Bebas Hair & Beauty

Bebas Hair & Beauty

Välkommen till Bebas Hair & Beauty!

Vår frisörsalong som ligger på Östermalm och är känd för slingor och glamorösa uppsättningar, men framförallt är vi en salong som värderar våra kunders unika behov.

Våra frisörer, make-up-artister och nagelspecialister har alla de nödvändiga färdigheter och den kompetens som krävs för att uppfylla varje kunds unika önskemål. Utöver detta erbjuder vi även vaxning under sommarmånaderna, vilket gör oss till en idealisk skönhetssalong. Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 104 kunder tycker om Bebas Hair & Beauty 2

• ALEXANDER E
    2021-02-15
    Beba är superprofessionell! Jag gjorde ljusa slingor och är extremt nöjd med resultatet. Kommer fortsätta att gå hit. Beba har stenkoll!
    2021-02-14
    Blev så nöjd när jag klippte mig hos Beba i vintras! Hon är otroligt proffsig och har ett så fint bemötande. Hon sätter stor stolthet i sitt arbete. Jag har bytt till Beba från en annan frisör och nu önskar jag att jag hade bytt tidigare. Rekommenderar!
  • Linnea N
    2021-02-01
    Underbara! Både makeup och hårstyling blev precis som jag önskade. Professionalitet och så härliga människor. Blev sminkad och fixad för musikvideo, rekommenderar till alla! Tack<3
  • Carolina B
    2021-01-10
    Beba gjorde underverk med mitt blonda hår! Det var längesen jag fick känna mig så fin och håret blev naturligt. Det känns som håret sakta är på väg att bli "friskt" igen. Beba vet verkligen vad hon gör och hon har en enormt stolthet i sitt jobb, det märks. Hon vill inte göra någon besviken och hon är professionell ut i fingerspetsarna. Jag har suttit hårmodell sedan jag var ung och tyvärr slingat mitt hår i många år, så kvaliteten har gradvis försämrats. Nu har jag gått över till mestadels färg med ytterst lite blekning, men det har inte blivit helt hundra hos de jag gått till förut. Dessutom slår gärna det gulröda igenom i mitt hår på vissa ställen fastän jag är blond i övrigt och det gör att jag har 2-3 olika färger i håret... Sett ut som en tiger ;) Men det löste Beba på ett magiskt sätt och jag är så nöjd!!!! Den hårfärgen jag haft större delen av mitt liv kom tillbaka och hela håret har samma färg (jag är ingen tiger längre). Tack vare den behandlingen som Beba gjorde och dessutom avslutning med en grym inpackning som gjorde kvaliteten bättre. Och lagom till nyår dessutom. Vilken fin start jag fick på 2021!!!
    2020-12-29
    Hade jättelångt hår, många frisörer har haft problem att klippa det för håret är så tjockt. Beba löste det utan problem.
    Rekommenderar!
  • 2020-12-28
    Otroligt fint jobb! Jag gjorde balayage, supernöjd!
    2020-12-23
    Verifierad kundrelation
    Jag vart starkt rekommenderad att komma till Bebas Hair and Beauty via en vän och jag måste bara få säga WOW, jag är helt fachinerad över Bebas sätt att behandla kunder. Hon är en klass för sig , jag har klippt mig hos Björn Axen och Toni & Guy men det här va helt fantastiskt. Tack bästa Beba! Du är verkligen Stockholms bästa frisör!
  • ALEXANDRA J
    2020-12-23
    Jag har slingat mitt hår på andra ställen tidigare, men igen gjorde ett så bra och proffsigt jobb som Beba. Jag gjorde balayage hos henne och det blev perfekt nyanserad och passade så fint till min riktiga hårfärg. Beba är verkligen Stockholms bästa frisör. 10/10
    2020-12-22
    Fixade mitt gula hår med slingor. Blev supersnyggt och mitt hår blev inte förstört som det kan bli hos andra frisörer.
    2020-12-19
    Best hair highlights and haircut I've ever had. Beba knows exactly what she is doing and sets realistic expectations right at the start. Highly recommended.
  • 2020-12-19
    Jättebra frisör. Kunde inte varit nöjdare med både färg (baylage) och klipp
    2020-12-16
    Supernöjd med slingor och klippning, naturligt och precis som jag önskade!
  • 2020-12-15
    Är mycket nöjd med den trevliga och duktiga Beba
  • ANNA V
    2020-12-15
    Världs klass frisör och stylist. Jag är så nöjd ❤️❤️❤️
    2020-12-15
    Tack Beba!!
    Känner mig alltid lika snygg när jag varit hos dig💞
    Du är bäst!!!!
  • 2020-12-15
    Besökte precis salongen för balayage & slingor, jag vart så nöjd. Perfekt innan jul & nyår. Kan varmt rekommendera denna underbara frisör.
    2020-12-13
    Bebas Hair är fantastiskt! Sjukt bra service och Beba är grym på att fixa fina frisyrer! Det blir precis som man önskar och Beba är jättebra på att ge förslag på stil, längd, färg osv. Kommer garanterat tillbaka!!
    2020-12-11
    Har klippt mig hos Beba sen väldigt många år tillbaka och jag kommer aldrig byta frisör. Beba är den bästa frisören! Blir alltid lika nöjd med resultatet och Beba är världens snällaste också
  • 2020-12-08
    Jag kan varmt rekommendera Bebas Hair & Beauty! Jag har varit kund i tre år och Beba trollar bort mitt gråa hår med kalla slingor. Beba har en cozy salong där man känner sig välkommen och trygg i dessa Corona tider. Jag behöver aldrig byta frisör - så nöjd! 😍
    2020-12-08
    Det bästa som hänt Östermalm de senaste 5 åren! Beba fick fria händer med mitt oklippta Corona hår och resultatet blev fantastiskt! En brun balayage med naturlig känsla, varm brun färg med perfekta slingor som varmt varvas in i uppklippningen. Hon vet vad hon gör. Man behöver bara luta sig tillbaka och njuta av förvandlingen. Rekommenderas varmt.
  • JOANNA E
    2020-11-28
    Supernöjd efter mitt besök. Kom dit med slitet gult hår och Beba färgade och klippte till en fantastisk frisyr! Rekommenderas verkligen
  • RAQUEL D
    2020-11-26
    Känner mig otroligt trygg hos Bebas då hon är lyhörd och väldigt professionell och kunnig. Ett extra slag slår jag för färgning hos henne. Jag har börjat få vitt hår på mitt mörka hår och hon har lyckats hjälpa mig att balansera dessa nyanser på ett mycket bra sätt.
    Rekommenderar varmt salongen.
  • 2020-11-22
    Väldigt nöjd! Beba är väldigt noggrann vid klippning och kan hantera tjock hår!
  • MIROSLAV V
    2020-11-21
    Jag blir alltid lika nöjd hos bästa frisörsalongen i stan!
  • MARIA K
    2020-11-21
    Aldrig tidigare varit så nöjd med klippning och slingor!
  • Nina Elisabeth S
    2020-10-30
    Så nöjd med stylingen av håret och make upen inför min fotografering. Otroligt kompetent personal som fick mitt långa å livlösa hår att glänsa och jag älskar mina ”smokey eyes ”

