Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Folk Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Folk Stockholm

Folk Stockholm

Birger Jarlsgatan 55, 111 45 Stockholm — Visa karta

Kräver du mer från din frisör än ett rakt klipp? Du kan lita på att våra professionella och modemedvetna frisörer kan hjälpa dig om du står i valet och kvalet om en färg eller frisyr, men också att vi lyssnar och hittar något som passar just dig! I vår trevliga och moderna miljö kan du koppla av en stund, släppa alla bekymmer och bara njuta.

Oavsett om du behöver en snygg föning, ska klippa ny frisyr eller vill liva upp med lite färg - vi på Folk Stockholm kommer göra allt för att du ska känna dig nöjd och glad när du lämnar salongen. Slappna av en stund och låt oss se till att du blir snygg i håret!
Mån-Tor: 09:00-20:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Folk Stockholm

• Eva J
    Eva J skrev om Folk Stockholm
    Proffsigt och trevligt bemötande. Lyssnar på vad jag som kund vill och ger också förslag till förändring.
  • Marita L
    Marita L skrev om Folk Stockholm
    Jag är riktigt nöjd, har gått hos Carola i många år och har aldrig blivit missnöjd. Kommer dit lite glåmig och går därifrån som en snygging ;)
    Tack, ni är alltid glada och trevliga!
  • Malin H
    Malin H skrev om Folk Stockholm
    Mycket kompetent trevlig personal som gjorde att jag kände mig trygg. Skulle klippa håret mycket (!) kortare och tvekade inte en sekund när jag väl kom dit och vi gick igenom klippningen steg för steg. Har rekommenderat till andra.
  • Anna J
    Anna J skrev om Folk Stockholm
    Superbra service och kompetenta frisörer med engagemang i sina kunder.
  • Carina M
    Carina M skrev om Folk Stockholm
    Det är jättetrevlig stämning och duktiga frisörer känns jättebra att gå dit. Har gått där i ca10 år
  • Ann-marie K
    Ann-marie K skrev om Folk Stockholm
    jag är nöjd på alla sätt. jag klipper mig varannan månad och två gånger per år får jag slingor.
  • Sofia
    Sofia skrev om Folk Stockholm
    Superbra klippt, trevligt bemötande - en härlig stund helt enkelt!
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Folk Stockholm
    Ett välkomnande och glatt bemötande där tider alltid har stämt, stämningen hos personalen är på hög nivå, finns respekt och ett fint sammarbete mellan dom som gör att man som kund känner sig väl omhändertagen och trygg. Jag har fått hjälp med hur jag gör för att håret ska kännas fräscht till nästa gång och med förslag till olika hår uppsättningar. Bra introduktion även för smink och hårartiklar. Det måste vara en av Stockholms absolut bästa hårsalonger. Jag har varit kund i massor av år och jag har alltid varit lika nöjd med resultatet när jag gått därifrån. Högsta Betyg!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Folk Stockholm
    Ett mycket professionellt och samtidigt personligt och vänligt bemötande.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Folk Stockholm
    Kompetenta och trevliga frisörer!
  • Ann B
    Ann B skrev om Folk Stockholm
    Bra bemötande, serviceinriktade. Klipper och färgar håret. Handlar bra hårprodukter. Trevlig lokal
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Folk Stockholm
    Otroligt proffsiga, trevlig personal, gott omhändertagande och massor av bra produkter. Kommer aldrig byta salong!
  • Titti O
    Titti O skrev om Folk Stockholm
    Alltid trevliga besök, man blir ompysslad och väldigt snygg i håret. Har aldrig varit missnöjd då jag gått därifrån.
  • Monika S
    Monika S skrev om Folk Stockholm
    Positiv och lättsam miljö!
    Min upplevelse är att det är en mycket kunniga frisörer på salongen. Jag trivs mycket med min frisör Caroline.
  • Sara R
    Sara R skrev om Folk Stockholm
    Frisörerna på Folk Stockholm ger alltid högkvalitativ service och bästa möjliga bemötande. Jag kan ärligt talat inte tänka mig att gå till någon annan salong!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Folk Stockholm
    Bästa tillmötesgående alltid trevliga frisörer
  • Maria P
    Maria P skrev om Folk Stockholm
    Jätte kunnig och trevlig personal! Jag skulle rekommendera alla att gå till Folk.
  • Julia R
    Julia R skrev om Folk Stockholm
    hög kvalitet, trevligt bemötande och så fin lokal
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Folk Stockholm
    Hos Folk har dom det både väldigt bra och dessutom roligt på jobbet!
    Personligt, proffsigt och perfekt utan att vara pretto! ❤️
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Folk Stockholm
    Har varit kund hos Carola i minst 10 år och följt henne från salong till salong. Detta innebär att jag är väldigt nöjd med henne. Jag köper alla hårprodukter hos Folk efter rekommendation av Carola vilket har motsvarat mina förväntningar.
    Carola är ställer alltid upp om det är något så jag är väldigt nöjd
