Angie

61 omdömen om Angie

Sedan starten hos Reco 2023
Ioanna P

En av de bästa frisörerna jag klippt mig hos! Noggrann, proffsig, jättetrevlig och jag är supernöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!

Anna S

Första gången på flera år jag är nöjd efter ett frisörbesök och inte bara slänger upp allt hår i en knopp efteråt. Angie är TOPPEN! Hon såg direkt hur hon skulle göra, frågade hur mycket tid jag vill lägga själv på styling etc och anpassade efter det. Fick också massa bra tips. Väldigt erfaren, snabb, noggrann och inte minst jättetrevlig. Rekommenderar och kommer gå tillbaka!

Sandra S

Fantastiskt härlig frisör. Gick där ifrån super nöjd med min frisyr och trevligt bemötande.

Ellie J

Angie är grym, hon lyssnar, är ärlig och ger bra skötselråd. Klipper och färgar hur bra som helst, är alltid nöjd. Angie är också väldigt trevlig och lätt att prata med, känner mig bekväm och trygg varje besök!

Felicia K

Angie är alltid väldigt välkomnande. Hon frågar hur man mår och om man vill ha något, som något att dricka under tiden. Hon är väldigt lätt att prata med om allt möjligt så hon får en alltid att känna sig avslappnad och glad. Angie börjar alltid med att fråga vad jag själv skulle vilja få gjort under klippningen men det är också väldigt lätt att bolla idéer med henne och jag känner mig trygg med att låta henne ta eget initiativ och göra som hon tror blir bäst.

Johanna Elisabeth Ö

Fint och trevligt bemötande. Bra genomgång av förväntansbild, inspobilder osv. Tryggt! Väldigt nöjd med hela upplevelsen och resultatet!

Mikael H

Alltid glad och trevlig och hon är erfaren och vet vad hon gör. Resultatet blir alltid bra.

Sophia A

Bokar alltid med Angie, blir så nöjd varje gång :)

Anders S

Grymt professionell och trevlig, har aldrig lämnat Angie utan att varit nöjd med vartenda hårstrå

Olivia F

Får alltid ett superfint bemötande och det är verkligen alltid trevligt att komma till henne. När det kommer till hennes kunskap som frisör är hon toppen! Innan jag hittade henne hade jag svårt att fastna för en frisör och brukade vara hos dem 4-5 ggr innan jag kände jag behövde byta. Med henne är jag alltid nöjd och jag är alltid pepp är jag ska dit å få mitt hår fint! Jag brukar alltid klippa och färga och känner jag alltid får resultatet jag vill ha! Ibland när jag är osäker på vad jag vill är hon jättebra på att...