Plejset

Sibyllegatan 43, 114 42 Stockholm — Visa karta

Plejset grundades 1992 och legat på Sibyllegatan ända sedan starten! Vi har under våra många år skapat oss en bred bas av nöjda och återkommande kunder.

Läs vad 134 kunder tycker om Plejset

• Theresa R skrev om Plejset
    Linda är en riktigt duktig frisör och dessutom väldigt trevlig som person. Jag rekommenderar verkligen henne!
    Teresa Läs mer
  • Tarja M skrev om Plejset
    Besöket var väl som det brukar, glatt. Jag är väl inte riktigt nöjd med slingorna den här gången. De är väldigt gula. Läs mer
  • Christine D skrev om Plejset
    Alltid glad och trevlig och ger tips och råd och det blir alltid som man tänkt sig. Läs mer
  • Anna T skrev om Plejset
    Linda är en toppenfrisör som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Felix Å skrev om Plejset
    Jag har fått denna påminnelse flera gånger. Sist jag var hos er berättade jag att jag håller på att tappa håret jag har tappat allt mitt hår, är 16 år och är inte så sugen på att prata om mina upplevelser hos frisören för flera år sen. Men ni var helt ok men jag vill inte att ni fortsätter skicka sånt här. Tack Läs mer
  • Susanne L skrev om Plejset
    Jag har klippt mig hos Linda sedan 80-talet. Hon är en fantastisk människa och en riktigt duktig frisör. Jag känner mig privilegierad att få klippa mig hos Linda. ❤️ Läs mer
  • Mattias E skrev om Plejset
    Jag har varit en trogen kund till Linda på plejset de senaste 20 åren och nu klipper hon även min fru och mina tre döttrar! Vi är alla supernöjda med resultatet och ett alltid lika trevligt bemötande! Jag kan varmt rekommendera Linda! Läs mer
  • Sofia S skrev om Plejset
    Jag har haft en bra upplevelse och för det mesta nöjd. Läs mer
  • Katarina F skrev om Plejset
    Alltid proffesionellt och trevligt. Läs mer
  • Per N skrev om Plejset
    Har gått hos Linda i över 25 år och det finns en anledning till det! Hon är toppen 👍 Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Plejset
    Jag har gått hos Linda sedan jag var i 25-årsåldern o nu är jag 70, det är väl ett högt betyg! Fräsch fin lokal o trevliga kolleger till Linda som Mia o Lars. Läs mer
  • Görel A skrev om Plejset
    Pleijel får högsta betyg av mig! Jag har återkommit till Linda regelbundet sedan över20 år. Mycket nöjd med bemötande, proffesionellt, vänligt i vacker miljö!
    Vänligen Görel Almqvist <3 Läs mer
  • Rikard A skrev om Plejset
    Världens bästa salong. Tjejerna är så himla duktiga och trevliga! Linda får högsta betyg i allt! Läs mer
  • Ted L skrev om Plejset
    Fantastisk upplevelse från det att man kliver in genom dörren till tvekan att gå därifrån. Alltid perfekt resultat. Läs mer
  • Ninni G skrev om Plejset
    Plejset är en frisersalong med glada och duktiga frisörer där man alltid känner sig väl omhändertagen. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Plejset
    Alltid lätt att boka tid. Mycket flexibla för att pass mig som kund. Känner mig välkommen av alla på Plejset när jag kommer. Framförallt mycket professionellt , alltid trygg att resultatet ska bli bra! Läs mer
  • Ulf S skrev om Plejset
    Berömlig. Linda har klippt mig under många, många år - kan inte se hur någon annan skulle kunna matcha henne. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elias C skrev om Plejset
    Linda är absolut en av Stockholms, om inte Sveriges bästa frisörer! Är alltid nöjd med mitt frisyr! Linda är ett riktigt proffs helt enkelt! Läs mer
  • Christer H skrev om Plejset
    Alltid trevlig mottagande och professionellt hantverk. Läs mer
  • Songhee N skrev om Plejset
    Jag har klippt mig på Plejset hos Linda ända sedan jag var liten och kan inte tänka mig klippa mig någon annanstans! Jag blir jättenöjd varje gång och det är alltid en glad och hemtrevlig stämning på Plejset! Läs mer
  • Lotta Z skrev om Plejset
    Lokalen mysig, familjär miljö, proffsig. Yrkeskunnande. Läs mer
  • Anders A skrev om Plejset
    Toppen! Läs mer
  • Felix E skrev om Plejset
    Hej , bästa frisören i stan Jag är alltid lika nöjd när jag varit hos Linda Läs mer
  • Josef K skrev om Plejset
    Mycket nöjd kund i 20 år hos Linda på plejset. Inte bara en utmärkt frisör som lyssnar på hur man vill ha det och alltid får till det lite bättre än önskat, men även en trevlig person som man alltid ser fram emot att träffa och prata med. Läs mer
  • Anders P skrev om Plejset
