Bobby´s Hårstudio

Humlegårdsgatan 11, 114 46 Stockholm — Visa karta

Vi på Bobby’s hårstudio driver en av Stockholms mest eftertraktade frisörsalonger. Vi är uppdaterade med de absolut senaste trenderna och ligger alltid steget före. Salongen består av 7 stycken duktiga frisörer, Bobby Oduncu, Tilda Lundberg, Bahir Allashi, Hanna Larsdotter, Zübeyde, Ulla och Emma som tar hår på största allvar och skämmer bort dig ordentligt.

Du hittar oss på Humlegårdsgatan 11, Östermalmstorg. Här får du allt mellan klippning och färgning till håruppsättning eller hårförlängning. Är du osäker på vad du vill göra? Då kan du även boka tid för konsultation.

Varmt välkommen!

Läs vad 179 kunder tycker om Bobby´s Hårstudio

• 2019-08-26

JELENA M skrev om Bobby´s Hårstudio
    Proffs och ett öga för detaljer! Världens bästa Bobby och hans team! Man omges av harmoni och lyx! Tack för att du/ni gör det ni är bäst på. ❤️ Läs mer
  • MATTIAS H

2019-03-28

MATTIAS H skrev om Bobby´s Hårstudio
    VÄLDIGT besviken. vi kom överens om att jag skulle bli klippt klockan 15. Sedan får man reda att man ska bli klippt klockan 17 istället & då har man åkt från Nyköping och gått i flera timmar i Stockholm för att bli fixad.. Läs mer
    2019-03-28 Bobby O svarar MATTIAS H
    Jag skrev verkligen ordagrant igår att jag preliminär bokar dig idag kl 15.00 men att det kan bli senare pga att bygget. Skrev i samma chatt att det vart 1-2 timmar senare som jag påpekade när du fick denna akuta riden igår. Bara det bevisar att jag försökte ställa upp fast jag var ledig idag.
    Ledsen för att du inte kunde ta 1-2 timmar senare men jag ska öppna ny salong och var tvungen att dra ut på tiden. Kan inte påverka byggare heller och synd att du inte hade översende med att jag bli lite försenad. Jag skev kl 13.50 att din 15 tid blir påverkad, då får jag svar att du väntar i 4 timmar men jag kan inte påverka att du kom innan din tid lika väl som byggarna vart försenade. Jag kan tex inte göra nåt åt om en kund bli försenar med råget till mig , samma sak borde gälla kunden om jag blir försenade?
    Hoppas du förstår jämförelsen ?
    Kan ge dig en produkt som kompensation. Kram
  • 2019-02-20

Elias Benjamin skrev om Bobby´s Hårstudio
    Tyvärr vill jag ge detta stället 2/5 på grund av följande anledningar:

1. Väldigt dyrt och alldeles för dyrt för vad man får
    2. Bokad tid, fick vänta ca 30 minuter extra p.g.a övertid
    3. Klippte inte som jag riktigt sade, utan alldeles för mycket.
    4. Klippningen blev inte särskilt fin. Den blev ojämn och hade ingen speciellt fin form eller struktur. Såg helt enkelt billigt ut.

Finns några fler anledningar men dessa var de mest relevanta. Däremot var bemötande hyfsat trevligt och servicen var delvis bra. Läs mer
  • 2019-02-06

Karl Oldgren Winther skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Sjukt nöjd med resultatet efter att Bobby tog sig an mitt katastrofslitna hår. Första gången jag känt mig riktigt trygg i en frisörs händer :) Läs mer
  • 2018-12-19

Hilma P skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby bryr sig alltid Om en som person Ser att varje person är unik precis som att alla hår är olika. Hos Bobby blir man aldrig besviken. Kontakta Bobby och få ditt dröm hår, frisyr, håruppsättning m.m du kommer inte att bli beviken. 🤩🙏🏼 Läs mer
  • Izabella L

2018-11-20

Izabella L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Galet bra på det han gör. Vet exakt hur man ska klippa och fixa med hår. blir alltid lika nöjd varje gång 😊 Läs mer
  • 2018-11-02

Hans A skrev om Bobby´s Hårstudio
    Alltid trevligt & proffsigt bemötande - alltid helnöjd efter ett besök hos Bobby! Läs mer
  • Stina N

2018-10-04

Stina N skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Supernöjd!
    Tilda är fantastisk att färga och slinga håret, min ”fula” utväxt försvann och håret fick en genomgående lyxig blond färg. Blev riktigt snyggt! Läs mer
  • Sanna C

2018-10-04

Sanna C skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag känner mig alltid så nöjd efter klippning och färgning hos Tilda.
    Hon är lyhörd och noggrann.
    Alltid en trevlig och avslappnad stund. Läs mer
  • 2018-10-02

