Alla kategorier Hårförlängning Stockholms län Stockholm Östermalm Bebas Hair & Beauty

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, 114 48 Stockholm — Visa karta

Bebas hair & beauty ligger på Östermalm och är en av Stockholms bästa salonger. Beba som driver salongen är en framgångsrik frisör inom dagens moderna trender.Hennes specialitet är uppsättningar för fester och bröllop men också styling, slingor och färgning. Gör ett besök hos oss och upplev själv vad vi har att erbjuda dig.Vi erbjuder självklart detta kostnadsfritt.
Linnégatan 61, 11458, STOCKHOLM
Ida T:
Salong Tid ger alltid ett väldigt professionellt intryck. Man blir också bemött med värme och känner sig alltid ompysslad när man går därifr...

Företag inom hårförlängning nära Bebas Hair & Beauty:

Linnégatan 61, STOCKHOLM
Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, h... Läs mer ›
Ida T:

Odengatan 23, STOCKHOLM
Salong Kamelonten på Östermalm har frisörerna som sätter vardagslyx på kartan. ... Läs mer ›
Martin M:
Angelica levererar alltid bästa tänkbara service och resultat. Rekommenderas starkt!

Rindögatan 28, STOCKHOLM
Lindas Hårstudio är en hemtrevlig och ljus salong på Östermalm som erbjuder klip... Läs mer ›
Gustav:
Jag har klippt mig många år hos Linda. Trots att jag själv har flyttat ut från staden så har jag valt att åka till Linda för att klippa mig ...

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Läs vad 37 kunder tycker om Bebas Hair & Beauty

• Agneta M
    Agneta M skrev om Bebas Hair & Beauty
    En riktig stjärna, så duktig, kommer aldrig byta frisör, rekommenderas!
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bebas hair and beauty- gör magi med mitt hår!

Alla frisörer har under åren tyckt om mitt hår då man kan göra mycket med det. Därimot har jag aldrig hittat någon som är så pålitlig och ärlig som Beba. Hon förklarar vad som är viktigt att tänka på med just mitt hår, för inget hår är exakt det andra lik! Hon har genom åren visat ett enormt engagemang i yrket. Hon blir bara bättre och bättre och varje gång jag är där går jag ut med ett leende på läpparna och känslan utav att ha ett helt nytt hår! Slingor och färg blir perfekta och klippningen helt underbar. Hon vet vad man passar i och rekommenderar hur jag ska ta hand om mitt hår. Kunsservice och kvalité utöver det vanliga. Hon lägger verkligen ner tid på sin kund och är otroligt duktig på det hon gör. Alla mina varmaste rekommendationer till Beba!

Jag är kräsen och ett kontrollfreak. Men Beba får alltid fria händer och jag blir alltid snyggast på stan efter min tid hos henne! Nöjdare kan jag inte bli!
  • Karin L
    Karin L skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är en otroligt duktig frisör! Jag har tidigare varit hos flera olika frisörer runt om i centrala Sthlm men inte förrän jag gick till Beba varit helt nöjd. Jag har ganska tunt typiskt skandinaviskt cendréfärgat hår som Beba slingar ljust och nyanserar. Det blir alltid ett superbra resultat och jag har nu gått regelbundet till henne i över tre år! Har alltid varit lika nöjd.

När man är där blir man alltid mycket trevligt bemött och Beba gör alltid så att man känner sig bekväm. Hon är lyhörd och kommer med idéer för just mitt hår.

Salongen är mycket smakfullt inredd vilket såklart är ett plus i kanten!

PS! Hon har även fått tillåtelse av min då 2,5 åriga dotter att klippa hennes hår. Det är det ingen annan som fått så det är ett bra betyg för Beba! DS

Kan varmt rekommendera stans bästa frisör!
  • Jacques V
    Jacques V skrev om Bebas Hair & Beauty
    I Live in the Netherlands, but whenever I am in Stockholm I go to Beba's for a haircut. She manages to cut and model my hair in a way, my hairdresser at home can't. She really takes her time and makes sure it is absolutely perfect.
    I can highly recommend her!
  • julia e
    julia e skrev om Bebas Hair & Beauty
    5/5 I BETYG (Reco.se ville inte uppdatera min text)

Efter att ha sett Bebas mästerverk ville jag självklart besöka henne, dock för en student som mig är det alltid lite saftigt att öppna lädret hos frisören. Jag valde då att bleka håret själv hemma.... Som resulterade i katastrof! Beba hjälpte då mig att nyansera håret och hon fick mirakulöst bort all den gula färgen!! Hon klippte, stylade och fixade mina ögonbryn och jag har aldrig blivit så nöjd! Jag rekomenderar alla att besöka Beba, hon är så otroligt proffsig. / Kycklingen
  • Shillo
    Shillo skrev om Bebas Hair & Beauty
    Kan varmt rekomendera Bebas frisörsalong. Jag har alltid gått till olika frisörer eftersom jag aldrig fastnat för någon, men nu har jag hittat min favorit! Jag klippte mitt hår och färgade och blev supernöjd. Dessutom mycket gott bemötande och Beba är så glad och trevlig! Ett plus för den vackert inredda salongen!

Tips: jag bokade enkelt en tid via iphone-appen Bebas hair and beauty. Fick veta att det också går att boka på hemsidan www.bebashairandbeauty.com.
  • Paula L
    Paula L skrev om Bebas Hair & Beauty
    Ultimata frisörsalong!
    Klippt och slingat mig hos Beba i flera år nu och även gjort håruppsättingar. Är absolut alltid lika nöjd när jag går därifrån, snyggt och proffsigt.
    Stort plus för den lyxiga salongen och att man alltid känner sig riktigt Välkommen.
  • Mathilde H
    Mathilde H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Den första frisören jag fastnat vid och går tillbaka till varannan månad. Underbart mottagande och service och alltid nöjd med resultatet!
  • Isabella J
    Isabella J skrev om Bebas Hair & Beauty
    Var svarthårig och ville bli naturligt blond igen, kall blond, något som jag förstod skulle vara väldigt svårt så jag var lite skraj men hade hört så bra om beba så jag gick till henne. Hade nämligen testat samma process drygt ett år innan och blev bara fattig och inte alls nöjd. Men jag vågade ge beba ansvaret och det är jag superglad över! Nu går jag dit regelbundet och har aldrig träffat en så bra frisör som gjort mig så nöjd. Denna salong lämnar jag aldrig!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Bebas Hair & Beauty
    Went to Bebas Hair & Beauty for a haircut. excellent service and quality staff made this experience perfect. I love the look and feel of my hair thanks to Beba. I will recommend this salon to everybody.
  • Sophie J
    Sophie J skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har vart hos många jätte dyra frisör på Östermalm och hade ingen lycka med dem. Jag har jätte långt och tjockt mörk hår och jag ville ha den lite ljusare men hos alla frisör blev det typ grönt och de förstörde mitt hår. Sedan fick jag recommendation av en kompis att testa Bebas Hair & Beauty. Hon gjorde slingor åt mig och det blev exact så som jag önskat mig! Jag är jätte nöjd och skulle rekommendera salongen till alla.
  • Carl N
    Carl N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har väldigt tjockt hår och har haft svårigheter att hitta en frisör som kan göra en frisyr som passar just mig och mitt hår, men är efter mina två besök på Bebas Hair & Beauty väldigt nöjd och kommer definitivt fortsätta klippa mig där! Trimmade även skägget där med gott resultat.
    En trevlig stämning med många trevliga konversationer också!
  • Alessandra C
    Alessandra C skrev om Bebas Hair & Beauty
    My hair is very dry and difficult to fix. Last year another hairdresser destroyed it with the bleach so it was hard to get long hair. Beba found a way to make my hair healthy and blonde at the same time so now it can grow. I recommend her to everybody wants to change color since she is expert in that field.
  • Eva S
    Eva S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Det var min bror som rekommenderade Bebas till mig. Jag var där igår för slingor och klippning. Hon fick bestämma lite själv hur hon gjorde och fick till det alldeles perfekt. Det blonda slingor såg helt naturliga ut efter jag hade försökt själv hemma utan lycka. Hon arbetade hårt och noga, det märks att hon älskar sitt jobb! Jag gick därifrån med en fräsch hälsa och glans i håret! Kommer absolut tillbaka när det är dags.
  • Acki W
    Acki W skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har ptovat många frisörer innan jag äntligen hittade Beba. Hon förstod precis. Jag ville ha en enkel personlig frisyr som jag inte behövde jobba med. Nu blåser jag bara torrt ruffsar lite - klart. Vill jag representera så tar jag rundborsten och fixar lite. Hon har klippt så jag ibland kan dra det bakåt ibland frmåt efter dagshumör. Jag får mycket beröm för mina frisyrer. Tack Beba
  • Lucyna S
    Lucyna S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag är mycket nöjd med klippning. Min man tyckte att jag ser mycket yngre ut. Det är väl ett bra betyg. Jag har lockigt hår som inte många kan klippa. Beba kan sin sak. Håret hade mycket fin form. Färgen var också perfekt, sådan nyans som passar mitt ansikte och håller länge. Mina grå strå syns inte mycket heller när håret växer.
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag kom till Beba efter många byten mellan olika frisörer.

Har aldrig blivit 100% nöjd hos andra frisörer pga att håret gulnat, att dom inte orkat slinga igenom hela håret noggrant och slarvat med klippningen.
    Jag har tjockt långt mellanblont hår och brukar ha ljusa folieslingor i utväxten.

När jag besökte Beba för första gången så blev jag paff över hur nöjd jag var med en frisör. Hon var supernoga med slingorna, fick till en perfekt naturlig kall blond nyans och riktigt bra klippt.

För övrigt är hon en trevlig, professionell och lättsam person som får en att skratta och känna sig väl omhändertagen. Äntligen kan jag slappna av hos frisören för att jag vet hur bra resultatet kommer bli!

Får jätteofta komplimanger för mitt hår nu vilket jag inte fick innan!
    Har kommit tillbaka flera gånger och kommer fortsätta göra det.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag vill rekommendera Bebas hair & Beauty till alla som letar efter en fantastisk frisör med fingertoppskänsla! Hon ser direkt vilken hårfärg och frisyr du passar i och resultatet är toppen :) Jag har äntligen hittat min frisör efter år av letande bland Stockholms toppfrisörsalonger, nu byter jag aldrig.
  • Anastasiia K
    Anastasiia K skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bebas hair and beauty rekommenderade en av mina väninnor. Först ville jag bara klippa mig lite men Beba föreslog att fräscha upp min look genom att fixa slingor. Jag var skeptisk i början eftersom jag inte ville få mitt hår förstört med färg. Men Beba försäkrade mig att ingenting dåligt skulle hända. Jag blev jättenöjd med resultatet. En månad efter är min färg lika fin som första dagen och håret är mjukt och fint. Den blonda nyanser har inte blivit gul med tiden.
  • Emmy V
    Emmy V skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har hittills inte haft någon frisör dit jag återvänt regelbundet, men nu har jag hittat Beba som jag definitivt kommer att fortsätta besöka! Mycket professionellt och trevligt bemötande och jag kände verkligen att jag lämnat mitt hår i kapabla händer. Hon lyckades få till den perfekta nyansen på slingorna och sällan har jag upplevt en sådan noggrann klippning. Kan inte göra annat än att ge Beba mina varmaste rekommendationer! Spenderar mest av min tid i London, men från och med nu ska alltså mina frisörbesök göras i Stockholm hos Beba.
  • Helene N
    Helene N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är verkligen superduktig! Jag kom dit med ett slitet dåligt slingat hår. Hon klippte igenom hela håret supernoggrant, inte en kluven topp kvar. Sen slingade hon det noggrant i flera olika nyanser. Jag litade på hennes omdöme att inte blondera utan hålla det mörkare för att få fram mina ögon mm. Helt rätt! Efter slingorna fick jag sitta med en nyansering som jämnade ut. Alltihop blev jättefint och jag är supernöjd! Kommer lätt tillbaka till Beba när det är dags för klipp och färg igen trots att jag bor 20mil därifrån. Hon är helt enkelt för bra! Så duktig, trevlig, professionell och med en riktig fingertoppskänsla. Salongen är dessutom superfin!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Bebas Hair & Beauty
