Frisör Mia Kytömäki

Frisör Mia Kytömäki

Ring 072-302 22 65 www.clipp-er.se

Jag är en energisk och glad tjej från Finland som älskar det jag gör. Genom att vidareutbilda mig kontinuerligt håller jag mig uppdaterad om de nyaste trenderna och teknikerna inom hår. Min passion kommer från kunderna. Dom håller mig lika mycket uppdaterad som jag dom. Mitt jobb ger mig så mycket då ingen dag är lik en annan....

8 omdömen om Frisör Mia Kytömäki

Erika B
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Färgning av hårslingor och klippning. Professionellt och trevligt bemötande. En klippning som gör att jag känner mig snygg i håret och underlättar skötseln av håret.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Åsa E
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

En härlig upplevelse att möta Mia som är mycket ärlig, varm och kunnig i sitt yrke. Hon bjuder på sig själv okonstlat och massagen när hon tvättar håret är ljuvlig! Längtar till nästa gång!

Louise A
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Jag har gått och klippt mig hos Mia i många år nu - det säger mycket. Mia är verkligen bäst! Inte bara är hon en mycket skicklig o lyhörd frisör utan även en härlig människa som man ser fram emot att träffa när man ska klippa sig :)

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Jenny M
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Mia är en fantastisk frisör som har färgat och klippt mig så att jag blivit nöjdare (och snyggare) än jag inte varit på många år. Hon tar sig tid och är noga med detaljerna och att vi utöver detta har sköna konversationer om allt möjligt är en extra bonus. Rekommenderar henne varmt!

Eija W
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Bemötandet är alltid glatt och professionellt. Tjänsten är alltid klockren och jag är mycket nöjd. Kommer aldrig att byta frisör!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Päivi P
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Hos Mia får man den bästa servicen. Mia är social och enormt kunnig. Jag har alltid varit nöjd när Mia har klippt eller slingat mitt hår. Hon bemöter alla sina kunder med vänlighet och professionalitet. Har haft Mia som min frisör sedan 2005. Hon är super.

Anna J
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Mia är en fantastiskt kunnig och pålitlig frisör. Hon förstår verkligen vad kunden vill ha, jag blir alltid otroligt nöjd med resultatet!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen
BadgeTwoYears

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Frida A
Skrev om Frisör Mia Kytömäki

Mia är en superbra hårfrisörska som verkligen kan sitt yrke. Hennes kunskap och erfarenhet kring hår lämnar en aldrig besviken! Kvaliten på arbetet hon gör märks i att håret känns fräsch och nyfärgat länge.