Sofia H skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Alltid lika nöjd och glad efter ett besök hos Tilda. Professionell, lyhörd, lugn och harmonisk. Läs mer
  • 2018-05-24

Jane S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    supernöjd med uppfattningen om hur jag ville ha klipp style samt slingor. Resultatet kanonbra likaså Läs mer
  • Pauline S

2018-05-18

Pauline S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby bryr sig alltid om en genuint. Han ser alltid varje person som unik och likaså alla olika hår. Kontakta Bobby och diskutera ditt drömhår så lovar jag att du inte blir besviken av resultatet🙏🏻 Läs mer
  • Carlos I

2018-05-17

Carlos I skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Bobby superhair - Riktigt bra produkt som jag använder med jämna mellanrum för att hålla hår och naglar välnärda.
    Rekommenderas.... Läs mer
  • 2018-05-02

Shajan K skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Grymt bemötande, supersnyggt och prisvärt. 5/5 Läs mer
  • 2018-04-28

Maria N skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Mycket trevligt bemötande och superbra klippning! Läs mer
  • 2018-04-28

Sandra P skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag blev supernöjd över klippningen som Danijela utförde. Läs mer

Gabriella W skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Tack för snygg klippning och toppen service! Läs mer

Elin B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Färgade och klippte mitt hår hos Danijela och är supernöjd! Jätteduktig och kommer absolut gå tillbaka. Läs mer
  • Simon B

2018-04-26

Simon B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag klippte bara mitt hår och de var väldigt bra service och väldigt trevlig personal och blev väldigt nöjd med mitt hår Läs mer

Susanne L skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Att fixa håret hos Danijela är alltid grymt. Fantastisk på färg/slingor, alltid nöjd. Och samtidigt en rolig pratstund! Läs mer

Amanda N skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    • Slingning, färgning och klippning
    • Som alltid, positivt bemötande och trevlig personal - Danijela är klippa alltid lika härligt att få behandlingar av henne, hon är bra på att ge smakråd och ändå låta kunden välja!
    • Blir alltid lika nöjd efter ett besök hos Bobbys! Hade inte direkt några förväntningar mer än jag skulle bli nöjd som vanligt, vilket jag blev!
    • Danijela är en grym frisör med lång erfarenhet, klippt mig hos henne i några år nu, hon kan ge grymma råd men lyssnar även på ens önskemål och resultatet blir alltid grymt! Det är svårt att bli missnöjd efter en klippning eller färgning hos henne! Läs mer

Christina B skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Duktig klippare.går gärna tillbaka Läs mer

Vera E skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Hon var väldigt trevlig! Jag klippte håret och blev jättenöjd! Läs mer

Filippa S skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag klippte mig hos Danni, och har klippt mig hos henne i flera år.
    Varje gång jag kommer till hårsalongen så blir jag trevligt bemött.
    Och varje gång jag går därifrån är jag väldigt nöjd med mitt hår och hur personalen bemöter en.
    Väldigt bra och trevliga frisörer och trevlig personal 😊 Läs mer
  • Kevin R

2018-04-24

Kevin R skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela livade upp mitt hår och gjorde det snyggt inför de varmare vädret! Bra bemötadande med trevligt "små snack" allt levde upp till mina förväntingar om inte gick över dem!

Klipper mig bara hoss dem och det kommer jag fortsätta göra!

5/5! Läs mer

Nina Y skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag blir alltid väl omhändertagen och är nöjd med resultatet efter jag besökt Danni. Läs mer
  • 2018-04-09

Jennie S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Vill man känna trygghet hos sin frisör ska man verkligen gå till Bobby! Honom kan man ge fria händer och se magi växa fram. Han ser vad som passar i både frisyr och färg, och han lyckas alltid få en att gå därifrån supernöjd.
    Som person känns han både varm och genuin, man känner sig lika välkommen och omhändertagen varje gång. Läs mer
  • Kristina L

2018-04-08

Kristina L skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Är inte allas kvinnors dröm att ha ett tjockt långt vackert hår!?
    Så testar man olika vitaminer och huskurer allt ifrån dyra tabletter stimulerande shampoon huskurer häng upponer ja typ allt 😂 Så jag köpte Bobbys och hade dom hemma ett tag och glömde ta dom! När jag väl fick in en rutin på tabletterna 4 st per dag så hände det grejjer! Mitt hår som stått stilla alltså varken vuxit eller äns reagerat på orkan ute började att växa!!! Har inget mer att säga: TESTA SJÄLV!!! Läs mer
  • 2018-04-03

