Plejset

Plejset

Ring 08-663 02 13 www.plejset.se

Plejset grundades 1992 och legat på Sibyllegatan ända sedan starten! Vi har under våra många år skapat oss en bred bas av nöjda och återkommande kunder.

134 omdömen om Plejset

Theresa R

Linda är en riktigt duktig frisör och dessutom väldigt trevlig som person. Jag rekommenderar verkligen henne! Mvh Teresa

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Tarja M

Besöket var väl som det brukar, glatt. Jag är väl inte riktigt nöjd med slingorna den här gången. De är väldigt gula.

Christine D

Alltid glad och trevlig och ger tips och råd och det blir alltid som man tänkt sig.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Anna T

Linda är en toppenfrisör som jag varmt kan rekommendera.

Felix Å

Jag har fått denna påminnelse flera gånger. Sist jag var hos er berättade jag att jag håller på att tappa håret jag har tappat allt mitt hår, är 16 år och är inte så sugen på att prata om mina upplevelser hos frisören för flera år sen. Men ni var helt ok men jag vill inte att ni fortsätter skicka sånt här. Tack

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Susanne L

Jag har klippt mig hos Linda sedan 80-talet. Hon är en fantastisk människa och en riktigt duktig frisör. Jag känner mig privilegierad att få klippa mig hos Linda. ❤️

Mattias E

Jag har varit en trogen kund till Linda på plejset de senaste 20 åren och nu klipper hon även min fru och mina tre döttrar! Vi är alla supernöjda med resultatet och ett alltid lika trevligt bemötande! Jag kan varmt rekommendera Linda!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Sofia S

Jag har haft en bra upplevelse och för det mesta nöjd.

Katarina F

Alltid proffesionellt och trevligt.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Per N

Har gått hos Linda i över 25 år och det finns en anledning till det! Hon är toppen 👍

Madeleine L

Jag har gått hos Linda sedan jag var i 25-årsåldern o nu är jag 70, det är väl ett högt betyg! Fräsch fin lokal o trevliga kolleger till Linda som Mia o Lars.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1042 omdömen 4.8 av 1042 omdömen

Görel A

Pleijel får högsta betyg av mig! Jag har återkommit till Linda regelbundet sedan över20 år. Mycket nöjd med bemötande, proffesionellt, vänligt i vacker miljö! Vänligen Görel Almqvist <3

Rikard A

Världens bästa salong. Tjejerna är så himla duktiga och trevliga! Linda får högsta betyg i allt!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Ted L

Fantastisk upplevelse från det att man kliver in genom dörren till tvekan att gå därifrån. Alltid perfekt resultat.

Ninni G

Plejset är en frisersalong med glada och duktiga frisörer där man alltid känner sig väl omhändertagen.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Kerstin S

Alltid lätt att boka tid. Mycket flexibla för att pass mig som kund. Känner mig välkommen av alla på Plejset när jag kommer. Framförallt mycket professionellt , alltid trygg att resultatet ska bli bra!

Ulf S

Berömlig. Linda har klippt mig under många, många år - kan inte se hur någon annan skulle kunna matcha henne. Rekommenderas varmt.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Elias C

Linda är absolut en av Stockholms, om inte Sveriges bästa frisörer! Är alltid nöjd med mitt frisyr! Linda är ett riktigt proffs helt enkelt!

Christer H

Alltid trevlig mottagande och professionellt hantverk.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Songhee N

Jag har klippt mig på Plejset hos Linda ända sedan jag var liten och kan inte tänka mig klippa mig någon annanstans! Jag blir jättenöjd varje gång och det är alltid en glad och hemtrevlig stämning på Plejset!

Lotta Z

Lokalen mysig, familjär miljö, proffsig. Yrkeskunnande.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Anders A

Toppen!

Felix E

Hej , bästa frisören i stan Jag är alltid lika nöjd när jag varit hos Linda

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Josef K

Mycket nöjd kund i 20 år hos Linda på plejset. Inte bara en utmärkt frisör som lyssnar på hur man vill ha det och alltid får till det lite bättre än önskat, men även en trevlig person som man alltid ser fram emot att träffa och prata med.

