Frisör i Farsta

2 rekommenderade frisörer i Farsta, Stockholm

Vi förstår att du letar efter en duktig frisör i Farsta. Här på Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Farsta just nu, oavsett vilken del av Farsta du bor i kan vi hjälpa dig att hitta någonting för dig. Välkommen!

Här på Reco.se vill vi gärna uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälper varandra att hitta till de bästa frisörerna i din del av Farsta just nu. Genom att ta del av vad tidigare kunder skriver om sina erfarenheter med olika frisörer i området kan du enklare hitta en frisör som passar dig. Dessutom kan du själv gå in och skriva egna rekommendationer om de frisörer du besökt under den senaste tiden. Vi hoppas att du hittar en frisör som du trivs med och som du i framtiden kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en bra frisör i Farsta. Vi på Reco.se önskar dig ett stort lycka till!

Sara-Lottas Hårsalong

1 reco
    Sköndalsvägen 113A, Sköndal
    Robert W
    Robert W: Riktigt bra klipperi! och riktigt trevlig personal.

Laserbeauty Fettreducering Sverige AB

1 reco
    Munkforsplan 37, Farsta
    Linda A
    Linda A: Personal: Mycket kompetent personal både när det gäller produktkännedom och behandlingar! Laserbeauty Fettreducering
Sida:   1
Stadsdelar i Farsta