Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Bobby´s Hårstudio

Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, 114 46 Stockholm — Visa karta

Vi på Bobby’s hårstudio driver en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger. Vi är uppdaterade med de absolut senaste trenderna och ligger alltid steget före. Salongen består av tre duktiga frisörer, Bobby Oduncu, Tilda Lundberg och Danijela Lecei, som tar hår på största allvar och skämmer bort dig ordentligt.

Du hittar oss i samma lokaler som frisörsalongen Natasha Sthlm mitt i hjärtat av Östermalm. Här får du allt mellan klippning och färgning till håruppsättning eller hårförlängning. Är du osäker på vad du vill göra? Då kan du även boka tid för konsultation.

Varmt välkommen!

Läs vad 153 kunder tycker om Bobby´s Hårstudio

• Jennie S
    Jennie S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Vill man känna trygghet hos sin frisör ska man verkligen gå till Bobby! Honom kan man ge fria händer och se magi växa fram. Han ser vad som passar i både frisyr och färg, och han lyckas alltid få en att gå därifrån supernöjd.
    Som person känns han både varm och genuin, man känner sig lika välkommen och omhändertagen varje gång. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Är inte allas kvinnors dröm att ha ett tjockt långt vackert hår!?
    Så testar man olika vitaminer och huskurer allt ifrån dyra tabletter stimulerande shampoon huskurer häng upponer ja typ allt 😂 Så jag köpte Bobbys och hade dom hemma ett tag och glömde ta dom! När jag väl fick in en rutin på tabletterna 4 st per dag så hände det grejjer! Mitt hår som stått stilla alltså varken vuxit eller äns reagerat på orkan ute började att växa!!! Har inget mer att säga: TESTA SJÄLV!!! Läs mer
  • Marie T
    Marie T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbart ställe , så varmt mottagen , så varmt och fantastiskt att komma dit och Bobby är en underbar människa , som ser varje människa och är så duktigt och magisk på det han gör mvh marie Tranberg Läs mer
  • Mia P
    Mia P skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Den bästa. Påhittig och noggrann😍. Man blir alltid nöjd😃. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilde var väldigt trevlig, lyhörd, mjuk, proffsig och serviceminded.
    Jag upplevde helheten som väldigt positiv. Kommer defenitivt att återkomma. Läs mer
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Duktig. Service minded. Snäll. Lyssnar på hur man vill se ut, ser alltid till att man är nöjd. Läs mer
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda va för mig en fantastiskt frisör med ett lugnt och fint bemötande! Hon tog sig tid och lyssna på mig, vad och hur jag ville ha det. En duktig frisör med ett varmt intryck till sina kunder. Enormt nöjd över mitt resultat Läs mer
  • Ulrica A
    Ulrica A skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Väldigt trevligt bemötande och proffsig Läs mer
  • Alice T
    Alice T skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Blir alltid supernöjd hos Danijela! Hon vet precis vad för frisyr som passar än och är hur duktig som helst. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag upplever Tilde som mycket proffisionell och duktig frisör. Läs mer
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela fick bestämma vad som skulle bli bäst. Fått så många komplimanger för mitt hår. Så nöjd. 😍 Läs mer
  • Eddie B
    Eddie B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är en otrolig frisör som alltid gör mig som kund mer än nöjd. Hennes personlighet är underbar och med ett glatt bemötande gör hon klippningen till en grymt rolig stund. med ett grymt resultat. Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är helt underbar och otroligt kunnig på sitt yrke! Alltid supernöjd och glad efter besöket Läs mer
  • Sonya F
    Sonya F skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Så nöjd med slingorna Danijela gjorde! Superfint och proffsigt gjort :) Läs mer
  • Fanny M
    Fanny M skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Alltid jättenöjd med klipp o färg. Och alltid supertrevlig personal :) Läs mer
  • Ann-sofie K
    Ann-sofie K skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Ett gott bemötande och omhändertagande. Ny fin frisyr som är både lättskött och snygg! Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Hej. Jag upplevde Danijela ofokuserad och ointresserad av att fixa mitt hår. Hon var upptagen av allt annat än mitt hår, som att jag inte var tillräckligt viktig typ.
    Trist med tanke på att man lägger 2200 kr på något som ska ge en bra upplevelse. Bobby klippte mitt hår jättebra.
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är min lyx i vardagen. Hon är så otroligt duktig, rar, omtänksam. Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva henne. Man känner sig speciellt utvald när man är där. Har alltid hatat när någon tvättar håret men t om det gör hon till en fin upplevelse, hon är bäst!!! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Väldigt trevligt bebötande å väldigt kunnig tjej Läs mer
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Blir lika bra bemött varje gång och är lika nöjd som glad när jag går därifrån. Håret blir så mycket bättre än förväntat, och jag kan garantera säga att jag är en av de nöjdaste kunderna någonsin. Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är bäst i stan! Hon är lyhörd och resultatet blir fantastiskt. Alla borde ha en Tilda i sitt liv! Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Fina Tilda levererar som ingen annan! Jag har aldrig varit så nöjd efter att ha varit hos frisören som efter hon satte fingrarna i mitt hår! Läs mer
  • Nina
    Nina skrev om Bobby´s Hårstudio
    Har varit kund hos Bobby i 10 år och blir fortfarande lika nöjd efter varje besök. Han är en otroligt duktig frisör, särskilt bra på färg, och en superhärlig människa! Skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår 😊 Lämnar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio!
    Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda.

