Frisörerna på Kruuse / Co

Frisörerna på Kruuse / Co

Ring 08-663 80 80 www.facebook.com

Kruuse/Co har haft vår verksamhet på Sibyllegatan i hjärtat av Östermalm i över 10 år nu. Vi som jobbar här är några av Sveriges bästa frisörer med hög kompetens och utför arbeten även utanför salongen så som kurser, fotojobb och modevisningar. Vi brinner för yrket och vill att du ska bli en mycket nöjd kund efter ditt besök...

84 omdömen om Frisörerna på Kruuse / Co

YVONNE Z
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Går hos Åsa. Glad att jag tipsades för några år sen till denna salong och att det blev Åsa. Jag är på gott humör en vecka efter besöket. Känner mig snygg i håret och får komplimanger efteråt. Känner mig VIP när jag är där!!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
MONICA L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Så tacksam att jag blev tipsad om Eliza och hennes salong för många år sen. Att ha en bokad tid på Kruuse & Co innebär kvalitetstid för mig. Från det att jag kliver innanför dörren - alltid proffsigt mottagen av alla - till när jag går därifrån nöjd med resultatet och påfylld med energi från fina samtal, skratt och värme. En salong med härlig atmosfär och duktiga frisörer med gedigen kunskap. Får alltid tips och råd men blir självklart även lyssnad på. Rekomenderar även Therese som brukar hjälpa mig när inte Eliza kan.

Erica
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Bästa frisören! helt klart fem stjärnor.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anders S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Den bästa servicen och ett riktigt trevligt bemötande. Både jag och min fru kommer att fortsätta gå dit!

Anna W
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Mycket bra intryck. Jag klipper och färgar mitt hår var 6:e vecka, samt köper hårprodukter.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Paula V
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag har alltid blivit nöjd och klippt mig hos Barbara under flera år. Det känns skönt med en frisör som engagerar sig och ger tips om vad för frisyr hon tycker passar mig.

Reet V
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Trevligt bemötande. Fin stämning på salongen. Brukar köpa shampoo. balsam och spray. Känns alltid trevligt att gå dit.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Lars V
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Ett bra bemötande. KLippning. Lever upp till förväntningar, har fortsatt som kund i många år.

Ann-charlotte V
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag har gått hos två frisörer, båda mycket duktiga. Jag är alltid nöjd med klippningarna. Gulligt och trevligt bemötande också. En salong man gärna rekommenderar. Förbättringspotential kan finnas inom följande: 1) Rekommendation av produkter och skötsel för att mitt hår ska vara så fint som möjligt mellan klippningarna. 2) Ett bättre sätt att sköta prishöjningarna. Trots att inflationen inte gått upp har priserna höjts med en hundring två gånger på ganska kort tid. Jag tycker att man bör upplysa om prishöjningar vid bokningen och inte, som först, på kvittot när man betalar.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Ulla S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Bra bemötande.Proffsigt. Bra att få kvällstider.Trevliga lokaler som ligger centralt.Bra att få påminnelse med sms dagen innan.

Leonie S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

bra, personligt service. ej öppet på lördagar, vilket är en nackdel för oss som arbetar och har små barn.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Ulrika T
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Trevliga och kompetenta. Har gått hos dem i många år och när en "favorifrisör" slutat eller varit föräldraledig har jag fått bra hjälp att hitta ngn ny frisör hos dem.

Malcolm O
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Det är väldigt bra att fixa håret hos Kruuse&Co. Alla som jobbar där verkligen bryr sig om kunderna och varandra. Frisörerna är kunniga, sympatiska och jätteduktiga och jag och de andra kunderna känner oss trygga och nöjda med varje besök.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Birgitta R
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag är mycket nöjd med bemötande,behandlingar o produkter. Rekommenderar dem gärna.

Jenny S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Verkligen bra ställe. Trevligt, bra tider och jag har en fantastisk frisör. Kan inte annat än att rekomendera detta ställe.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Carina S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Frisören Therese är bästa bästa bästa. Kaffet kunde ni göra något åt, det är odrickbart. Fast det är ju inte primärt.

Thorleif R
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Blev alltid väl bemött, synlig genom att de alltid hälsa. gav alltid bra service oavsett om man skulle klippa sig eller bara var inne för att löpa produkter

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Einar S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Både bra och mindre bra. Min frisör håller alltid högsta klass, bemötandet och klippningen. Föreståndaren verkade kritisk och granskande vad gäller min apparition, särskilt att jag hade gummistövlar. Det ösregnade.

Christel R
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Goda råd och raka besked. Trevligt bemötande och man är alltid nöjd med resultatet.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Oskar P
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Väldigt trevliga frisörer som alltid levererar ett perfekt resultat. Rekommenderas verkligen.

Petra S
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Väl omhändertagen av trevliga frisörer

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Susan
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Varmt välkomnande, och sedan en gudomlig massage medan man får håret tvättat. Bara det är värt priset! Sedan alltid klippningar i proffsklass, och bra tips om hårprodukter. Har varit kund hos Eliza mer än 25 år, och kommer fortsätta minst 25 år till! /susan

Lotta R
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Har klippt mig länge hos Linda och fick följa med i flytten till Gamla Stan. Hon är superbra!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Linda M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag är en relativt ny kund hos Kruuse, jag har färgat och klippt mitt hår 4 ggr under året. Tycker bemötandet från personalen har varit väldigt bra. Tycker lokalen ger ett lite kalt och lite slitet intryck. Vore också bra om man respekterade att schamponeringen är menad som an avslappning och därmed borde var tyst. jag är väldigt nöjd med min kontakt hos er.

