Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Hårcenter
Rekommenderat företag 2015 - Hårcenter

Hårcenter

Olof Palmes gatan 9, 111 37 Stockholm — Visa karta

Hårcenter finns centralt beläget på Olof Palmes gata i Stockholm i fräscha lokaler med högt i tak. Vi har klippt hår i generationer och har högt servicetänk. Vi skapar den ultimata frisyren och stylingen efter dina önskemål och ditt hårs förutsättningar. Högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser och vi säljer även hårvård- och stylingprodukter från världens största företag inom hårstyling. Du får gärna ringa och boka en tid hos oss, eller så är du välkommen som drop-in-kund!

Läs vad 72 kunder tycker om Hårcenter

• Maggie B
    Maggie B skrev om Hårcenter
    Jag brukar gå på drop in på pensionärsklippning.det har alltid blivit bra.sist var det en ny ung flicka, som hade bra hand med mitt hår. Skall gå till henne snart igen. De kan varmt rekommenderas.
  • Nina H
    Nina H skrev om Hårcenter
    Jag får alltid ett bra bemötande av min frisör. Jag klipper topparna och färgar min utväxt och det blir alltid bra. Jag får också förslag på nya skonsammare varianter att färga mitt hår. Jag har varit kund där i flera år och haft flera olika frisörer under den tiden. Några har varit borta på grund av barnledighet men jag har alltid fått rekommendationer till vem jag ska gå till nästa gång. Jag har varit väldigt nöjd med alla! Dessutom är det väldigt prisvärt. Rekommenderar verkligen Hårcenter!
  • Christina L
    Christina L skrev om Hårcenter
    Alltid trevligt bemötande, man känner också att man är i trygga händer - de klipper mitt hår suveränt bra! Jag går dit endast för just det. Alltid nöjd.
  • Maria E
    Maria E skrev om Hårcenter
    Hej! Alltid varit väldigt nöjd med servicen på Hårcenter. Från första gången då jag bestämde mig för att prova dem. Killen som var min första frisör på salongen har sorgligt nog flyttat från Stockholm. Jag var så glad när vi tog beslutet att korta av mitt hår ordentligt och av alla kommentarer som jag fick på jobbet efteråt. Nu klipper Regina mig och henne byter jag inte mot någon annan. Det är kul när man får en så bra kontakt med sin frisör och klickar på det sätt som vi gjort. Och att som kund få höra "Att det är alltid kul när du kommer hit. Det händer alltid något nytt." Så nu är det dags att raka/ klippa håret igen.
    Hälsn. Marie som är nöjd med salongen, personalen, service, klippning, färgning och de produkter som jag köpt.
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Hårcenter
    Mycket trevliga o skickliga. Jag känner mig alltid välkommen. De får alltid fria händer o jag går alltid mycket nöjd därifrån. En stamkund.
  • Petter E
    Petter E skrev om Hårcenter
    Kort och gott bra helt enkelt.
  • Alice A
    Alice A skrev om Hårcenter
    Bemötandet är alltid mycket bra. James är en fantastisk frisör, lyhörd och kompetent.
  • Mikael A
    Toppen bemötande som alltid
    Klippning
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Hårcenter
    Har varit kund i många år och har alltid varit nöjd med både färgning och klippning. Frisörerna är kunniga och arbetar snabbt. En uppgradering av kaffet vore dock på sin plats.
  • Leena K
    Leena K skrev om Hårcenter
    Champo balsam inpackning allt är jättebra och mycket trevligt bemötande
  • Nils A
    Nils A skrev om Hårcenter
    Bästa frisören i stan!
    Snabbt & proffsigt
  • Markus B
    Markus B skrev om Hårcenter
    Jag är nöjd. Alla på Hårcenter är trevliga, duktiga och gör ett bra jobb.
  • Yohan B
    Yohan B skrev om Hårcenter
    Bra kvalité, vänligt, snabb service.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Hårcenter
    Samtliga är trevliga, effektiva, sakliga och duktiga, liksom jämnbra med varandra. Rekommenderar (och jag är petig)
  • Patrik W
    Patrik W skrev om Hårcenter
    Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!
  • Pia H
    Pia H skrev om Hårcenter
    Hamnade på fel salong men fick ändå ett varmt välkomnande. Min frisör var Regina, otroligt trevlig och noggrann. Gjorde slingor, toning och klippte till en ny frisyr. Det tog tid men slapp att någon drog i håret samt färg i pannan. Är fantastiskt nöjd med resultatet och kommer absolut tillbaka. Varm rekommendation.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Hårcenter