    Plejset är fantastiskt !! har klippt mig där i 25 år hälsningar ander Läs mer
  • Ingemo B skrev om Plejset
    Bara positivt! Allt var utmärkt som det brukar vara! Läs mer
  • Mikaela R skrev om Plejset
    Jag är alltid väldigt nöjd med mitt hår när jag har varit på Plejset. Jag klipper mig hos Linda som, förutom att vara en duktig frisör, är supertrevlig att ha att göra med! Rekommenderar stället varmt! /Michaela Läs mer
  • Caroline K skrev om Plejset
    Jag är alltid nöjd hos Linda. Efter ca 25 år som trogen kund vet jag att jag har med ett proffs att göra. TOPPBETYG!!!! Läs mer
  • Ulrika L skrev om Plejset
    Trevlig och avdlappnad upplevelse. Alla är väldigt tillmötesgående och omtänksamma Läs mer
  • Torbjörn O skrev om Plejset
    Trevligt bemötande från kompetent personal Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Plejset
    Jag kan varmt rekommendera Plejset till alla, pga. ett mycket proffsigt och kunnigt bemötande från både Linda och Mia, som förutom att vara toppenfrisörer är dom dessutom två jättefina människor.
    Stefan M Trogen kund i 25år!!! Läs mer
  • Eva G skrev om Plejset
    Världens bästa frissa! Man känner sig alltid så välkommen och ompysslad och sen går man därifrån lite snyggare och lite gladare. En vän i sorg och glädje. Så himla duktig! Läs mer
  • Ammi V skrev om Plejset
    Toppennöjd!!Mia är så proffsig och duktig Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Plejset
    Extremt bra service, stort plus i kanten! Aldrig haft en bättre frisör, kommer aldrig byta! Läs mer
    2015-09-25 Maria P svarar Emelie B
    Tusen tack finaste Emelie!!
    Jag är så glad för att jag får ta hand om ditt hår!
    Stor kram!!
  • Helene A skrev om Plejset
    Hag är jättenöjd med Mia :-) Hon är en super frisör och väldigt tillmötesgående vid bokning av tider. Läs mer
  • Carl H skrev om Plejset
    Linda är en fantastisk frisör som jag klippt mig hos i nästan 10 år. Numera klipper hon hela familjen :) Läs mer
  • Anna Å skrev om Plejset
    Har klippt och färgat mig hos Plejset i över 15 år. Trofasta kunder som återkommer år efter år, det är bra betyg det. Familjärt och avslappnat. Omtänksamt och omsorgsfullt. Läs mer
  • Karin H skrev om Plejset
    Jag har klippt mig i ca 15 år hos Linda och alltid varit supernöjd!!! Läs mer
  • Kristina J skrev om Plejset
    Trevlig atmosfär och lyhörd personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Agneta K skrev om Plejset
    Jag har varit kund hos Linda/Plejset länge, och har alltid varit nöjd efter mina besök. Klippningen har alltid varit utmärkt, och håller fin form länge. Dessutom känner jag mig alltid väl omhändertagen. Läs mer
  • Katarina W skrev om Plejset
    Kan verkligen rekommendera Linda på Plejset - förutom att hon klipper bra och noga är hon härlig som person och alltid mån om att du blir nöjd. Personlig service, bra läge och trevlig stämning på salongen. Läs mer
  • Maria A skrev om Plejset
    Bästa Plejset ever! Proffs på färg o klipp o dessutom mycket trevliga! Läs mer
  • Linn B skrev om Plejset
    Härlig atmosfär, vänligt och personligt bemötande och känner mig alltid fin när jag går därifrån. Läs mer
  • Hans A skrev om Plejset
    Mia är både en duktig frisör och service-minded. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Stefan E skrev om Plejset
    Bästa frisören i stan!
    Tycker nöjd kund sedan 16 år :) Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Plejset
    Erfarna, duktiga och kreativa. Jättetrevliga!! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Plejset
    Jag har gått till Linda i flera år och är alltid nöjd när jag går därifrån!! Läs mer
  • Magnus C skrev om Plejset
    Bra frisörer kund vänliga o kunniga Läs mer
  • Linda G skrev om Plejset
    Har gått hos samma frisör i över 25 år. Mia Persson är bra på allt! Klippning, färgning och uppsättningar. Mina besök på salongen är alltid en höjdpunkt i tillvaron för mig då jag blir bortskämd med alltid lika fantastiskt resultat. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Plejset
    Hej, jag vill gärna tipsa om min fantastiska frisör Mia Persson på Plejset. Hon vet vad jag vill och hur håret ska vara så det passar mig. Ett par ögon som kan se mig utifrån. Ett besök är ren avkoppling och det blir alltid bra. Läs mer

Bästa företagen inom hårförlängning i Stockholm:

Odengatan 23, 11424, STOCKHOLM