Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm CHUKRO MADDAFAKKA

CHUKRO MADDAFAKKA

Sturegatan 26, 114 36 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en frisersalong som är lika mycket vardagsrum och lekplats som studio. Vi brinner verkligen för hår och stil!

Via vår hemsida kan du boka behandling på en tid som passar dig, våra öppettider är flexibla och varierar utifrån våra kunders schema och behov. Dock tar vi fullt betalt vid avbokning inom 24h före den bokade tiden.

Vi är ett härligt, kreativt gäng här på salongen som vill att du ska få en frisyr du kan vara stolt över och en stunds paus från vardagen när du kommer till oss.

Har du frågor eller vill få en konsultation? Slå oss en signal, vi svarar och hjälper dig gärna!

Läs vad 40 kunder tycker om CHUKRO MADDAFAKKA

• Sofie S
    Sofie S skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Larsson både klippte ny frisyr & färgade mitt hår. Är så grymt nöjd med både resultatet & hur service minded alla är (särskilt Larsson). Bästa stället någonsin, kommer garanterat tillbaka!
  • Niklas J
    Niklas J skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Själva hårklippningen blev jag nöjd med. Däremot tycker jag att väntan på min tur kunde ha varit bättre. Väntrummet var dels väldigt litet och dels fanns bara en "möbel" att sitta på. Det var någon stor plastkoloss i mitten av rummet. Problemet med den var att det inte gick att sitta lika många som vi som väntade. Vi fick med andra ord stå utmed väggarna i rummet för att inte stå i vägen för folk som passerade förbi. Väldigt konstigt.

