Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Noir Sthlm

Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Noir Stockholm!

Med passion och perfektion strävar vi alltid efter att uppnå någonting som är annorlunda och bättre. Någonting nytt.
Vi tror på kreativitet, där vi ser och lyssnar på vem du är och vem du vill vara.

Vi ger dig den tid du förtjänar, med noggranna konsultationer. Därpå skräddarsyr vi behandlingar som är anpassade efter just dina unika behov. Målet är att ge dig en personlig helhetsupplevelse som känns både avslappnande och exklusiv.

De produkter vi använder oss utav är en perfekt kombination av stil och vård. Produkterna är baserade på naturens finaste råvaror för att du ska kunna skapa de mest iögonfallande frisyrerna.

Läs vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig vid frågor.
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Noir Sthlm

• Åsa F
    Åsa F skrev om Noir Sthlm
    Jag har klippt mig hos Noir i många år och har alltid varit väldigt nöjd.
    Väldigt proffsiga frisörer och snygg lokal med bra läge.
    Skön hårtvätt och gott kaffe. Läs mer
  • Elin E
    Elin E skrev om Noir Sthlm
    Dyrt och svårt att få tider. funkar inte att boka sex månader i förväg. Har bytt salong. Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra salong som jag besökt i flera års tid. Alltid nöjd med resultatet och blir alltid bra bemött. Dock är det i stort sett alltid förseningar och onödig stress för personalen vilket drar ner helhetsbetyget. Det är en relativt dyr tjänst och den borde värderas bättre från ägarnas sida. Som kund ska man kunna njuta mer av en tjänst för 900 kr än motsvarande för 300 kr på vilket klippotek som helst. Men totalt sett kan jag rekommendera salongen. Läs mer
  • Maggie O
    Maggie O skrev om Noir Sthlm
    Mycket nöjd med resultat, besök och bemötande! Therese är som alltid proffsig, trevlig o serviceminded. Läs mer
  • Britta B
    Britta B skrev om Noir Sthlm
    De senaste gångerna ha jag varit väldigt missnöjd med mina klippningar. Två stylister som tidigare varit jättebra. Men som nu inte har kunnat fullfölja på ett bra sätt. Sist fick jag håret avklippt. Hade sparat hela sommaren och kom ut kortare än någonsin. Jag var jätteledsen. Det är svårt när man sitter i stolen och det händer. Jag blev jättechockad men det tog ett tag att reagera. Gången innan blev jag så fruktansvärt dåligt klippt att jag var tvungen att gå till Axens för att klippa om.
    Jag vet inte vad som har hänt men de två som jag tidigare gått hos kan jag inte gå till längre. Så nu går jag till en frisör runt hörnet och bara toppar mig tills håret växer ut igen. När det är dags att klippa frisyr igen kommer jag att behöva hitta en. Ny salong. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Noir Sthlm
    Jag klippte mig av Hasse. Nöjd som vanligt..
    Bra bemötande som vanligt. Läs mer
  • Tenu L
    Tenu L skrev om Noir Sthlm
    Klippning hos Charlotte. Grymt som alltid! Läs mer
  • Camille B
    Camille B skrev om Noir Sthlm
    Jag kommer bara varje 3 eller 4 månader för att klippa mig men det är alltid jättetrevligt. Läs mer
  • Anna-karin Ö
    Anna-karin Ö skrev om Noir Sthlm
    Blev klippt av Anton som alltid levererar på topp! Var supernöjd som alltid. Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Noir Sthlm
    Bästa frisörsalongen i Stockholm! Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Noir Sthlm
    Så duktiga frisörer. Lyxig känsla. Svårt att boka tid hos de seniors, vore bra med ett fåtal flexibla tider även hos dem. Läs mer
  • Marina S
    Marina S skrev om Noir Sthlm
    Har varit där för klippning och färgning, är alltid nöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Noir Sthlm
    Klippning och slingor - helt galet bra resultat. Såg ut som en super fresh super awesome lady boss Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Noir Sthlm
    Bästa bästa! Finns ingen annan som erbjuder så genomgående god kvalitet! 👌🏼 Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Noir Sthlm
    Härlig och lyxig upplevelse med absolut högst tänkbara resultat Läs mer
  • Magdalena L
    Magdalena L skrev om Noir Sthlm
    Noir lyckas kombinera lyxig avantgarde med ett välkomnande och omtänksamt bemötande!
    Lite som Grace Jones möter Alice Babs... Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra service. Har en haft en trevlig visit och blir alltid omhändertagen bra av personalen. Läs mer
  • Deborah C
    Deborah C skrev om Noir Sthlm
    I go to Seppe who is wonderful.

