Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Noir Sthlm

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm — Visa karta

Studievägen 10, 19150, Sollentuna
Mandy Medical
Ulla L:
Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Frisörer nära Noir Sthlm:

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan... Läs mer ›
Johan W:
Grymt nöjd efter varje besök, 5 av familjens medlemmar är kunder

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Patrik W:
Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Sturegatan 26, STOCKHOLM
Välkommen till Chukromaddafakka - en modern och kreativ salong på Östermalm! Läs mer ›
Nils T:
Grymma allihop bästa på allt du behöver väntar bara på att dom fixar barnvakt också 😎

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM
Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kom... Läs mer ›
Åsa D:
Tifony är trevlig och duktig, jag är mycket nöjd med att vara hennes kund.

Läs vad 24 kunder tycker om Noir Sthlm

• Alev Ö
    Alev Ö skrev om Noir Sthlm
    Påligtlig, personlig, topp service and oslagbar kvalitet!
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Noir Sthlm
    Jag har varit kund hos Noir sedan starten. Jag klippte mig hos Hasse innan dess o följde med till den nyöppnade egna salongen. Från start har bemötande, service och utförande varit utmärkt. Alltid trevligt mottagande, både via telefon o på plats. Professionella medarbetare som är mycket kunniga inom sina områden. Jag är alltid väldigt nöjd med det färdiga resultatet, dvs frisyr och färg. Jag handlar alla hårprodukter på Noir efter rekommendationer för just mitt hår och är mycket nöjd med resultatet. Jag har mer o mer gått över till att använda Noirs egna produkter med god effekt. Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med Noir. Lokalen är trevlig och läget bra, också ett plus.
  • Cristine D
    Cristine D skrev om Noir Sthlm
    Jag är kund hos Noir sedan många år. Noir står för extra fin kvalitet. Förutom att klippning och färgning motsvarar mina höga förväntningar är servicenivån hög och bemötandet personligt på ett proffsigt sätt. Jag uppskattar även deras produkter, särskilt deras egna.

Jag är trygg med Noir, de är initierade, vet vad som gäller och har kompetensen och förmåga att få mig att alltid känna mig "rätt" i min frisyr. Dessutom håller klippningen länge vilket är tur, det kan vara svårt att få tid.
  • Marie L
    Marie L skrev om Noir Sthlm
    Att komma till Noir är en upplevelse - från bemötandet i receptionen, få en god kaffe, till mötet med min Art Director eller Master Tech och alltid det personliga i kombination med det professionella. Som jag sa till en av mina vänner " at Noir they treat their customers to new styles with style".
  • Renata D
    Renata D skrev om Noir Sthlm
    Bästa sercvice, bra team. Man blir alltid nöjd efter ett besök hos er! Fantastisk personal, alltid ett leende!
  • Nina N
    Nina N skrev om Noir Sthlm
    Jag är kund sedan företaget startades. Jag är mycket nöjd och återkommer alltid. Jag köper hårprodukter regelbundet. Jag rekommenderar Noir Sthlm till vänner och bekanta.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Noir Sthlm
    Jag har blivit mycket väl bemött från början och hela tiden. Lokalen är trevlig och receptionisterna mycket serviceinriktade.Jag upplever att frisörerna är professionella och duktiga. Jag både färgar och klipper håret och initialt hade jag en frisör som färgade och en annan som klippte, vilket kändes mycket opraktiskt och svårt att få ihop tider. Nu har jag en och samma frisör vilket är bättre för mig. Jag har sällan fått vänta och oftast har jag varit mycket nöjd när jag gått från salongen. Dock tycker jag priserna är väl höga och det har varit en stor prishöjning under tid jag varit kund hos Noir och trots att jag oftast varit mycket nöjd har jag glesat ut mina besök och även övervägt att byta salong pga priset. Nu har jag istället beslutat att sluta färga håret huvudsakligen av ekonomiska skäl.
  • Titiyo J
    Titiyo J skrev om Noir Sthlm
    MYCKET BRA JAG ÄR MYCKET NÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Louise S
    Louise S skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra, proffesionellt. Fick dock ingen huvudmassage i tvätten vilket man alltid brukar få...
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Noir Sthlm
    Supertrevligt proffsigt harmoniskt besök hos Noir!! Klippning färgning & köpt produkter.Jättebra bemötande på alla sätt!!
  • Malou V
    Malou V skrev om Noir Sthlm
    Jag har varit kund och samarbetat med Noir och framför allt Hasse under många år. Jag tycker det finns en värme på Salongen, en proffsighet och dessutom är det väldigt snygg miljö. Det känns som om Noir är i ständig utveckling och att personalen också utvecklas. Förutom Hasse har jag haft att göra med Fillis och Annie. Jag är väldigt nöjd med dem.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Noir Sthlm
    Jag har varit kund hos Noir sedan start. Jag klipper och färgar håret och är alltid nöjd när jag går därifrån. Fantastiska och professionella stylister.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Noir Sthlm
    Otroligt kunnig personal. Alltid nöjd med resultatet. Fräsch lokal.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra bemötande och kompetent personal. Jag har klippt mig och gjort slingor. Jag har handlat hårspray, spraymousse och en stylingprodukt för att minska frizz.
  • Ann R
    Ann R skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra bemötande från början till slut. Jag har färgat, gjort slingor och klippt mig har vid alla tillfällen varit mycket nöjd.
    Fantastisk duktig och trevlig personal som jag känner förtroende för. Sist köpte jag Noirs produkter som jag är väldigt nöjd med!!
  • Nova N
    Nova N skrev om Noir Sthlm
    Trevlig upplevelse och proffsigt bemötande. Kanske inte så erfarna av extremfärg/blekning som jag hoppats, men blev nöjd med resultatet. Valde dock att byta salong då Noir inte använder Olaplex.
  • Christina F
    Christina F skrev om Noir Sthlm
    Alltid mycket trevliga, proffsiga och tillmötesgående. Har gått kvar i många år av just den anledningen.