    Fick ett mycket bra bemötande. Andreas som frisör är mycket, mycket bra.
  • Peder S
    Peder S skrev om Hårcenter
    Har gått flera år och klippt mig på Hårcenter. Tycker de är mycket duktiga samt trevliga. När jag nu var sist och klippte min tunna kallufs, tyckte jag tyvärr att det blivit alltför dyrt med 320 kr.
    Mycket synd då jag varit mycket nöjd med klippningen. Skulle mer än gärna ge högsta betyg, men det blir lite avdrag för priset.
  • Tatti H
    Tatti H skrev om Hårcenter
    Trevligt bemötande. Fick snabbt tid samma dag jag ringde. Tack Regina för fint jobb! Jag är jättenöjd.
  • Carl S
    Carl S skrev om Hårcenter
    Proffsiga och vänliga! Rekommenderas!
  • Paulina F
    Paulina F skrev om Hårcenter
    Bra med duktiga frissörer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Rose-Marie K
    Rose-Marie K skrev om Hårcenter
    Min dotter var inne måndagen den 23/3-15,,, Ville göra slingor i håret så att utväxten skulle försvinna...Detta gjordes utav frisörskan Sara,, När min dotter kommer hem är hon så besviken pga att hon är gul i hela håret, kyklingsgul..Jag hennes mamma ringer då upp Sara som envisas och säger att det är något hon inte har märkt utav, säger att min dotter kan komma tillbaka men att då kommer hon att ta 500kr till +800kr det första hade kostat.. Jag är utbildad frisör och såg direkt att det var fel och sa att jag tyckte det skulle göra detta gratis ... nej nej det var inget kundbemötande där inte.. Vi åkte idag till en frisör här i västerås som frågade vem som hade förstört min dotters hår, och att det inte egentligen var hennes skyldighet att rätta till en annan frisörs misstag,hon tyckte att de var den första frisörens skyldighet att rätta till problemet... Men hon var snäll och fixade till håret och min dotter är helnöjd.... Kommer aldrig att sätta vår fot hos er igen... HÖJER ETT VARNINGENS FINGER FÖR DENNA SALONG::: DOM HAR VISAT KLART OCH TYDLIGT ATT KUNDBEMÖTANDE INTE ÄR DERAS STARKA SIDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Karin O
    Karin O skrev om Hårcenter
    Beställde klippning samma dag och fick tid direkt! I telefon var bemötandet rätt rörigt och inte jättebra, däremot blev jag väldigt nöjd över både klippningen och bemötandet i salongen.
  • Malin K
    Malin K skrev om Hårcenter
    Jag har klippt mig hos Dolly flera gånger och är alltid supernöjd! Äntligen har jag hittat en frisör som förstår sig på mitt hår!!
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Hårcenter
    Väldigt trevlig personal. däremot känns jobbet vissa utför lite oproffsigt. Jag går dit för en billig peng men tänker ändå att tussar kring öron, färgfläckar i nacke och polisonger ska ha tagits bort och måste göra det själv efteråt.
  • Evelina H
    Evelina H skrev om Hårcenter
    Dem är så Vänliga , Rena poch Vackra ! Men Huvudsaken är att dem kan göra håret snygg som jag vill ??
  • Lisen D
    Lisen D skrev om Hårcenter
    Jag gick till Hårcenter för att blondera mitt hår, och det har jag aldrig gjort tidigare. Frisörerna blonderade inte bara mitt hår och sa sen bara tack och hej, utan la ner tid på att jag skulle få rätt nyans, och när inte heller det fungerade så bjöd de på en extra toning för att få bort de gula nyanserna. Allt för att det skulle bli så bra så möjligt. Allt var väldigt tidskrävande eftersom jag fick bleka det i två omgångar, men jag fick hjälp av alla de anställda vi olika tillfällen, och behövde inte betala extra för att jag krävde extra. De poängterade flera gånger hur viktigt det är att det blir snyggt, jag kände att jag blev tagen på allvar och väl mottagen.
  • Nathalie V
    Nathalie V skrev om Hårcenter
    Jätteduktiga frisörer o jättebra service bästa HÅRCENTER
  • Anna B
    Anna B skrev om Hårcenter
    Jag blev jättebra mottagen. Jag ville ha kort hår från att ha haft långt och det blev jättefint! väldigt nöjd!
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Hårcenter
    Mycket nöjd med slingorna och klippningen jag gjorde hos Hårcenter.
    2014-11-27 Andrias A svarar Jenny E
    Tack Jenny ! Det är alltid kul att höra att vi har nöjda kunder....
  • Elin T
