Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Mbm Clipp-Er

Torsgatan 1, 111 23 Stockholm — Visa karta

Bondegatan 16, 11633, STOCKHOLM

Frisörer nära Mbm Clipp-Er:

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Sara L:
Väldigt duktig , noggrann , inkännande frisör . Nogrann på färg , form och att få till känslan som jag ville uppnå med mitt hairtalk. Tydlig...

Torsgatan 1, Stockholm
Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör Läs mer ›
Monica M:
Bästa frisören i stan ! Är alltid lika nöjd när jag går därifrån.

Bryggargatan 8, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi ... Läs mer ›
Ove R:
Har klippt mig på Hair Team i över 15 år och har aldrig ens funderat på att byta ställe eftersom det är en mycket bra salong. Nu klipper sig...

Tegnérgatan 28, STOCKHOLM
Välkommen in i vår kreativa och vackra salong i Stockholms city! Läs mer ›
Helén S:
Haft mitt första besök hos rufs och kalufs idag och det kommer absolut bli flera😀 Sååå nöjd! Sååå glad!

Läs vad 9 kunder tycker om Mbm Clipp-Er

• Johanna
    Johanna skrev om Mbm Clipp-Er
    Supernöjd!
    Tack Ariadna! Jag har klippt mig i högklassiga salonger runt om i världen då jag tack vare mitt jobb får resa mycket, och fast jag varit nöjd har jag aldrig blivit så nöjd som när jag började klippa och färga mig hos Ariadna på Salong Clipp-er. Hon är en mycket trevlig tjej med öga för vad som är snyggt, hon lyssnar och kommer alltid med massa bra tips, kunde inte bli nöjdare! Jag rekommenderar henne starkt!
  • Karin N
    Karin N skrev om Mbm Clipp-Er
    Har gått hos Monica hur länge som helst. Alltid lika trevligt och jag blir alltid lika nöjd!
  • Tarja L
    Tarja L skrev om Mbm Clipp-Er
    Negativ upplevelse av frisören Mia, som visat mycket nonchalant attityd i samband med min bokade klipptid den 2/11. Jag tror hon var försenad men hon hade en annan kund på min bokade tid. Mia ger ett icke trovärdigt intryck när hon försöker bortförklara min bokningsbekräftelse, som jag visade i min telefon. Naturligtvis kommer jag aldrig besöka denna salong något mer.
  • Kikki T
    Kikki T skrev om Mbm Clipp-Er
    Fixade håret hos Veronica och hon är så gullig och proffsig. Provade behandlingen Frizzout på inrådan av Veronica och jösses vilket bra resultat! Högsta betyg på allt från massagestolen och kaffet, bemötande och resultatet!
  • Zanna L
    Zanna L skrev om Mbm Clipp-Er
    Maria Askebäck på Clipp-er är en stjärna! Väldigt duktig och ruskigt trevlig. Att gå dit är att vara helt trygg med att resultatet blir bra. Maria lyssnar på kunden men vågar även komma med egna förslag utifrån hårtyp och stil - med riktigt bra resultat. Erfaren och kunnig, även om färgningar och hårförlägning.
  • Linn L
    Linn L skrev om Mbm Clipp-Er
    Alex är bara bäst! Jag var fullkomligt vilsen under hans månader i Malmö. Och stämningen på hela salongen är trevlig och öppen. Jag kan bara rekommendera er att prova!!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Mbm Clipp-Er
    Anna Sörman är den bästa frisör jag någonsin haft, pigg, positiv, inspirerande och förverkligande. Hon lyckas fånga önskan hos kund och översätta den till verklighet samtidigt som det känns naturligt och blir unikt just för mig. Jag känner mig väldigt trygg i hennes händer.
    //Jenny
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Mbm Clipp-Er
    Säger bara Lotten Hjertstedt, hon är den bästa frisören jag haft, ingen annan får röra mitt hår! Värt varenda krona.
  • Johan I
    Johan I skrev om Mbm Clipp-Er
    Hur bra frisör som helst, jag klipper mig här och har gjort det under ett par år nu, verkligen den bästa frisör som jag någonsin har varit hos, jag både klipper mig och rak permanentar mig här, rekommenderas otroligt mycket!

Torsgatan 1, 111 23 Stockholm