Nackdelen är att det är tråkigt , jämförbart dyrt vilket gör att jag är sugen på att pröva annat ställe.

En annan nackdel är att man behöver boka upp sig ett halvår framåt.
  • Anna K
    Anna K skrev om Noir Sthlm
    I had some problems with payment, but it was later solved.
    Friendly hairdresser, nice interior design, simple as I like it.
  • Ellinor K
    Ellinor K skrev om Noir Sthlm
    fick erbjudande från jobbet att gå till Noir sthlm. trevlig personal, bra pris. Blev hyffsad nöjd med klippningen men blev tyvärr inte riktigt som jag hade tänkt mig.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Noir Sthlm
    Sjyst ställe, cool personal osv. Men trots mina bestämda önskemål om frisyren blev det helt fel. "Klipp inte inte inte för kort!" och så skrattade vi t o m åt andra frisörer jag haft som ändå klippt för kort trots rätt enkla önskemål. Hon klippte kortast av dom alla...
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Noir Sthlm
    Jag har gått till Hasse (so startade Noir) i många år och skulle aldrig kunna tänka mig en annan frisör. Han är sjukt trevlig och klipper som ingen annan. En otroligt teknisk frisör. Hade han inte varit så otroligt bra hade jag gått någon annanstans, för dyrt är det. 980 skr kostade det sist. Och sa jag att man får vänta månader, ja upp till ett halvår, på att få en tid? Det värsta är att det är värt det! Så bra är han.

Jag har inte provat någon annan frisör på Noir, men de är säkert jättebra (och troligen billigare) än hasse.

Gott kaffe och fia lokaler har de också, och oftast väldigt bra musik.
    Tobias B, Nikke L gillar detta
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Noir Sthlm
    Snygg salong med trevlig personal och generösa latteglas. Rekommenderar Anton, som är mycket duktig och kunnig i sitt yrke. En frisör som lyssnar på kunden. Medeldyrt men värt ett klipp, helt klart!
  • Lena E
    Lena E skrev om Noir Sthlm
    Mycket bra, gillar också Anton (som nedanstående Cammilla J). Överhuvudtaget en av stans bästa salonger.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Noir Sthlm
    Anton Palm som är hairstylist är asduktig! Honom rekommenderar jag verkligen.

Regeringsgatan 80, 111 39 Stockholm