning av personligheter och stilar. Lyx i avslappnad miljö. Läs mer
  • Max R
    Max R skrev om Noir Sthlm
    + Vänligt, proffsigt, bra värde för pengarna
    - Ibland lite väl mycket ombokningar i sista stund Läs mer
  • Lovisa K
    Lovisa K skrev om Noir Sthlm
    Jag klipper mig regelbundet på Noir sedan många år. Jag har alltid fått trevligt och proffsigt bemötande från alla jag haft kontakt med på Noir. Maggi är så kunnig, duktig och trevlig och har alltid ett klockrent förslag när jag kommer och inte vet exakt vad hur jag vill ha det. Full pott! Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Noir Sthlm
    Har klippt och färgat håret där de senaste 10 åren och alltid gått därifrån nöjd. Lyhörda och mycket kunniga frisörer och färgtekniker <3

Ett extra plus för fredagsvin :) Läs mer
  • Caroline Å
    Caroline Å skrev om Noir Sthlm
    Klippning, hög kunskapsnivå på utfört arbete. Jag föredrar ett mindre privat bemötande då jag inte går och klipper mig för att prata privatsocialt. Blir extra tydligt att många är "gamla" trogna men det blir inte helt naturligt när man är ny. Höga förväntningar som infriades på klippningen absolut! Lite dyrt om jag jämför med likvärdigt utfört arbete på annan salong eftersom jag "bara" klipper mig. Kommer att välja Noir om jag inte har möjlighet att klippa mig på min tidigare favorit.

Skulle absolut rekommendera för det känns som att Noir fixar ALLT inom hår på en hög nivå. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Noir Sthlm
    Jag kan rekommendera Noir för kvaliteten på klippning och färgning, men jag har själv slutat gå till er då jag tycker att det har blivit för dyrt helt enkelt.
    Hälsningar
    Helena Wigart Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Noir Sthlm
    Jag klipper mig hos Charlotte och är alltid extremt nöjd. Läs mer
  • Veronica P
    Veronica P skrev om Noir Sthlm
    Alltid bästa servicen och grymt utförande! Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Noir Sthlm
    Jag har klippt mig hos Noir i många år och har alltid varit väldigt nöjd.
    Väldigt proffsiga frisörer och snygg lokal med bra läge.
    Skön hårtvätt och gott kaffe. Läs mer
  • Elin E
    Elin E skrev om Noir Sthlm
    Dyrt och svårt att få tider. funkar inte att boka sex månader i förväg. Har bytt salong. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra salong som jag besökt i flera års tid. Alltid nöjd med resultatet och blir alltid bra bemött. Dock är det i stort sett alltid förseningar och onödig stress för personalen vilket drar ner helhetsbetyget. Det är en relativt dyr tjänst och den borde värderas bättre från ägarnas sida. Som kund ska man kunna njuta mer av en tjänst för 900 kr än motsvarande för 300 kr på vilket klippotek som helst. Men totalt sett kan jag rekommendera salongen. Läs mer
  • Maggie O
    Maggie O skrev om Noir Sthlm
    Mycket nöjd med resultat, besök och bemötande! Therese är som alltid proffsig, trevlig o serviceminded. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Noir Sthlm
    Jag klippte mig av Hasse. Nöjd som vanligt..
    Bra bemötande som vanligt. Läs mer
  • Tenu L
    Tenu L skrev om Noir Sthlm
    Klippning hos Charlotte. Grymt som alltid! Läs mer
  • Camille B
    Camille B skrev om Noir Sthlm
    Jag kommer bara varje 3 eller 4 månader för att klippa mig men det är alltid jättetrevligt. Läs mer
  • Anna-karin Ö
    Anna-karin Ö skrev om Noir Sthlm
    Blev klippt av Anton som alltid levererar på topp! Var supernöjd som alltid. Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Noir Sthlm
    Bästa frisörsalongen i Stockholm! Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Noir Sthlm
    Så duktiga frisörer. Lyxig känsla. Svårt att boka tid hos de seniors, vore bra med ett fåtal flexibla tider även hos dem. Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Noir Sthlm
    Har varit där för klippning och färgning, är alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Noir Sthlm
    Klippning och slingor - helt galet bra resultat. Såg ut som en super fresh super awesome lady boss Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Noir Sthlm
    Bästa bästa! Finns ingen annan som erbjuder så genomgående god kvalitet! 👌🏼 Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Noir Sthlm
    Härlig och lyxig upplevelse med absolut högst tänkbara resultat Läs mer
  • Magdalena L
    Magdalena L skrev om Noir Sthlm
    Noir lyckas kombinera lyxig avantgarde med ett välkomnande och omtänksamt bemötande!
    Lite som Grace Jones möter Alice Babs... Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra service. Har en haft en trevlig visit och blir alltid omhändertagen bra av personalen. Läs mer
  • Deborah C
    Deborah C skrev om Noir Sthlm
    I go to Seppe who is wonderful.

