Läs vad 99 kunder tycker om Pure Ambition 2

• 2020-03-25
    Mycket professionella frisörer som överträffar förväntan vad gäller service, bemötande, och resultat. Mycket kvalitetsmedvetna.
  • 2020-03-25
    Frisör Jessica, fantastisk på att lyssna in mig och mina behov. Fick bra råd och en fin frisyr!
  • 2020-03-25
    Jag har gått hos Anna i hur många år som helst och hon är den utan tvekan bästa frisören jag någonsin haft. Vet hur hon ska klippa, blir aldrig fel, och dessutom är hon så trevlig och omtänksam.
  • 2020-03-25
    Jessica klippte mig. Alltid lika trevligt att komma till Jessica och Pure.
  • 2020-03-23
    Hög service!
    Personligt bemötande Flexibla
    Jag har varit trogen kund i 22 år och har inget att anmärka på. Min frisör Anette är mycket bättre än genomsnittet på att färga håret
    Humana priser.
  • 2020-03-23
    Otroligt proffsiga, trevliga och härlig lokal! Alltid lika nöjd 😌 💇🏼‍♀️
  • 2020-03-22
    Saknar bord framför frisörstolen. Ngt att hänga väskan på och lägga ev tidningar
  • 2020-03-22
    Klippning hos frisör Erica som jag gått hos i många år. Blir alltid nöjd med resultatet. Jättetrevlig, duktig och lyhörd. Själva lokalen kunde göras lite mysigare - är ganska avskalad.
  • 2020-03-22
    Klippning och färg. Lyhörd och kunnig personal.
  • 2020-03-21
    Jag klippte o gjorde slingor hos Emelie o blev jättenöjd!
    Proffsiga frisörer och modern o fin salong.
  • 2020-03-20
    Klippningen är bra och de tar tid till kunden vilket jag uppskattar. Dock tycker jag att det är för dyrt för att det ska kännas helt värt det.
  • 2020-03-20
    Kan verkligen rekommendera Pure. De är fantastiskt duktiga och proffsiga. Jag känner mig som en filmstjärna varje gång jag går därifrån. Naturligt snygg med det där lilla extra. /Åsa
  • 2020-03-20
    Jag har varit kund hos Anna & Co sedan 1998. I nuläget är den Emelie som jag går till regelbundet men har förtroende för samtliga. Anna, Anette har klippt mig i många år och Nazanin satte upp mitt hår inför en stor bal i höstas. Jag får alltid positiva kommentarer på min hårfärg, tack för det Emelie.
  • 2020-03-20
    Klipp och sling, toppen service, lugn och stressfri miljö med super frisörer! Så skönt att bli omhändertagen!!!
  • 2020-03-20
    Jag har varit Jessicas kund i minst 20 år och anser att hon är an fantastisk frisör och klippare. Hon är lyhörd för vad jag önskar men tvekar inte att tala om när jag är ut och cyklar.
    Pure a är ny för mig men ger ett exklusivt och professionellt intryck.
  • 2020-03-20
    Alltid trevligt bemött på min frisersalong!
    Anna som min frisör heter är alltid
    Punktlig
    Trevlig
    Noggrann i sitt yrkesutövande
    Lyssnande till synpunkter på utfört arbete
    Anpassningsbar vad gäller tider
    Säljer bra produkter
    Fräsch salong
    Trevliga medarbetare vilket ger god stämning i salongen
    Mvh Eva Åstrand
  • 2020-03-20
    Har två utmärkta frisörer på salongen att välja emellan trevlig salong o man känner sig välkommen . Bra läge i stan.
    Varmt personligt bemötande
    Proffsigt hantverk
  • 2020-03-20
    Klipp och sling av Nazanin. Hur nöjd som helst. Fick precis som jag önskade mig. Hon var noggrann och använde eko-produkter vilket kändes väldigt bra. Väldigt trevlig och fräsch lokal.
  • 2020-03-20
    Nöjd sedan lång tid men just avbokat p gr a corona
  • 2020-03-20
    Supernöjd som alltid. Nazanin är helt fantastisk.
  • 2020-03-20
    Jag har varit kund hos Pure sedan de öppnade. Det kommer jag att fortsätta vara.
  • 2020-03-18
    Jag har både slingat och klippt mig regelbundet på Pure det senaste året. Har alltid gått därifrån mer än nöjd med både resultatet och bemötandet. Kommer definitivt tillbaka nästa gång, och har absolut inga planer att byta frisör i framtiden. Jag har alltid fått ett litet suck av tidigare frisörer för att mitt hår är så tjockt och svårjobbat, men inte här! Utan det är snarare beundrat vilket känns väldigt bra. Jag känner mig aldrig stressad eller inklämd mellan andra tider när jag är här :) Rekommenderar starkt.
  • 2020-03-18
    Fantastisk service och trevlig personal! Nazanine stället alltid upp för kundens bästa!
  • 2020-03-18
    Sorgligt! Bottenfärg, klippning och toning. Ville ha ljusbrun färg. Resultatet blev nästan svart. Ok att misslyckas, men erbjud då att rätta till det. Dessutom dyrare än konkurrenterna i närområdet.
  • 2020-03-18
    Kunniga, supertrevliga, mån om att kunden ska bli nöjd och ha det bra under besöket!
    Förg och klippning
    Underbar trevliga människor professionella
    De gör alltid ett utmärkt jibb sim hah förväntar mig
    Kommer med bra förslag
  • 2020-03-18
    Nazanin på Pure Ambition är den bästa frisören jag någonsin haft. Hon har en fantastisk känsla för hår, färg och style.
    Jag rekommenderar Pure Ambition starkt!
  • 2020-03-18
    Bra resultat men frisören pratade alldeles för mycket (detta var mitt första besök hos er) och kunde inte känna av att jag helst av allt hade velat njuta av mig tidning i lugn och ro (trots försök att signalera detta). Resultatet med färg och klipp blev däremot bra men var helt slut i huvudet av allt pladdrande efter 2,5 timme :) Går gärna nästa gång till en av era frisörer som inte är lika pratglad :)
  • 2020-03-16
    Färg hår och bryn blev toppen nöjd som alltid. Alltid trevligt stt komma till Pure Ambition fär det är en härlig trevlig stämning,
  • 2020-03-16
    Trevlig o kunnig personal som uppdaterar sig, både när det gäller mode o produkter.
    Blir alltid supernöjd!!!!
  • 2020-03-16
    Alltid professionellt bemötande och fantastiskt duktig personal. Känner mig alltid extremt nöjd och väl omhändertagen efter ett besök!
  • 2020-03-16
    Proffsigt som alltid- jag har varit kind i typ tjugo år. Klippning o toning.
  • 2020-03-16
    Jag har köpt produkter efter rekommendation av min hårfrisörska som har varit till full belåtenhet. Jag har min favorit hårfrisörska arbetandes på salongen. Henne vill jag inte byta ut.
    Klipp och färg hos Anna. Alltid lika nöjd
    Klippning och slingning.
    Proffsigt och trevligt bemötande. Flexibel inställning genom anpassning av tider efter mina behov.

