People Västervik

People Västervik

peoplevastervik.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0490-318 00 Dela

Välkommen till People Västervik! Hos oss möts du av en varm atmosfär där varje klippning och behandling är en unik upplevelse skräddarsydd för dig. Våra tjänster spänner från klassiska klippningar till lyxiga bröllopsförberedelser och feststylningar. Vi är experter på skäggtrimning, färgning och fransar, och vi anpassar våra...

704 omdömen om People Västervik

Lovisa P
Skrev om People Västervik

Jag blev väl bemött och hade en lugn och trevlig upplevelse genom hela tiden. Det var över mina förväntningar och jag är väldigt nöjd

Lina L

Finns ingen bättre frisör än Maria ❤️

Ebba S
Skrev om People Västervik

väldigt bra service. finns inget att klaga på

Alexander L
Skrev om People Västervik

Bra putsning av håret. mycket nöjd 👍

Christel I
Skrev om People Västervik

Engagerad -kunnig - ger det lilla extra med härlig massage - mycket trevlig frisör- kommer gärna tillbaka

Agneta M
Skrev om People Västervik

Trevlig personal med bra bemötande.

Elinor J
Skrev om People Västervik

Jag klippte och färgade, samt färgade ögonbryn ögonfransar och är jättenöjd. Jag klippte mig hos Letitia som var toppen! 🌟 Ett plus för att de bjuder på kaffe och glass!

Moah L
Skrev om People Västervik

Super trevlig personal och blev super nöjd med klippningen.

Nettan K
Skrev om People Västervik

Möttes av en väldigt blyg ung tjej som inte sa så mycket. MEN hon frågade iaf hela tiden hur jag som kund ville ha min frisyr innan hon började klippa mig. Fick även skön massage när hon tvättade mitt hår. Jag har inget att klaga på, supernöjd med min snygga klippning. Jag rekommenderar alla vänner i Västervik att gå till er❤️ Jag kommer att gå tillbaka till er igen. Nu är jag från Örebro och är endast här mellan april till oktober men nu har jag en frisör här med som klipper mig utan att jag blir nervös hur jag ska se...

Ruth H
Skrev om People Västervik

Det bästa bemötande och proffsig frisör!

Carolin H
Skrev om People Västervik

Fint bemötande och all den service du kan tänkas behöva! Härligt ställe!

Iréne N
Skrev om People Västervik

Mycket nöjd med min klippning - vänligt och lyhört bemötande, mitt första besök, men frisören lyssnade på mina önskemål! Hon som klippte var inte helt färdig frisör ännu - men fantastiskt duktig! Jag är helt säker Nathalie, du kommer få ditt gesällbrev när du är klar!!

Alice L
Skrev om People Västervik

En fin upplevelse. Jag gick till en trainee som var mycket trevlig. Fick håret tvättat och styleat som jag ville och Marie som gick igenom håret gav kritik som trainen enkelt löste och resultatet blev bra. Dessutom fick jag extra tips och trix för att slippa slita på håret. Samt en välsmakande kopp kaffe

Brian B
Skrev om People Västervik

Fått tips om denna salong och den levde verkligen upp till förväntningarna! Proffsigt, trevligt och snygg miljö! Toppbetyg!

Sara S
Skrev om People Västervik

Mycket härlig upplevelse och ett gott bemötande! Sån avkopplande stund med 1h Japanese Headspa. Väl värt ett besök!

Ellen B
Skrev om People Västervik

Trevliga och alltid lyhörda. Kommer aldrig byta.

Kjell H
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande, bra jobb men dyrt. 445 kr för elevklippning i 15-20 minuter. Inte OK

Susanne K
Skrev om People Västervik

Jag var nöjd med allt, var första gången så jag hade inga förväntningar. Jag klippte mig.

Desiré G
Skrev om People Västervik

Trevlig personal, de hade bra samarbete. Lugn och skön stämning på salongen!

Anders E
Skrev om People Västervik

Fantastiskt bemötande & otroligt proffsigt!

Sarah H
Skrev om People Västervik

Bra bemötande, frågade flera gånger om de kändes bra med längden på klippningen, frågade också om jag ville platta eller föna upp mitt naturligt lockiga hår vilket är bra.

Cecilia B
Skrev om People Västervik

Trevligt bemött, kände mig sedd som kund. Avkopplande stund och superbra resultat!