Rekommenderar salongen alla dar i veckan för dess kompetens och otroligt trevliga personal
  • 2020-07-16
    Ingen klipper mitt hår bättre än Beba! Tog tid att hitta en duktigt och noggrann frisör. Är så nöjd! Rekommenderar varmt Bebas Hair and Beauty!
  • Inger N
    2020-01-24
    Blev oerhört tjusig med både hår och smink till Guldbaggegalan! Alla kommenterade min håruppsättning! Fantastisk service! Tack Beba! Rekommenderas varmt!
  • REBECKA E
    2019-12-25
    Jag träffade Beba på ett event i mitten på december. Hon var otroligt snyggt sminkad och snygg i håret så jag frågade vart hon brukade klippa sig. Det visade sig att hon drev sin egna salong mitt på Östermalm. Efter att ha kollat in hennes Instagram hittade jag många fina bilder med personer hon klippt och slingat i blonda nyanser, såsom jag önskar. Därför valde jag att gå till Bebas Hair and Beauty som visade sig vara en succé. Beba har talang för både färg och klippning. Hon har klippt och färgat många kändisar och bäst i stan på det hon gör! För övrigt är hon en trevlig och pratglad person. Hon gör upplevelsen till det lilla extra och får en att känna sig som en ny människa efter ett frisörbesök. Rekommenderar starkt att gå till henne!
  • Sophie J
    2019-11-16
    Beba är oerhört trevlig och serviceminded, väldigt duktig på allt från färg, produktrekommendationer, klippning, sligning/färgning och styling. Hon infriar alltid mina höga förväntningar på varje besök och gör alltid ett suveränt jobb. 5 stjärnor !
    2019-11-16
    Jag var där för första gången och det var helt ok.
  • Genrich T
    2019-09-27
    Jag har sökt så länge efter en bra frisör som är specialist inom blont hår, tillslut så hittade jag Bebas hair and beauty på kom på Östermalm / Kommendörsgatan 14

