Salong Gloss

Förmansvägen 50, 117 59 Stockholm — Visa karta

4.2 i betyg av av 72 omdömen
Salong Gloss vill att ditt besök ska bli en upplevelse! Vi är en salong med atmosfär och känsla. Med en bred kompetens är vårt mål att ge ditt hår den bästa behandlingen!

Läs vad 72 kunder tycker om Salong Gloss

• 2018-08-05

Isabella Ö skrev om Salong Gloss
    Bästa salongen jag varit på, och då har jag besökt väldigt många. Super trevlig personal, och alltid nöjd och fin i håret när jag går därifrån. Läs mer
  • Helena V

2017-12-08

Helena V skrev om Salong Gloss
    Visserligen trevligt bemötande och proffsig konsultation (Amanda), men trots att färgning/slingning är mkt väl utfört så blev resultatet inte som JAG önskade. Slingorna är jättesnygga, men, särskilt hårbotten är _alldeles_ för mörk/mörkröd. Jag vill vara kall blond, med nästan vita slingor och naturlig, kall, lite mörkare hårbotten. Det var viktigt för mig att slingorna skulle synas när jag har håret uppsatt, vilket de inte gör. Framifrån ser jag ut som en mörk brunett. Klippningen var enkel, rakt av, i torrt hår. Luggen blev.. sådär. Inget vidare snyggt fall på håret om jag inte lockar det.
    Hoppas på att färgen blir bättre nästa gång, men oroar mig för hur man ska lyckas göra snygga slingor i det där mörka utan att de blir orangea :/ Läs mer
  • Şerîn K

2017-02-08

Şerîn K skrev om Salong Gloss
    Den Bästa salongen jag har varit på !
    Det var Meryem som har klippat mig och hon gjorde det magisk med mitt hår !
    Ser just nu som en ny bättre person :)

Så glad jag hade tid med Meryem.

Tack och rekomenderar till alla ! Läs mer
  • 2016-03-07

Diana J skrev om Salong Gloss
    Amanda fixade mitt hår fantastiskt fint! Snygga, naturliga slingor och styling. En härlig tvåtimmarsbehandling för en småbarnsmamma. Underbart team som är glada och serviceminded. TACK! Läs mer
  • 2016-03-07

Annika J skrev om Salong Gloss
    Tog erbjudande på Let's deal med färg och klippning plus extra klippning. Klippning ok men frisör fick färga om pga att färg ej tog tillräckligt i hårbotten och det var hennes förslag, det är helt okej så länge inte hon med kollega fick mig att känna mig jobbig och att det var jag som var missnöjd utan att jag ens hade klagat. Efter tvätten hade hon lyckats göra en stor tova i mitt hår som hon själv inte ville reda ut, gav mig istället en borste så att jag fick reda ut den, har aldrig någonsin hänt mig på annan salong! Frisör tog före bild utan att ta efter bild samt nekade nästa bokning för den extra klippningen, jag skulle istället tänka på att det inte var giltigt så länge och höra av mig igen istället om jag hann innan utgångsdatum för erbjudandet. Fick mig inte att känna mig väl behandlad eller välkommen. En av de sämsta bemötandena jag varit med om, kommer inte använda extraklippningen. Recension gäller Amanda, inte de andra frisörerna som kändes mer proffsiga. Läs mer
  • Camilla

2015-12-04

Camilla skrev om Salong Gloss
    Helt ok klippning, kunde varit bättre... Läs mer
  • Annbritt M

2015-10-16

Annbritt M skrev om Salong Gloss
    kan varm rekommendera denna salong fick ett varm bemötande av Mona var jättenöjd med färgen o klippningen har aldrig varit så nöjd kommer jämt gå dit MVH AnnBritt Läs mer
  • Michaela S

2015-09-16

Michaela S skrev om Salong Gloss
    Tror att jag aldrig varit så nöjd med mitt hår förut. Amanda fick till en perfekt nyans med folieslingor, klippte topparna och stylade mitt hår till glamorösa lockar. Lockarna var supersnygga - i 3 dagar!
    Jag kommer garanterat tillbaka. Läs mer
    Mimmi S gillar detta
  • 2015-01-10

Marie N skrev om Salong Gloss
    Jag är jätte nöjd med både färg och klippning, kan verkligen rekommendera salong gloss. Kommer att gå dit igen. Läs mer

susan c skrev om Salong Gloss
    Professionellt bemötande, duktiga och jättetrevliga. Värt pengarna och rekommenderas starkt. Jag slingade och klippte håret, kan inte vara mer nöjd! Läs mer

Kristin J skrev om Salong Gloss
    Mycket bra service, engagerade anställda och en härlig stämning. Mår bra av att sitta i frisörstolen! Läs mer

Ellinor J skrev om Salong Gloss
    Klippt och färgat håret. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Gunilla F skrev om Salong Gloss
    Har både klippt och färgat håret ett flertal gånger till stor belåtenhet. Det har varit ganska lätt att få tid. Bemötandet är mycket bra. Har även köpt hårprodukter som jag varit nöjd med. Det finns stor kompetens.
    Lokalerna är ljusa och trevliga. Läs mer
  • 2014-12-28

felicia r skrev om Salong Gloss
    Slingade och klippte mig hos Jasmina som gjorde ett väldigt bra jobb är jättenöjd, kan rekommendera salongen starkt! Läs mer
  • 2014-12-13

Fredrik R skrev om Salong Gloss
    Mycket bra bemötande, mycket trevliga och extremt duktiga. Jag blev klippt utav Jasmina och blev suuper nöjd verkligen! Betyg 7 av 5 ;) Läs mer
  • 2014-12-09

Pelle N skrev om Salong Gloss
    Hej!
    Jag klipper mig där och får ett treviligt och professionellt bemötande, är stamkund! Läs mer

Pirkko G skrev om Salong Gloss
    Har gått på Salong Gloss flera gånger nu och blir alltid trevligt bemött. Personalen känner igen en, kommer ihåg vilken typ av frisyrer man gillar och är duktiga på att se vilken färg man passar i. Jag tar slingor och klipper mig på salongen och är alltid nöjd med resultatet när jag går därifrån. Rekommenderar stället varmt. Läs mer

Linda M skrev om Salong Gloss
    Jättetrevlig salong!! Jasmina slingade mitt hår och hon förstod precis vad jag var ute efter :-) supernöjd! Läs mer

Jenny B skrev om Salong Gloss
    Lyssnar på kund och är mkt kunniga Läs mer

Karlsson K skrev om Salong Gloss
    Mycket nöjd med klippning och färgning - för att inte tala om priset, men kommer nog inte att gå dit igen eftersom samtalet inte riktigt flöt på, vilket jag uppskattar när klipptiden varar i två timmar. Men, om en är ute efter tystnad, lugn och snygg frilla så kan det rekommenderas. Läs mer
  • 2014-12-03

Peter skrev om Salong Gloss
    alltid tider med kort varael
    Bra klippning
    Perfekt Läs mer

Tiina S skrev om Salong Gloss
    Trevlig och kompetent personal med bra tips och råd Läs mer

Moa W skrev om Salong Gloss
    Jag blev väldigt bra bemött samt som jag slingade mitt hår. Blev väldigt nöjd också, fick bra rekommendationer om produkter. Personalen var jätte trevliga också, kommer definitivt gå tillbaka dit. Läs mer

Erik B skrev om Salong Gloss
    Köpte en klippning, fick tips om shampo och balsam som jag nu använder. Känner mig nöjd! Läs mer

Solveig skrev om Salong Gloss
    Mycket trevlig salong med proffsig och serviceminded personal. Rekommenderas varmt! Läs mer

Madde M skrev om Salong Gloss
    Supernöjd!! Läs mer

Matilda B skrev om Salong Gloss
    Bra färg, inte lika bra klippning :/ Läs mer

Mia B skrev om Salong Gloss
    Bemötandet hos Salong Gloss var bra. Min frisör lyssnade uppmärksamt på mina önskemål och frågade alltid hur jag ville ha mitt hår innan hon gjorde något. Då jag är väldigt rädd om mitt hår så kändes besöket väldigt bra. Hon kom även med många bra tips och svarade på alla mina frågor.

Enda feedbacken jag har är att bemötandet i telefon, vid bokning, var en aning förvirrande. Salongen ringde till min väninna som bokat tid samtidigt som mig, för att fråga om koden när jag redan mailat båda koderna till Salongen.

Jag klippte ca 10cm, slingade underhåret och färgade en ombre. Läs mer

Caroline W skrev om Salong Gloss
    snälla o trevliga och kunniga! Läs mer

Lina K skrev om Salong Gloss
    Nöjd med klippningen. Färgen blev dock mörkare än jag önskade, frisören behövde dessutom göra om det en gång då färgen inte täckte hela håret första gången. Trevligt bemötande dock. Behövde inte heller betala extra för den extra färgen vilket var positivt. Läs mer
  • 2014-11-19

Sanna V skrev om Salong Gloss
    Har nu varit hit flera gånger och har alltid varit nöjd. Är väldigt kräsen med mina blonda slingor men det blir skitbra här. Även klippningen är jag nöjd med. Tycker mest att betyget ramlar lite pga att "hygienen" kunde vara bättre (sprita hårborstar och dylikt) och lokalerna. Men man kommer ju dit för arbetet. Jag gillar frisörerna och dom är trevliga men första intrycket var att dom va lite sura. Läs mer
  • 2014-11-19

Anna G skrev om Salong Gloss
    Klippning och slingning. Mycket nöjd med resultatet.