Madeleine O
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag är en kund som är jätte nöjd! Alltid trevlig personal Bra på att klippa stor kompetens när det gäller färgning och slingning. Uppdaterade när det gäller nya trender inom klipp och färg.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Christina L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag känner mig alltid fin i håret, tack vare Kruuse /Co. Proffsiga frisörer , trevligt bemötande och en trivsam miljö. Nöjd stamkund sedan många år. Christina L

Marie O
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag kan verkligen rekomendera Åsa, mycket skicklig både med klippning och färg.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Anna-karin N
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Kruuse&Co ordnade en tid direkt när en annan frisör strulade till det med tider! Ni är alltid supertrevliga, professionella och tillmötesgående och mycket noggranna med klippning. Det är lite av en familjär stämning inne på salongen, vilket är lite mysigt. Jag känner mig alltid mycket snyggare när jag går därifrån! Jag rekommenderar Kruuse&Co till alla.

Annika M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Ger Kruuse toppbetyg. Alltid Proffsiga, alltid glad stämning och Eliza har varit min stammisfrisör dom senaste 12 åren! 5 av 5. 👍

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Clas M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Personligt o proffsigt pa en gang

Sara M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Eliza är så duktig, jag klipper mig alldeles för sällan men får ändå ofta beröm för min frisyr. Har gått hos henne i 10 år och har varit nöjd efter varje besök.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Malin M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Kunniga, proffsiga och väldigt trevliga!

Elisabeth L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Alltid trevligt bemötande. Hjälpsamma med tider som passar kunden. Känner mig nöjd med besöket.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 272 omdömen 4.8 av 272 omdömen

BIRGITTA MARGARETA M
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Klippt och färgat med bra resultat 4 ggr. Har bokat nästa besök.

Carolina L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Förstklassigt i alla avseenden.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Alexandra O
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag blir alltid vänligt bemött och bjuds på något att dricka. Hårtvätten med massagestol, huvudmassage och sänkt belysning är en extra bonus. Min frisör Barbara tar god tid på sig när hon klipper och hon lyssnar alltid på önskemål och kommer med förslag. Jag är en nöjd kund.

Frida L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Alltid högsta kvalitet - jag är alltid jättenöjd! Barbaras en klippa.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Katrin L
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag är jätte nöjd! Har varit hos flera av deras frisörer och alla har bred kompetens inom färger och annat. Det är en trevlig och personlig stämning där. Det enda jag skulle önska är att dom serverar ett glas vin/cava om man bokar en tors/fre tid (vet att fler salonger gör så). Tack!

Johanna E
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Mycket bra. Alltid positiv, tillmötesgående och idérik. Går hos frisör Åsa.

Pia F
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

På Kruuse/CO är det en väldigt härlig familjär känsla och fantastisk service.Hela vår familj går dit. Vi har alla olika frisörer och de håller samtliga väldigt hög kvalitet. De känns uppdaterade och kommer alltid med nya idéer och förslag vad gäller frisyr, färg, extensions, slingor och produkter. Känns väldigt tryggt och de lever alltid upp till förväntningarna. Rekommenderar varmt Kruuse/Co

Jennie E
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Super bra! Marie är bäst och har gått hos henne i flera år och hon lyckas alltid fixa och trixa!

Anders F
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Mycket bra frisör på en gästvänlig salong.

Anita J
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Jag har varit kund hos er i många år och alltid varit nöjd när jag gått därifrån? Färg och klippning. Trevlig salong och trevligt bemötande.

Irene H
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Man möts genast av ett vänligt bemötande så fort man öppnar dörren blir man kontaktad. De är alla mycket tillmötesgående och har en professionellt men vänligt sätt. Fick hjälp vid ankomst, genast erbjuden plats av min frisör som tog hand om mig på bästa sätt. Efter klippning och färg bjöds jag på kaffe. Fick hjälp med att välja färg till håret samt bra rådgivning över lämpliga hårprodukter som jag också köpte.

Gudrun H
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Mycket bra bemötande! Har rekommenderat företaget till vänner och bekanta. Eliza (och under perioder då hon inte arbetat flera av de övriga frisörerna) har tagit hand om mig och mitt hår under mer än 30 år.

Karin H
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Följt med min frissör till denna salong. Upplever god stämning bland personalen och har alltid blivit trevligt bemött. Trivs bra med min frissör sedan ca: 3 år tillbaka

Kiki H
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Alltid trevligt och hjälpsamt bemötande om man behöver flytta bokad tid. Glad och trevlig stämning som gör besöket positivt.

Anki J
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Det finns människor med tandläkarskräck och det finns sådana som mig med frisörskräck, men sedan jag hittade Victoria på Kruuse & Co har det varit ett nöje att gå till frisören. Salongen har en härlig och avslappnad atmosfär. Rekommenderas varmt!

Harriet F
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Har varit kund hos Eliza i ca 20 år, det säger väl allt! Behövs inga fler kommentarer! Super alltså!👍

Isabelle G
Skrev om Frisörerna på Kruuse / Co

Man blir alltid nöjd, det är en fröjd att gå till er.