Revolt Stockholm

Revolt Stockholm

www.revoltstockholm.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-509 230 38 Dela

Revolt Stockholm är inte bara en frisörsalong, det är en fristad för alla som söker en personlig och omsorgsfull upplevelse. Vi tror starkt på att sätta kunden i fokus och strävar efter att erbjuda mer än bara en fantastisk frisyr. Vi ger dig en chans att pausa och återhämta dig mitt i ditt hektiska liv. Vår salong, belägen...

76 omdömen om Revolt Stockholm

Kajsa L
Skrev om Revolt Stockholm

Supertrevligt bemötande! Efter en stunds avkoppling kunde jag lämna salongen med vad dom kändes som ett helt nytt hår (blankt, friskt och väldigt snyggt klippt)!

Anna V
Skrev om Revolt Stockholm

En riktig frisörupplevrlse där jag upplevde att jag var nöjd, riktigt nöjd

Maj D
Skrev om Revolt Stockholm

Jag fick ett strålande bemötande och en toppen konsultation samt är väldigt nöjd med klippningen som blev perfekt!

Nanna N
Skrev om Revolt Stockholm

Professionellt och trevligt bemötande och strålande resultat

Jessica J
Skrev om Revolt Stockholm

Super trevliga och din service. Lugnt och skönt i salongen. Kände mig avslappnad och väl omhändertagen. Super nöjd med färg och klipp också 😊

Sara-Märta H
Skrev om Revolt Stockholm

Alltid så professionellt resultat där man lyssnar in kundens önskemål och får anpassad rådgivning och klipp/färg efter ens individuella förutsättningar 👌

Ylva T
Skrev om Revolt Stockholm

Trevlig stämning och proffsigt bemötande

Oscar K
Skrev om Revolt Stockholm

Välkommnande med glada och trevliga tjejer som är riktigt duktiga på att utöva sitt hantverk.

Eva L
Skrev om Revolt Stockholm

Fint bemötande. Lugn atmosfär. Lyhörd för mina önskemål som kund.

Ami W
Skrev om Revolt Stockholm

Skalpmassagen var helt underbar! En härlig och behaglig klippning som kändes trygg och avslappnande.

Liza B
Skrev om Revolt Stockholm

Kan inte gå någon annanstans! Bästa Tonie är så lyhörd, kunnig och otroligt duktig på färg och klipp! BÄSTA!!! Liza

Frida Z
Skrev om Revolt Stockholm

Mitt första besök hos Tonie, bokade in mitt andra samma dag. Väldigt lyhörd inför mina önskemål och resultatet blev bättre än jag vågat hoppas på. Rekommenderas varmt!

Erika B
Skrev om Revolt Stockholm

Fantastiska frisörer, kunniga och trevliga! Gör allt för att man ska känna sig nöjd och fin.

Sandra S
Skrev om Revolt Stockholm

Mysig lokal, trevliga tjejer som jobbar där, noggranna! Rekommenderar absolut stället!

Margaretha H
Skrev om Revolt Stockholm

En stund att njuta och bli snygg! Stort engagemang i liten mysig miljö 🌹

Christin H
Skrev om Revolt Stockholm

Bästa frisören i Stockholm! Trevlig, innovativ, trygg. Kunnig på färg. Mycket bättre än de jag varit hos inne i city.

Sandra A
Skrev om Revolt Stockholm

Klippning av Tonie, hon är en fantastisk frisör.

Maria E
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie tar verkligen hade om dig när du sitter i hennes stol. Lyhörd och hjälpande på samma gång. Är alltid nöjd efter ett besök på Revolt.

Therese J
Skrev om Revolt Stockholm

Väldigt genuint och omhändertagande bemötande. Kände mig lyssnad på och hade samtal och fick svar på frågor om färgval, hårvård och skötsel. Fick tips och råd. Bokade large klippning och köpte schampo /balsam. Kan varmt rekommendera 😊

Mikaela F
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie har varit min frisör sedan hon utbildade sig, och jag kan inte tänka mig att gå till någon annan! En mer professionell och fantastisk frisör får man leta efter.

Malin H
Skrev om Revolt Stockholm

Alltid professionellt bemötande, stor kunskap och utmärkt resultat.

Mikaela Z
Skrev om Revolt Stockholm

Toppen bra klippning. Bra tips och rådgivning

Viktoria H
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie är en stjärna! Resultatet var som alltid fantastiskt!

Jenny F
Skrev om Revolt Stockholm

Oerhört lyhörd frisör som tar sej tid att prata lomma hur man vill ha det Trivsam salong och en allmänt skön stund. Rekommenderas verkligen!

Karin H
Skrev om Revolt Stockholm

Alltid nöjd, bästa bemötandet och väldigt lyhörd och professionell!

Malin Katarina S
Skrev om Revolt Stockholm

Avkopplande miljö. Tonie är inlyssnande men kommer också med bra idéer, tips och råd. Alltid hjälpsam och tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera Revolt!!

