Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Bobby´s Hårstudio

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, 114 46 Stockholm — Visa karta

Vi på Bobby’s hårstudio driver en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger. Vi är uppdaterade med de absolut senaste trenderna och ligger alltid steget före. Salongen består av tre duktiga frisörer, Bobby Oduncu, Tilda Lundberg och Danijela Lecei, som tar hår på största allvar och skämmer bort dig ordentligt.

Du hittar oss i samma lokaler som frisörsalongen Natasha Sthlm mitt i hjärtat av Östermalm. Här får du allt mellan klippning och färgning till håruppsättning eller hårförlängning. Är du osäker på vad du vill göra? Då kan du även boka tid för konsultation.

Varmt välkommen!

Läs vad 133 kunder tycker om Bobby´s Hårstudio

• Julia B
    Julia B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är bäst i stan! Hon är lyhörd och resultatet blir fantastiskt. Alla borde ha en Tilda i sitt liv! Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Fina Tilda levererar som ingen annan! Jag har aldrig varit så nöjd efter att ha varit hos frisören som efter hon satte fingrarna i mitt hår! Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Bobby´s Hårstudio
    Har varit kund hos Bobby i 10 år och blir fortfarande lika nöjd efter varje besök. Han är en otroligt duktig frisör, särskilt bra på färg, och en superhärlig människa! Skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår 😊 Lämnar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio!
    Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda.

Supernöjd! Läs mer
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Den bästa av dem bästa! 💇Alltid supernöjd efter ett besök hos Danni! 🥇 Läs mer
    Danijela L gillar detta
  • Malin W
    Malin W skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda gjorde ett helt fantastiskt jobb med mina extentions! Jag är otroligt nöjd. Känner mig så jättefin verkligen! Älskar färgen, längden och att det ser så naturligt ut! Tack Tilda! Du är Bäst! Stora varma kramar Malin Watson 🎉🎉🎉💜💙❤️👏👏👏 Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    På Bobbys Hårstudio blir man alltid väldigt trevligt & professionellt bemött. Bobby, Tilda & Danijela är otroligt tillmötesgående, lyssnar på vad kunden vill och är fantastiskt duktiga på allt.
    Extensions, färgning, klippning & styling. Samt att man alltid får bra tips om hårvård som passar ens hårtyp.
    Man känner sig alltid trygg & i professionella händer.

Med vänlig hälsning, Anna. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått till Bobby i cirka ett år och är oerhört nöjd. Har ett lite speciellt hår, är halvsenegales och de har superkoll på vilka produkter jag behöver. Gör öven förlägning där och de är väldigt duktiga och snabba utan att tumma på bemötande eller kvalite.

Lotta Gray Läs mer
  • Dan V
    Dan V skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Världens bästa frisör. För mig som brukar vara ute i sista minuten, lyckas alltid Danijela dra ihop tid för att hinna fixa mig ändå! Supersnäll och vet alltid vad jag vill ha redan innan jag vet det själv! Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Duktig frisör med känsla för service. Klippt mig hos Dani de senaste åren och kan inte tänka mig att byta Läs mer
  • Menecovic M
    Menecovic M skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby is extremely talented and the only person I trust with my hair in Sweden! He really cares about his work and also cares that his clients are satisfied. In addition to being an excellent hair stylist he is a very kind and top notch person, trustworthy and caring. I have a lot of respect and admiration for him. Läs mer
    2018-01-14 Bobby O svarar Menecovic M
    Thanks Meena🌹 meant a lot that you se me and us that way. It’s always a pleasure to have you as client and now I see you more than just a very nice client. I feel like we get closer to eight others more and more every year 😀
  • Aline E
    Aline E skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela är super duktigt speciellt med färg, hon hjälpte mig att välja en snyg färg som passade mig och det var exakt det jag ville ha!
    Jag är super nöjd!
    Rekommenderas gärna :)! Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bemötandet är fenominalt känner mig så varmt välkommen när jag kommer! Lyssnar på vad jag vill och kommer med förslag! Har aldrig känt mig så nöjd någonsin och då är jag sjukt petig hur jag vill ha det. Sedan jag började hos. Bobby har jag förnyat mig med Färgning och klipp! Snabb, effektiv och proffsig! Har aldrig trott att det skulle vara så stor skillnad på frisör och frisör men det är en sån galen skillnad🌟 ser det på mitt hår och definitivt på mina söner och min man! summeringen är så jäkla duktig på både långt och kort hår, så jäkla nöjd, Superstar!
    Varför rekommenderar och det är galet trevliga!❤️ Läs mer
  • Fahim F
    Fahim F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Kvalite rakt igenom, grym service och ett väl utfört jobb. Man betalar dels för sin nya frisyr men också för upplevelsen. Proffsigt, modernt och väldigt trevligt.
    Jag rekommenderar verkligen ett besök, för jag var mer än nöjd efter mitt första besök.

