People Västervik

Snittbetyg
4.8
Boka tid Ring 0490-318 00 Dela

Om företaget

Välkommen till People Västervik! Hos oss möts du av en varm atmosfär där varje klippning och behandling är en unik upplevelse skräddarsydd för dig. Våra tjänster spänner från klassiska klippningar till lyxiga bröllopsförberedelser och feststylningar. Vi är experter på skäggtrimning, färgning och fransar, och vi anpassar våra...

627 omdömen om People Västervik

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 627 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Lilian K
Skrev om People Västervik

Bästa frisören i stan! Alltid proffsigt, härlig stämning i lokalen och trevligt bemötande. Sååå nöjd över att tillhöra People kundkretsen! Byter aldrig frisör!

Anna B
Skrev om People Västervik

Bra bemötande och duktig frisör. Jätte nöjda

Gerd H
Skrev om People Västervik

Skön miljö ock trevliga människor som jobbade där. Hade inte någon tydlig plan för hur slutresultat skulle bli, men med god vägledning och rekommendationer blev jag mycket nöjd med resultatet!

Lena S
Skrev om People Västervik

Bästa salongen jag vart på. Lugnt trevligt. Bjuder på gott kaffe med tilltugg. Njuter verkligen av att gå dit

Charlotte H
Skrev om People Västervik

Den var jättebra. Mycket bra bemötande och trevlig personal. Jag är jättenöjd.

Tindra S
Skrev om People Västervik

Jag blev bemött väldigt bra! Jag klippte och färgade mitt hår och blev hur nöjd som helst! Även min kusin som var med som sällskap till mig blev serverad kaffe vilket inte alls är självklart! Extra bonus och tack för de

Grazyna S
Skrev om People Västervik

Jag var vänligt bemött av alla, inte bara av min frisörska. Frisörskan var inlyssnande, professionell och hjälpsam. Det blev jättefint och jag har redan bokat nästa tid hos henne. Tack, Letitia👌🏻

Pia M
Skrev om People Västervik

Alltid supertrevlig, kunnig personal. Härlig lokal och fin inredning/design. Alltid varit supernöjd oberoende av vem som tagit hand om mig. Alla där är jättebra.

Yvonne L
Skrev om People Västervik

En mycket trevlig upplevelse med en frisör som kunde sinagrejer och gav tips om medel till mit svårbemästrade hår och hårbotten

Eva W
Skrev om People Västervik

Alltid lika trevligt bemött och ett proffsigt, mysigt omhändertagande! Klipp och sling och så köpte jag ju med mig några bra produkter för lite volym och värmeskydd. Tack för 3 sköna avkopplande timmar hos bästa frisören Marie!🥰

Annette E
Skrev om People Västervik

Kände mig mycket väl omhändertagen och ompysslad. Min nya frisör var väldigt bra på att lyssna in vad jag hade för tankar och önskemål. Hon kom även med goda tips och råd. Jag klev ut från salongen med en positiv och härlig känsla. Blev även väldigt snygg 😀

Andreas R
Skrev om People Västervik

Bokade tid för dottern. Blev trevligt bemött i salongen och dottern blev väldigt nöjd med klippning och lyhördheten hos hårfrisör Maria K

Ingrid A
Skrev om People Västervik

Jättebra med allt, bra klippt, bra bemött och härlig stämning i lokalen. Man längtar tills varje gång man ska få gå och klippa sig och fräscha upp håret.

Helene E
Skrev om People Västervik

Jättebra bemötande. Mycket trevlig personal. People Västervik levde verkligen upp till mer än mina förväntningar. Personal var väldigt kunnig och resultat är mycket bra. Gott kaffe och ett stort plus är den fräscha frukten och juicen men fick när man satt med färgen i håret.

Maria S
Skrev om People Västervik

Som alltid blir jag som kund proffsigt bemött på People och jag njuter av en lyxig stund i frisörstolen.

Julia G
Skrev om People Västervik

Trevlig upplevelse från start till slut, trevliga frisörer och avslappnande miljö!

Vilgot J
Skrev om People Västervik

Riktigt bra klippning, är sjukt nöjd!

Jassar E
Skrev om People Västervik

Jag upplever jättestarkt av personalen att tjäna sig välkomna och peoples personer är också jättetrevlig

Margit J
Skrev om People Västervik

Jag blev jätte snällt bemött. Mina enda förväntningar var att de skulle klippa topparna vilket de gjorde.min upplevelse var helt enkelt jätte bra och jag var där för att klippa mig

Hanna T
Skrev om People Västervik

Jättebra klippning och supertrevlig personal!