Supernöjd! Läs mer
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Den bästa av dem bästa! 💇Alltid supernöjd efter ett besök hos Danni! 🥇 Läs mer
  • Malin W
    Malin W skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda gjorde ett helt fantastiskt jobb med mina extentions! Jag är otroligt nöjd. Känner mig så jättefin verkligen! Älskar färgen, längden och att det ser så naturligt ut! Tack Tilda! Du är Bäst! Stora varma kramar Malin Watson 🎉🎉🎉💜💙❤️👏👏👏 Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    På Bobbys Hårstudio blir man alltid väldigt trevligt & professionellt bemött. Bobby, Tilda & Danijela är otroligt tillmötesgående, lyssnar på vad kunden vill och är fantastiskt duktiga på allt.
    Extensions, färgning, klippning & styling. Samt att man alltid får bra tips om hårvård som passar ens hårtyp.
    Man känner sig alltid trygg & i professionella händer.

Med vänlig hälsning, Anna. Läs mer
  • Lotta G
    Lotta G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har gått till Bobby i cirka ett år och är oerhört nöjd. Har ett lite speciellt hår, är halvsenegales och de har superkoll på vilka produkter jag behöver. Gör öven förlägning där och de är väldigt duktiga och snabba utan att tumma på bemötande eller kvalite.

Lotta Gray Läs mer
  • Dan V
    Dan V skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Världens bästa frisör. För mig som brukar vara ute i sista minuten, lyckas alltid Danijela dra ihop tid för att hinna fixa mig ändå! Supersnäll och vet alltid vad jag vill ha redan innan jag vet det själv! Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Duktig frisör med känsla för service. Klippt mig hos Dani de senaste åren och kan inte tänka mig att byta Läs mer
  • Menecovic M
    Menecovic M skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby is extremely talented and the only person I trust with my hair in Sweden! He really cares about his work and also cares that his clients are satisfied. In addition to being an excellent hair stylist he is a very kind and top notch person, trustworthy and caring. I have a lot of respect and admiration for him. Läs mer
    2018-01-14 Bobby O svarar Menecovic M
    Thanks Meena🌹 meant a lot that you se me and us that way. It’s always a pleasure to have you as client and now I see you more than just a very nice client. I feel like we get closer to eight others more and more every year 😀
  • Aline E
    Aline E skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela är super duktigt speciellt med färg, hon hjälpte mig att välja en snyg färg som passade mig och det var exakt det jag ville ha!
    Jag är super nöjd!
    Rekommenderas gärna :)! Läs mer
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bemötandet är fenominalt känner mig så varmt välkommen när jag kommer! Lyssnar på vad jag vill och kommer med förslag! Har aldrig känt mig så nöjd någonsin och då är jag sjukt petig hur jag vill ha det. Sedan jag började hos. Bobby har jag förnyat mig med Färgning och klipp! Snabb, effektiv och proffsig! Har aldrig trott att det skulle vara så stor skillnad på frisör och frisör men det är en sån galen skillnad🌟 ser det på mitt hår och definitivt på mina söner och min man! summeringen är så jäkla duktig på både långt och kort hår, så jäkla nöjd, Superstar!
    Varför rekommenderar och det är galet trevliga!❤️ Läs mer
  • Fahim F
    Fahim F skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Kvalite rakt igenom, grym service och ett väl utfört jobb. Man betalar dels för sin nya frisyr men också för upplevelsen. Proffsigt, modernt och väldigt trevligt.
    Jag rekommenderar verkligen ett besök, för jag var mer än nöjd efter mitt första besök.