    Elin T skrev om Hårcenter
    Trevligt bemötande och proffsigt hantverk. Jag är mycket nöjd!
    2014-11-27 Andrias A svarar Elin T
    Tack Elin! Alltid lika trevligt att kunna uppnå fina resultat och ha nöjda kunder.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Hårcenter
    De är helt underbara människor som jobbar där, man får bästa möjliga omhändertagande och sedan ett fantsatiskt resultat. Bästa!
    2014-11-27 Andrias A svarar Sofie H
    Tack Sofie ! Jag brukar säga att det är ömsesidigt , de flesta av våra kunder är underbara människor. Självklart gör vi alltid vårt bästa för att göra alla våra kunder nöjda..
  • Cirkka C
    Cirkka C skrev om Hårcenter
    Jag har varit kund hos Hårcenter ett tiotal år. Har alltid haft ett bra bemötande och professionella behandlingar. Detta gäller även den frisörska jag har på Hårcenter nu. Det är trevligt att komma dit. Atmosfären är gemytlig och välkomnande. Rekommenderar starkt!
    2014-11-27 Andrias A svarar Cirkka C
    Tack Cirkka ! Du är verkligen en godtrogen kund som har varit hos många av våra frisörer genom åren, det viktigaste är att det alltid blir bra fastän man inte alltid går till en och samma frisör .
  • Nicole G
    Nicole G skrev om Hårcenter
    Had my hair cut and styled by Danielle. Professional, good cut and personable. Only had a lunch break hour and she made it happen. Highly recommended!!
    2014-11-27 Andrias A svarar Nicole G
    Thanks Nicole! Welcome back....
  • Marika D
    Marika D skrev om Hårcenter
    Jag klippte mig där i veckan och jag är supernöjd. Klippningen var grym och servicen var bra.
    2014-11-27 Andrias A svarar Marika D
    Tack Marika! Det är viktigt för oss att kunden ska känna sig trygg ,bekväm och få professionell hårvård ..
  • Christine A
    Christine A skrev om Hårcenter
    Bra bemötande. klippte topparna.
    Märkte efteråt att allt slitet hår inte var borta.
    2014-11-27 Andrias A svarar Christine A
    Hej Christine ! Det var tråkigt att allt slitet inte klipptes bort , synd att du inte hörde av dig dagen efter till salongen.
    Hade du ringt o sagt till så hade vi klippt bort det lilla slitna som var kvar... Välkommen tillbaka...
  • Siri A
    Siri A skrev om Hårcenter
    Trevligt bemötande med glimten i ögat och proffesionell hårvård. Jag kan varmt rekommendera Hårcenter!
    2014-11-27 Andrias A svarar Siri A
    Tack Siri ! Nöjda kunder kommer alltid tillbaka , framförallt när man känner sig trygg och välkommen .
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Hårcenter
    Snabb och effektiv drop-in för herrklippning till bra pris. Alltid trevligt bemötande.
    2014-10-02 Andrias A svarar Daniel J
    Tack Daniel.
    Du har klippt dig hos oss ganska länge och du brukar variera dig mellan frisörerna.
    Vår största drivkraft är nöjda kunder kommer alltid tillbaka,vilket du är ett bra bevis på.
  • Nathali V
    Nathali V skrev om Hårcenter
    Det här var min andra gång på besök och blev lika nöjd som första. Regina vet verkligen hur det ska gå till och det blev exakt den hårfärgen jag ville ha.
    Trevlig och go tjej också!
    2014-10-02 Andrias A svarar Nathali V
    Tack Nathali.
    Det är viktigt att kunna leva upp till sitt goda rykte och ja Regina har blivit på ganska så kort tid
    en riktig favorit för hur många som helst.Trevligare tjej får man nog svårt att hitta och det bästa med Regina är
    ändå att hon brinner för trender och mode.Titt som tätt är hon på modevisnigar o trendkvällar med de hetaste i modevärlden...
  • May L
    May L skrev om Hårcenter
    Denna gång var resultatet ovanligt bra - men när jag skulle betala fick jag en riktig chock - de hade höjt priset med 50% sedan jag senast var där (några månader tidigare)! Istället för 800 kr fick jag betala 1200 kr - inte kul! Jag är sedan flera år kund på Hårcenter, inte så mycket för kvalitén som för deras priser, som varit mycket förmånliga - runt 750-800 kr för damklippning med slingor. Ofta har resultatet varit mediokert (beroende på vem man hamnar hos)för att inte säga dåligt (en gång var jag tvungen att sätta upp håret direkt efter besöket för att dölja de gulaktiga slingorna), trots detta har jag fortsatt att regelbundet gå till denna frisersalong tack vare priserna. Fortsättningsvis går jag nog någon annanstans om de inte sänker priserna igen.