Hit kommer jag fortsätta gå! Läs mer
  • Rasmus T
    Rasmus T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Riktigt bra service med världens trevligaste Bobby. Ger råd om hårvård och frisyrer. Vad som passar stilen. Känns exklusivt 😃 Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Ett mycket fint bemötande av en ytterst proffsig frisör
    Lyhörd ödmjuk inkännande och rolig
    Känner stort förtroende för hans kunnande och långvariga erfarenhet.
    Kan på det varmaste rekommendera honom
    En stjärna är han 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Stockholms bästa och trevligaste frisör! Går alltid därifrån jättenöjd och med ett stort leende! ❤️ Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Toppen! Kund sen över 10år hos Danni och kunde inte varit nöjdare :) Läs mer
  • Topias R
    Topias R skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har varit kund hos Danijela i flera år vilket redan säger mycket. Danijela håller alltid hög kvalitet i sitt arbete och har en mkt trevlig och positiv bemötande varje gång man kommer på besök. Läs mer
  • Izla B
    Izla B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela har alltid kunden i fokus och är realist vilket jag uppskattar. Hon är duktig på sitt jobb och jag blir alltid nöjd med min klippning. Läs mer
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela har, förutom en härlig personlighet men också en positiv energi.
    Slutresultatet gör att man är alltid nöjd och glad när man går från hårsalongen.
    Jag har gått hos Danijela i över 5 år nu och hon har aldrig gjort mig besviken.
    Då jag har fasta arbetstider och har svårt att komma ifrån arbetet gör hon allt för att anpassa sina egna arbetstider för att möjliggöra en klippning/färgning för mig.
    Hon har stor kompetens gällande färg/klippning samt långt som kort. Jag skulle vilja påstå att hon har en förmåga att se vad man behöver och förändra håret till det bästa resultatet.
    Hon har även ett öga för olika hårstilar (inne & ute).
    Danijela kan jag varmt rekommendera att anlita hennes tjänster! Läs mer
  • Jakob G
    Jakob G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Trevlig, proffsig, kunnig. Levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Kaveh D
    Kaveh D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Behöver inga rekommendationer med så bra rykte. Läs mer
  • Therese O
    Therese O skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Grymma Danijela! 10/10! Härlig tjej som sprider massor av positiv energi. Gått till henne i snart 3 år och alltid känt mig supernöjd när jag gått därifrån med mitt nyfärgade askiga hår. Vågade mig på ombre sist, får se vad det blir härnäst! Så duktig på färg! 🌟 Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Gått till Dani i tio år. Hon är väldigt professionell och tar jättebra hand om sina kunder. Många av mina vänner klipper sig numera hos henne. Bästa frisören. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jättenöjd kund sedan flera år! Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbara och härliga Tilda. Proffs både med hår och på att ge service. Så nöjd med mitt hår 👍👍👍👍 Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Helt klart den bästa frisören i Stockholm!
    Jag har klippt och färgat hos Danijela i måååånga år och jag har aldrig blivit missnöjd! Hon är grym på både färg och klipp!
    Jag kan helhjärtat rekommendera Dani. Hon är lyhörd och har sjukt bra omdöme! Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande Läs mer
  • Sammy S
    Sammy S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Mycket duktig och professionell.
    Varma rekommendationer ges. Läs mer
  • Jon D
    Jon D skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är professionell, trevlig och duktig. Tilda har gett mig en ny frisyr som jag är väldigt nöjd med! Bemötandet är alltid trevligt. Tilda ör lätt att prata med och skoja med. Läs mer
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda har en bra känsla och vet hur jag vill ha håret.Hon är superduktig.Alltid trevlig stund hos henne👍🏻😊😀 Läs mer
  • Marie-lousie P
    Marie-lousie P skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är en mycket ödmjuk och trevlig person
    Jag kände mig väldigt väl omhändertagen och resultatet var över förväntningarna Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbart bemötande, toppen service och bäst personal! Läs mer
  • Yanniqe W
    Yanniqe W skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Alltid lämnat salongen nöjd med både färg och klipp! 🙌🏽❤️ Läs mer
  • Nikola J
    Nikola J skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela är världsklass hel enkel awesome Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Supernöjd med Tilda, väldigt behaglig person och kan sitt jobb. Kommer absolut gå fler ggr till henne. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Men det går nästan inte; att få vara hos Bobby är min lyx. Man blir så ompysslad och omhändertagen och skulle man ha en dålig dag när man går dit så går jag därifrån med ett stort leende på läpparna och resultatet är alltid helt fantastiskt, best ever 😀 Läs mer
  • Minna S
    Minna S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Vi är tre generationer som har gått till Bobby, jag tillhör den äldsta generationen. Och har alltid blivit bemött av en omtänksam, snäll och mycket professionell frisör. Mina barnbarn har känt sig oerhört trygga vid klippning men detta endast hos Bobby som har ett fantastiskt sätt att hantera barnen på. Kan inte säga nog med postiva kommentarer om Bobby som frisör. Mycket nöjd kund Läs mer
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela är DUNDER. Kan stolt gå ut därifrån med frillan on fleek! Hon är grym och även supertrevlig. Alltid ett gott skratt och mysig stund när man får klippa sig hos henne. Rekommenderar starkt !! Läs mer
  • Rufus L
    Rufus L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby är inte bara smart, rolig och den grymmaste frisör, han gör dessutom världens skönaste hårmassage :) Dvs - alla förväntningar på topp! Läs mer
  • Lillemor H
    Lillemor H skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Helt fantastisk dag i Stockholm med Theo och hans familj gjorde att jag fick möjlighet att träffa Bobby och besöka hans hårstudio. Bobby som är en helt underbar person såg till att mitt hår fick den bästa behandling någonsin och framförallt ägnade han flera timmar med hela familjen. Ett helhetstänk i allt ingenting utan perfektion det gillar jag och skulle gärna komma tillbaka och jag kan verkligen rekommendera Bobby han är så bra man kan bli. Läs mer
  • Vanessa B
    Vanessa B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    På Bobbys hårstudio blir man alltid väl omhändertagen och mer än nöjd med resultatet varje gång. Bobby gör fullständigt magi med mitt hår och jag går alltid därifrån nöjd med mitt hår. Och det spelar ingen roll om det är Bobby, Tilda eller Danijela som gör håret , alla är lika fantastiskt duktiga. 🌟 Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är en superduktig frisör som jag har fått rekommenderad av min tidigare frisör som nu har flyttat. Tilda är lyhörd för mina önskemål och lägger till sin kunskap och erfarenhet så att jag blir mer än nöjd med såväl klippning som färgval. Tilda ger också tips på hur frisyren kan fixas av mig själv för olika tillfällen. Tilda är kort sagt en mycket skicklig frisör! Läs mer
  • David K
    David K skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Har gått hos underbart härliga och glada Danijela i över 3 år. Utöver att hon är väldigt trevlig så är hon oerhört duktig och kompetent vilket ju egentligen är det viktigaste, allt annat är bara plus. Hon har järnkoll på alla stilar, alltifrån klassiska till trendiga.

