Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Frisör Mia Kytömäki

Frisör Mia Kytömäki

Torsgatan 1, 111 23 Stockholm — Visa karta

Jag är en energisk och glad tjej från Finland som älskar det jag gör. Genom att vidareutbilda mig kontinuerligt håller jag mig uppdaterad om de nyaste trenderna och teknikerna inom hår. Min passion kommer från kunderna. Dom håller mig lika mycket uppdaterad som jag dom. Mitt jobb ger mig så mycket då ingen dag är lik en annan. Jag älskar kombinationen av att skapa och hjälpa samtidigt. Jag tror att mitt kärlek för jobbet är något som andra också ser.

Välkommen att boka en tid hos mig!

Läs vad 8 kunder tycker om Frisör Mia Kytömäki

• Erika B
    Erika B skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Färgning av hårslingor och klippning. Professionellt och trevligt bemötande.
    En klippning som gör att jag känner mig snygg i håret och underlättar skötseln av håret. Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Frisör Mia Kytömäki
    En härlig upplevelse att möta Mia som är mycket ärlig, varm och kunnig i sitt yrke. Hon bjuder på sig själv okonstlat och massagen när hon tvättar håret är ljuvlig! Längtar till nästa gång! Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Jag har gått och klippt mig hos Mia i många år nu - det säger mycket. Mia är verkligen bäst! Inte bara är hon en mycket skicklig o lyhörd frisör utan även en härlig människa som man ser fram emot att träffa när man ska klippa sig :) Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Mia är en fantastisk frisör som har färgat och klippt mig så att jag blivit nöjdare (och snyggare) än jag inte varit på många år. Hon tar sig tid och är noga med detaljerna och att vi utöver detta har sköna konversationer om allt möjligt är en extra bonus. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Eija W
    Eija W skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Bemötandet är alltid glatt och professionellt. Tjänsten är alltid klockren och jag är mycket nöjd.
    Kommer aldrig att byta frisör! Läs mer
  • Päivi P
    Päivi P skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Hos Mia får man den bästa servicen. Mia är social och enormt kunnig. Jag har alltid varit nöjd när Mia har klippt eller slingat mitt hår.
    Hon bemöter alla sina kunder med vänlighet och professionalitet.
    Har haft Mia som min frisör sedan 2005. Hon är super. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Mia är en fantastiskt kunnig och pålitlig frisör. Hon förstår verkligen vad kunden vill ha, jag blir alltid otroligt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Frisör Mia Kytömäki
    Mia är en superbra hårfrisörska som verkligen kan sitt yrke. Hennes kunskap och erfarenhet kring hår lämnar en aldrig besviken! Kvaliten på arbetet hon gör märks i att håret känns fräsch och nyfärgat länge. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Brantingsgatan 35, 11535, Stockholm