Det är alltid trevligt att komma till Jessica, jag vet att jag kommer att bli nöjd och kan se upplevelsen som en avslappnande spa-stund.
  • 2020-03-15
    Jag har varit kund i många år och
    jag lämnar alltid salongen 100% nöjd!
    Det är en bit att åka för mig men det är det så värt. Kan inte tänka mig att gå till en annan salong! 🙏🏻❤️😇
    Piorgitigigogoogogoohogogoogohohoho
  • 2020-03-15
    Klipp o färg. Känner min frisör sedan många år och blir alltid nöjd. Däremot har hon inte varit i denna lokal så länge, tycker inte den känns så ombonad. Vill gärna ha en varmare mer omhändertagande känsla i lokalen. Vet inte vad som saknas, det är mer en känsla.
  • 2020-03-15
    Jag har varit kund i över 15 år på Pure, ett betyg bara det. Alltid så proffsiga, uppmärksamma och trendmedvetna .
    Jag är alltid supernöjd och känner alltid en stor trygghet när jag ska klippa och färga mitt hår .
  • 2020-03-14
    Frisörtjänst - som stamkund till Jessica är jag självklart nöjd
  • 2020-03-14
    Jag är kund hos Pure sedan många, många år och vill faktiskt påstå att jag varit 100% nöjd varje gång jag varit där, både vad gäller resultatet (klipp/färg) och bemötandet, inte bara från min egen frisör (Anna <3) utan från alla i hela salongen. Samma sak gäller mina två tonårsdöttrar (18 resp. 20 år ).

Jag tycker att Pure är fantastiskt duktiga på att hålla sig uppdaterade på "de senaste trenderna" inom både stil och produkter och att de lyckas kombinera detta jättebra med att samtidigt vara lyhörda för sina kunders önskemål.
  • 2020-03-13
    Jag har klippt mig och färgat håret i salongen i många år. ( så länge den existerat) Alltid nöjd.
  • 2020-03-13
    Emelie är proffsig, vänlig och utmärkt som ser vad man som kund passar i och hennes rekommendationer slår aldrig fel! Tack!
  • 2020-03-13
    Blev mycket nöjd med slingning och toning av håret! Fick ett fint bemötande 👍🏻
  • 2020-03-13
    Kund på Pure sedan många år tillbaka. Alltid trevligt bemötande. Alltid supernöjd när jag går därifrån.
  • 2020-03-13
    Jag klippte mig hos Jessica och jag var nöjd med klippningen, liksom vid tidigare tillfällen. Och vi fick en trevlig pratstund som vanligt
  • 2020-03-13
    Absolutely wonderful staff and great haircuts, I always enjoy going and feel treated with class.
    Klippning hos Erika.
    Väldigt väl bemött!
    Mina förväntningar uppfyllda och jag ska snart boka ny tid.
  • 2020-03-13
    Jag har klippt mig hos Pure i flera år och är troget återkommande. Blir alltid fin och har en härlig stund.