Angie

130 omdömen om Angie

Tony L

Professionell och trevlig frisör! 10/10

Kattis A

Lyhörd, skicklig och rutinerad. Jag kände mig genast trygg med henne. Kommer att gå tillbaka.

Roshin H

Angie var jättetrevlig och såg till att jag var bekväm, hon följde mina behov och gav mig den frisyr och klippning jag ville ha. Jag kommer definitivt att gå tillbaka till samma salong.

Svar från Angie

Hej Roshin! Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och att du tog dig tid att skriva till oss! Varmt välkommen åter. Allt gott, Creative Headz<3

Daniela M

Jag var ute efter en frisör som vågade klippa en shag frisyr, och Angie var klockren! Lyhörd, kompetent och super trevlig frisör som kan sin grej! Rekommenderar henne starkt och har blivit en stor favorit!

Filip B

Jättenöjd, överträffade mina förväntningar! 10/10

Petra L

Trevlig och jag är supernöjd med resultatet. Kommer boka Angie igen, helt klart!

Therese E

Angie är den bästa frisören! Hon är superduktig, lyhörd och oerhört trevlig!

Hugo S

Angie var trevlig och professionell. Mer nöjd än vanligt med resultatet, köpte en herrklippning.

Karima E

Lyhörd, lätt att prata med, man får alltid bästa servicen och finaste håret efter att vart hos Angie. Hon är bäst, och så länge hon klipper och färgar hår så kommer jag gå till henne.

Elise H

Jag klippte helt ny frisyr och färgade håret, det blev precis så som jag hade drömt om! Så trevlig Angie och jag är så nöjd!

Svar från Angie

Hej Elise! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Angie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 💛