    För naturligt ljusa slingor har jag aldrig blivit så nöjd som hos Beba! Hon använde två olika färger och en nyansering för att få hela håret riktigt jämnt och naturligt i färgen. Väldigt bra också att det är flexiblet med öppettider utifrån vad man kommer överens om. Jag kan verkligen rekommendera Bebas Hair & Beauty!
  • Andrea T
    Andrea T skrev om Bebas Hair & Beauty
    Länge har jag undvikit att gå till frisören för jag blev aldrig nöjd med resultatet. Jag tänkte- hur svårt kan det vara att färga mitt svarta hår till chokladbrunt? Ja, tydligen väldigt svårt eftersom mitt hår alltid blev orange. Men sen jag hittade Beba( tack o lov) har jag varit otroligt nöjd och kanske den nöjdaste kunden i Stockholm när det gäller frisör :) Även om min utväxt är ner till knäna kommer jag att vänta på henne. Jag kan verkligen rekommendera henne till alla- för att hon älskar sitt jobb, hon är professionell och väldigt trevlig- ni kommer att vara nöjda!!
  • Magdalena R
    Magdalena R skrev om Bebas Hair & Beauty
    Nu har Beba skaffat en superfin frisörsalong på Kommendörsgatan. Inredningen är riktigt schysst och i taket hänger en stor vacker kristallkrona. Det känns lyxigt och för att inte tala om bemötandet.

Det är lite kul för jag hittade faktiskt till Beba första gången för några år sedan när jag inför utlandssemestern skulle vaxa benen. Helnöjd.

Till min stora glädje utbildade hon sig sedan till frisör :) Jag hade tidigare tyckt att det var lite jobbigt att gå till frisören. det brukar kännas så stelt,och det är lite läskigt att låta någon annan fixa med håret. Jag hade inte hittat min frisör helt enkelt tills jag träffade Beba. Hon har mitt fulla förtroende och håret blir riktigt snyggt. Hon är bara så söt, proffsig, glad och trevlig hela tiden. Det känns naturligt och jag är riktigt nöjd.

Sen får man vääärldens skönaste huvudmassage också.
    Jag ger Beba tio poäng av fem möjliga, men det syns ju inte här :)
    Prova själv så får du se :)
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba brukar raka det lilla hår jag har kvar :-) När hon har tid ger hon mig världens skönaste huvudmassage. Känner mig som en ny människa efteråt. Har sett prov på hennes färdigheter då hon även klipper min fru. Beba är ett proffs ut i fingerspetsarna. Tror man inte kan gå därifrån missnöjd. Dessutom har hon precis renoverat sin salong! Ser ut att bli kanonfint!! Ses snart :-)
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har klippt håret hos Beba i flera år och är alltid väldigt nöjd! Bäst av allt tycker min flickvän att jag blir supersnygg efter Beba har klippt mig! :)
  • Sara B
    Sara B skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har alltid haft svårt att hitta en bra frisör. Nu när jag träffat Beba vill jag aldrig gå till en annan frisör igen! Beba är oerhört duktig på att klippa, färga, slingra, allt! Mitt hår är tjockt och långt, och jag går aldrig därifrån missnöjd, tvärtom, supernöjd!
    Jag kan varmt rekommendera Beba till er alla som älskar ert hår! :)