Beba Jonsson gjorde naturligt blonda slingor och klippte mitt hår så snyggt, inför Mr universe sweden nu på söndag. Synd att jag inte hittade beba innan ja va med i paradise Hotel på TV3. Har aldrig varit så här nöjd med håret, rekommenderar starkt
    2019-09-23
    5 stjärnor till Beba! Absolut! Och dessutom en fantastisk människa! Hon är så trevlig och en underbar energi i hennes salong. Jag älskade de platina slingor blandat med några mörkare slingor hon gjorde på mitt hår (jag tycker det är tråkigt bara samma färg) det blev toppen, fantastisk, precis det jag ville ha! Alltså jag är så himla nöjd med resultatet och blir arg på mig själv att jag inte hittade henne tidigare. Hon kan lyssna på sina kunder och förstår hur viktig det är att göra det kunden vill men samtidigt förklarar hon vad är möjligt och inte möjligt. Man ser att hon anstränger sig för att göra det bästa för sina kunder, alltså bästa salongen och frisör i hela världen! Tack finaste Beba!!!!
    2019-09-21
    Nu har Beba Jonsson fixat i ordning mig inför min Sverige turné av Dance The Night Away. Första gången fixade Beba mitt hår inför TV4 Let’s Dance och jag kände mig så fin och jag förstår verkligen varför kändisarna går till Beba Jonsson för hon får mig att känna mig TV och showredo vid varje besök. Min svarta färg blev perfekt glansig inför scenen. Lämnar salongen med sånt stort leende på läpparna och bästa håret!
    2019-08-20
    Beba hjälpte oss med hår & makeup inför vår show på årets Stockholm Pride. Eftersom detta gjordes för en stor scen behövde vi styling med extra allt och resultatet blev fantastiskt! Mega-volym i håret och make som gjorde att vi glittrade både på och bredvid scenen. Som artister är det en oerhörd tillgång att arbeta med någon så proffsig som Beba och vi kommer gärna tillbaks för kommande spelningar.
    2019-08-09
    Helt ok klippning..................................................
  • Zeana M
    2019-04-18
    Denna salong är guld. Jag har varit på många olika ställen för mitt hår är en viktig del i mitt utseende då jag syns mycket i olika tv-sammanhang och på många olika events. Men ingen har hittills lyckats leverera till 100% det jag velat göra med mitt hår. Beba har fixat och stylat mitt hår inför olika framträdanden och jag är tacksam och glad att jag blev rekommenderad hit. Atmosfären i salongen är också mysig och man kan njuta och ta det lugnt medan hon utför sitt arbete tryggt. Jag kommer inte byta salong! / Zeana
  • Anna S
    2019-04-03
    Jag har slingat håret hos kändisfavoriten Beba och även satt in extensions framme vid ansiktet där mitt hår aldrig blir riktigt långt. Några keratinslingor och sedan enstaka tejpfästen längst framme. Är så nöjd med både slingorna och mina extensions! Det blev helt perfekt! För mig är det superviktigt att håret känns fint och välskött eftersom jag rör mig ute mycket på massa event och kändisfester. Rekommenderas VARMT!
    2019-03-26
    ***** star - bästa Beba duktig och proffsig. Första besöket var det blir återkommande kund.
  • Jovan
    2018-12-15
    Mycket nöjd med klippningen , som alltid. Mitt hår är lite längre och fullt av Virvlar, men det är inget problem för Beba! Fick mycket fin hjälp inför bokreleasen av min nya kokbok. Kan varmt rekommendera salongen. 🎖
  • Linda I
    2018-11-06
    I somras var min frisör på semester och då bokade jag en tid hos Beba för färgning. Är mer än nöjd med resultatet. Jag har mörkt, tjockt hår som jag färgar kallt blont och det är verkligen inte alla som lyckas med det. Är så nöjd att jag kommer att fortsätta att gå hos Beba. Min gamla frisör var duktig men Beba är exceptionell.
    2018-10-30
    Äntligen hittat en underbar frisörska som är proffsig och engagerat! Min klippning är perfekt och håller sig till nästa besök hos Bebas Hair & Beauty. Kan varmt rekommenderas 👍
    2018-10-03
    Beba räddade mitt hår inför mitt bröllop i somras. Hade försökt gå från svart till blont hår under nästan två års tid och träffat olika frisörer, utan lycka. Beba slingade och nyanserade mitt stackars gula, fläckiga hår, så att jag hade en snygg och jämn hårfärg inför bröllopet.