    2014-10-02 Andrias A svarar May L
    Hej May.
    Bra att du blev nöjd med hårbehandlingen, priset har gått upp till våra ordinarie priser ,vi har haft kampanjpris
    ganska länge där klippningen har ingått när man gör folieslingor . Fortfarande är vi bland stans billigaste när det gäller folieslingor eller färg .Du är absolut välkommen tillbaka.
  • Therese L
    Therese L skrev om Hårcenter
    Professionel personal, bra priser och lyxigt mottagande. Jag har gått dit i 6år, skulle aldrig byta.
    2014-10-02 Andrias A svarar Therese L
    Tack Therese.
    Trevligt att höra om våra professionella hårstylister som vi skickar ganska ofta på utbildning, vi
    ser fram emot ditt nästa besök.VÄLKOMMEN
  • Lena L
    Lena L skrev om Hårcenter
    Jag får alltid ett korrekt bemötande och har alltid varit nöjd när jag är färdigklippt och färdigslingat hår.
    Mycket nöjd !
    2014-09-17 Andrias A svarar Lena L
    Tack Lena. Vi sätter högt värde i bemötandet o försöker
    alltid att göra vårt bästa .
    " Nöjda kunder kommer tillbaka"
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Hårcenter
    Alltid effektivt, snabbt och professionellt. Behaglig stämning och chosefritt. Bra prisbild. Populär sälong - alltid kö av drop in kunder.
    2014-09-16 Andrias A svarar Kristina M
    Hej Kristina .
    Det är verkligen kul att få höra gång på gång att vi har en skön stämning ,
    många uppskattar drop in o de flesta vet samtidigt att vi har duktiga frisörer
    så egentligen spelar det ingen roll vem man väljer ...
  • Beata T
    Beata T skrev om Hårcenter
    Tillmötesgående och snabbt mottagande, bra och lyhörd frisör, som gjorde underverk med mitt slitna hår??super nöjd!!
    2014-09-16 Andrias A svarar Beata T
    Hej Beata ..
    Det viktigaste inom frisöryrket är att vara lyhörd o förstå vad kunden vill,sen självklart ska man
    alltid ha kunden i fokus o uppnå bästa möjliga resultat...
  • Sara E
    Sara E skrev om Hårcenter
    Bra ställe! Ingen fin/fancy inredning men mycket nöjd med resultatet (klupp och färg). Prisvärt!
    2014-09-16 Andrias A svarar Sara E
    Hej Sara ..Vårt motto är att kvaliten är alltid högre än priset …
    Visst vi ligger mitt i stan o skulle kunna ha värsta fancy inredningen o flaschigt men samtidigt vill
    vi ha en skönare o lugnare atmosfär så att alla känner sig välkomna ..
    En liten renovering är däremot planerad till början av nästa år nån gång
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Hårcenter
    Jag är väldigt nöjd! Klippning o slingor som jag tänkt mig
    2014-09-16 Andrias A svarar Ylva N
    Hej Ylva ..
    Vi jobbar mycket m slingor o färg samtidigt som våra frisörer skickas på utbildningar
    o trendvisningar titt som tätt ..Vi känner att det är vår skyldighet att ha utbildade o modemedvetna frisörer...
  • Janina P
    Janina P skrev om Hårcenter
    Jag blev väldigt nöjd med resultatet
    2014-09-02 Andrias A svarar Janina P
    Tack Janina.
    Det finns många salonger i stan ,ibland kan man välja rätt och ibland kan det bli fel.
    Kul att det blev rätt den här gången,välkommen tillbaka..
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Hårcenter
    Kan inte rekommendera detta ställe för färgning av hår, men klippning och föning helt ok.
    2014-09-02 Andrias A svarar Jenny L
    Hej Jenny.
    Tycker verkligen att det är tråkigt att du tycker som du gör. För att vi färgar och gör slingor dagligen ,jag Andrias som är ägare har jobbat med färg och olika behandligar under 20 års tid.

Vet ej när du har varit hos oss, men du kan gärna höra av dig till salongen och fråga efter mig så kan vi säkert hitta på en lösning ..
    Vår största drivkraft är att alla våra kunder ska vara nöjda o glada…

mvh Andrias
  • Paulina B
    Paulina B skrev om Hårcenter
    Hårcenter har duktiga, noggranna frisörer som lyssnar på ens önskemål. Man upplever även god stämning bland de anställda när de jobbar.
    2014-09-02 Andrias A svarar Paulina B
    Tack Paulina .
    Stämningen är verkligen skön och ganska många roliga skämt emellanåt ,mellan kunder och personalen...

Olof Palmes gatan 9, 111 37 Stockholm