Natasha Sthlm

4.5

72 omdömen om Natasha Sthlm

Anna P
Skrev om Natasha Sthlm

Bokade tid på en lördag direkt på Bokadirekt med Fati. Fick en bekräftelse med ny tid, hon hade bytt min tid utan min vetskap. När jag frågar henne om det stämmer så säger hon att hon inte jobbar lördagar och ''glömde'' stänga schemat. Men ser att hon visst jobbar lördagar när jag kollar en vecka efter samt att den tiden jag bokade först fortfarande är ledig. Hon slutade även svara för en vecka sedan, väldigt oprofessionellt.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Joanna Ellinor L
Skrev om Natasha Sthlm

Jag gjorde slingor och klippte mig hos Fati och blev otroligt nöjd med resultatet! Rekommenderar starkt

Vilma K
Skrev om Natasha Sthlm

Klippte o färga hos Madeleine, såå duktig och trevlig! Rekommenderar starkt!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 233 omdömen 4.6 av 233 omdömen
BadgeTwoYears

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod

Annelie D Annelie D
Mahnoush N
Skrev om Natasha Sthlm

Madeleine är superkunnig och trevlig!

Melissa R
Skrev om Natasha Sthlm

Jätte trevlig och är jätte nöjd med mitt hår, blev exakt som jag ville ha det fast bättre! 🌟

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Olivia S
Skrev om Natasha Sthlm

Supertrevlig tjej och håret blev super duper fint!🤗❤️

Alexandra P
Skrev om Natasha Sthlm

Supernöjd med mina slingor och klippning hos Madeleine! Super trevlig tjej, tillmötesgående och härlig. Riktig guldstjärna till Madeleine!😍 Rekommenderar henne varmt.

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Kristin E
Skrev om Natasha Sthlm

Är supernöjd och glad över mitt fina hår efter slingor och klippning hos Madeleine! Varmt och välkommet bemötande. Skicklig, trevlig och professionell frisör.Tiden gick snabbt och både jag och mitt hår blev väl omhändertaget. Kan verkligen rekommendera Madeleine!

Emma P
Skrev om Natasha Sthlm

Super duper nöjd med mitt hår. Madeleine är en toppen frisör som har koll på vad hon gör. Jag kan starkt rekommendera henne!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Rebecka Teresia J
Skrev om Natasha Sthlm

Blev otroligt välkomnad och gott omhändertagen av bästa Madeleine idag! Superduktig frisör som visste precis vad hon gjorde! Nu har jag äntligen funnit min to-go frisör som jag alltid kommer vända mig till i framtiden! Rekommenderar starkt!🌟🌟❤️

Alva Isabella T
Skrev om Natasha Sthlm

Madeleine är så trevlig och så himla duktig. Gav henne lite fria händer och blev så himla nöjd! Stylingen är också jättefin❤️ Kommer tillbaka

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Tina J
Skrev om Natasha Sthlm

Helt fantastiskt omhändertagande av underbara Madeleine denna fredag eftermiddag. Både fin färg, klippning och vågor i håret när jag gick därifrån. Tveka inte att komma hit och bli omhändertagen!

Ella K
Skrev om Natasha Sthlm

Madeleine är så sjukt talangfull!! Världens mysigaste person. Kunde inte vart mer nöjd med håret.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Felicia Helena S
Skrev om Natasha Sthlm

Var hos Madeleine som fick fria händer och gav mitt hår helt nytt liv, så topklassigt resultat och hon är otroligt professionell! Är ensamstående med en son på snart 3 månader som fick vara med i vagnen, så tacksam!

Melina G
Skrev om Natasha Sthlm

Gjorde slingor + klippning hos Madde och är supernöjd med färgen och resultatet! Trevligt bemötande och fin salong.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Isabelle V
Skrev om Natasha Sthlm

Var på mitt första besök för slingor och klippning, och jag har nog aldrig vart så snygg i håret efteråt, faktiskt! Stort plus får Madeleine för sitt engagemang under hela besöket i önskemål, utförande och resultat. Kände mig väl omhändertagen. Stort tack!

Mikaela S
Skrev om Natasha Sthlm

Jättenöjd med håret! Fick ett väldigt trevligt och effektivt bemötande av Madeleine 😊 Hon förstod snabbt hur jag ville ha håret, trots att det var första gången jag var där. Tack så mycket Madeleine!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Nina V
Skrev om Natasha Sthlm

Ett proffesionellt och väldigt trevligt bemötande. Resultat överträffade alla mina förväntningar. Har långt krulligt hår som inte alls är lätt att göra med. Mitt hår fått en fräsch och naturligt nyans som maskerade allt det grå och som det ser ut nu kommer inte utväxten att synas på länge. Klippningen passar mig perfekt och ser underbart ut efter att jag lufttorkar håret hemma. Självklart fick jag en härlig styling på slutet som fick mig att känna som en drottning. Tack Madeleine E!!! 🤗 Rekommenderar varmt salongen Natasha STHLM !!! ❤️❤️❤️ Mvh Nina V

Jessica N
Skrev om Natasha Sthlm

Har mörkbrunt hår och gjorde ljusa slingor samt klippning hos Madde :) Jag blev supernöjd och kan varmt rekommendera Madde, hon var härlig, lyhörd och noggrann!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Johanna L
Skrev om Natasha Sthlm

Madeleine var väldigt duktig och jag är supernöjd 😊

Lena L
Skrev om Natasha Sthlm

Mysig välkomnande salong med en frisör som är både proffsig och social. Fick hjälp med min grå utväxt och är supernöjd.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Alyssa K
Skrev om Natasha Sthlm

Helhetsupplevelsen av salongen i ett beskrivande ord är magisk. Madde är social, rolig och mitt hår är så fint, dessutom så har jag aldrig innan slingat mitt hår och fått nästan bättre kvalité, det har gått veckor och jag är fortfarande så nöjd över klipp och färg! Detta är nya stammis salongen för mig! 🥰

Viktoria Margareta L

Madeleine var en klippa! Hade sönderbränt hår som jag inte trodde skulle gå att rädda.. Hon lyckades skapa magi och få det att båda kännas friskare, fräschare och lyxigare! Har länge letat efter en frisör som jag vill återkomma till och har äntligen hittat henne! Rekommenderar varmt. Kommer alltid ge henne fria händer framöver, känner mig 100% trygg. Grym!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Jilda K
Skrev om Natasha Sthlm

Idag var jag och klippte och slingade mig hos Madeleine. Så trevlig och är så himla nöjd så jag rekommenderar henne riktigt starkt. Mig blir hon aldrig av med, finns ingen frisör som kommer kunna göra samma magi med mitt hår.

Angelina-Nina A
Skrev om Natasha Sthlm

Otroligt bra bemötande och proffessionalitet av Madeleine. Gjorde slingor och blev klippt av Madelaine. Resultatet blev fantastiskt, en naturlig look på håret. En hjärtligt varm rekommendation! 🌸

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 483 omdömen 4.8 av 483 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som

Elizabeth P Elizabeth P
Anna M
Skrev om Natasha Sthlm

Jag var hos Madeleine och slingade mitt hår för första gången, supernöjd!! Jätte proffesionellt bemötande, kommer definitivt bli stamkund hos henne🤗

Jannice H
Skrev om Natasha Sthlm

Var hos Madeleine, hon klippte och slingade mitt hår. Blev supernöjd!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Susanne Jessica M
Skrev om Natasha Sthlm

Jag var till Madeleine på salongen i Sturegallerian. Jag hade hemmafärgat hår som såg förskräckligt ut. Hon räddade mitt hår och fick det att se riktigt lyxigt blont ut. Fantastiskt nöjd! Rekommenderar verkligen

Boontariga P
Skrev om Natasha Sthlm

Var och fixade håret hos Madeleine, slingor + klippning. Hon var väldigt noggrann och lyhörd. Supernöjd! Kan varmt rekommendera!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sofia Safoora J
Skrev om Natasha Sthlm

Har gjort slingor och klippt mig hos Madeleine. Är såå nöjd! Hon var lyhörd för vad jag var ute efter och tillsammans kom vi fram till något som jag själv inte kunde föreställt mig. Är otroligt nöjd och kommer garanterat att gå tillbaka.

Evelina M
Skrev om Natasha Sthlm

Gjorde slingor toning och klippte mig på salong natasha Sthlm och hos Madeleine. Så trevligt bemötande och resultatet blev verkligen bättre än jag kunnat önska ! Tummen upp!

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 282 omdömen 4.6 av 282 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Maria Margaretha M
Skrev om Natasha Sthlm

Jag var på Natasha Sthlm i Sturegallerian idag hos Madeleine, och fick slingor och klippning. Jag blev supernöjd! Väldigt bra bemötande, och jättefint resultat. Kommer absolut gå tillbaka. Med vänlig hälsning, Maria

Mathilda V
Skrev om Natasha Sthlm

Jag blev rekommenderad att gå till Natasha Sthlm och jag förstår varför! Utmärkt kundbemötande, Natasha är väldigt trevlig. Jag var i hennes salong som ligger i Sturegallerian och den var mycket fin och fräsch. Jag har fått mycket komplimanger för mitt hår och kommer rekommendera andra att välja denna salong också.