Har testat ett antal av de välkända frisörsallongerna i Sthlm men det var först efter mitt första besök hos Danijela som jag blev väldigt nöjd. Därefter är det enbart till henne jag går.

Rekommenderar henne varmt till både killar & tjejer! Läs mer
  • N H
    N H skrev om Bobby´s Hårstudio
    Bobby vet verkligen hur ens hår blir sitt bästa jag! :)
    Blir alltid så nöjd och längtar tillbaks varje gång till nästa klipp/färg.
    Bobby är så mycket mer en bara en frisör en person med mycket pondus och härlig humor.
    Kan inte bli bättre ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått hos Bobbys Hårstudio i 12 år och ALLTD varit supernöjd. Jag har alltid fått den bästa servicen och bemötande från Bobby, Danijela och Tilda.. Dom är verkligen proffs uti fingerspetsarna . Deras hjärtan är av guld och den mysiga härliga känslan man får när man är där, är otroligt positiv! Jag kan från mitt hjärta varmt rekomendera dom! Läs mer
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått till Danijela i mer än 5 år och skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår (utom hennes kollega Bobby förstås, som också är grym!) - när hon klipper och färgar blir det magiskt! Hon gör alltid det lilla extra - allt ifrån att anpassa sina egna arbetstider för att möjliggöra klippning för mig som varit bunden av fasta arbetstider, att hjälpa mig praktiskt i salongen då jag har ett rörelsehinder till att lägga extra mycket tid på styling bara för att det är fredag och att hon tycker att jag ska vara snygg hela helgen. Hon är en stjärna! Läs mer
  • Avid C
    Avid C skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Man får uppleva glamour på vardagen med ett hjärtligt men professionellt bemötande. Resultatet, oavsett behandlingen blir alltid bättre än väntat. Ett extra plus är att jag nästan alltid får komma in när jag kan dvs Bobby är väldigt flexibel och tillmötesgående med tidsbokningen. Fantastiskt servicemänniska och frisör i ett👍. Läs mer
  • Ronia F
    Ronia F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Världens bästa Bobby! Finns ingen bättre frisör! Han vet vad han gör och jag blir lika nöjd varje gång! Världsklass helt klart! Läs mer
Danijela Lecei
Tilda Lundberg