Annelie M
Skrev om People Västervik

Skön känsla med rengöring av hår och hårbotten och skalpmassagen. Head spa behandling 60 min.

Annika R
Skrev om People Västervik

Så nöjd med hela upplevelsen!

Anette W

Mycket trevligt bemötande. Väl omhändertagen. Stor kunskap

Milena A
Skrev om People Västervik

Letitia är en stjärna. Min dotter har spring i benen och hon klippte hennes hår helt utan problem

Åsa T
Skrev om People Västervik

Det var det bästa jag upplevt på länge, maximal avkoppling och superhärlig upplevelse. Bokade ny tid direkt.

Amelie C
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande både o telefon och vid besök Fina lokaler och assesoarer / produkter

Elin H
Skrev om People Västervik

Toppen gullig tjej! Bra bemötande, lugn och noggrann.

Jan T
Skrev om People Västervik

Trevlig salong. Första gången jag var där. Hade en elev som klippte mig. Väldigt noggrann och frågade flera gånger hur det kändes. Är helnöjd med resultatet och det blir fler gånger.

Ida O
Skrev om People Västervik

Suveränt bemötande och alltid god service på People. Tack underbara Beccis som förstår hur jag vill ha mitt hår direkt och det blir perfekt! Inte ofta man får en sån fullträff hos frisören men du är en av dem. Ni är bäst helt enkelt! Kan varmt rekommendera till alla som vill ha någon typ av förändring på sitt hår att gå till People. Jag har gått dit i många år och alltid lika nöjd. 🩷

Ulrika B
Skrev om People Västervik

Mycket bra! Mjukt omhändertagande. Jag är håröm så det brukar vara jobbigt att vara hos frissan men denna gång kunde jag knappt hålla mig vaken.

Angelica J

Fantastisk mottagande & jag är såå nöjd med håret & hela upplevelsen 🌟🩷🌟

Marie B
Skrev om People Västervik

Sonen var jättenöjd. Han har aldrig varit hos frisör där han fått massage tidogare. Han tyckte också frisören förstod hur han ville bli klippt

Melanie H
Skrev om People Västervik

Väldigt duktiga frisörer! Blev så nöjd med både färgningen på mitt hår och klippningen.

Pernilla G
Skrev om People Västervik

Min dotter är så nöjd med besöket och sin nya frisyr😍👏🌸

Moa W
Skrev om People Västervik

Mycket trevligt bemötande, resultatet blev mycket fint. Jag är supernöjd!

Hanna L
Skrev om People Västervik

Väldigt professionellt bemötande och var lätt att känna sig trygg. Fick bra råd om hur håret skulle klippas och även färgas för bästa resultat! Rekommenderar varmt☺️

Michaela O

Proffsigt och mycket trevligt 🥳🩷

Erina S
Skrev om People Västervik

Bra servis, bemötande. Har klippt och färjat hår hos nya Anna! Trevligt tjej ! Snyggt efter…

Natasha W
Skrev om People Västervik

Jag blev bemött på ett jätte trevligt sätt, det var upp till alla mina förväntningar eftersom miljön var så himla trevlig och likaså personalen. Det vart jättebra och jag är jätte nöjd över resultatet.

Evy J

Behaglig miljö Vänligt mottagande Inlyssnande frisör

Tilda S
Skrev om People Västervik

Blev nöjd med resultatet och väldigt trevlig personal

Agnes A
Skrev om People Västervik

Alltid så härlig stämning på people. Marie är fantastisk och resultatet blev 10/10! Så oerhört nöjd 😍☺️

Linnea S
Skrev om People Västervik

Alltid lika bra och går alltid därifrån nöjd! Dom lyssnar och kommer med egna idéer, så man känner sig trygg.

Linnea S
Skrev om People Västervik

Alltid lika bra besök för färg+klipp hos People. Dom lyssnar och kommer med egna idéer och tar väl hand om oss kunder.

Rebecca N
Skrev om People Västervik

Blev fixad inför min bröllopsdag. Aldrig känt mig så fin!!

Olof L
Skrev om People Västervik

Trevlig personal, fina lokaler och jag blev nöjd med håret!

Therese E
Skrev om People Västervik

Mycket trevlig och duktig frisör. Kom med tips och förslag på hur håret kunde klippas. Väldigt nöjd.

Maria S
Skrev om People Västervik

Amilia på People levererar alltid över mina förväntningar. Trevligt och proffsigt!