S
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie är bästa frisören man kan önska sig. Så lyhörd, proffsig och omhändertagande. Jag blir alltid nöjd efter ett besök hos henne!

Frida F
Skrev om Revolt Stockholm

Lyhörd & trevlig frisör som erbjuder det extra. Otroligt kunnig & jag kommer aldrig gå till någon annan igen! Tack Tonie.

Jennie B
Skrev om Revolt Stockholm

Alltid nöjd efter besök. Rekommenderas!

Helene H
Skrev om Revolt Stockholm

Blir alltid hjärtligt bemött när man kommer. Blir alltid väldigt nöjd av både färgning och klippning. Hon är proffsig. Lättsam stämmning och man länner sig alltid bekväm

Maria K
Skrev om Revolt Stockholm

In med sliten utväxtoch ut med fräscht sommarhus!

Michan F
Skrev om Revolt Stockholm

Mitt hår är tjockt.Tänk det du tycker är tjockt och så dubblar du det ett par gånger-det är mitt hår. Mitt hår tog sig Tonie an. Med entusiasm och utan att döma mig för hemmafärgningar. Hon kämpade i över 5 timmar och resultatet blev helt fantastiskt. Rekommenderas starkt att du ska boka ett besök på Revolt.

Madeleine A
Skrev om Revolt Stockholm

Trevlig, inlyssnade och noggrann frisör. Så nöjd med mitt hår efter besök på denna salong.

Cecilia J
Skrev om Revolt Stockholm

Klipp och färg. Tonie är trevlig, kunnig och rolig. Aldrig missnöjd när jag varit där. Bara väldigt fin i håret.

Michaela H
Skrev om Revolt Stockholm

Bästa frisörskan, goda tips och råd. Raka puckar och trevligt samtal. Snygg klippning, hon vet vad hon gör och trevligt ställe att besöka. Toppbetyg. Hädanefter är jag stammis! Mvh Mich

Sanna L
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie är så grym. Inte bara på klipp och färg utan skapar en helhetsupplevelse som är minst lika viktig. Proffsklippning utanför tullarna med familjär stämning. Lätt 5/5

Josefine L
Skrev om Revolt Stockholm

Väldigt nöjd med resultatet! Fantastiskt och professionellt bemötande.

Oksana L
Skrev om Revolt Stockholm

Kreativ och professionell frisör som vill sina kunder det bästa!

Kata R
Skrev om Revolt Stockholm

Bästa frisören jag varit hos.

Emina B
Skrev om Revolt Stockholm

Äntligen så har jag hittat min frisör! Grymt duktig, kommer med förslag och kan verkligen sitt jobb! Salongen är fräsch och man njuter verkligen när man sitter där. Man känner inte stressen som på de övriga salonger jag har varit på utan här känner jag Det här är min tid. Du är bäst Tonie ❤️

Anna L
Skrev om Revolt Stockholm

En fantastisk liten salong där Tonie skapat en oas och där hon på ett mycket proffsigt och kärleksfullt sätt tar hand om dig som kund. Rekommenderas varmt!

Nina B
Skrev om Revolt Stockholm

Proffesionellt bemötande, stort gehör för önskemål, tycke och smak. Jag är alltid nöjd och känner mig snygg i håret efter ett besök.

Marika L
Skrev om Revolt Stockholm

Toppenbra och jag blev nöjd med både hår och ögonbryn

Elisabeth E
Skrev om Revolt Stockholm

Sååå nöjd efter varje besök 🤩

Lisa J
Skrev om Revolt Stockholm

Tonie är magisk, och lyssnar verkligen på mina önskemål. Hon kommer med bra feedback och tips på hur jag ska sköta mitt hår som behöver all kärlek det kan få just nu. Lokalen är välskött och snyggt och man känner sig riktigt omhändertagen, och man får stort förtroende för både henne och produkterna. Rekommenderar verkligen Tonie på Revolt.

Azra J
Skrev om Revolt Stockholm

Professionell, kunnig och kreativ personal. Alltid levererar kvalitet och nöjdhet.

Marianne "maja" J
Skrev om Revolt Stockholm

Supernöjd, kom in på salongen och talade om att nu får du använda din kreativa sida till Frisören Tonie . Gör om mig ! Och en sån förvandling det blev !!! Då vill jag meddela att jag ej varit hos frisören sen pandemin startade, så det fanns att jobba med . Kände mig så ompysslad och gott kaffe på det. Vid bokning erbjuder dom även Tyst besök om man önskar det och bara njuta fullt ut. Klev ut från salongen som en NY kvinna .

Karin O
Skrev om Revolt Stockholm

Mycket trevligt och personligt bemötande av Toni. Lugn och avslappnande miljö. Väldigt nöjd med resultatet - hit går man igen!

Maria P
Skrev om Revolt Stockholm

Alltid proffsigt och inkännande bemötande.

Elin G
Skrev om Revolt Stockholm

Lyhörd, trevlig och proffsig frisör.