Hon gjorde också min bruduppsättning, som jag blev mer än nöjd med! En lite bohemisk uppsättning med flätor, lockar & vackra blommor. Precis som jag ville ha det.

Tack!
    2018-09-11
    Ett besök hos Beba är utöver det vanliga! Förutom hennes fabulösa personlighet, generositet och humor skapar hon magi med sina händer. Jag känner mig alltid trygg med ett besök hos Beba, hit går jag både för att föna håret och när jag ska göra viktiga jobb.
    Ett exempel är "Kungliga TV-magasinet". Som programledare var min uppgift bland annat att testa looken inspirerade av olika kvinnliga kungligheter.
    Bebas salong var perfekt att filma i och hon hjälpte oss att skapa looks för flera olika program; t.ex Prinsessan Diana, Grace Kelly, Prinsessan Sofia och Prinsessan Madeleine. Se gärna resultatet här: https://www.viafree.se/program/dokumentar/kungliga-tv-magasinet

Beba har även hjälpt mig inför andra inspelningar, festligheter och events. Jag rekommenderar verkligen detta erfarna roliga och mycket kreativa proffs!

Mia Rossling
    2018-08-02
    Beba räddade mitt hår!
    Sönder-blekt, gult o slitet.
    Fick komma till den fantastiska Beba, som återställde mitt hår. Lite mörkare slingor, men fortfarande ljus, med en ombrekänsla. Hon fick håret att se ut som nytt - fräscht o levande. Är evigt tacksam! Har hittat min frisör! // Elin
  • Anna B
    2018-06-11
    När jag kom till Bebas hade jag ett trasigt hår som blekts sönder av olika och va som tuggummi. Jag trodde inte att det skulle gå och rädda. 😭Tjockt , sliter slitet och dött. Efter bara två gånger har Beba räddat både mitt hår och mitt självförtroende. Nu har jag fått ett friskt hår med lyster och magiska slingor. Nu får ingen annan röra mitt hår. Tack Beba för din kunskap och engagemang !
  • Maria G
    2018-04-03
    Det var så svårt att hitta en professionell frisör som lyssnar på vad jag vill, samtidig kommer hon med individuella tips och lösningar som passar mig. Nu har jag super snygg ljusbrun hårfärg.
    Rekomederar
    2018-03-10
    Från min frisör Kristoffer i Beverly Hills Los Angeles
    Till bästa i Stockholm bebas hair and beauty
    Som såg till att jag såg bra ut till Robinson som går på TV4
  • Anamarija B
    2018-03-07
    The best ever! I was in one salon for balayage and they literally burned my hair and the colour turned out orange. Beba managed to save my hair and coloured it in darker colour and the colour was great even after 5,5 months! Will always come back with smile on my face.
    2018-01-18
    Kom in till salongen för en klippning och kom ut med ny energi. Beba gjorde sin grej, tvätt och klippning på Östermalm för ett bra pris! Jag är alltid rädd inför att klippa mig och halvvägs genom klippning greps jag av panik men Beba skötte det riktigt snyggt. Man KAN lita på henne! Hon lyssnade och tog till sig, gav rekommendationer på riktigt bra produkter och hon vet vad hon snackar om. Att efter en vecka fortfarande känna den energi jag fick utav klippningen är AMAZING. Hon är grym, mitt hår lägger sig så snyggt helt naturligt. Jämnt klippt och inga torra toppar kvar. Grym.