But I stopped getting colour done at Noir because it is shockingly expensive. Should hair colour really cost 4x as much as a trip to a massage therapist, osteopath, accountant or other professional services? Crazy. Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Noir Sthlm
    Jag klipper mig av Charlotte några gånger om året. Hon är fantastisk och jag är alltid nöjd. Läs mer
  • Miki L
    Miki L skrev om Noir Sthlm
    Jag har bott i New York, London, Tel Aviv och Köpenhamn. Noir har två av de bästa frisörer jag någonsin träffat, Maggie och Charlotte. Toppen personal! Och kunder i alla åldrar. Dom är speciella i en verkligen positiv bemärkelse! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mia Å
    Mia Å skrev om Noir Sthlm
    Mest klipp, ibland klipp och slingor. Mycket bra bemötande och gillar verkligen "min" frisör. Önskar dock lite tydligare rådgivning och mer tid för att diskutera och bestämma exakt vad vi ska göra. Gärna också mer initiativ från frisören. Ca 3000 kr och 3 timmar är en stor investering för min del, vill i sådana fall få all hjälp och råd för att det då också ska bli helt rätt. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Noir Sthlm
    Klipper mig hos Maggi sedan flera år. Förväntar mig ett utmärkt resultat och blir alltid nöjd. Dessutom alltid ett trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Noir Sthlm
    Utmärkt utbud av modetidningar. God kaffe. Vänligt bemötande. Centralt läge. Fina lokaler. Bra klippning med en känsla av lyx. Läs mer
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Noir Sthlm
    Alltid trevligt bemötande när jag kommer dit. Har klippt mig hos Maggi många år, mycket proffsig frisör. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Noir Sthlm
    Bra bemötande, proffesionellt utförande och omhändertagande Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Noir Sthlm
    Går dit för Lisen! Dyrt och ofta sena, trevlig fin lokal. Läs mer
  • Richard S
    Richard S skrev om Noir Sthlm
    Trevligt bemötande när jag kliver in till salongen, blir anvisad att sitta ner i lounchen och tillfrågad om jag vill ha nått. Blir sedan klippt av Anna helt perfekt igen och får ett trevligt avsked vid kassan när jag är klar och ska gå.
    Toppklass Läs mer
  • Mimmie H
    Mimmie H skrev om Noir Sthlm
    I have had the same hairdresser for the last 6 years at Noir. Excellent cuts and professional service. Best hairdresser in town! Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Noir Sthlm
    Alltid professionell personal. Trevliga och tillmötesgående.
    Har alltid levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Antonia K
    Antonia K skrev om Noir Sthlm
    Hade en superbra frisör som hette Viktoria, men hon har slutat. Nu sist blev jag inte alls nöjd... Läs mer
    2018-05-15 Noir Sthlm svarar Antonia K
    Hej Antonia,

Vad tråkigt att du inte blev nöjd senaste gången, Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda. Du får gärna kontakta mig på ellen.eriksson@noirsthlm.com så kan jag säkert hjälpa dig på något sätt. Hoppas du ger oss en ny chans!
    Vänligen Ellen

Bästa frisörerna i Stockholm: