Salong Gloss

Förmansvägen 50, 117 59 Stockholm — Visa karta

Salong Gloss vill att ditt besök ska bli en upplevelse! Vi är en salong med atmosfär och känsla. Med en bred kompetens är vårt mål att ge ditt hår den bästa behandlingen!
Skeppargatan 27, 11452, Stockholm
Fåfäng Sthlm
Frida W:
Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍🏼

Frisörer nära Salong Gloss:

Liljeholmstorget 2 A, Stockholm
LH Klippotek på Liljeholmen älskar att ge kunder tips och idéer på vad som passa... Läs mer ›
Gosia P:
Trevlig stämning, man känner sig verkligen välkommen. Dianas kreativitet och arbete är fantastiska. Det var längesen jag var så nöjd med båd...

Brunnsgatan 4, STOCKHOLM
People - en frisersalong på Brunnsgatan 4 i Stockholm Läs mer ›
Simone C:
Var inne för en helt ny frisyr. Fick direkt ett varmt bemötande och blev väl omhändertagen. Stort plus för deras ekologiska produkter som ja...

Gjörwellsgatan 47, STOCKHOLM
På Kungsholmen ligger Hair Stylist med kunniga frisörer som värnar om kundens re... Läs mer ›
Therese K:
Janet på Hair Stylist är väldigt duktig, både på att klippa och färga. Sambo, son och dotter klipper sig numera hos Janet.

Scheelegatan 12, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria | HAIR & ART, du hittar oss på Kungsholmen i Sto... Läs mer ›
Maria V:
Bra hårklippning och blekning, trevligt familjärt ställe. Lite för dålig hårtvätt. Kändes som om håret inte sköljdes ordentligt.

Läs vad 69 kunder tycker om Salong Gloss

• Diana J
    Diana J skrev om Salong Gloss
    Amanda fixade mitt hår fantastiskt fint! Snygga, naturliga slingor och styling. En härlig tvåtimmarsbehandling för en småbarnsmamma. Underbart team som är glada och serviceminded. TACK!
  • Annika J
    Annika J skrev om Salong Gloss
    Tog erbjudande på Let's deal med färg och klippning plus extra klippning. Klippning ok men frisör fick färga om pga att färg ej tog tillräckligt i hårbotten och det var hennes förslag, det är helt okej så länge inte hon med kollega fick mig att känna mig jobbig och att det var jag som var missnöjd utan att jag ens hade klagat. Efter tvätten hade hon lyckats göra en stor tova i mitt hår som hon själv inte ville reda ut, gav mig istället en borste så att jag fick reda ut den, har aldrig någonsin hänt mig på annan salong! Frisör tog före bild utan att ta efter bild samt nekade nästa bokning för den extra klippningen, jag skulle istället tänka på att det inte var giltigt så länge och höra av mig igen istället om jag hann innan utgångsdatum för erbjudandet. Fick mig inte att känna mig väl behandlad eller välkommen. En av de sämsta bemötandena jag varit med om, kommer inte använda extraklippningen. Recension gäller Amanda, inte de andra frisörerna som kändes mer proffsiga.
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Salong Gloss
    Jag kan varmt rekommendera Jasmina på Salong Gloss. Hon var trevlig, noggrann och duktig. Jag fick gott kaffe med en chokladbit under tiden färgen satt i. Väldigt nöjd med resultatet!
  • Annbritt M
    Annbritt M skrev om Salong Gloss
    kan varm rekommendera denna salong fick ett varm bemötande av Mona var jättenöjd med färgen o klippningen har aldrig varit så nöjd kommer jämt gå dit MVH AnnBritt
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Salong Gloss
    Tror att jag aldrig varit så nöjd med mitt hår förut. Amanda fick till en perfekt nyans med folieslingor, klippte topparna och stylade mitt hår till glamorösa lockar. Lockarna var supersnygga - i 3 dagar!
    Jag kommer garanterat tillbaka.
    Mimmi S gillar detta
  • Marie N
    Marie N skrev om Salong Gloss
    Jag är jätte nöjd med både färg och klippning, kan verkligen rekommendera salong gloss. Kommer att gå dit igen.
  • susan c
    susan c skrev om Salong Gloss
    Professionellt bemötande, duktiga och jättetrevliga. Värt pengarna och rekommenderas starkt. Jag slingade och klippte håret, kan inte vara mer nöjd!
  • Kristin J
    Kristin J skrev om Salong Gloss
    Mycket bra service, engagerade anställda och en härlig stämning. Mår bra av att sitta i frisörstolen!
  • Ellinor J
    Ellinor J skrev om Salong Gloss
    Klippt och färgat håret. Mycket nöjd med resultatet.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Salong Gloss
    Har både klippt och färgat håret ett flertal gånger till stor belåtenhet. Det har varit ganska lätt att få tid. Bemötandet är mycket bra. Har även köpt hårprodukter som jag varit nöjd med. Det finns stor kompetens.
    Lokalerna är ljusa och trevliga.
  • felicia r
    felicia r skrev om Salong Gloss
    Slingade och klippte mig hos Jasmina som gjorde ett väldigt bra jobb är jättenöjd, kan rekommendera salongen starkt!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Salong Gloss
    Mycket bra bemötande, mycket trevliga och extremt duktiga. Jag blev klippt utav Jasmina och blev suuper nöjd verkligen! Betyg 7 av 5 ;)
  • Pelle N
    Pelle N skrev om Salong Gloss
    Hej!
    Jag klipper mig där och får ett treviligt och professionellt bemötande, är stamkund!
  • Pirkko G
    Pirkko G skrev om Salong Gloss
    Har gått på Salong Gloss flera gånger nu och blir alltid trevligt bemött. Personalen känner igen en, kommer ihåg vilken typ av frisyrer man gillar och är duktiga på att se vilken färg man passar i. Jag tar slingor och klipper mig på salongen och är alltid nöjd med resultatet när jag går därifrån. Rekommenderar stället varmt.
  • Linda M
    Linda M skrev om Salong Gloss
    Jättetrevlig salong!! Jasmina slingade mitt hår och hon förstod precis vad jag var ute efter :-) supernöjd!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Salong Gloss
    Lyssnar på kund och är mkt kunniga
  • Karlsson K
    Karlsson K skrev om Salong Gloss
    Mycket nöjd med klippning och färgning - för att inte tala om priset, men kommer nog inte att gå dit igen eftersom samtalet inte riktigt flöt på, vilket jag uppskattar när klipptiden varar i två timmar. Men, om en är ute efter tystnad, lugn och snygg frilla så kan det rekommenderas.
  • Peter
    Peter skrev om Salong Gloss
    alltid tider med kort varael
    Bra klippning
    Perfekt
  • Tiina S
    Tiina S skrev om Salong Gloss
    Trevlig och kompetent personal med bra tips och råd
  • Moa W
    Moa W skrev om Salong Gloss
    Jag blev väldigt bra bemött samt som jag slingade mitt hår. Blev väldigt nöjd också, fick bra rekommendationer om produkter. Personalen var jätte trevliga också, kommer definitivt gå tillbaka dit.
  • Erik B
    Erik B skrev om Salong Gloss
    Köpte en klippning, fick tips om shampo och balsam som jag nu använder. Känner mig nöjd!
  • Solveig
    Solveig skrev om Salong Gloss
    Mycket trevlig salong med proffsig och serviceminded personal. Rekommenderas varmt!
  • Madde M
    Madde M skrev om Salong Gloss
    Supernöjd!!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Salong Gloss
    Bra färg, inte lika bra klippning :/
  • Mia B
    Mia B skrev om Salong Gloss
    Bemötandet hos Salong Gloss var bra. Min frisör lyssnade uppmärksamt på mina önskemål och frågade alltid hur jag ville ha mitt hår innan hon gjorde något. Då jag är väldigt rädd om mitt hår så kändes besöket väldigt bra. Hon kom även med många bra tips och svarade på alla mina frågor.

Enda feedbacken jag har är att bemötandet i telefon, vid bokning, var en aning förvirrande. Salongen ringde till min väninna som bokat tid samtidigt som mig, för att fråga om koden när jag redan mailat båda koderna till Salongen.

Jag klippte ca 10cm, slingade underhåret och färgade en ombre.
    2014-11-20 Mona B svarar Mia B
    Vårat nät har strulat väldigt mycket på sistone vilket har gjort att våran mejl och bokningar har strulat . Därför är det väldigt viktigt att vi ringer och dubbelkollar med kunderna så det inte blir något fel eller missförstånd. MVH Salong gloss :)
  • Caroline W
    Caroline W skrev om Salong Gloss
    snälla o trevliga och kunniga!
  • Lina K
    Lina K skrev om Salong Gloss
    Nöjd med klippningen. Färgen blev dock mörkare än jag önskade, frisören behövde dessutom göra om det en gång då färgen inte täckte hela håret första gången. Trevligt bemötande dock. Behövde inte heller betala extra för den extra färgen vilket var positivt.
  • Sanna V
    Sanna V skrev om Salong Gloss
    Har nu varit hit flera gånger och har alltid varit nöjd. Är väldigt kräsen med mina blonda slingor men det blir skitbra här. Även klippningen är jag nöjd med. Tycker mest att betyget ramlar lite pga att "hygienen" kunde vara bättre (sprita hårborstar och dylikt) och lokalerna. Men man kommer ju dit för arbetet. Jag gillar frisörerna och dom är trevliga men första intrycket var att dom va lite sura.
  • Anna G
    Anna G skrev om Salong Gloss
    Klippning och slingning. Mycket nöjd med resultatet.

Bemötandet på plats var bra. Däremot var bemötandet i telefon (vid bokningen) mindre bra, fick lite olika svar och det var inte vidare kundvänligt.
  • Erika B
    Erika B skrev om Salong Gloss
    Klipp & slingor
    Blir alltid bra bemött och omhändertagen hos Salong Gloss. Och får alltid ett bra resultat. Mona är min favorit när det gäller klippning och slingor. Köpte denna gång även ett härligt schampo, balsam och en olja.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Salong Gloss
    Mycket bra service!Känns som att man blir väl omhändertagen av kunnig personal!Rekomenderar ett besök hos Gloss!
  • Mona E
    Mona E skrev om Salong Gloss
    Mycket trevliga o kunniga frisör. Äntligen en frisör man vill återvända till. Jag är MYCKET nöjd.Jätte TACK.
  • Helena W
    Helena W skrev om Salong Gloss
    Bästa frisören! Mona är noggrann, kunnig och stilsäker. Dessutom är hon rolig att prata med.
  • Mira P
    Mira P skrev om Salong Gloss
    Jätte trevlig och kunnig personal
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Salong Gloss
    Gloss har persoligt bemötande, proffsiga rekommendationer och förslag på hårfärg och frisyrer.
    Jag trivs och känner mig "hemma" i salongen.
  • Natalie E
    Natalie E skrev om Salong Gloss
    En mycket fräsch och mysig salong, personalen är väldigt erfarna och trevliga, dem vet vad dem gör och man känner sig mycket trygg av deras erfarenhet:) Kommer absolut att gå ditt flera gånger.
  • Artemida T
    Artemida T skrev om Salong Gloss
    Jasmine på Salong Gloss fixade mitt hår, Mina besök resulterade i en klippning, färgning samt ett återbesök ngra månader senare. Fick precis den frisyren jag ville ha,(hade med en bild;)
    Skicklig, flexibel när det gäller tidsbokningar och lagom snackig för min smak. Bra!
  • Maria K
    Maria K skrev om Salong Gloss
    Jag vart jättenöjd med mottagande, omhändertagande och inte minst resultatet! Rekommenderar därför Salong Glass varmt! :-) Maria
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Salong Gloss
    Bra resultat men kände viss osäkerhet vid konsultationen i början av klippningen. Slingade utväxten och det blev mycket bra. Kam tänka mig att gå tillbaka till Amanda.
  • Sara M
    Sara M skrev om Salong Gloss
    Väldigt mysig salong med ett härligt gäng. bra bemötande Väldigt gott kaffe och är supernöjd med håret! Kommer absolut göra ett återbesök snart
  • Jane A
    Jane A skrev om Salong Gloss
    Fantastiskt kunnig personal, snabba och skickliga! Rekommenderar dom starkt, jag har hittat min nya favorit :)
  • Tilda W
    Tilda W skrev om Salong Gloss
    Trevlig och duktig personal. Salongen är också trevlig och man blir väl omhändertagen
  • Britt Marie S
    Britt Marie S skrev om Salong Gloss
    Proffsig personal med ett personligt bemötande. Mycket nöjd med mina behandlingar!
  • Liliane S
    Liliane S skrev om Salong Gloss
    Blev nöjd med klippningen. Men de kunde inte hålla tiden jag bokat in. Fick vänta 20 min.
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Salong Gloss
    Bra. Inte så proffsigt bemötande.
  • Paula H
    Paula H skrev om Salong Gloss
    Toppen service och trevliga frisörer
  • Madelene L
    Madelene L skrev om Salong Gloss
    Trevligt bemötande och kunnig frisör. Hade dock uppskattat om hon "inte låtsas om" att det ingick ett återbesök/klippning. Ett försök till att boka upp återbesöket innan jag gick hade känts bra, nu kändes det mer som att hon försökte mörka. Lätt att ta sig dit och trevlig lokal.
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Salong Gloss
    helt okej sallong men ingen sallong som direkt får mig att vilja gå tillbaka.
  • Annelie Å
    Annelie Å skrev om Salong Gloss
    Kan varmt rekommendera denna salong ?? Mona som äger salongen är enormt proffesionell och duktig inom sitt yrke ?? Servicen är på topp ??
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Salong Gloss
    Superfin salong med trevlig personal.

Förmansvägen 50, 117 59 Stockholm