Hit kommer jag fortsätta gå! Läs mer
  • Rasmus T
    Rasmus T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Riktigt bra service med världens trevligaste Bobby. Ger råd om hårvård och frisyrer. Vad som passar stilen. Känns exklusivt 😃 Läs mer
  • Lena G
    Lena G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Ett mycket fint bemötande av en ytterst proffsig frisör
    Lyhörd ödmjuk inkännande och rolig
    Känner stort förtroende för hans kunnande och långvariga erfarenhet.
    Kan på det varmaste rekommendera honom
    En stjärna är han 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Josefina S
    Josefina S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Stockholms bästa och trevligaste frisör! Går alltid därifrån jättenöjd och med ett stort leende! ❤️ Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Toppen! Kund sen över 10år hos Danni och kunde inte varit nöjdare :) Läs mer
  • Topias R
    Topias R skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag har varit kund hos Danijela i flera år vilket redan säger mycket. Danijela håller alltid hög kvalitet i sitt arbete och har en mkt trevlig och positiv bemötande varje gång man kommer på besök. Läs mer
  • Izla B
    Izla B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela har alltid kunden i fokus och är realist vilket jag uppskattar. Hon är duktig på sitt jobb och jag blir alltid nöjd med min klippning. Läs mer
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela har, förutom en härlig personlighet men också en positiv energi.
    Slutresultatet gör att man är alltid nöjd och glad när man går från hårsalongen.
    Jag har gått hos Danijela i över 5 år nu och hon har aldrig gjort mig besviken.
    Då jag har fasta arbetstider och har svårt att komma ifrån arbetet gör hon allt för att anpassa sina egna arbetstider för att möjliggöra en klippning/färgning för mig.
    Hon har stor kompetens gällande färg/klippning samt långt som kort. Jag skulle vilja påstå att hon har en förmåga att se vad man behöver och förändra håret till det bästa resultatet.
    Hon har även ett öga för olika hårstilar (inne & ute).
    Danijela kan jag varmt rekommendera att anlita hennes tjänster! Läs mer
  • Jakob G
    Jakob G skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Trevlig, proffsig, kunnig. Levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Kaveh D
    Kaveh D skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Behöver inga rekommendationer med så bra rykte. Läs mer
  • Therese O
    Therese O skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Grymma Danijela! 10/10! Härlig tjej som sprider massor av positiv energi. Gått till henne i snart 3 år och alltid känt mig supernöjd när jag gått därifrån med mitt nyfärgade askiga hår. Vågade mig på ombre sist, får se vad det blir härnäst! Så duktig på färg! 🌟 Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Gått till Dani i tio år. Hon är väldigt professionell och tar jättebra hand om sina kunder. Många av mina vänner klipper sig numera hos henne. Bästa frisören. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jättenöjd kund sedan flera år! Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbara och härliga Tilda. Proffs både med hår och på att ge service. Så nöjd med mitt hår 👍👍👍👍 Läs mer
    Tilda L, Bobby O gillar detta
  • Louise A
    Louise A skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Helt klart den bästa frisören i Stockholm!
    Jag har klippt och färgat hos Danijela i måååånga år och jag har aldrig blivit missnöjd! Hon är grym på både färg och klipp!
    Jag kan helhjärtat rekommendera Dani. Hon är lyhörd och har sjukt bra omdöme! Läs mer
  • Inger S
    Inger S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande Läs mer
  • Sammy S
    Sammy S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Mycket duktig och professionell.
    Varma rekommendationer ges. Läs mer
Tilda Lundberg