Alla kategorier Hårvård Hårförlängning

Hårförlängning

Att kunna variera mellan kort och långt hår är för många en värdefull möjlighet. Du som många andra drömmer kanske om att ha det där sagolika hårsvallet en period för att sen gå tillbaka till ditt normala lite kortare, kaxigare hår.

Idag finns det till allas stora lycka, salonger som är specialiserade på just hårförlängningar, eller extensions. Det finns ett gäng vanliga frågor när man börjar fundera på att sätta in extensions. Kommer håret ta skada? Hur ska man sköta om håret? Vilken färg ska man ta? Hur länge håller det? Kan man göra hårförlängningen själv? Klarar man av det? Hur duschar man? Vad kostar det? etc. Detta är bara några av de frågor som dyker upp.

Genom att hitta en salong som är specialiserad på hårförlängningar kan man få svar på alla sina frågor. På Reco.se kan du bläddra bland de salonger som erbjuder hårförlängningar och ta del av andra människors individuella rekommendationer och samlade betyg för att hitta en salong som passar dig.

Glöm inte bort att fråga din frisör om tips om hur du tar hand om håret. Lycka till!

Topp 21 företag inom hårförlängning

Lindas Hårstudio

Rindögatan 28, Stockholm
    Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klippning, färgning, hårförlängning med äkta hår, samt håruppsättningar med mera. Drop in eller välkommen att boka tid!
    Linea Malmesjö T M
    Linea Malmesjö T M: Bes bemötande och Linda förstod hur jag ville ha det!

Kameleonten

Odengatan 23, Stockholm
    Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. Professionell service, exceptionella produkter och hög kompetens!
    Jan G
    Jan G: Jag har varit kund på Kameleonten i drygt ett år. Bemötandet har från första början varit mycket gott. Personalen är vän...

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, Stockholm
    Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och nagelspecialister. Alltid hög kvalitet på våra behandlingar.
    Sara K
    Sara K: Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Klippcenter

Södra Larmgatan 8, Göteborg
    Petra A
    Petra A: Min son klipper sig här och han är jättenöjd!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, Stockholm
    Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på löshår från Hairtalk. Inhyrd hos Clipp-er vid Norra Bantorget i Stockholm. Välkomna!
    Mikaela E
    Mikaela E: Är mycket nöjd med klippningen även 2 veckor senare! Lätt att sköta! Tack, Martina!

Studio Sweet

Husargatan 11, Göteborg
    Studio Sweet i Göteborg erbjuder frisörtjänster, hårförlängning, ögonfransförlängning, fiskpedikyr, barbering med mera.
    Kamila B
    Kamila B: Trevlig personal.Stor skrat!! ;-)

Gladys Hair & Cosmetics

Klädesvägen 7, Bromma
    Gladys Hair & Cosmetics i Bromma är specialister på löshår och arbetar med både syntet och äkta hår. Peruker, extensions och håruppsättningar utförs på alla hårtyper med nöjda kunder i fokus!
    Carola L
    Carola L: Har fått mkt proffesionell hjälp med mitt hår men även ett gudomligt möte med min själ

Frisör Mirja Sandin

c/o Hagagatan 22, Stockholm
    Alexandra A
    Alexandra A: Bra service, mysig miljö att sitta i och alltid ett mottagande med värme. Sen blir man allid fin i håret

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    martin p
    martin p: Alltid nöjd med resultatet. lungt och skönt, tillgängliga och bra priser.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Hair by Suzan

Västmannagatan 56, Stockholm
    Benedicte O
    Benedicte O: Bästa frisörn jag har varit hos! Lätt att prata med och man känner sig riktigt bra tatt emot i hennes salong.

Hair Fashion

Odengatan 72, Stockholm
    rasmus
    rasmus: Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och sti...

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)

Salong Gloss

Förmansvägen 50, Stockholm
    Diana J
    Diana J: Amanda fixade mitt hår fantastiskt fint! Snygga, naturliga slingor och styling. En härlig tvåtimmarsbehandling för en sm...

Jacklin Michell

Upplandsgatan 9a, Stockholm
    Nathalie A
    Nathalie A: Inte enbart gav denna enastående tjej mig precis den frisyr och hårfärg jag ville ha - hon var dessutom en alldeles utmä...

Må Hair

Renstiernasgatan 25, Stockholm
    Cecilia Z
    Cecilia Z: Det var säkert två år sedan jag var där men då var det flaggan i topp!!

at. Stockholm

Hagagatan 37, Stockholm
    Beatrice E
    Beatrice E: Har gått till Sanne i flera år och har inga planer på att byta. Får alltid massor av komplimanger för både färg och fris...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Top 2 Toe

S:t Eriksgatan 68, Stockholm
    Natalie W
    Natalie W: Nathalie Karmgård är inte bara en fantastisk frisör som är otroligt duktig med färger. Hon är också en fullkomligt under...

Excellent Skin

Brommaplan 403, Bromma
    Gunnela R
    Gunnela R: Varje gång jag går för att få mitt hår fixat hos Petra på Excellent skin i Bromma så blir jag nöjd. Petra har koll på se...