Sammanfattningsvis alltså bra hantverk men usel vänteupplevelse.
  • Helena N
    Helena N skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Underbar upplevelse med ett utomordentligt resultat. Jag klippte och färgade håret.
  • Ana L
    Ana L skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Jättebra service, Rabi har jag gått i flera år och han är superduktig + att kan klippa, styla utländsk hår som min.
  • Signe N
    Signe N skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Super trevligt! Härlig tid att spendera på plats samt super bra resultat.
  • Per T
    Per T skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Trevligt och professionellt bemötande, hög servicenivå
  • Anna F
    Anna F skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Rabi är en enastående frisör som lyssnar på sin kund. Han använder också mycket kvalitativa produkter som är skonsamt mot håret. Mitt hår hade blivit slitet av blekning innan jag började hos Rabi, efter 2 besök var mitt hår som nytt igen. Jag rekommenderar starkt CHUKRO MADDAFAKKA!
  • Nassim M
    Nassim M skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Bra bemötande från frisörsalongen. Har klippt mig på salongen och varit väldigt nöjd med detta.
  • Metti S
    Metti S skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Väldigt nöjd med klippningen hos Rabi.
  • Lena M
    Lena M skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Maria får mig att känna mig som en vän till henne. Kollegorna ser mig och har. Alltid trevliga kommentarer. Produkterna som säljs är lite larvigt dyra..
  • Ann-marie R
    Ann-marie R skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Korrekt bemötande ifråga om bekräftelse och påminnelse om bokad tid. Min frisör (som jag känner sedan tidigare) är den enda person jag haft kontakt med.
  • Nilla G
    Nilla G skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Jag har klippt mig hos Jony under flera år. Alltid lika trevligt att ses, alltid lika nöjd med håret!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Grymma och professionella! Rekommenderas
  • Nils T
    Nils T skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Grymma allihop bästa på allt du behöver väntar bara på att dom fixar barnvakt också 😎
  • Josefine Z
    Josefine Z skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Jättebra frisörer! cool, avslappnad miljö
  • Johanna R
    Johanna R skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Lätt att boka via nätet. Trevlig stämning och mycket kunnig och personlig personal.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Alltid mycket nöjd med min frisör Rabbi.
    Har varit kund hos honom i ca 10 år.
    Sallongen är väldigt fräsch och modern och man känner sig alltid välkommen. Trivsam och bra atmosfär.
  • Carina J
    Carina J skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Supercoola
    Supetduktiga
    Första gången Jony satte saxen i mitt hår fick jag en attityd som jag verkligen trivdes med. Kul med nån som törs göra nåt nytt
  • Anna A
    Anna A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Fantastiskt bemötande från början till slut.Sååååå nöjd.Bästa i stanTack!!!!I will be back and bring all my friends.
  • Glenn A
    Glenn A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Rabi är skicklig, har gått hos honom i 10 år om inte mera. Era stolar är väldigt obekväma, speciellt de vid tvätten. Belysningen där är också störande. Tack för ordet/Glenn Anderson
  • Niklas A
    Niklas A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Bra roligt fint vänligt bra roligt fint vänligt bra roligt fint vänligt bra roligt fint vänligt
  • Reine B
    Reine B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Bäst!!! Bra priser, trevliga frisörer och man går alltid därifrån 110% nöjd
  • Elin B
    Elin B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Jag är väldigt nöjd som alltid när jag har varit där.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Bra frisörer dom gör att man blir på bra humör
  • Ludvig B
    Ludvig B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Sjukt trevligt! Jony är kungen!!
  • Tiina B
    Tiina B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Bästa!!!
    Jag är alltid nöjd efter besök.
  • Lizette C
    Lizette C skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Alltid nöjd med vår frisör!
    Alltid tillgänglig och proffesionell.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Jättefin salong! Och bästa frisören, Anders!
  • Carola C
    Carola C skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Anders är väldigt kunnig o har lång erfarenhet.
    Han klippte mitt tunna hår så jag fick en jätte fin frisyr. Han är väldigt duktig på färg o man får den färg som passar ansiktets färg.
    Nackdelen är att stolarna är osköna o salongen är inte så mysig utan vit o steril.
  • Fahima A
    Fahima A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Väldig trevlig personal fin lokal
  • Kristin B
    Kristin B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Har haft Anders som fixat med mitt hår i väldigt många år och som aldrig gjort mig besviken. Ett sant PRO.
  • Micke B
    Micke B skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    En fantastiskt snygg o fräsch salong med trevlig personal med stor kunskap om klippning o styling.
    Kommer definitivt gå tillbaka o rekommenderar alla att klippa sig här.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Professionellt och snabbt utfört. Jag är nöjd med resultatet.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Det är alltid trevligt att gå till CHUKRO Maddafakka och Anders Larsson. Anders är proffs och att se honom glamföna och styla är ett skådespel. Han är en skulptör som borde filmas in action! Rabi förgyller och man bjuds alltid på en drink; vatten, kaffe eller ett glas vin. Man känner sig uppskattad som kund. Miljön inspirerar, är modern, snygg och avskalad. Det är kunderna och frisörerna som är konstverken. Saknar ibland nyare internationella modemagasin. Jag återvänder gärna och har redan bokat in nästa behandling. See ya!
  • Åsa Å
    Åsa Å skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Glatt gäng som gör sitt yttersta, dyrt men vad gör man inte för att få det bästa.
  • Fariba L
    Fariba L skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Fantastiskt trevlig personal och lokaler. Proffsigt arbete och man går därifrån men en känsla av lyx.
  • Ylva A
    Ylva A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Alltid en exemplarisk upplevelse med utomordentligt fin servicenivå! Alltid supernöjd!
  • Teresa A
    Teresa A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    I LOVE getting my hair cut and styled by Rabbi! He is super fun to talk with and always gives me an amazing style that suits my lifestyle.
  • Nina A
    Nina A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Garanterad kvalite och personlig service
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om CHUKRO MADDAFAKKA
    Härlig salong med helt underbar personal! Man blir alltid väl bemött och väldigt nöjd med håret! Jag kan varmt rekommendera salongen och personalen!

Sturegatan 26, 114 36 Stockholm