But I stopped getting colour done at Noir because it is shockingly expensive. Should hair colour really cost 4x as much as a trip to a massage therapist, osteopath, accountant or other professional services? Crazy. Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Noir Sthlm
    Jag klipper mig av Charlotte några gånger om året. Hon är fantastisk och jag är alltid nöjd. Läs mer
  • Miki L
    Miki L skrev om Noir Sthlm
    Jag har bott i New York, London, Tel Aviv och Köpenhamn. Noir har två av de bästa frisörer jag någonsin träffat, Maggie och Charlotte. Toppen personal! Och kunder i alla åldrar. Dom är speciella i en verkligen positiv bemärkelse! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mia Å
    Mia Å skrev om Noir Sthlm
    Mest klipp, ibland klipp och slingor. Mycket bra bemötande och gillar verkligen "min" frisör. Önskar dock lite tydligare rådgivning och mer tid för att diskutera och bestämma exakt vad vi ska göra. Gärna också mer initiativ från frisören. Ca 3000 kr och 3 timmar är en stor investering för min del, vill i sådana fall få all hjälp och råd för att det då också ska bli helt rätt. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Noir Sthlm
    Klipper mig hos Maggi sedan flera år. Förväntar mig ett utmärkt resultat och blir alltid nöjd. Dessutom alltid ett trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Noir Sthlm
    Utmärkt utbud av modetidningar. God kaffe. Vänligt bemötande. Centralt läge. Fina lokaler. Bra klippning med en känsla av lyx. Läs mer
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Noir Sthlm
    Alltid trevligt bemötande när jag kommer dit. Har klippt mig hos Maggi många år, mycket proffsig frisör. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Noir Sthlm
    Bra bemötande, proffesionellt utförande och omhändertagande Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Noir Sthlm
    Går dit för Lisen! Dyrt och ofta sena, trevlig fin lokal. Läs mer
  • Richard S
    Richard S skrev om Noir Sthlm
    Trevligt bemötande när jag kliver in till salongen, blir anvisad att sitta ner i lounchen och tillfrågad om jag vill ha nått. Blir sedan klippt av Anna helt perfekt igen och får ett trevligt avsked vid kassan när jag är klar och ska gå.
    Toppklass Läs mer
  • Mimmie H
    Mimmie H skrev om Noir Sthlm
    I have had the same hairdresser for the last 6 years at Noir. Excellent cuts and professional service. Best hairdresser in town! Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Noir Sthlm
    Alltid professionell personal. Trevliga och tillmötesgående.
    Har alltid levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Antonia K
    Antonia K skrev om Noir Sthlm
    Hade en superbra frisör som hette Viktoria, men hon har slutat. Nu sist blev jag inte alls nöjd... Läs mer
    2018-05-15 Noir Sthlm svarar Antonia K
    Hej Antonia,

Vad tråkigt att du inte blev nöjd senaste gången, Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda. Du får gärna kontakta mig på ellen.eriksson@noirsthlm.com så kan jag säkert hjälpa dig på något sätt. Hoppas du ger oss en ny chans!
    Vänligen Ellen
  • Carla E
    Carla E skrev om Noir Sthlm
    Anton är helt underbar ❤️😍😘 vilken service Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Noir Sthlm
    Helt fantastiskt resultat, personal som kan sin sak, trevligt bemötande, jag känner mig omhändertagen! Att kvalitet kostar förstår jag, men i dyraste laget. Läs mer
  • Ludvig H
    Ludvig H skrev om Noir Sthlm
    Jag gick i flera år och klippte mig hos Noir. När min vanliga frisör slutade gick jag någon gång till, men den upplevelsen fick mig att aldrig vilja gå tillbaka. Hon som klippte mig var duktig och trevlig, men i samma rum var en annan frisör som förstörde hela upplevelsen. Han var stor och högljudd och pratade högt, länge, utförligt och detaljerat om olika sexuella erövringar och sina festresor till London med personen han klippte.

Det blev en rätt bisarr klippning och efteråt kändes det som att jag visste mer om denna mans sexuella erfarenheter än jag vet om mina nära vänners motsvarande erfarenheter. Det är en upplevelse jag framöver kommer slippa, eftersom den fick mig att besluta mig för att aldrig mer besöka Noir. Det är synd, för salongen är annars bra. Läs mer
    2018-05-15 Noir Sthlm svarar Ludvig H
    Hej Ludvig,

Vi tackar dig för denna feedback.
    Då vi har vår starka relation till våra kunder, så talas det ibland om allt mellan himmel och jord, men denna typ av dialog ska du som kund inte behöva ta del av och vi är så ledsna att du blev drabbad!

Samtidigt är vi väldigt glada att du är nöjd med din klippning och hoppas du vill ge oss en chans till och kan i så fall lova dig att du inte kommer höra liknande samtal igen! Jag hoppas du vill kontakta mig på ellen.eriksson@noirsthlm.com så att jag kan få kompensera dig för det inträffade!