Bemötandet på plats var bra. Däremot var bemötandet i telefon (vid bokningen) mindre bra, fick lite olika svar och det var inte vidare kundvänligt. Läs mer

Erika B skrev om Salong Gloss
    Klipp & slingor
    Blir alltid bra bemött och omhändertagen hos Salong Gloss. Och får alltid ett bra resultat. Mona är min favorit när det gäller klippning och slingor. Köpte denna gång även ett härligt schampo, balsam och en olja. Läs mer

Johanna K skrev om Salong Gloss
    Mycket bra service!Känns som att man blir väl omhändertagen av kunnig personal!Rekomenderar ett besök hos Gloss! Läs mer

Mona E skrev om Salong Gloss
    Mycket trevliga o kunniga frisör. Äntligen en frisör man vill återvända till. Jag är MYCKET nöjd.Jätte TACK. Läs mer

Helena W skrev om Salong Gloss
    Bästa frisören! Mona är noggrann, kunnig och stilsäker. Dessutom är hon rolig att prata med. Läs mer

Mira P skrev om Salong Gloss
    Jätte trevlig och kunnig personal Läs mer

Josefin E skrev om Salong Gloss
    Gloss har persoligt bemötande, proffsiga rekommendationer och förslag på hårfärg och frisyrer.
    Jag trivs och känner mig "hemma" i salongen. Läs mer

Natalie E skrev om Salong Gloss
    En mycket fräsch och mysig salong, personalen är väldigt erfarna och trevliga, dem vet vad dem gör och man känner sig mycket trygg av deras erfarenhet:) Kommer absolut att gå ditt flera gånger. Läs mer
  • 2014-11-17

Artemida T skrev om Salong Gloss
    Jasmine på Salong Gloss fixade mitt hår, Mina besök resulterade i en klippning, färgning samt ett återbesök ngra månader senare. Fick precis den frisyren jag ville ha,(hade med en bild;)
    Skicklig, flexibel när det gäller tidsbokningar och lagom snackig för min smak. Bra! Läs mer
  • Maria K

2014-11-17

Maria K skrev om Salong Gloss
    Jag vart jättenöjd med mottagande, omhändertagande och inte minst resultatet! Rekommenderar därför Salong Glass varmt! :-) Maria Läs mer
  • 2014-11-17

Hanna M skrev om Salong Gloss
    Bra resultat men kände viss osäkerhet vid konsultationen i början av klippningen. Slingade utväxten och det blev mycket bra. Kam tänka mig att gå tillbaka till Amanda. Läs mer

Sara M skrev om Salong Gloss
    Väldigt mysig salong med ett härligt gäng. bra bemötande Väldigt gott kaffe och är supernöjd med håret! Kommer absolut göra ett återbesök snart Läs mer

Jane A skrev om Salong Gloss
    Fantastiskt kunnig personal, snabba och skickliga! Rekommenderar dom starkt, jag har hittat min nya favorit :) Läs mer

Tilda W skrev om Salong Gloss
    Trevlig och duktig personal. Salongen är också trevlig och man blir väl omhändertagen Läs mer

Britt Marie S skrev om Salong Gloss
    Proffsig personal med ett personligt bemötande. Mycket nöjd med mina behandlingar! Läs mer

Liliane S skrev om Salong Gloss
    Blev nöjd med klippningen. Men de kunde inte hålla tiden jag bokat in. Fick vänta 20 min. Läs mer

Josefine N skrev om Salong Gloss
    Bra. Inte så proffsigt bemötande. Läs mer

Paula H skrev om Salong Gloss
    Toppen service och trevliga frisörer Läs mer

Madelene L skrev om Salong Gloss
    Trevligt bemötande och kunnig frisör. Hade dock uppskattat om hon "inte låtsas om" att det ingick ett återbesök/klippning. Ett försök till att boka upp återbesöket innan jag gick hade känts bra, nu kändes det mer som att hon försökte mörka. Lätt att ta sig dit och trevlig lokal. Läs mer

Bästa Företagen inom hårförlängning nära Salong Gloss:

Eva G Eva G tycker:
“Får alltid ett väldigt varmt o...” Läs mer
Kameleonten (4.8km)

Odengatan 23, 11424, STOCKHOLM