Världens bästa frisör! :)
    ?
  • Sylvia N
    Sylvia N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bebas Hair & Beauty är salongen du bör besöka. Beba gör underverk med alla hår. Slingor klippning färgning uppsättningar ingen hejd på hennes fingerfärdighet. Allt med ett super resultat. Då jag har ett "svårt" hår så är jag alltid i säkra händer hos Beba. Underbar varm lyhörd kreativ.
    Sylvia
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Beba!! Beba är en frisörska som behärskar både färg och klippning ypperligt vilken baserat på min tidigare erfarenhet inte är lätt att finna. Jag har varit mer än nöjd varje gång jag har varit hos Beba då hon gång på gång på ett utmärkt sätt uppfyllt mina högt ställda krav. Uppskattar särskilt att Beba kommer med egna förslag och idéer. En otroligt duktig, kreativ, vänlig och glad tjej.
  • Ma Cristina B
    Ma Cristina B skrev om Bebas Hair & Beauty
    Trevlig och professionellt bemötande. Jag är väldig nöjd med alla olika behandlingar som jag gjort på salongen. Beba gjorde bland annat en fantastisk håruppsättning till en stor fest. Jag rekommenderar henne å det varmaste.
  • ylva n
    ylva n skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är en trevlig, glad och framförallt mycket duktig frisör. Som blondin har alltid haft problem med varma toner när jag gör slingor, men Beba är expert på att plocka fram precis rätt färg. Jag blev rekommenderad att gå till Beba - jag är supernöjd!
  • Anna B
    Anna B skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är grymt duktig och jag blir alltid jättenöjd när jag har varit hos henne. Hon kan vara väldigt kreativ och komma med bra förslag om man vill det. Vet man å andra sidan exakt hur man vill ha håret så fixar hon det också på bästa sätt. Bra priser har hon också. Kan verkligen rekommendera ett besök hos Beba!
  • Amra T
    Amra T skrev om Bebas Hair & Beauty
    Med sin fantastiska kreativitet, inspiration, kunskap och erfarenhet har Beba gång efter gång lyckats med att överträffa mina förväntningar! Inte en chans att jag går till en annan frisör för den här tjejen är helt klart bäst. Nyanserad, intresserad, ödmjuk och helt enkelt en proffs! Fantastisk!!
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bästa beba! Otrolig frisör och en jätte omtänksam människa ? En frisör jag verkligen rekommenderar :)
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Bebas Hair & Beauty
    Min favorit frisör! Blir alltid nöjd med klippning och slingning hos Beba, slingorna blir ljusa och utan gula nyanser som jag annars brukar få. Skönt att alltid kunna lita på att man blir snygg efter ett besök hos Bebas hair and Beasuty!
  • Per N
    Per N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Fantastiskt mottagande och bra klippning. Är alltid överraskad av hur bra det blir!
  • Angelica P
    Angelica P skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är en fantastisk frisör. Jag har varit kund hos henne i snart två år och blir alltid lika nöjd! När jag kom till Beba hade jag dåliga frisörupplevelser med mig. En frisör hade tidigare lyckas bränna hela min hårbotten så den blev fyll av sår. Beba tog jättebra hand om mig. Testade hårprodukterna på min handled och var mycket nogrann. Jag har tack vare hennes professionella och stora kompetens nu hittat en frisör som passar mig med känslig hud. Kunde inte vara med nöjd! Jag ger henne mina absolut bästa rekommendationer. Ställer ni höga krav på er frisör är Beba rätt för er. Jag har nu perfekt PLATINABLONDT hår, och har aldrig tidigare haft så här vacker hårfärg.

Kommendörsgatan 14, 114 48 Stockholm