  • Gullbritt P
    Gullbritt P skrev om Folk Stockholm
    Bra bemötande och är nöjd med klippningen
  • Charlotta E
    Charlotta E skrev om Folk Stockholm
    Alltid trevligt att komma till Folk, vänligt och välkomnande bemötande från alla som jobbar där! Och min frisör är toppen!
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Folk Stockholm
    Professionellt och samtidigt ett personligt bemötande .Mysig atmosfär.
    Superduktiga frisörer som ligger i framkant med nya metoder , produkter och stil
  • Nina E
    Nina E skrev om Folk Stockholm
    Bästa bemötandet med proffsiga frisörer!
  • Annette J
    Annette J skrev om Folk Stockholm
    Kund hos Eva sedan evigheter tillbaka. Får alltid trevligt bemötande och omhändertagande och alltid fin i håret när jag går därifrån.
  • Eva B
    Eva B skrev om Folk Stockholm
    Underbart företag med proffsiga frisörer som alltid gör det lilla extra! Mysig stämning och bra produkter som alltid motsvarar förväntningarna.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Folk Stockholm
    Jag klipper och färgar hos Eva på Folk. Där blir jag alltid mycket bra bemött och jag upplever att hon alltid löser det på bästa sätt för mig. Det råder en familjär stämning på salongen och den är trivsam att gå till. Jag köper hårprodukter emellanåt men för det mesta är det klipp och färg som gör att jag går till salongen. Mina förväntningar infrias alltid och upplevelsen blir 5 av 5 möjliga. Jag brukar även rekommendera den till andra jag känner. En toppensalong helt enkelt.
  • Aina Felicia S
    Aina Felicia S skrev om Folk Stockholm
    alltid trevliga människor och bra service, alla är kunniga och man blir alltid nöjd! det enda som skulle kunna förbättras är att det är väldigt dyrt, men det är förståeligt ändå eftersom det är så bra kvalité på resultaten
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Folk Stockholm
    Bästa salongen, supertrevlig och proffsig personal. De är bäst helt enkelt 👍
  • Annika I
    Annika I skrev om Folk Stockholm
    En oerhört proffsig salong med kreativ och kunnig personal. Rekommenderas varmt.
  • Anna J
    Anna J skrev om Folk Stockholm
    Trevliga, bra kundbemötande, alltid nöjd med resultatet.
  • Gunnel G
    Gunnel G skrev om Folk Stockholm
    Jag har varit kund på Folk i flera år och jag har alltid blivit väl bemött. De hjälper mig med val av de varor som jag behöver utan att försöka "pracka" på mig något. Min frisör bemöter mig utifrån sin kunskap då jag kommer med egna förslag om klippningar. Det är alltid trevligt att gå till "frissan" när man går till Folk!
  • Anna L
    Anna L skrev om Folk Stockholm
    Ibland provar man ett nytt ställe för att man tex flyttar eller byter jobb! Folk återvänder man dock alltid till! Bäst i stan! Alltid nöjd, suveräna på färg. Alla tjejerna är superduktiga trevliga.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Folk Stockholm
    Grymma alltid supernöjd med både varorna och tjänsterna.
    Zandra E gillar detta
  • Max V
    Max V skrev om Folk Stockholm
    De är Bästa! Bästa! Bästa! Rekommenderar till alla.
    Zandra E gillar detta
  • Jennie K
    Jennie K skrev om Folk Stockholm
    Superbra frisörer som månar om sina kunder och bjuder på det lilla extra :-)
  • Johanna b
    Johanna b skrev om Folk Stockholm
    Ingen annan än Zandra på Folk får röra mitt hår. Hon är fantastiskt duktig, påhittig, inlyssnande och har superbra koll. Lokalen är fin som snus och aldrig i livet byter jag någonsin frisör igen. Hurra för Folk!
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Folk Stockholm
    Jag har klippt mig hos Zandra på Folk i typ 7-8 år nu. Jag är enormt nöjd. Har många vänner som går till henne också och jag är imponerad över att hon är bra på så många olika typer av frisyrer. Vi har långa, korta, tjocka, tunna, tokblonda, knallröda och råttfärgade hår, alla är nöjda - och snygga!
    Gillar att man känner sig lite bortskämd när man är där också. Upp med benen och så lite huvudmassage under tvätten och lyxkaffe, chokladbit och skvallerläsning eller glossy modeläsning medans färgen verkar. Jag gillart!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Folk Stockholm
    Ett gäng mycket duktiga och väldigt trevliga frisörer i en snygg och modern lokal. Folk är verkligen kanon och min frisör Zandra är ett riktigt proffs.
  • Maria S
    Maria S skrev om Folk Stockholm
    Jag har gått hos dem sen de startade, skulle aldrig falla mig in att klippa mig hos någon annan än Carola på Folk! Salongen är modern, fräsch och man känner sig väl mottagen och "hemma" hos tjejerna.
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Folk Stockholm
    Stans bästa!
    Otroligt duktiga, erfarna, stilmedvetna frisörer som inte bara är utomordentligt proffesionella utan utomordentligt trevliga också!!

Birger Jarlsgatan 55, 111 45 Stockholm