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
HENNING L
Skrev om Natasha Sthlm

Har klippt mig på Natasha för länge sedan med en utomordentligt högkvalitativ och trevlig personal o bra bemötande. Ringde in nu och skulle prata med Voico om en förfrågan som jag hade. Jag fick inte ens prata till punkt med att höra mer och komma med förslag, han lade på i örat. på mig. Denna undermåliga/usla attityd e inte ok vad man än kan tänka sig ha för fråga. Så säger så här, Natasha e trevlig och tillmötesgående , Voico och övrig personal e så duktiga på klippning säkerligen men i denna bransch handlar det om ett...

Svar från Natasha Sthlm

Hej Vi kan inte ge rabatter tyvärr! Han måste kunna välja vilka priser han kan ta. Vi har fasta kostnader som också ska betalas.

PATRICIA K
Skrev om Natasha Sthlm

En underbar salong med fantastisk personal. Alla är så otroligt proffsiga och välkomnade. Håret blir alltid otroligt bra och precis hur jag önskar. 10/10 rekommenderar om du vill få det bästa håret i stan.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

SARAH A
Skrev om Natasha Sthlm

Sämsta bemötande jag varit med dom. Jag hade sett fram emot besöket och blivit rekommenderad hit av vänner. Slutar med att man blir kränkt. En ny dimension av dålig upplevelse. Rekommenderar ej!!!

Svar från Natasha Sthlm

Vi är jätte ledsna över hur du känner, Som vi förklarade för dig efteråt också, Vi klipper endast naturligt hår och extensions. Vi har inga kunskaper gällande peruker.

Lena E
Skrev om Natasha Sthlm

Natasha klipper fantastiskt och är vänlig och trevlig. Det enda är att strategi nu i coronatider saknas. Handsprit finns och man torkar av ytor efter varje kund, men kunderna sitter för tätt och ingen frisör har munskydd eller visir. Att säga att man är immun skyddar ju bara en själv - ingen annan.

Annelie E
Skrev om Natasha Sthlm

De la ner lång tid och många timmar på att klippa det långa tjocka håret.

Catarina E

Stökigt, inte välkomnande, ofräscht

Ulrika G
Skrev om Natasha Sthlm

Jag har klippt och färgat håret hos Natasha nu i flera år och jag är alltid väldigt nöjd med resultatet. Natasha har alltid bra idéer framförallt när det gäller färg och toning!

Katja E
Skrev om Natasha Sthlm

Jag är alltid enormt nöjd med resultatet när jag klipper mig hos Natasha. Kan verkligen varmt rekommendera salongen.

Elisabeth E
Skrev om Natasha Sthlm

Bra och trevlig service.Duktiga frisörer.

Cecilia H
Skrev om Natasha Sthlm

Klippning av Voiko, alltid fantastiskt!

Anna E
Skrev om Natasha Sthlm

Detta rör Natasha själv. Flertal ggr som hon är sen och även glömt bort att jag bokat tid. Hon var då upptagen med en annan kund i mer än 30 min, till slut gick jag utan att den gången säga något. Tappade tilltron till hennes förmåga. Att jag satt och väntader så länge utan att någon ens frågade vem jag skulle till, känns väldigt tråkigt. Jag hade fått anstränga mig mkt just denna dag med barnpassning, lämnat jobbet tidigare och letat länge efter parkering för att hinna. Det var droppen, jag återkommer aldrig. ...

Svar från Natasha Sthlm

Hej Anna E Tråkigt att du känner så, Jag är perfektionist och kan bara inte lämna något ofärdigt. Jag släpper inte en kunden gul, eller halv färdig klippt för att hinna till nästa kund. Oftast är det gula pigmenter som spökar in i det sista! De måste man tona igen fast man har torkat håret. Jag vet hur det känns med barnvakter osv. Man går på nålar och det minsta kan bara förstöra ens dag. Så ledsen för det: Hoppas jag kan förbättra det 😍

Mats H
Skrev om Natasha Sthlm

Bästa salongen i stan. Fantastiska på klipp och färg!

Joakim E
Skrev om Natasha Sthlm

Klippningen var som vanligt mycket bra.

Alex G
Skrev om Natasha Sthlm

Proffsigt,trevligt och väldigt kunniga. Trevliga lokaler!

Helena G
Skrev om Natasha Sthlm

Alltid proffsigt bemötande och bästa klippet! Natasha är en stjärna!!

Mia E
Skrev om Natasha Sthlm

Färgning och klippning , mkt skickligt👌👌👌

Henrik E
Skrev om Natasha Sthlm

Vojko - följt honom länge - kul att han är där.