Alla kategorier Hårförlängning Stockholms län Stockholm Östermalm Bebas Hair & Beauty

Bebas Hair & Beauty

Kommendörsgatan 14, 114 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Bebas Hair & Beauty!

Vår frisörsalong som ligger på Östermalm och är känd för slingor och glamorösa uppsättningar, men framförallt är vi en salong som värderar våra kunders unika behov.

Våra frisörer, make-up-artister och nagelspecialister har alla de nödvändiga färdigheter och den kompetens som krävs för att uppfylla varje kunds unika önskemål. Utöver detta erbjuder vi även vaxning under sommarmånaderna, vilket gör oss till en idealisk skönhetssalong. Kontakta oss så bokar vi en tid!

Läs vad 64 kunder tycker om Bebas Hair & Beauty

• Linda I
    Linda I skrev om Bebas Hair & Beauty
    I somras var min frisör på semester och då bokade jag en tid hos Beba för färgning. Är mer än nöjd med resultatet. Jag har mörkt, tjockt hår som jag färgar kallt blont och det är verkligen inte alla som lyckas med det. Är så nöjd att jag kommer att fortsätta att gå hos Beba. Min gamla frisör var duktig men Beba är exceptionell. Läs mer
  • Christian R skrev om Bebas Hair & Beauty
    Äntligen hittat en underbar frisörska som är proffsig och engagerat! Min klippning är perfekt och håller sig till nästa besök hos Bebas Hair & Beauty. Kan varmt rekommenderas 👍 Läs mer
  • Johanna G skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba räddade mitt hår inför mitt bröllop i somras. Hade försökt gå från svart till blont hår under nästan två års tid och träffat olika frisörer, utan lycka. Beba slingade och nyanserade mitt stackars gula, fläckiga hår, så att jag hade en snygg och jämn hårfärg inför bröllopet.

Hon gjorde också min bruduppsättning, som jag blev mer än nöjd med! En lite bohemisk uppsättning med flätor, lockar & vackra blommor. Precis som jag ville ha det.

Tack! Läs mer
  • Mia R skrev om Bebas Hair & Beauty
    Ett besök hos Beba är utöver det vanliga! Förutom hennes fabulösa personlighet, generositet och humor skapar hon magi med sina händer. Jag känner mig alltid trygg med ett besök hos Beba, hit går jag både för att föna håret och när jag ska göra viktiga jobb.
    Ett exempel är "Kungliga TV-magasinet". Som programledare var min uppgift bland annat att testa looken inspirerade av olika kvinnliga kungligheter.
    Bebas salong var perfekt att filma i och hon hjälpte oss att skapa looks för flera olika program; t.ex Prinsessan Diana, Grace Kelly, Prinsessan Sofia och Prinsessan Madeleine. Se gärna resultatet här: https://www.viafree.se/program/dokumentar/kungliga-tv-magasinet

Beba har även hjälpt mig inför andra inspelningar, festligheter och events. Jag rekommenderar verkligen detta erfarna roliga och mycket kreativa proffs!