MARIE T skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Underbart ställe , så varmt mottagen , så varmt och fantastiskt att komma dit och Bobby är en underbar människa , som ser varje människa och är så duktigt och magisk på det han gör mvh marie Tranberg Läs mer
  • 2018-03-05

Mia P skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Den bästa. Påhittig och noggrann😍. Man blir alltid nöjd😃. Läs mer
  • 2018-03-05

Marianne L skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilde var väldigt trevlig, lyhörd, mjuk, proffsig och serviceminded.
    Jag upplevde helheten som väldigt positiv. Kommer defenitivt att återkomma. Läs mer
  • 2018-03-04

Johannes B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Duktig. Service minded. Snäll. Lyssnar på hur man vill se ut, ser alltid till att man är nöjd. Läs mer
  • 2018-03-02

Sofie B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda va för mig en fantastiskt frisör med ett lugnt och fint bemötande! Hon tog sig tid och lyssna på mig, vad och hur jag ville ha det. En duktig frisör med ett varmt intryck till sina kunder. Enormt nöjd över mitt resultat Läs mer
  • 2018-03-01

Ulrica A skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Väldigt trevligt bemötande och proffsig Läs mer

Alice T skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Blir alltid supernöjd hos Danijela! Hon vet precis vad för frisyr som passar än och är hur duktig som helst. Läs mer

Gunilla B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Jag upplever Tilde som mycket proffisionell och duktig frisör. Läs mer

Pernilla T skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Danijela fick bestämma vad som skulle bli bäst. Fått så många komplimanger för mitt hår. Så nöjd. 😍 Läs mer
  • Eddie B

2018-02-28

Eddie B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är en otrolig frisör som alltid gör mig som kund mer än nöjd. Hennes personlighet är underbar och med ett glatt bemötande gör hon klippningen till en grymt rolig stund. med ett grymt resultat. Läs mer

Josefine B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är helt underbar och otroligt kunnig på sitt yrke! Alltid supernöjd och glad efter besöket Läs mer

Sonya F skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Så nöjd med slingorna Danijela gjorde! Superfint och proffsigt gjort :) Läs mer

Fanny M skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Alltid jättenöjd med klipp o färg. Och alltid supertrevlig personal :) Läs mer

Ann-sofie K skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Ett gott bemötande och omhändertagande. Ny fin frisyr som är både lättskött och snygg! Läs mer

Anna C skrev om Danijela Lecei en del av Bobby´s Hårstudio
    Hej. Jag upplevde Danijela ofokuserad och ointresserad av att fixa mitt hår. Hon var upptagen av allt annat än mitt hår, som att jag inte var tillräckligt viktig typ.
    Trist med tanke på att man lägger 2200 kr på något som ska ge en bra upplevelse. Bobby klippte mitt hår jättebra.
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
  • Camilla S

2018-02-26

Camilla S skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är min lyx i vardagen. Hon är så otroligt duktig, rar, omtänksam. Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva henne. Man känner sig speciellt utvald när man är där. Har alltid hatat när någon tvättar håret men t om det gör hon till en fin upplevelse, hon är bäst!!! Läs mer

Mikael N skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Väldigt trevligt bebötande å väldigt kunnig tjej Läs mer
  • Angelica L

2018-02-26

Angelica L skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Blir lika bra bemött varje gång och är lika nöjd som glad när jag går därifrån. Håret blir så mycket bättre än förväntat, och jag kan garantera säga att jag är en av de nöjdaste kunderna någonsin. Läs mer
  • 2018-02-02

Julia B skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Tilda är bäst i stan! Hon är lyhörd och resultatet blir fantastiskt. Alla borde ha en Tilda i sitt liv! Läs mer
  • Nathalie S

2018-01-28

Nathalie S skrev om Tilda Lundberg en del av Bobby´s Hårstudio
    Fina Tilda levererar som ingen annan! Jag har aldrig varit så nöjd efter att ha varit hos frisören som efter hon satte fingrarna i mitt hår! Läs mer
  • 2018-01-23

Nina skrev om Bobby´s Hårstudio
    Har varit kund hos Bobby i 10 år och blir fortfarande lika nöjd efter varje besök. Han är en otroligt duktig frisör, särskilt bra på färg, och en superhärlig människa! Skulle aldrig låta någon annan röra mitt hår 😊 Lämnar mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-01-20

Åsa S skrev om Bobby Oduncu en del av Bobby´s Hårstudio
    Skön atmosfär på Bobby’s Hårstudio!
    Proffionella råd av Bobby sedan slingor, klippning och styling av briljanta Tilda.

Supernöjd! Läs mer
Danijela Lecei