Tuva S
Skrev om People Västervik

Alltid lika nöjd efter ett besök hos Beccis

Camilla F
Skrev om People Västervik

Proffsigt och positivt bemötande!

Anna K
Skrev om People Västervik

Alltid härligt bemötande, proffsigt och lättsamt. Två klippningar genomfördes och båda blev jättenöjda! Vi har alltid höga förväntningar och de uppfylldes även denna gång!

Majken S
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande, goda råd och bra klippning.

Ann-Marie E
Skrev om People Västervik

People levererar alltid min önskan i färg och klippning. Bokar ofta kreativ förändring och går alltid därifrån snygg och supernöjd med kreativ färg i håret. Personalen, min frisörska Letitia, är lyhörd, kommer med kreativa tips och de kan sin sak.

Johan A

Trevligt bemötande. Bra service

Catharina D
Skrev om People Västervik

Jättenöjd med min klippning och styling av Tyra. Jag uppskattade det trevliga bemötande jag fick och kände att hon verkligen lyssnade på mina önskemål. Bra tips på produkter som passar mitt tjocka svårhanterliga hår.

Edvin O
Skrev om People Västervik

Fantastiskt service och trevligt bemötande. Resultat bland de bästa.

Filippa S
Skrev om People Västervik

Trevlig bemötande och super proffsig klippning som vanligt ❤️

Madelene K
Skrev om People Västervik

Mycket bra bemötande som vanligt, alltid det lilla extra. Hjälp med konsultation och tips anpassat för min hårtyp.

Anna B
Skrev om People Västervik

Jag blev mycket väl omhändertagen när jag skulle prova ut en peruk . Amilia va trygg lugn och professionell i sitt bemötande och agerande .

Berit L
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande och nöjd med klippningen

Christina N
Skrev om People Västervik

Professionellt bemötande , inkännande , inspirerande frisör som fick mig att våga lite mer Cappuccino gjorde min tid i stolen till en liten glimt av semester ☀️

Alexandra L
Skrev om People Västervik

Det är alltid så himla mysigt på People. Det är en salong utöver det vanliga, personalen är välutbildad och man blir alltid nöjd med resultatet! Det är verkligen lyxigt att gå dit och känna sig omhändertagen av de proffsiga frisörerna.

Niclas L
Skrev om People Västervik

Klippte mig första gången hos Maria. Blev riktigt nöjd med frisyren

William G
Skrev om People Västervik

Klev in på people med ett utseende liknande en uteliggare, köpte en klippning och klev ut som en ny person. Nu står tjejerna på rad och alla företag vill anställa mig. Jag är jättenöjd med min nya frisyr!

Zohra A
Skrev om People Västervik

Bra klippning.bra bemötande.Min son har uppskattade och glad

Marie W
Skrev om People Västervik

Mitt första besök,var positivt. Blev omhändertagen av en elev som tvättade och klippte. Hon var duktig tog väl hand om mig och jag är nöjd med mottagandet och klippningen Återkommer gärna.

Emma S
Skrev om People Västervik

Mina döttrar var jättenöjda! En lite lyxigare klippning kan man säga

Carola K
Skrev om People Västervik

Lite dyrare än vissa andra, men värt vartenda öre. Så proffsig och kunnig frisör och alltid trevligt avslappnat bemötande.

Linn O
Skrev om People Västervik

Klippning av en 3åring med massa spring i kroppen. Gick hur bra som helst!

Karin W
Skrev om People Västervik

Lugnt, skönt i lokalen. Bra bemötande

Tomas K
Skrev om People Västervik

Jag har valt att gå till People sedan 2012 och alltid varit nöjd med klippning och färgval . Trevlig personal och gott kaffe Min dotter väljer People före Göteborg! Köpte den väldoftande handtvålen denna gång

Gunilla H
Skrev om People Västervik

Mycket bra, känner förtroende för dem!

Carina K
Skrev om People Västervik

Jag klippte mig och blev väl bemött av frisören.

Titti L
Skrev om People Västervik

Bra bemötande,mycket nöjd med frisyren.

Tabita A
Skrev om People Västervik

Väldigt trevlig personal som är superduktiga på sitt jobb!!

Eva H
Skrev om People Västervik

People levde upp till mina förväntningar, Tina var duktig o trevlig. Jag köpte klippning.👍

Linda M
Skrev om People Västervik

Väldigt trevlig personal generellt. Lokalen är häftig med många detaljer som förhöjer upplevelsen. Jag kunde måla naglarna medan jag väntade på min tid. Frisören var duktig och gjorde ett mycket bra jobb med min nya korta frisyr. Jättenöjd kund.

Selma S
Skrev om People Västervik

Jättebra! Maria är bästa frisören.

Filtrera omdömen