Mia Rossling Läs mer
  • Elin N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba räddade mitt hår!
    Sönder-blekt, gult o slitet.
    Fick komma till den fantastiska Beba, som återställde mitt hår. Lite mörkare slingor, men fortfarande ljus, med en ombrekänsla. Hon fick håret att se ut som nytt - fräscht o levande. Är evigt tacksam! Har hittat min frisör! // Elin Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Bebas Hair & Beauty
    När jag kom till Bebas hade jag ett trasigt hår som blekts sönder av olika och va som tuggummi. Jag trodde inte att det skulle gå och rädda. 😭Tjockt , sliter slitet och dött. Efter bara två gånger har Beba räddat både mitt hår och mitt självförtroende. Nu har jag fått ett friskt hår med lyster och magiska slingor. Nu får ingen annan röra mitt hår. Tack Beba för din kunskap och engagemang ! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Bebas Hair & Beauty
    Det var så svårt att hitta en professionell frisör som lyssnar på vad jag vill, samtidig kommer hon med individuella tips och lösningar som passar mig. Nu har jag super snygg ljusbrun hårfärg.
    Rekomederar Läs mer
  • Nick S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Från min frisör Kristoffer i Beverly Hills Los Angeles
    Till bästa i Stockholm bebas hair and beauty
    Som såg till att jag såg bra ut till Robinson som går på TV4 Läs mer
  • Anamarija B
    Anamarija B skrev om Bebas Hair & Beauty
    The best ever! I was in one salon for balayage and they literally burned my hair and the colour turned out orange. Beba managed to save my hair and coloured it in darker colour and the colour was great even after 5,5 months! Will always come back with smile on my face. Läs mer
  • Elizabeth skrev om Bebas Hair & Beauty
    Kom in till salongen för en klippning och kom ut med ny energi. Beba gjorde sin grej, tvätt och klippning på Östermalm för ett bra pris! Jag är alltid rädd inför att klippa mig och halvvägs genom klippning greps jag av panik men Beba skötte det riktigt snyggt. Man KAN lita på henne! Hon lyssnade och tog till sig, gav rekommendationer på riktigt bra produkter och hon vet vad hon snackar om. Att efter en vecka fortfarande känna den energi jag fick utav klippningen är AMAZING. Hon är grym, mitt hår lägger sig så snyggt helt naturligt. Jämnt klippt och inga torra toppar kvar. Grym. Läs mer
  • Dragana Jocic E
    Dragana Jocic E skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har varit kund hos Beba’s Hair & Beauty i flera år och är mycket nöjd med allt hon gör! Speciellt slingor! Ingen kan göra slingor lika bra som Beba - mitt hår är både super fin och mjuk. Det jag gillar mest är att färgen brukar hålla jätte länge, tack vare några speciella hår produkter som hon gav mig, därför behöver jag aldrig oroa mig om gula pigmentet. Jag skulle utan tvekan rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Bebas Hair & Beauty
    Är alltid supernöjd med färgningen av håret när jag går till Bebas hair and beauty. De är alltid lyhörda och får alltid fram den färgen jag vill ha. Snygg och lyxig miljö med massage i stolen gör heller inte besöket sämre 😀
    Jag rekomenderar verkligen alla denna salong. Läs mer
  • Sara K skrev om Bebas Hair & Beauty
    Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba. Läs mer
  • Robert skrev om Bebas Hair & Beauty
    Mitt första och absolut inte sista besök hos Beba!
    Bästa frisören jag någonsin haft..
    Stort fokus på dig som kund, kvalitet & personligt bemötande.
    Förutom det är hon otroligt trevlig och salongen känns mysig och exklusiv.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Filippa E
    Filippa E skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jätte bra!! Hade varit & färgat utväxten på en annan salong innan och det vart gult med orangea fläckar (var blond innan) sen när beba fixade mitt hår vart det gämt & en jätte fin färg. Har varit hos många frisörer men ingen har lyckats fixa mitt hår så här bra. Nu är det platina blondt med lite ask Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Hade innan jag kom hit lite gråfärgat hår och har nu fått fina blonda slingor. Håret ser så naturligt ut och är supernöjd med resultatet!! Kan verkligen rekommendera Bebas hair & beauty :) Läs mer
  • Sofia H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Blev jättenöjd med håret! Hade gult och slitet hår från början . Har både klippt och slingat det nu. Blev total förändring!! Rekommenderar verkligen Bebas.😍 Läs mer
  • Emil H
    Emil H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Exceptionellt är bara förnamnet.
    Jag har letat och letat efter en frisör här i Stockholm som kan tillfredsställa det jag verkligen är ute efter. Beba gjorde en fenomenal permanent (lockig) och mitt hår fick ett nytt liv igen. MEN det bästa är att man inte bara gå till frisören utan man får även träffa en underbar människa som ser dig som individ och delar med sig av skratt och glädje. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Så nöjd med resultatet av bästa Beba! Från en ombre med ojämna nyanser till en ny fräsch look men mörkare botten och en naturligare look. Proffsig arbetar och varmt mottagande! Tusen tack! ❤️ Läs mer
  • Jennifer O skrev om Bebas Hair & Beauty
    Nyfärgad och klippt hos @bebashairandbeauty. Håret har varit så gulaktigt, så ni kan fråga beba vad hon har gjort. Är jättenöjd med resultatet 👌Hittade hit genom @sigridbernson. Läs mer
  • Lotta Å
    Lotta Å skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag är mörkblond och har alltid haft svårt att få till en snygg blond ton utan att bli för röd i håret. När jag kom till Beba visste hon precis hur hon skulle göra och exakt vad som passar min hudton bäst. Beba är helt enkelt otroligt begåvad och extremt ambitiös. Och väldigt trevlig förstås. :-) Har aldrig varit så snygg i håret som nu. Läs mer
  • Jelena D
    Jelena D skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har testat många olika frisörer här i Stockholm, men nu har jag hittat rätt. Här har jag fått bästa hårfärg och hårstil som passar mig. Beba er en riktig proffs jag kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Sigrid B
    Sigrid B skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba gjorde mitt hår nu inför kommande säsong av Lets Dance TV4 och jag måste säga att jag aldrig varit så nöjd som nu.
    Vi gjorde slingor och nyansering utefter mina önskemål och Beba blandande ihop den snyggaste blonda färgen jag haft. Ville bara säga det! Rekomnederar henne till alla, det märks när en frisör verkligen brinner för sitt yrke och kan sitt jobb!!! Beba du är en stjärna! Läs mer
  • Margaretha J
    Margaretha J skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bästa frisören skicklig, trevlig, kreativ och noggrann,vad avser permanent och klipp för min del👍🎵 Läs mer
  • Marina D
    Marina D skrev om Bebas Hair & Beauty
    Nu är jag riktigt nöjd med mina slingor efter många olyckliga försök på andra ställen. Beba är verkligen en duktig och kreativ hårstilyst. Varm rekommenderar Bebas Hair & Beauty 💖 Läs mer
    Marina D gillar detta
  • Sara H
    Sara H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Har varit kund hos Bebas sedan 2011 och är fantastiskt nöjd! Superbra bemötande och alltid otroligt nöjd med resultatet av mina slingor och klippning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Träffade Beba första gången på miss sweden galan 2015 där hon stylande hon modellerna och gjorde vackra uppsättningar. Blev så imponerad så jag bestämde mig att gå till henne sen dess. Läs mer
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Bebas Hair & Beauty
    En riktig stjärna, så duktig, kommer aldrig byta frisör, rekommenderas! Läs mer
  • Viktoria F
    Viktoria F skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bebas hair and beauty- gör magi med mitt hår!

Alla frisörer har under åren tyckt om mitt hår då man kan göra mycket med det. Därimot har jag aldrig hittat någon som är så pålitlig och ärlig som Beba. Hon förklarar vad som är viktigt att tänka på med just mitt hår, för inget hår är exakt det andra lik! Hon har genom åren visat ett enormt engagemang i yrket. Hon blir bara bättre och bättre och varje gång jag är där går jag ut med ett leende på läpparna och känslan utav att ha ett helt nytt hår! Slingor och färg blir perfekta och klippningen helt underbar. Hon vet vad man passar i och rekommenderar hur jag ska ta hand om mitt hår. Kunsservice och kvalité utöver det vanliga. Hon lägger verkligen ner tid på sin kund och är otroligt duktig på det hon gör. Alla mina varmaste rekommendationer till Beba!

Jag är kräsen och ett kontrollfreak. Men Beba får alltid fria händer och jag blir alltid snyggast på stan efter min tid hos henne! Nöjdare kan jag inte bli! Läs mer
  • Karin L skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är en otroligt duktig frisör! Jag har tidigare varit hos flera olika frisörer runt om i centrala Sthlm men inte förrän jag gick till Beba varit helt nöjd. Jag har ganska tunt typiskt skandinaviskt cendréfärgat hår som Beba slingar ljust och nyanserar. Det blir alltid ett superbra resultat och jag har nu gått regelbundet till henne i över tre år! Har alltid varit lika nöjd.

När man är där blir man alltid mycket trevligt bemött och Beba gör alltid så att man känner sig bekväm. Hon är lyhörd och kommer med idéer för just mitt hår.

Salongen är mycket smakfullt inredd vilket såklart är ett plus i kanten!

PS! Hon har även fått tillåtelse av min då 2,5 åriga dotter att klippa hennes hår. Det är det ingen annan som fått så det är ett bra betyg för Beba! DS

Kan varmt rekommendera stans bästa frisör! Läs mer
  • Jacques V skrev om Bebas Hair & Beauty
    I Live in the Netherlands, but whenever I am in Stockholm I go to Beba's for a haircut. She manages to cut and model my hair in a way, my hairdresser at home can't. She really takes her time and makes sure it is absolutely perfect.
    I can highly recommend her! Läs mer
  • julia e
    julia e skrev om Bebas Hair & Beauty
    5/5 I BETYG (Reco.se ville inte uppdatera min text)

Efter att ha sett Bebas mästerverk ville jag självklart besöka henne, dock för en student som mig är det alltid lite saftigt att öppna lädret hos frisören. Jag valde då att bleka håret själv hemma.... Som resulterade i katastrof! Beba hjälpte då mig att nyansera håret och hon fick mirakulöst bort all den gula färgen!! Hon klippte, stylade och fixade mina ögonbryn och jag har aldrig blivit så nöjd! Jag rekomenderar alla att besöka Beba, hon är så otroligt proffsig. / Kycklingen Läs mer
  • Shillo skrev om Bebas Hair & Beauty
    Kan varmt rekomendera Bebas frisörsalong. Jag har alltid gått till olika frisörer eftersom jag aldrig fastnat för någon, men nu har jag hittat min favorit! Jag klippte mitt hår och färgade och blev supernöjd. Dessutom mycket gott bemötande och Beba är så glad och trevlig! Ett plus för den vackert inredda salongen!

Tips: jag bokade enkelt en tid via iphone-appen Bebas hair and beauty. Fick veta att det också går att boka på hemsidan www.bebashairandbeauty.com. Läs mer
  • Paula L
    Paula L skrev om Bebas Hair & Beauty
    Ultimata frisörsalong!
    Klippt och slingat mig hos Beba i flera år nu och även gjort håruppsättingar. Är absolut alltid lika nöjd när jag går därifrån, snyggt och proffsigt.
    Stort plus för den lyxiga salongen och att man alltid känner sig riktigt Välkommen. Läs mer
  • Mathilde H skrev om Bebas Hair & Beauty
    Den första frisören jag fastnat vid och går tillbaka till varannan månad. Underbart mottagande och service och alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • Isabella J
    Isabella J skrev om Bebas Hair & Beauty
    Var svarthårig och ville bli naturligt blond igen, kall blond, något som jag förstod skulle vara väldigt svårt så jag var lite skraj men hade hört så bra om beba så jag gick till henne. Hade nämligen testat samma process drygt ett år innan och blev bara fattig och inte alls nöjd. Men jag vågade ge beba ansvaret och det är jag superglad över! Nu går jag dit regelbundet och har aldrig träffat en så bra frisör som gjort mig så nöjd. Denna salong lämnar jag aldrig! Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Bebas Hair & Beauty
    Went to Bebas Hair & Beauty for a haircut. excellent service and quality staff made this experience perfect. I love the look and feel of my hair thanks to Beba. I will recommend this salon to everybody. Läs mer
  • Sophie J
    Sophie J skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har vart hos många jätte dyra frisör på Östermalm och hade ingen lycka med dem. Jag har jätte långt och tjockt mörk hår och jag ville ha den lite ljusare men hos alla frisör blev det typ grönt och de förstörde mitt hår. Sedan fick jag recommendation av en kompis att testa Bebas Hair & Beauty. Hon gjorde slingor åt mig och det blev exact så som jag önskat mig! Jag är jätte nöjd och skulle rekommendera salongen till alla. Läs mer
  • Carl N
    Carl N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har väldigt tjockt hår och har haft svårigheter att hitta en frisör som kan göra en frisyr som passar just mig och mitt hår, men är efter mina två besök på Bebas Hair & Beauty väldigt nöjd och kommer definitivt fortsätta klippa mig där! Trimmade även skägget där med gott resultat.
    En trevlig stämning med många trevliga konversationer också! Läs mer
  • Alessandra C
    Alessandra C skrev om Bebas Hair & Beauty
    My hair is very dry and difficult to fix. Last year another hairdresser destroyed it with the bleach so it was hard to get long hair. Beba found a way to make my hair healthy and blonde at the same time so now it can grow. I recommend her to everybody wants to change color since she is expert in that field. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Det var min bror som rekommenderade Bebas till mig. Jag var där igår för slingor och klippning. Hon fick bestämma lite själv hur hon gjorde och fick till det alldeles perfekt. Det blonda slingor såg helt naturliga ut efter jag hade försökt själv hemma utan lycka. Hon arbetade hårt och noga, det märks att hon älskar sitt jobb! Jag gick därifrån med en fräsch hälsa och glans i håret! Kommer absolut tillbaka när det är dags. Läs mer
  • Acki W
    Acki W skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har ptovat många frisörer innan jag äntligen hittade Beba. Hon förstod precis. Jag ville ha en enkel personlig frisyr som jag inte behövde jobba med. Nu blåser jag bara torrt ruffsar lite - klart. Vill jag representera så tar jag rundborsten och fixar lite. Hon har klippt så jag ibland kan dra det bakåt ibland frmåt efter dagshumör. Jag får mycket beröm för mina frisyrer. Tack Beba Läs mer
  • Lucyna S
    Lucyna S skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag är mycket nöjd med klippning. Min man tyckte att jag ser mycket yngre ut. Det är väl ett bra betyg. Jag har lockigt hår som inte många kan klippa. Beba kan sin sak. Håret hade mycket fin form. Färgen var också perfekt, sådan nyans som passar mitt ansikte och håller länge. Mina grå strå syns inte mycket heller när håret växer. Läs mer
  • Sophie W
    Sophie W skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag kom till Beba efter många byten mellan olika frisörer.

Har aldrig blivit 100% nöjd hos andra frisörer pga att håret gulnat, att dom inte orkat slinga igenom hela håret noggrant och slarvat med klippningen.
    Jag har tjockt långt mellanblont hår och brukar ha ljusa folieslingor i utväxten.

När jag besökte Beba för första gången så blev jag paff över hur nöjd jag var med en frisör. Hon var supernoga med slingorna, fick till en perfekt naturlig kall blond nyans och riktigt bra klippt.

För övrigt är hon en trevlig, professionell och lättsam person som får en att skratta och känna sig väl omhändertagen. Äntligen kan jag slappna av hos frisören för att jag vet hur bra resultatet kommer bli!

Får jätteofta komplimanger för mitt hår nu vilket jag inte fick innan!
    Har kommit tillbaka flera gånger och kommer fortsätta göra det. Läs mer
  • Sandra A skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag vill rekommendera Bebas hair & Beauty till alla som letar efter en fantastisk frisör med fingertoppskänsla! Hon ser direkt vilken hårfärg och frisyr du passar i och resultatet är toppen :) Jag har äntligen hittat min frisör efter år av letande bland Stockholms toppfrisörsalonger, nu byter jag aldrig. Läs mer
  • Anastasiia K
    Anastasiia K skrev om Bebas Hair & Beauty
    Bebas hair and beauty rekommenderade en av mina väninnor. Först ville jag bara klippa mig lite men Beba föreslog att fräscha upp min look genom att fixa slingor. Jag var skeptisk i början eftersom jag inte ville få mitt hår förstört med färg. Men Beba försäkrade mig att ingenting dåligt skulle hända. Jag blev jättenöjd med resultatet. En månad efter är min färg lika fin som första dagen och håret är mjukt och fint. Den blonda nyanser har inte blivit gul med tiden. Läs mer
  • Emmy V skrev om Bebas Hair & Beauty
    Jag har hittills inte haft någon frisör dit jag återvänt regelbundet, men nu har jag hittat Beba som jag definitivt kommer att fortsätta besöka! Mycket professionellt och trevligt bemötande och jag kände verkligen att jag lämnat mitt hår i kapabla händer. Hon lyckades få till den perfekta nyansen på slingorna och sällan har jag upplevt en sådan noggrann klippning. Kan inte göra annat än att ge Beba mina varmaste rekommendationer! Spenderar mest av min tid i London, men från och med nu ska alltså mina frisörbesök göras i Stockholm hos Beba. Läs mer
  • Helene N
    Helene N skrev om Bebas Hair & Beauty
    Beba är verkligen superduktig! Jag kom dit med ett slitet dåligt slingat hår. Hon klippte igenom hela håret supernoggrant, inte en kluven topp kvar. Sen slingade hon det noggrant i flera olika nyanser. Jag litade på hennes omdöme att inte blondera utan hålla det mörkare för att få fram mina ögon mm. Helt rätt! Efter slingorna fick jag sitta med en nyansering som jämnade ut. Alltihop blev jättefint och jag är supernöjd! Kommer lätt tillbaka till Beba när det är dags för klipp och färg igen trots att jag bor 20mil därifrån. Hon är helt enkelt för bra! Så duktig, trevlig, professionell och med en riktig fingertoppskänsla. Salongen är dessutom superfin! Läs mer
  • Caroline S skrev om Bebas Hair & Beauty
    För naturligt ljusa slingor har jag aldrig blivit så nöjd som hos Beba! Hon använde två olika färger och en nyansering för att få hela håret riktigt jämnt och naturligt i färgen. Väldigt bra också att det är flexiblet med öppettider utifrån vad man kommer överens om. Jag kan verkligen rekommendera Bebas Hair & Beauty! Läs mer
  • Andrea T
    Andrea T skrev om Bebas Hair & Beauty
    Länge har jag undvikit att gå till frisören för jag blev aldrig nöjd med resultatet. Jag tänkte- hur svårt kan det vara att färga mitt svarta hår till chokladbrunt? Ja, tydligen väldigt svårt eftersom mitt hår alltid blev orange. Men sen jag hittade Beba( tack o lov) har jag varit otroligt nöjd och kanske den nöjdaste kunden i Stockholm när det gäller frisör :) Även om min utväxt är ner till knäna kommer jag att vänta på henne. Jag kan verkligen rekommendera henne till alla- för att hon älskar sitt jobb, hon är professionell och väldigt trevlig- ni kommer att vara nöjda!! Läs mer

Kommendörsgatan 14, 114 48 Stockholm