Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Frisörerna på Kruuse / Co

Frisörerna på Kruuse / Co

Sibyllegatan 33, 114 42 Stockholm — Visa karta

Kruuse/Co har haft vår verksamhet på Sibyllegatan i hjärtat av Östermalm i över 10 år nu. Vi som jobbar här är några av Sveriges bästa frisörer med hög kompetens och utför arbeten även utanför salongen så som kurser, fotojobb och modevisningar. Vi brinner för yrket och vill att du ska bli en mycket nöjd kund efter ditt besök hos oss. Varje behandling innehåller så väl hårmassage som ryggmassage i våra fantastiska stolar och medan du väntar bjuder vi på dricka. Vi representerar produkter från Redken, Goldwell, Schwarzkopf med flera. Förutom vanliga frisörtjänster som klippning, slingning, färgning etc. erbjuder vi även frans- och brynfärgning, håruppsättningar, extensions och mycket mer! Varmt välkommen för en hårbehandling utöver det vanliga!
Liljeholmstorget 2 A, 11761, Stockholm

Frisörer nära Frisörerna på Kruuse / Co:

Grev Turegatan 23, Stockholm
Kom in till trendiga Cardell Hair Lounge på Östermalm och gör dig fin i håret. F... Läs mer ›
Anitha T:
Jag har alltid gått på de mest kända salongerna i Stockholm, men hittade hem här på superproffsiga Cardell Hair Lounge. En pärla. Underbar s...

Kommendörsgatan 14, STOCKHOLM
Välkommen till Bebas Hair & Beauty! Här hittar du frisörer, make-up-artister och... Läs mer ›
Sara K:
Absolut världsklass, så nöjd. Gick från svart hår till underbart fint blont hår med slingor. Tack bästa Beba.

Humlegårdsgatan 11, Stockholm
Välkommen till Bobby’s hårstudio! Vi är en av Stockholms mest eftertraktade fris... Läs mer ›
Samir F:
Jag är alltid supernöjd när jag varit hos Danijela och skulle aldrig någonsin gå till någon annan frisör än henne.

Humlegårdsgatan 14, STOCKHOLM
Bangerhead Studio i Stockholm har erfarna frisörer med hög servicekänsla och kom... Läs mer ›
Alexandra H:
Jag litar på Sara till 100% och jag blir alltid nöjd! Hon är noga med att man ska förstå varandra så att både frisör och kund har samma bild...
Öppet just nu
Mån-Ons: 10:00-19:00
Tor: 10:00-20:00
Fre: 10:00-19:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Frisörerna på Kruuse / Co

• Angelina B
    Angelina B skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Bästa frisören! helt klart fem stjärnor. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Den bästa servicen och ett riktigt trevligt bemötande. Både jag och min fru kommer att fortsätta gå dit! Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Mycket bra intryck. Jag klipper och färgar mitt hår var 6:e vecka, samt köper hårprodukter. Läs mer
  • Paula V
    Paula V skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag har alltid blivit nöjd och klippt mig hos Barbara under flera år. Det känns skönt med en frisör som engagerar sig och ger tips om vad för frisyr hon tycker passar mig. Läs mer
  • Reet V
    Reet V skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Trevligt bemötande. Fin stämning på salongen. Brukar köpa shampoo. balsam och spray.
    Känns alltid trevligt att gå dit. Läs mer
  • Lars V
    Lars V skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Ett bra bemötande.
    KLippning.

