Bobby´s Hårstudio

Bobby´s Hårstudio

Ring 08-406 01 81 bobbys.se

Vi på Bobby’s hårstudio driver en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger. Vi är uppdaterade med de absolut senaste trenderna och ligger alltid steget före. Salongen består av 7 stycken duktiga frisörer, Bobby Oduncu, Tilda Lundberg, Bahir Allashi, Hanna Larsdotter, Zübeyde, Ulla och Emma som tar hår på största allvar...

179 omdömen om Bobby´s Hårstudio

Jelena M
Skrev om Bobby´s Hårstudio

Proffs och ett öga för detaljer! Världens bästa Bobby och hans team! Man omges av harmoni och lyx! Tack för att du/ni gör det ni är bäst på. ❤️

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Mattias H
Skrev om Bobby´s Hårstudio

VÄLDIGT besviken. vi kom överens om att jag skulle bli klippt klockan 15. Sedan får man reda att man ska bli klippt klockan 17 istället & då har man åkt från Nyköping och gått i flera timmar i Stockholm för att bli fixad..

Svar från Bobby´s Hårstudio

Jag skrev verkligen ordagrant igår att jag preliminär bokar dig idag kl 15.00 men att det kan bli senare pga att bygget. Skrev i samma chatt att det vart 1-2 timmar senare som jag påpekade när du fick denna akuta riden igår. Bara det bevisar att jag försökte ställa upp fast jag var ledig idag. Ledsen för att du inte kunde ta 1-2 timmar senare men jag ska öppna ny salong och var tvungen att dra ut på tiden. Kan inte påverka byggare heller och synd att du inte hade översende med att jag bli lite försenad. Jag skev kl 13.50...

Elias Benjamin
Skrev om Bobby´s Hårstudio

Tyvärr vill jag ge detta stället 2/5 på grund av följande anledningar: 1. Väldigt dyrt och alldeles för dyrt för vad man får 2. Bokad tid, fick vänta ca 30 minuter extra p.g.a övertid 3. Klippte inte som jag riktigt sade, utan alldeles för mycket. 4. Klippningen blev inte särskilt fin. Den blev ojämn och hade ingen speciellt fin form eller struktur. Såg helt enkelt billigt ut. Finns några fler anledningar men dessa var de mest relevanta. Däremot var bemötande hyfsat trevligt och servicen var delvis bra.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Karl Oldgren Winther

Sjukt nöjd med resultatet efter att Bobby tog sig an mitt katastrofslitna hår. Första gången jag känt mig riktigt trygg i en frisörs händer :)

Hilma  P

Bobby bryr sig alltid Om en som person Ser att varje person är unik precis som att alla hår är olika. Hos Bobby blir man aldrig besviken. Kontakta Bobby och få ditt dröm hår, frisyr, håruppsättning m.m du kommer inte att bli beviken. 🤩🙏🏼

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Izabella L

Galet bra på det han gör. Vet exakt hur man ska klippa och fixa med hår. blir alltid lika nöjd varje gång 😊

Hans A
Skrev om Bobby´s Hårstudio

Alltid trevligt & proffsigt bemötande - alltid helnöjd efter ett besök hos Bobby!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Stina N

Supernöjd! Tilda är fantastisk att färga och slinga håret, min ”fula” utväxt försvann och håret fick en genomgående lyxig blond färg. Blev riktigt snyggt!

Sanna C

Jag känner mig alltid så nöjd efter klippning och färgning hos Tilda. Hon är lyhörd och noggrann. Alltid en trevlig och avslappnad stund.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Sofia H

Alltid lika nöjd och glad efter ett besök hos Tilda. Professionell, lyhörd, lugn och harmonisk.

Jane S

supernöjd med uppfattningen om hur jag ville ha klipp style samt slingor. Resultatet kanonbra likaså

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Pauline S

Bobby bryr sig alltid om en genuint. Han ser alltid varje person som unik och likaså alla olika hår. Kontakta Bobby och diskutera ditt drömhår så lovar jag att du inte blir besviken av resultatet🙏🏻

Carlos I

Bobby superhair - Riktigt bra produkt som jag använder med jämna mellanrum för att hålla hår och naglar välnärda. Rekommenderas....

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Shajan K

Grymt bemötande, supersnyggt och prisvärt. 5/5

Maria N

Mycket trevligt bemötande och superbra klippning!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Sandra P

Jag blev supernöjd över klippningen som Danijela utförde.

Gabriella W

Tack för snygg klippning och toppen service!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Elin B

Färgade och klippte mitt hår hos Danijela och är supernöjd! Jätteduktig och kommer absolut gå tillbaka.

Simon B

Jag klippte bara mitt hår och de var väldigt bra service och väldigt trevlig personal och blev väldigt nöjd med mitt hår

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Susanne L

Att fixa håret hos Danijela är alltid grymt. Fantastisk på färg/slingor, alltid nöjd. Och samtidigt en rolig pratstund!

Amanda N

• Slingning, färgning och klippning • Som alltid, positivt bemötande och trevlig personal - Danijela är klippa alltid lika härligt att få behandlingar av henne, hon är bra på att ge smakråd och ändå låta kunden välja! • Blir alltid lika nöjd efter ett besök hos Bobbys! Hade inte direkt några förväntningar mer än jag skulle bli nöjd som vanligt, vilket jag blev! • Danijela är en grym frisör med lång erfarenhet, klippt mig hos henne i några år nu, hon kan ge grymma råd men lyssnar även på ens önskemål och resultatet blir...

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Christina B

Duktig klippare.går gärna tillbaka

Vera E

Hon var väldigt trevlig! Jag klippte håret och blev jättenöjd!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Filippa S

Jag klippte mig hos Danni, och har klippt mig hos henne i flera år. Varje gång jag kommer till hårsalongen så blir jag trevligt bemött. Och varje gång jag går därifrån är jag väldigt nöjd med mitt hår och hur personalen bemöter en. Väldigt bra och trevliga frisörer och trevlig personal 😊

Kevin R

Danijela livade upp mitt hår och gjorde det snyggt inför de varmare vädret! Bra bemötadande med trevligt "små snack" allt levde upp till mina förväntingar om inte gick över dem! Klipper mig bara hoss dem och det kommer jag fortsätta göra! 5/5!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Nina Y

Jag blir alltid väl omhändertagen och är nöjd med resultatet efter jag besökt Danni.

Jennie S

Vill man känna trygghet hos sin frisör ska man verkligen gå till Bobby! Honom kan man ge fria händer och se magi växa fram. Han ser vad som passar i både frisyr och färg, och han lyckas alltid få en att gå därifrån supernöjd. Som person känns han både varm och genuin, man känner sig lika välkommen och omhändertagen varje gång.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Kristina L

Är inte allas kvinnors dröm att ha ett tjockt långt vackert hår!? Så testar man olika vitaminer och huskurer allt ifrån dyra tabletter stimulerande shampoon huskurer häng upponer ja typ allt 😂 Så jag köpte Bobbys och hade dom hemma ett tag och glömde ta dom! När jag väl fick in en rutin på tabletterna 4 st per dag så hände det grejjer! Mitt hår som stått stilla alltså varken vuxit eller äns reagerat på orkan ute började att växa!!! Har inget mer att säga: TESTA SJÄLV!!!

Marie T

Underbart ställe , så varmt mottagen , så varmt och fantastiskt att komma dit och Bobby är en underbar människa , som ser varje människa och är så duktigt och magisk på det han gör mvh marie Tranberg

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Mia P

Den bästa. Påhittig och noggrann😍. Man blir alltid nöjd😃.

Marianne L

Tilde var väldigt trevlig, lyhörd, mjuk, proffsig och serviceminded. Jag upplevde helheten som väldigt positiv. Kommer defenitivt att återkomma.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Johannes B

Duktig. Service minded. Snäll. Lyssnar på hur man vill se ut, ser alltid till att man är nöjd.

Sofie B

Tilda va för mig en fantastiskt frisör med ett lugnt och fint bemötande! Hon tog sig tid och lyssna på mig, vad och hur jag ville ha det. En duktig frisör med ett varmt intryck till sina kunder. Enormt nöjd över mitt resultat

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Ulrica A

Väldigt trevligt bemötande och proffsig

Alice T

Blir alltid supernöjd hos Danijela! Hon vet precis vad för frisyr som passar än och är hur duktig som helst.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Gunilla B

Jag upplever Tilde som mycket proffisionell och duktig frisör.

Pernilla T

Danijela fick bestämma vad som skulle bli bäst. Fått så många komplimanger för mitt hår. Så nöjd. 😍

Eddie B

Tilda är en otrolig frisör som alltid gör mig som kund mer än nöjd. Hennes personlighet är underbar och med ett glatt bemötande gör hon klippningen till en grymt rolig stund. med ett grymt resultat.

Josefine B

Tilda är helt underbar och otroligt kunnig på sitt yrke! Alltid supernöjd och glad efter besöket

Sonya F

Så nöjd med slingorna Danijela gjorde! Superfint och proffsigt gjort :)

Fanny M

Alltid jättenöjd med klipp o färg. Och alltid supertrevlig personal :)

Ann-sofie K

Ett gott bemötande och omhändertagande. Ny fin frisyr som är både lättskött och snygg!

Anna C

Hej. Jag upplevde Danijela ofokuserad och ointresserad av att fixa mitt hår. Hon var upptagen av allt annat än mitt hår, som att jag inte var tillräckligt viktig typ. Trist med tanke på att man lägger 2200 kr på något som ska ge en bra upplevelse. Bobby klippte mitt hår jättebra. Vänliga hälsningar Anna

Camilla S

Tilda är min lyx i vardagen. Hon är så otroligt duktig, rar, omtänksam. Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva henne. Man känner sig speciellt utvald när man är där. Har alltid hatat när någon tvättar håret men t om det gör hon till en fin upplevelse, hon är bäst!!!

Mikael N

Väldigt trevligt bebötande å väldigt kunnig tjej

Angelica L

Blir lika bra bemött varje gång och är lika nöjd som glad när jag går därifrån. Håret blir så mycket bättre än förväntat, och jag kan garantera säga att jag är en av de nöjdaste kunderna någonsin.

Julia B

Tilda är bäst i stan! Hon är lyhörd och resultatet blir fantastiskt. Alla borde ha en Tilda i sitt liv!

Nathalie S

Fina Tilda levererar som ingen annan! Jag har aldrig varit så nöjd efter att ha varit hos frisören som efter hon satte fingrarna i mitt hår!

Nina
Skrev om Bobby´s Hårstudio

Har varit kund hos Bobby i 10 år och blir fortfarande lika nöjd efter varje besök. Han är en otroligt duktig frisör, särskilt bra på färg, och en superhärlig människa! Skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår 😊 Lämnar mina varmaste rekommendationer.

Åsa S

Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio! Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda. Supernöjd!