Anders P

Plejset är fantastiskt !! har klippt mig där i 25 år hälsningar ander

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Ingemo B

Bara positivt! Allt var utmärkt som det brukar vara!

Mikaela R

Jag är alltid väldigt nöjd med mitt hår när jag har varit på Plejset. Jag klipper mig hos Linda som, förutom att vara en duktig frisör, är supertrevlig att ha att göra med! Rekommenderar stället varmt! /Michaela

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Caroline K

Jag är alltid nöjd hos Linda. Efter ca 25 år som trogen kund vet jag att jag har med ett proffs att göra. TOPPBETYG!!!!

Ulrika L

Trevlig och avdlappnad upplevelse. Alla är väldigt tillmötesgående och omtänksamma

Torbjörn O

Trevligt bemötande från kompetent personal

Stefan M

Jag kan varmt rekommendera Plejset till alla, pga. ett mycket proffsigt och kunnigt bemötande från både Linda och Mia, som förutom att vara toppenfrisörer är dom dessutom två jättefina människor. Stefan M Trogen kund i 25år!!!

Eva G

Världens bästa frissa! Man känner sig alltid så välkommen och ompysslad och sen går man därifrån lite snyggare och lite gladare. En vän i sorg och glädje. Så himla duktig!

Ammi V

Toppennöjd!!Mia är så proffsig och duktig

Emelie B

Extremt bra service, stort plus i kanten! Aldrig haft en bättre frisör, kommer aldrig byta!

Svar från Mia Persson

Tusen tack finaste Emelie!! Jag är så glad för att jag får ta hand om ditt hår! Stor kram!!

Helene A

Hag är jättenöjd med Mia :-) Hon är en super frisör och väldigt tillmötesgående vid bokning av tider.

Carl H

Linda är en fantastisk frisör som jag klippt mig hos i nästan 10 år. Numera klipper hon hela familjen :)

Anna Å

Har klippt och färgat mig hos Plejset i över 15 år. Trofasta kunder som återkommer år efter år, det är bra betyg det. Familjärt och avslappnat. Omtänksamt och omsorgsfullt.

Karin H

Jag har klippt mig i ca 15 år hos Linda och alltid varit supernöjd!!!

Kristina J

Trevlig atmosfär och lyhörd personal. Kan varmt rekommenderas.

Agneta K

Jag har varit kund hos Linda/Plejset länge, och har alltid varit nöjd efter mina besök. Klippningen har alltid varit utmärkt, och håller fin form länge. Dessutom känner jag mig alltid väl omhändertagen.

Katarina W

Kan verkligen rekommendera Linda på Plejset - förutom att hon klipper bra och noga är hon härlig som person och alltid mån om att du blir nöjd. Personlig service, bra läge och trevlig stämning på salongen.

Maria A

Bästa Plejset ever! Proffs på färg o klipp o dessutom mycket trevliga!

Linn B

Härlig atmosfär, vänligt och personligt bemötande och känner mig alltid fin när jag går därifrån.

Hans A

Mia är både en duktig frisör och service-minded. Kan varmt rekommendera henne.

Stefan E

Bästa frisören i stan! Tycker nöjd kund sedan 16 år :)

Johan A

Erfarna, duktiga och kreativa. Jättetrevliga!!

Pia S

Jag har gått till Linda i flera år och är alltid nöjd när jag går därifrån!!

Magnus C

Bra frisörer kund vänliga o kunniga

Linda G

Har gått hos samma frisör i över 25 år. Mia Persson är bra på allt! Klippning, färgning och uppsättningar. Mina besök på salongen är alltid en höjdpunkt i tillvaron för mig då jag blir bortskämd med alltid lika fantastiskt resultat.

Cecilia G

Hej, jag vill gärna tipsa om min fantastiska frisör Mia Persson på Plejset. Hon vet vad jag vill och hur håret ska vara så det passar mig. Ett par ögon som kan se mig utifrån. Ett besök är ren avkoppling och det blir alltid bra.