Lever upp till förväntningar, har fortsatt som kund i många år. Läs mer
  • Ann-charlotte V
    Ann-charlotte V skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag har gått hos två frisörer, båda mycket duktiga. Jag är alltid nöjd med klippningarna. Gulligt och trevligt bemötande också. En salong man gärna rekommenderar.
    Förbättringspotential kan finnas inom följande: 1) Rekommendation av produkter och skötsel för att mitt hår ska vara så fint som möjligt mellan klippningarna. 2) Ett bättre sätt att sköta prishöjningarna. Trots att inflationen inte gått upp har priserna höjts med en hundring två gånger på ganska kort tid. Jag tycker att man bör upplysa om prishöjningar vid bokningen och inte, som först, på kvittot när man betalar. Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Bra bemötande.Proffsigt. Bra att få kvällstider.Trevliga lokaler som ligger centralt.Bra att få påminnelse med sms dagen innan. Läs mer
  • Leonie S
    Leonie S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    bra, personligt service.
    ej öppet på lördagar, vilket är en nackdel för oss som arbetar och har små barn. Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Trevliga och kompetenta. Har gått hos dem i många år och när en "favorifrisör" slutat eller varit föräldraledig har jag fått bra hjälp att hitta ngn ny frisör hos dem. Läs mer
  • Malcolm O
    Malcolm O skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Det är väldigt bra att fixa håret hos Kruuse&Co. Alla som jobbar där verkligen bryr sig om kunderna och varandra. Frisörerna är kunniga, sympatiska och jätteduktiga och jag och de andra kunderna känner oss trygga och nöjda med varje besök. Läs mer
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag är mycket nöjd med bemötande,behandlingar o produkter.
    Rekommenderar dem gärna. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Verkligen bra ställe. Trevligt, bra tider och jag har en fantastisk frisör. Kan inte annat än att rekomendera detta ställe. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Frisören Therese är bästa bästa bästa. Kaffet kunde ni göra något åt, det är odrickbart. Fast det är ju inte primärt. Läs mer
  • Thorleif R
    Thorleif R skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Blev alltid väl bemött, synlig genom att de alltid hälsa. gav alltid bra service oavsett om man skulle klippa sig eller bara var inne för att löpa produkter Läs mer
  • Einar S
    Einar S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Både bra och mindre bra. Min frisör håller alltid högsta klass, bemötandet och klippningen. Föreståndaren verkade kritisk och granskande vad gäller min apparition, särskilt att jag hade gummistövlar. Det ösregnade. Läs mer
  • Christel R
    Christel R skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Goda råd och raka besked. Trevligt bemötande och man är alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Väldigt trevliga frisörer som alltid levererar ett perfekt resultat. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Väl omhändertagen av trevliga frisörer Läs mer
  • Susan
    Susan skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Varmt välkomnande, och sedan en gudomlig massage medan man får håret tvättat. Bara det är värt priset! Sedan alltid klippningar i proffsklass, och bra tips om hårprodukter. Har varit kund hos Eliza mer än 25 år, och kommer fortsätta minst 25 år till!
    /susan Läs mer
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Har klippt mig länge hos Linda och fick följa med i flytten till Gamla Stan.
    Hon är superbra! Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag är en relativt ny kund hos Kruuse, jag har färgat och klippt mitt hår 4 ggr under året. Tycker bemötandet från personalen har varit väldigt bra. Tycker lokalen ger ett lite kalt och lite slitet intryck. Vore också bra om man respekterade att schamponeringen är menad som an avslappning och därmed borde var tyst. jag är väldigt nöjd med min kontakt hos er. Läs mer
  • Madeleine O
    Madeleine O skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag är en kund som är jätte nöjd! Alltid trevlig personal
    Bra på att klippa stor kompetens när det gäller färgning
    och slingning. Uppdaterade när det gäller nya trender inom klipp och färg. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag känner mig alltid fin i håret, tack vare Kruuse /Co.
    Proffsiga frisörer , trevligt bemötande och en trivsam miljö. Nöjd stamkund sedan många år. Christina L Läs mer
  • Marie O
    Marie O skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag kan verkligen rekomendera Åsa, mycket skicklig både med klippning och färg. Läs mer
  • Anna-karin N
    Anna-karin N skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Kruuse&Co ordnade en tid direkt när en annan frisör strulade till det med tider! Ni är alltid supertrevliga, professionella och tillmötesgående och mycket noggranna med klippning. Det är lite av en familjär stämning inne på salongen, vilket är lite mysigt. Jag känner mig alltid mycket snyggare när jag går därifrån! Jag rekommenderar Kruuse&Co till alla. Läs mer
  • Annika M
    Annika M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Ger Kruuse toppbetyg. Alltid Proffsiga, alltid glad stämning och Eliza har varit min stammisfrisör dom senaste 12 åren!
    5 av 5. 👍 Läs mer
  • Clas M
    Clas M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Personligt o proffsigt pa en gang Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Eliza är så duktig, jag klipper mig alldeles för sällan men får ändå ofta beröm för min frisyr. Har gått hos henne i 10 år och har varit nöjd efter varje besök. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Kunniga, proffsiga och väldigt trevliga! Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Alltid trevligt bemötande. Hjälpsamma med tider som passar kunden. Känner mig nöjd med besöket. Läs mer
  • BIRGITTA MARGARETA M
    BIRGITTA MARGARETA M skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Klippt och färgat med bra resultat 4 ggr. Har bokat nästa besök. Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Förstklassigt i alla avseenden. Läs mer
  • Alexandra O
    Alexandra O skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag blir alltid vänligt bemött och bjuds på något att dricka. Hårtvätten med massagestol, huvudmassage och sänkt belysning är en extra bonus. Min frisör Barbara tar god tid på sig när hon klipper och hon lyssnar alltid på önskemål och kommer med förslag. Jag är en nöjd kund. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Alltid högsta kvalitet - jag är alltid jättenöjd! Barbaras en klippa. Läs mer
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag är jätte nöjd! Har varit hos flera av deras frisörer och alla har bred kompetens inom färger och annat. Det är en trevlig och personlig stämning där. Det enda jag skulle önska är att dom serverar ett glas vin/cava om man bokar en tors/fre tid (vet att fler salonger gör så). Tack! Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Mycket bra. Alltid positiv, tillmötesgående och idérik.
    Går hos frisör Åsa. Läs mer
  • Pia F
    Pia F skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    På Kruuse/CO är det en väldigt härlig familjär känsla och fantastisk service.Hela vår familj går dit. Vi har alla olika frisörer och de håller samtliga väldigt hög kvalitet. De känns uppdaterade och kommer alltid med nya idéer och förslag vad gäller frisyr, färg, extensions, slingor och produkter. Känns väldigt tryggt och de lever alltid upp till förväntningarna. Rekommenderar varmt Kruuse/Co Läs mer
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Super bra! Marie är bäst och har gått hos henne i flera år och hon lyckas alltid fixa och trixa! Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Mycket bra frisör på en gästvänlig salong. Läs mer
  • Anita J
    Anita J skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Jag har varit kund hos er i många år och alltid varit nöjd när jag gått därifrån?
    Färg och klippning.
    Trevlig salong och trevligt bemötande. Läs mer
  • Irene H
    Irene H skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Man möts genast av ett vänligt bemötande så fort man öppnar dörren blir man kontaktad. De är alla mycket tillmötesgående och har en professionellt men vänligt sätt. Fick hjälp vid ankomst, genast erbjuden plats av min frisör som tog hand om mig på bästa sätt. Efter klippning och färg bjöds jag på kaffe. Fick hjälp med att välja färg till håret samt bra rådgivning över lämpliga hårprodukter som jag också köpte. Läs mer
  • Gudrun H
    Gudrun H skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Mycket bra bemötande! Har rekommenderat företaget till vänner och bekanta. Eliza (och under perioder då hon inte arbetat flera av de övriga frisörerna) har tagit hand om mig och mitt hår under mer än 30 år. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Följt med min frissör till denna salong. Upplever god stämning bland personalen och har alltid blivit trevligt bemött.
    Trivs bra med min frissör sedan ca: 3 år tillbaka Läs mer
  • Kiki H
    Kiki H skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Alltid trevligt och hjälpsamt bemötande om man behöver flytta bokad tid.
    Glad och trevlig stämning som gör besöket positivt. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Det finns människor med tandläkarskräck och det finns sådana som mig med frisörskräck, men sedan jag hittade Victoria på Kruuse & Co har det varit ett nöje att gå till frisören. Salongen har en härlig och avslappnad atmosfär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Harriet F
    Harriet F skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Har varit kund hos Eliza i ca 20 år, det säger väl allt! Behövs inga fler kommentarer! Super alltså!👍 Läs mer
  • Isabelle G
    Isabelle G skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Man blir alltid nöjd, det är en fröjd att gå till er. Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    Fantastisk service och kunskap. Kreativa idéer som fick mig att byta salong.

/Mycket nöjd kund Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Frisörerna på Kruuse / Co
    alltid lika fantastiskt bemötande. professionalla och trevliga Läs mer

Sibyllegatan 33, 114 42 Stockholm