Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, 111 23 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till vår frisörsalong på Upplandsgatan i centrala Stockholm! Vi tar väl hand om dig och ditt hår.

Läs vad 24 kunder tycker om Jacklin Michell

• Jacqueline P
    Jacqueline P skrev om Jacklin Michell
    Super duktig och väldigt mån om att man är nöjd!
    Jag märkte efter min klippning när jag kom hem att det var lite för tjockt på ena sidan, så jag ringde henne och berättade. Fick en tid två dagar efter och hon fixade till det helt perfekt utan att behöva betala extra. Där har vi en frisör som verkligen är mån om att kunden är nöjd!
    Kommer absolut fortsätta gå till henne! Läs mer
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Jacklin Michell
    Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmärkt lyssnare som tålmodigt lät mig lätta mitt hjärta. Jacklin är inte bara en fantastiskt kompetent frisör, hon är dessutom superhärlig som person - med andra ord den ultimata kombon. Jag rekommenderar Jacklin Michell alla dagar i veckan :) Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Jacklin Michell
    Blir alltid glad och supernöjd efter en klippning eller färgning hos Jacklin. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Jacklin Michell
    Supertrevlig proffsig personal bra pris, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Jacklin Michell
    Otroligt nöjd med både bemötande och resultat. Jag bad om att bli klippt ytterst lite, trots ett egentligen ganska slitet hår, och Jacklin respekterade det utan att ifrågasätta mina önskemål över huvud taget, och klippte precis så lite som jag önskade. Efteråt gick jag ifrån salongen fin i håret, och glad i hågen :)?? Läs mer
  • Erika R
    Erika R skrev om Jacklin Michell
    Superbra ställe! Jacklin är väldigt proffsig och piffade ut mig ur min comfort zone, resultatet blev en riktigt snygg klippning som jag trivs mycket bättre i! Läs mer
  • William W
    William W skrev om Jacklin Michell
    Fin salong och duktig frisörska! Läs mer
  • Kim K
    Kim K skrev om Jacklin Michell
    Kort väntetid och jättefin lokal! Otroligt nöjd med klippningen och billigt :) Läs mer
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Jacklin Michell
    Sjukt duktig frisör som både lyssnar på kunden men även kommer med egna förslag. Väldigt nöjd med klippningen, atmosfären i salongen samt trevliga och duktiga Jacklin! Kommer definitivt att gå tillbaka när det är dags för nästa klippning. Läs mer
  • Anton R
    Anton R skrev om Jacklin Michell
    Fantastiskt! En av de bättre upplevelserna jag haft på en frisörsalong! Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Jacklin Michell
    Klarade min gubbhjässa galant. Bästa klippningen på minst tio år.
    Anders W Läs mer
  • Dick N
    Dick N skrev om Jacklin Michell
    Jätte fräscht,modern och snyggt salong. Blev jätte nöjd med bemötandet och klippningen. Kommer garanterat återkomma. Läs mer
  • Diana
    Diana skrev om Jacklin Michell
    I'am impressed! Sa för mig en okänd kvinna när hon tittade på min håruppsättning som Jacklin ordnat.
    Härlig miljö mitt i City och ett varmt mottagande med mysig atmosfär
    Diana Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Jacklin Michell
    Jätteduktig frisör och superfin salong. Tummen upp! Läs mer
  • Jessica D
    Jessica D skrev om Jacklin Michell
    Grym och mycket bra service. Bra personal som kommer med egna idéer när man är en ganska velig person som jag. Lyxig lokal och man känner sig alltid väldig välkommen hit. Bra läge också - mitt i city! Läs mer
  • Isabella A
    Isabella A skrev om Jacklin Michell
    Härlig personal som tog sig an mitt hår som tidigare färgats i regnbågens alla färger (av mig med mindre lyckat resultat) toppen nöjd med färgen och klippningen av mina toppar!
    Fräsch lokal med en härlig känsla av öppenhet pga högt i tak och stora fönster. Läs mer
  • Husse S
    Husse S skrev om Jacklin Michell
    Jag har klippt mig vid 2 tillfällen i salongen och är supernöjd med resultatet. Trevlig peraonal pch jätte mysig lokal. Verkligen avkopplande och högt till tak är så uppskattat när man skall unna sig med en klippning. Rekommenderar denna salong start. Läs mer
  • Tommy
    Tommy skrev om Jacklin Michell
    Trevlig, proffsig och mkt duktig frisör. Mkt duktig att klippa både stora och små. Jag och min 4-åriga dotter är så nöjda. Läs mer
  • Christina
    Christina skrev om Jacklin Michell
    Absolut toppklass i varje detalj, från början till slut - från första bemötande när man kommer till salongen tills man är så nöjd när klippningen är klar. Mycket serviceminded, professionell och ambitiös med stort hjärta för sina kunder! Läs mer
  • Sirpa N
    Sirpa N skrev om Jacklin Michell
    Ett ovanligt bra kundmottagande.Rekomenderas:Du är i skickliga händer. Läs mer
  • Rebecca
    Rebecca skrev om Jacklin Michell
    Bästa salongen i stan! Superbra service och är alltid 100% nöjd med mitt hår. Läs mer
  • Janet S
    Janet S skrev om Jacklin Michell
    Supergullig tjej som verkligen är lyhörd och väldigt väldigt duktig frisör! Hur nöjd som helst! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Husse S
    Husse S skrev om Jacklin Michell
    Mycket bra service och en bra frisör! Har varit där 2 gånger nu och gått därifrån som en glad snygg kille! Gillar salongen som har högt till tak och fräsch inredning.Rekommederar salongen starkt. Läs mer
  • Marianne Ö
    Marianne Ö skrev om Jacklin Michell
    Bättre än så här blir det inte! Mysig salong med trevligt bemötande och superduktig frisör! Extra plus för hårtvätt med massagefunktion i stolen. Tur att mitt hår växer fort så att jag måste komma ofta??. Prisvärt! Läs mer

Bästa företagen inom hårförlängning i Stockholm:

Axelina K Axelina K tycker:
“Jag har gått hos Angelica i må...” Läs mer