Ha en härlig dag i solen!
    Vänligen Ellen Co-owner
  • Helen K
    Helen K skrev om Noir Sthlm
    Bra och trevlig service. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Noir Sthlm
    Får alltid en perfekt och lättskött klippning hos Maggie och Guida. Dessutom trevligt bemötande! Det är vansinnigt dyrt, men trots allt värt pengarna. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Noir Sthlm
    Jag kan varmt rekommendera Noir Sthlm. Har varit kund där i flera år och är alltid lika glad över att gå dit och alltid lika nöjd att gå därifrån. Är också mycket glad över att det tagits fram egna produkter där mina favoriter framförallt är Leave in Treatment och inpackningen. Tycker de luktar gott och ger mig en lyxkänsla på nåt sätt. Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Noir Sthlm
    Jag har gått på Noir i flera år. Min frisör, Maggi, är så bra! Henne släpper man inte. Känslan på Noir är att man blir sedd och väl omhändertagen. Jag är alltid nöjd med både hår och upplevelse när jag varit där.
    Den enda nackdelen är att frisörerna är uppdelade på klippning eller färgteknik. Vill man både färga och klippa behöver man boka två tider, till olika frisörer. Förstår syftet - att man ska få det bästa men det kan jag uppleva som krångligt, därav betyg 4 istället för 5.

Jag rekommenderar Noir och Maggi får 5 stora stjärnor! Läs mer
    2018-05-15 Noir Sthlm svarar Nina L
    Hej Nina,
    Vad roligt att du trivs hos oss och att du är så nöjd.
    Och tack för din feedback gällande bokning av färg och klipp. Vi arbetar förfullt med den omstruktureringen, vi har tidigare arbetat med att vara specialiserade, till att nu gå över till att kunna få göra både klipp och färg hos samma frisör, en del gör redan båda tjänsterna. Och de andra skickar vi på utbildning för att stärka den biten för att fler ska kunna göra både och Maggi är en av dom så i framtiden hoppas vi att Maggi ska kunna erbjuda både Klipp Och Färg.

Tusen tack åter för din feedback!
    Ha en fantastisk dag!
    Sofie H skrev om Noir Sthlm
    I särklass Stockholms bästa frisörsalong. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Noir Sthlm
    Trevligt bemötande, grym personal, härlig miljö Läs mer
  • Eivor S
    Eivor S skrev om Noir Sthlm
    Alltid proffsigt/trevligt bemötande, är alltid 100 % nöjd (med senior personal). Positivt att personal går som "lärlingar" får möjlighet att skolas i samma anda, proffsigt och genuint tycker jag, det känns som att Noir investerar i sin personal vilket ger mig som kund en positiv känsla och värme. Jag kommer att fortsätta gå till denna salong många år framöver. Läs mer
  • Cristina S
    Cristina S skrev om Noir Sthlm
    Min upplevese är positiv. Har klippt mig där sedan de öppnade salongen med samma talangfulla frisör (Lisen).
    Hon bemöter mig på ett sätt som får mig att känna mig varmt välkommen och i trygga händer.
    Salongen i sig är fräsch och modern. Läs mer
  • Paula L
    Paula L skrev om Noir Sthlm
    har både färgat och klippt håret på Noir och är väldigt nöjd på alla punkter :) Väldigt trevliga och proffsiga frisörer. Tycker dock det är onödigt dyrt ibland.
    Har även prövat några produkter och hade förväntat mig mer. Levde inte riktigt upp till mina förväntningar.
    Tycker om stället som har en härlig atmosfär och avkopplat och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Tessa P
    Tessa P skrev om Noir Sthlm
    Professionellt, lyhört och vänligt bemötande oavsett vilken av frisörerna man bokar tid hos! Läs mer
  • C/o J
    C/o J skrev om Noir Sthlm
    Är alltid supernöjd när jag varit här, de är väldigt duktiga på naturlig blondering med. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Noir Sthlm
    Klippning
    Jag blev bemött bra och är mycket nöjd med resultatet Läs mer
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Noir Sthlm
    Klipper och färgar håret hos nior, alltid en trevlig bemötelse och miljö. Riktigt duxktiga på hår! Läs mer
  • Filippa H
    Filippa H skrev om Noir Sthlm
    Klippt håret flera gånger i Femman Varuhuset Göteborg. Trevlig och proffsig personal.

Mina förväntningar var att bli bra bemött och känna att frisören anpassar sig efter mig och mina behov. Förväntar mig också att frisören har mycket kunskap och erfarenhet så att jag kan få det bästa resultatet som möjligt.

Mina förväntningar blir alltid bemötta och lämnar alltid jättenöjd! Kommer att fortsätta klippa mig hos NOIR. Läs mer
  • Daniela P
    Daniela P skrev om Noir Sthlm
    Maggi, Charlotte och Beata är de bästa frisörer som finns. Man blir alltid nöjd! Läs mer
  • Ida A
    Ida A skrev om Noir Sthlm
    Har klippt mig på Noir sedan de öppnade. Jättebra frisörer (har gått till 2 olika genom årens lopp) som verkligen fattar mitt hår och samtidigt lyckas göra något extra varje gång jag är där. Proffsigt bemötande från övrig personal jag har haft att göra med. Ett bra ställe helt enkelt. Guldstjärna! Läs mer

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm