Sara L:
Så nöjd med både besök och resultat.
Hon (Linn?) som klippte var lugn och noggrann och mån om att förstå vad jag ville ha för frisyr och färg, och det är så jäkla snyggt! Det tog tid, men det gjorde mig absolut ingenting.
Slingorna smälter in och ser naturliga ut i skiftningarna
Daniel A:
Besökte dem häromdagen och blev riktigt nöjd! Prisnivån är bra, de är duktiga och professionella och dessutom bjuder de på dricka. Jag kommer fortsätta gå hit så länge de har denna attraktiva prisnivå på sina klippningar. Rekommenderas!